-
Liczba zawartości
62 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Metody kontaktu
-
Strona www
http://pmaciejewski.pl
Dodatkowe informacje
-
Skąd
Kraków
Osiągnięcia użytkownika egpaulus
-
Co do amora to najlżejszy też on nie jest ale znowu najlżejszego też bym nie chciał chodzi mi po głowie: http://www.allegro.pl/item941109155_marzocchi_marathon_corsa_sl_wc_2008_51_taniej.html albo http://www.allegro.pl/item948101634_amortyzator_marzocchi_marathon_race_powystawowy.html
-
hmmm... po przeliczeniu tegorocznego budżetu muszę stwierdzić że w tym roku do wymiany pójdą tylko: pedały, siodło i rogi to powinno dać jakieś 230g. No cóż poniżej 10kg niestety się nie uda zejść ale myślę że jak uda mi się podratować fundusze to wjadą tu koła zaproponowane przez miskov17. No i może zdecyduje się na Rockety bo w Idworxie na gripach zaczyna mi się przyjemnie jeździć No i hamulce ale co lepsze? Marty czy zaproponowane Elixiry? Ha apropo czerwonych dodatków to Novateci które docelowo wchodzą w skład tych kół udało mi się znaleźć czerwone lub białe więc co lepsze?;p Myślicie że czerwone piasty i nyple to będzie już "wieś tańczy i śpiewa"?... Ha! tym bardziej mam ochotę zmieniać te części i nie mogę się doczekać bo pewnie wylądują one tutaj: http://picasaweb.google.com/egpaulus3/FeltQ80012162g# nie jest z tego roweru "maniak lekkości" ale lądują tu części które wyrzucam z tych dwóch. A jak wyobrażam sobie Felta z crossridami i XT DC to się tylko uśmiecham:)
-
emorider: no niby tak, ale ja raczej jeździłem zaszły sezon praktycznie cały na nich i nie były to asfaltówki, tylko raczej Gorce (Turbacz z Rabki do Krościenka), Beskid wyspowy (Luboń, Mogielica itp) i dało się jeździć No i przeżycia dużo fajniejsze niż na jakiejś oponie z bieżnikiem;p jak potem przejechałem się na Continentalach Explorer to przyznam się prawie że odleciałem różnica znaczna ale ja lubię bawić się na tych Flyweightach dostarczają tylko dodatkowych atrakcji:)... Co do siodła hmm... się w sumie podoba, ale widzę tam jakiegoś SLR-a choć ceny trochę mnie przerażają=D Co do zdjęć to u mnie właśnie ostro sypie więc pewnie zrobię sesje z tym rowerem jeszcze raz =D
-
Chciałbym prosić moderatora o zmianę pierwszego zdjęcia na: http://lh6.ggpht.com/_fIsD7wdyZjM/S5Nw_dodBNI/AAAAAAAABos/Oof2oFzIhDE/IMG_2657.JPG miskov17: jeśli chodzi o więcej czerwieni, to myślę że piasty to przesada ale nyple jeszcze jak najbardziej tak:) Co do kół to myślałem nad: http://www.sklep.bikestacja.pl/product_info.php?cPath=296_38_102_128_301&products_id=3844 ale te co podałeś wychodzą lżej ale jak z wytrzymałością - ważę 70kg. emorider: czemu akurat opony i siodełko? A co myślicie o rogach Smica do tego roweru? -> miałem kupić czerwone smici ale bałem się przesady:p
-
Do DC jestem niestety przywiązany:) I ten system akurat bardzo mi leży! Koła dość ciekawe i to chyba jest opcja do najpoważniejszego przemyślenia A co w tym rowerze Twoim zdaniem jest nie kupione z rozsądkiem?
-
Witam! Teraz przyszedł czas na drugi rower z ebecnie składanych przeze mnie:) Poprzedni projekt tutaj: http://www.forumrowerowe.org/topic/63651-10749g-idworx-special-marathon/ Może zacznę na rozluźnienie od tego jak to wszystko powstawało: http://www.youtube.com/watch?v=0dSQiUquhmQ Znowu miało być dość budżetowo i jak najlżej, no i miało to wszystko fajnie wyglądać. Plan na ten rower to zejście poniżej 10kg:) Mam nadzieje że w tym sezonie mi się to uda Poniżej kilka zdjęć: Więcej na: http://picasaweb.google.com/egpaulus3/KellySMobster10421# I opis z linkami to części ważonych na wadze z dokładnością do 1g: Bar Ends (Rogi): WCS - 92g Bar Plugs (Korki do kierownicy): WCS - z kierownicą Brake (Front) (Hamulec przedni): Shimano XT M760 (razem z tarczą XT i nakrętką CL) - 425g + 145g Brake (Rear) (Hamulec tylny): Shimano XT M760 (razem z tarczą XT i nakrętką CL) - 461g + 139g Cables (Pancerze i linki): Accent - 49g Cassette (Kaseta): Sram PG-990 - 271g Chain (Łańcuch): Shimano XTR - 256g Crankset (Korby): Shimano XT (razem z suportem, alu bolts) - 866g Derlr (Front) (Przerzutka przednia): Shimano XT (alu bolts) - 168g Derlr (Rear) (Przerzutka tylna): Shimano XTR (alu bolts) - 192g Fork (Widelec): Manitou Black Super TPC - 1680g Frame (Rama): Kelly's Mobster (hak+zacisk sztycy+4xProBolt) - 1545g Grips (Gripy): Ritchey WCS - 41g Handlebar (Kierownica): KBIX 25,4 + korki - 158g Headset (Stery): FSA + grzybek BOP (alu bolt-tuned 6g) -55g + 6g Pedals (Pedaly): Shimano XT - 353g Seat (Siodlo): San Marko SKN - 263g Seatpost (Sztyca): Ritchey WCS - 238g Shifters (Manetki): Shimano XT DC - razem z hamulcami Skewers (Zaciski kol): Dartmoot bolt-on - 68g Spacers (Podkladki pod mostek): Token - 19g Stem (Mostek): KBIX - 138g Tire (Front) (Opona przednia): Maxxis Flyweight 330 - 325g Tire (Rear) (Opona tylna): Maxxis Flyweight 330 - 326g Tubes (Detki): Maxxis Ultralight - 256g Wheel Front (Kolo przednie): Mavic Crossride - 927g Wheel Rear (Kolo tylne): Mavic Crossride - 1048g Rower w całości wyszedł mnie 3300zł więc założenie budżetowości jak najbardziej zostało spełniona:) Rower modyfikowany przeze mnie od 2 lat ciągle coś się w nim zmienia no i najbliższe plany: Mostek i kierownica: Zeszłym sezonie jeżdżony z BOPlighem 31,8 niestety wychodził on tylko 3g mniej niż KBIX więc niby w tym sezonie gorsze komponenty ale na wadze wiele to nie zaważyło:D Jakieś budżetowe propozycję? Pedały: na dniach powinny być Exustary E-PM25 Koła: Najwięcej można na nich zyskać i obecnie wagę zestawu starają się ratować opony ale jakieś propozycje mile widziane:) Jakieś propozycje na urwanie kilku gramów? Oczywiście tak żeby nie tracić na funkcjonalności i niezawodności sprzętu? Jak będą jakieś uwagi to proszę pisać! Aha i przy okazji kupcie tą korbę bo nie mam za co kupić Exustarów:( http://allegro.pl/item944508588_korba_shimano_deore_xt_fc_m760_teraz_najtaniej.html dla forumowiczów wysyłka gratis. To tyle jeśli chodzi o autoreklamę;p Pozdrawiam i zachęcam do komentowania!
-
Łup! Zmiana pedałów na VP - 262g Waga roweru spada do 10749g Proszę moderatora o zmianę.
-
Lookas46: hmmm... jakoś nie zauważyłem wydaje mi się że ta rura jest dość normalnie połączona dam zestawienie z Mobsterem jak go w końcu skręcę, bo też mam 17tke. Wojtekmtb: jakoś Felt średnio mi pasuje do "Manii lekkości", jakbym urwał gdzieś z 200g żeby było poniżej 12kg to by to jakoś wyglądało a tak:| koła mi trochę niszczą ten rower:( ale projekt by tu pasował bo lądują w nim części które wypadają z Idworxa i Mobstera=D A ciekawy przypadek do rozsądnego odchudzania bo ma na nim głównie jeździć tata - a waga koło 90kg wprowadza pewne ograniczenia na odchudzanie:p Niegłupim pomysłem byłoby dać tam koło z Idworxa a tu wpakować coś lekkiego=D Przemyślę czy dać tu ten rower ale jak dam to będzie z zastrzeżeniem, że to dopiero baza do odchudzania:) mitUSER: i o to właśnie w tej ramie chodziło marsman: teraz trochę żałuje że nie kupiłem SRAM-a a byłem tego bliski tylko że ten XTR trafił się dość tanio i się skusiłem:( Boplighty mam obecnie w Felcie więc mogę podmienić hehe z tym że w 31,8 nie są jakieś super lekkie zawiodłem się trochę szczególnie nie kierownicy: Mostek - 124g, kierownica - 163g więc 287g, a tu komplet 305g jakbym zmieniał to sam mostek na WCS-a wtedy zysk byłby większy =D
-
Zmiana lokalizacji galerii: http://picasaweb.google.com/egpaulus3/IdworxSpecialMarathon10926g# Jeśli można prosiłbym o zmianę w pierwszym poście. Zmienione
-
Ramka za 180zł na "alledrogo"... Miała delikatne wgniotek an tylnych widełkach no ale młody waży 50kg i ja sam jeździłem trochę na tym rowerze zeszłym roku i absolutnie w niczym to nie przeszkadza:) Dlatego tez udało się kupić tak tanio Co do samej firmy to w tym roku nie mają już tego roweru w swojej ofercie No manetki nie wymiatają - były plany żeby zmienić na 9.0 ale Młody z tych jest zadowolony a i ja nie miałem na co narzekać na 8-biegach daje to radę. Pedały - ha! ile ja się o nie ujęcze Takie chciał takie ma Jedyna ich zaleta to to ze kolorystycznie dość ładnie grają, ale myślę że w przyszłym roku będzie można coś myśleć powoli o SPD. A i sam swoje pedały będę od czasu do czasu przykręcał bo jeździ się na tym bardzo przyjemnie. Kasetą byłem rozczarowany muszę przyznać No cóż będzie kasa to będą inne manetki, przerzutka, kaseta i łańcuch - na czymś trzeba było oszczędzać bo budżet jak widać był ograniczony...
-
Witam! No i stwierdziłem że przyszedł czas na prezentację pierwszego z trzech rowerów jakie sobie obecnie składam Miało być dość nietypowo, oryginalnie, w miarę lekko i co najważniejsze tanio, bo rower składany dla młodszego brata. Rama, dość chyba rzadko spotykana u nas w kraju, do tego mocowania na firm-tech i mamy element oryginalności - przyznam się, że może jakaś super lekka ona nie jest ale to mój ulubiony element tego roweru - no i dałem za nią 180zł. Parę zdjęć i specyfikacja poniżej a potem rozważania co by tu można zmienić. Więcej zdjęć na: http://picasaweb.google.com/egpaulus3/IdworxSpecialMarathon10926g# Bar Plugs (Korki do kierownicy): Pro - 3g Brake (Front) (Hamulec przedni): Magura Julie (razem z tarczą XTR i nakrętką CL) - 433g Brake (Rear) (Hamulec tylny): Magura HS11 - 272g (śruby firmtech razem z ramą) Cables (Pancerze i linki): Accent - 62g Cassette (Kaseta): Shimano XTR CS-M900 - 325g Chain (Łańcuch): Shimano LX HG-70 - 308g Crankset (Korby): Truvativ Sylo (razem z suportem Accent) - 864g Derlr (Front) (Przerzutka przednia): Shimano XT E-Type - 183g Derlr (Rear) (Przerzutka tylna): Sram 7.0 - 268g Fork (Widelec): Manitou Skareb Super TPC - 1402g Frame (Rama): Idworx Special Marathon (śruby od firmtech+hak+miska od sterów+zacisk+4xProBolt) - 1741g Grips (Gripy): Ritchey WCS (docięte)- 22g Handlebar (Kierownica): Ritchey WCS 25,4 - 130g Headset (Stery): Accent - 80g Pedals (Pedaly): Octane One Static - 439g Seat (Siodlo): Selle Italia X0 - 325g Seatpost (Sztyca): Ritchey Logic - 261g Shifters (Manetki): Sram 3.0 - 147g Skewers (Zaciski kol): Shimano - 124g Spacers (Podkladki pod mostek): no name - 36g Stem (Mostek): Ritchey Comp - 175g Tire (Front) (Opona przednia): Schwalde Nobby Nic - 467g Tire (Rear) (Opona tylna): Schwalde Nobby Nic - 457g Tubes (Detki): Maxxis Ultralight - 253g Wheel Front (Kolo przednie): Shimano WH-M505 - 979g Wheel Rear (Kolo tylne): Shimano WH-M505 - 1171g Razem: 10926g Wszystko ważone na wadze z dokładnością do 1g. Miałem tylko problem z hamulcami HS11, bo przewód przechodzi przez zamknięte przelotki i jak raz to się już założy to zdjąć już się nie da więc ich dokładną masę podam jak rozbiorę rower i odejmę masę solo od tej z hamulcem. Waga jaką podałem to waga HS33 firmtech z weight weenies, ale że śruby firmtech ważyłem razem z ramą to stwierdziłem że mogę sobie pozwolić na podanie takiej masy. Całość kosztowała mnie 1700zł Części były albo delikatnie używane albo nowe - z wyjątkiem amortyzatora który ma już 12k za sobą, ale działa całkiem sprawnie i luzów większych też nie stwierdziłem. Myślę że to dość niewiele jak za rower w okolicach 11-10kg. Co do zmian: Pedały - na razie są ciężkie platformy ale to wynika z tego że Młodemu nie kupie SPD bo nogą za szybko rośnie a kupować nowe buty co rok mi się nie uśmiecha. Koła- chyba jedyny sposób żeby coś więcej urwać z tego roweru no ale za te z niewielkim przebiegiem <1000km jak twierdzi sprzedawca dałem 180zł więc ciężko o jakąś alternatywę. Mostek - z całego kompletu najbardziej ciąży i może z czasem wyląduję tam WCS do kompletu. Manetki - dość kontrowersyjny komponent ale naprawdę co do jego działania nie ma poważniejszych uwag - naprawdę z przerzutką 7.0 działa to super-sprawnie. Może wymienię jak trzeba będzie zmienić napęd ale wtedy już pewnie będzie to coś na 9-biegów. Choć przyznam że zdecydowanie wole 8-biegowe napędy ale niestety komponentów trochę mało szczególnie nowych... Zaciski - pewnie zmienię na bolt-on Jeśli macie jakieś propozycje jak niedużym kosztem urwać parę gram to piszcie! To chyba tyle. To mój pierwszy projekt na tym forum więc jakby były jakieś uwagi to proszę pisać Pozdrawiam!
-
Dwa lata.. zero problemów zużycie też nie jakieś tragiczne... potwierdzam bardzo dobra korba !
-
Miałem model 2004 no cóż za tą cenę to jednak warto, rower bardzo "równo" złożony nie ma jakiś wpadek tzn. części które by bardzo drażniły:) Jedyne co doskwierało to brak haka pod tarczę:|