Skocz do zawartości

kondziu

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia użytkownika kondziu

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. polecam tą pompkę pod warunkiem, że się uważa pompując. Ja swoją pożyczylem koledze i przy pompowaniu ułamał wyżej omawiany uchwyt. Czekam na gwarancie
  2. mam dokładnie identyko takiego samego amora (sztyce też ). Zgadzam sie w 100% co do twojej opini, ale zamontuj sobie tą blokade poprawnie a zmienisz co do niej zdanie. W serwisie autoryzowanym bleee zamontowali mi tak jak tobie ale w domu sobie sam zmieniłem i działa perfekcyjnie. Problem jest w tym że linka ma za duży opór w pancerzu i nie zaskakuje od razu. Jezdząc tak jak teraz możesz uszkodzić amortyzator.! Skróć linkę do minimum i zamontuj manetke z prawej strony. niedługo dam foto to zobaczysz jak jest u mnie. --- 29.11.06.: w poniższych linkach zobaczycie jak ja mam zamontowaną manetkę u siebie. Kroki montażu: 1:odkręć i wyciągnij linkę z manetki (jest tam taki mały imbusik), przełóż manetkę na prawą stronę kierownicy 2:zsuń pancerze z linki 3: w miare dobrymi obcęgami( ja kupilem w sklepie z narz. za 6 zł) skróć do odpowiedniej długości pancerze - metodą prób i błędów -tak zeby po montażu na kierownicy linka lączyła się łagodnym łukiem z koroną amora. 4. Zamontuj z powrotem wszystko do kierownicy i dotnij oraz zamocuj linkę. Sprawa jest prosta tylko trzeba troche pomyślec i pamiętać żeby regulator napięcia linki (ta czarna długa tuleja ) po montażu była między między pancerzami mniej więcej w połowie długości linki. 5.Przy pomocy tulei napręż odpowiednio linkę. Wnioski: z głową zrób to sam albo daj do serwisu. Oto linki: http://img146.imageshack.us/my.php?image=dsc00144yn3.jpg http://img89.imageshack.us/my.php?image=dsc00145cu8.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...