OCENA : raczej POZYTYWNA
Zamówiłem u nich przerzutkę tylną za pośrednictwem allegro 26 kwietnia. Zapłaciłem natychmiast za pomocą PayU. Zaraz potem był długi weekend majowy, więc spodziewałem się, że mogą się spóźniać z wysyłką. Zacząłem dzwonić po półtora tygodnia, gdy paczki nie widziałem. Pan odbierający telefon poinformował mnie, że >najprawdopodobniej< została wysłana 4 maja i pewnie przyjdzie na dniach. Pojawiłem się na poczcie dwukrotnie i przesyłki dalej nie było. Jak się okazało to poczta zawaliła, paczka została wysłana już 27 kwietnia i mimo że była u nich nie została mi przekazana, a następnie odesłano ją do bikestacji. Niestety ja dowiedziałem się o tym dopiero w drugiej połowie maja po kolejnych telefonach (gdy paczka wróciła do bikestacji). Nikt nie pofatygował się, żeby zadzwonić do mnie czy napisać maila. Poinformowano mnie, że muszę zapłacić jeszcze raz za wysyłkę jeśli chcę przerzutkę, ja się rozłączyłem zostawiając sprawę rozgrzebaną, bo zdążyłem sobie załatwić w tym czasie już inną. Sprawa tak sobie leżała aż do połowy września, nie ruszana, gdyż osobiście nie miałem czasu się nią zająć, a bikestacja nie kwapiła się do tego, by się ze mną jakoś skontaktować (wszak mieli i kasę, i przerzutkę, czyli dla nich bajka:) ). Kiedy zadzwoniłem w połowie września, opisałem sytuację, udowodniłem wysłanie przelewów itd w ciągu dwóch dni zadzwoniono do mnie że przerzutka dalej jest u nich i sam mogę wybrać, czy chcę kasę, czy przerzutkę. Wybrałem kasę i dostałem pełny zwrot kosztów, łącznie z kwotą przesyłki.
Podsumowując: da się z nimi dogadać, o ile sam będziesz pilnował swoich spraw