Hej. Przeczytaj co napisałem wyżej. Dodam tylko że raczej nie da się wkręcić śrubki "do środka" -ona jest długa. Ale faktycznie, bardzo łatwo ukręcić gniazdo klucza 1.5mm imbusowego. Lepiej zastąpić małą śrubeczką od tej kostki.
właśnie jestem po czyszczeniu blokady. teraz działa jak za nowości. zrobiłem to tak:
rozkręciłem manetkę i ją dobrze wyczyściłem, nasmarowałem oś obrotu blokady
rozkręciłem 1.5mm imbusem pokrętło od floodgate'a.
ale nie mogłem już go z powrotem wkręcić do końca, imbus zaczął się kręcić w śrubie. Ale znalazłem śrubę na zmianę. Teraz mam śrubkę na płaski śrubokręt - śruba od kostki którą łączy się kable np w lampach przy suficie
i teraz jest cacy, w razie potrzeby nie muszę się już bawić kluczykiem 1,5mm tylko normalnym płaskim.
Naprawiłem dziś przez przypadek moja blokadę w Rebie. Postawiłem rower do góry kołami na 30minut, pociekło troche oleju z regulacji MC i się okazało ze teraz odbija, i działa płynnie.
a ja mam inny problem. Mam rebę race 09 i zapiaszczyłem blokadę. Znaczy niebieskie pokrętło. Zablokować manetką mogę, ale odblokować już muszę ciągnąć ręką za linkę. Pancerz jest czysty. I nie wiem jakim kluczem mam odkręcić pokrętło Floodgate by sie dostać pod pokrętło kompresji i wszystko wyczyścić.
czy to jest normalne ze podczas pompowania, wlasciwie podczas odkręcania zaworu to wylatuje troche oleju z wentyli Reby? Przejechane na razie ma 120km.
hej!
Ja stoje przed wyborem Radona ZR Litening, 18 czy 20''. Mam 182, noga 84. Jezdzę glownie maratony, lecz XC tez czasem. No i sie zastanawiem, 18' z długą sztyca czy 20 z normalna. Aha, mam 73kg żywej masy.