mam dokładnie identyko takiego samego amora (sztyce też ).
Zgadzam sie w 100% co do twojej opini, ale zamontuj sobie tą blokade poprawnie a zmienisz co do niej zdanie. W serwisie autoryzowanym bleee zamontowali mi tak jak tobie ale w domu sobie sam zmieniłem i działa perfekcyjnie. Problem jest w tym że linka ma za duży opór w pancerzu i nie zaskakuje od razu.
Jezdząc tak jak teraz możesz uszkodzić amortyzator.!
Skróć linkę do minimum i zamontuj manetke z prawej strony. niedługo dam foto to zobaczysz jak jest u mnie.
--- 29.11.06.:
w poniższych linkach zobaczycie jak ja mam zamontowaną manetkę u siebie.
Kroki montażu:
1:odkręć i wyciągnij linkę z manetki (jest tam taki mały imbusik), przełóż manetkę na prawą stronę kierownicy
2:zsuń pancerze z linki
3: w miare dobrymi obcęgami( ja kupilem w sklepie z narz. za 6 zł) skróć do odpowiedniej długości pancerze
- metodą prób i błędów -tak zeby po montażu na kierownicy linka lączyła się łagodnym łukiem z koroną amora.
4. Zamontuj z powrotem wszystko do kierownicy i dotnij oraz zamocuj linkę.
Sprawa jest prosta tylko trzeba troche pomyślec i pamiętać żeby regulator napięcia linki (ta czarna długa tuleja ) po montażu była między między pancerzami mniej więcej w połowie długości linki.
5.Przy pomocy tulei napręż odpowiednio linkę.
Wnioski: z głową zrób to sam albo daj do serwisu.
Oto linki: http://img146.imageshack.us/my.php?image=dsc00144yn3.jpg
http://img89.imageshack.us/my.php?image=dsc00145cu8.jpg