Skocz do zawartości

COOLoo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    225
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Skąd
    Inąd

Ostatnie wizyty

1 229 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika COOLoo

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. lepsza cena dla Forowiczów!
  2. Grupa szosowa z przebiegiem 1000km po mazowszu. Stan idealny. Ultegra R8170 Disc 12 biegowa Kaseta 11/34 Bez korby, która można kupić swobodnie na rynku albo przy upgrade zostawić model 8000 , który jest kompatybilny. Sprzedaż podyktowana zakupem Dura Ace. https://www.olx.pl/d/oferta/grupa-shimano-ultegra-r8170-disc-12-gwarancja-shimano-polska-CID767-IDUe9nQ.html
  3. dzięki. Biorę taką opcję pod uwagę, ale może komuś się w warsztacie w szufladzie zawieruszyło, albo zmienił zębtaki w RED i może się podzielić drugą zaślepką.
  4. Cześć, czy ktoś z Was ma taką zaślepkę z literką Q lub wie gdzie można ją znaleźć w rozsądnych pieniądzach?
  5. Można też tak: XT - 420g OneUp - 90g (https://int.oneupcomponents.com/collections/sprockets/products/50t-shark-sprocket-18t-1x11) - oni rekomendują zmianę wózka na inny i jest 510g, tylko przynajmniej 2 razy drożej niż Sunrace.
  6. Jeździł ktoś, sprawdzał jak działa? Cena wybitna i alternatywa do SRAM dla posiadaczy Shimano XT i SLX. https://rowerplus.pl/kasety-11-rzedowe/6241-sunrace-csmx80-11-50t-kaseta-11-rzedowa.html?s=1#wersje
  7. nikt nie pomoże?
  8. Cześć, sprawdzał ktoś z Was może możliwość pracy przerzutki przedniej z tarczami 36/24? Seryjnie mam 36/26. Shimano mówi o 10 zębach pojemności: http://bike.shimano.com/content/sac-bike/en/home/components11/mountain/deore-xt-m8000.html ale czasem praktyka pokazuje inaczej.
  9. Co do Gato 2.3 to mam zupełne inne zdanie. Bardzo dobrze spisywały się na mokrych korzeniach, kamieniach. Tylko, że ja jeżdżę na nich na ciśnieniu 1.5-1.7
  10. Rozkręciłem, skręciłem jeszcze raz i było ok. Może był za mało napompowany i nie złapał odpowiedniego skoku. Pompka coś mi szwankuje.
  11. Dla tych co potrafią się zagapić. można dolać olej przy włożonym tłumiku i złożonym amorze. trzeba odkręcić korek tłumika od góry kluczem 24. Tutaj tłumik nie wychodzi razem z korkiem jak w RS. warto wyjąć stalową szpilkę (wykręcić). Ponieważ nie ma jak złapać trzpienia tłumika, to wkręcamy szpilkę drugą stroną i delikatnymi kolistymi ruchami wyciągamy pozostałą cześć tłumika (ta z gąbką) uzupełniamy olej (u mnie łącznie wyszło 115ml, tak, żeby wysokość oleju była 83mm). Wkładamy wcześniej złożony tłumik Blokada sztywna. Przy odblokowaniu pięknie chodzi. Czas na test w terenie.
  12. Wszystko jasne! To jest wysokość oleju w mm. A nie 83 ml oleju! Gamoń ze mnie.to jak teraz dolać bez rozkręcania amora?
  13. wydaję mi się, że dobrze https://www.dropbox.com/s/h086u323r2sfyzy/IMG_20140626_082802.jpg
  14. Przełożyłem czerwoną podkładkę tak jak pisałeś. Wyszło mi niestety zamiast 80mm to 66mm. Masz jakiś pomysł z czego to może wynikać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...