Skocz do zawartości

marcin_ostrów

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 964
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraktown , czasami Osw

Ostatnie wizyty

6 650 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika marcin_ostrów

  1. Piasty to mały pikuś , koła i tak do zmiany Większym problemem jest korba , wynalazek typowo do cannondale , w zasadzie niewymienialne na coś normalnego . Jedynie customowa zębatka od garbaruka/absolute black
  2. Obserwuj peperka , często się ciekawostki pojawiają . https://www.fafit24.de/rennraeder/lapierre-pulsium-sat-5.0/259051?utm_source=ADCELL&utm_medium=Text&utm_campaign=Standard&bid=295228-57715-1c004n1go7k7w&adcref=www.pepper.pl%2F https://cicloscorredor.com/en/endurance-bikes/19099-112232-ridley-fenix-disc-105-di2-12s-road-bike.html#/2-size-m/8-colour-white Kwestia rozmiaru , no i czego dokładnie oczekujesz , bo różnice między szosami endurance a race są sporawe
  3. Obadałem temat , stara korba ma inny q factor i chain line . W Shimano korby z większym qf mają inne prawe ramię , i wynika mi że oryginalnie siedziała tam korba z chainline 55 i q factorem 177 a nie 171 jak ma slx. Wtedy oś ma 121 a nie 115 mm . Natomiast nie tłumaczy to faktu braku możłiwości skręcenia tego w mufie 92 mm. No i nie było podkładek 3 mm po obu stronach , a przy osi 121 powinny być . No chyba że jutro wezmę większy młotek i wlezie
  4. Przyznaję się że zgłupiałem .... Wymiana korby z MT500 na M7100 . W teorii lekko , łatwo i przyjemnie , w praktyce zonk. W 7100 za krótka oś, widać że frez jest płytszy , nie ma opcji złapania korkiem do likwidacji luzu , nie wspominając o poprawnym przykręceniu. Mufa PF92 , suport MT500 , żadnych podkładek . Co ja za korbę kupiłem ?
  5. No , i potem taki Canyon Exceed 5 za 9 ma Recona i SXa . To nie są tanie graty ? Podobnie Epic Comp , po przecenie na 8 , z Judy i NX . No nie , nie przekonałeś Jak chcesz karbonową ramę i dobry osprzęt , to według mnie albo kupujesz najtańszy rower na fajnej ramie i robisz upgrade , albo wydajesz worek pieniędzy ( a i tak coś będzie do zmiany ) Niestety dostępność samych ram jest bardzo słaba
  6. No ale przepis : fajna rama + jednorazówki jest stosowany przez wszystkich producentów rowerów . W przypadku BMC jest to umilone bardzo rozsądną ceną . Do tego fajna geometria . Ja jestem zdecydowanie na tak
  7. A tak z ciekawości , jaka rama nie jest siermiężna , jeśli chodzi o karbonowe HT , no i kosztuje powiedzmy poniżej 1500 € ?
  8. Zacząłbym od M , L jak dla mnie z krótszym mostkiem , co przy zintegrowanych kabelkach może wymagać trochę gimnastyki .
  9. Ach te kalkulatory Po kiego grzyba doktoryzować się w szosach z przekroku zamiast z długości ramy ? Na 90% obstawiam 53-56 TTH przy 180 cm . Edit : i nawet to się pokrywa z tym co LP pisze na swojej stronie .
  10. No moje przyszły luzem , bez żadnego pudełka
  11. Dziwię się że dojechały . Wrzucone luzem do kartonowej koperty , jak wyciągałem z paczkomatu to połowa zestawu była poza kopertą . A tak to ok
  12. Jak była szansa na 180 zamiast 150 , to ani sekundy bym się nie zastanawiał . No ale ....
  13. Przecież białego w M w sportokay kupisz za mniej niż 9500 . W koszyku L bo tak mi się kliknęło .A to pierwszy lepszy niemiecki sklep do którego zajrzałem .
  14. Nie patrz na chińczyki z polską naklejką . Zdecydowanie lepiej samemu sobie poskładać u dobrego kołodzieja , albo pójść w coś markowego z konkretną opieką gwarancyjną
×
×
  • Dodaj nową pozycję...