Bomber siedzi, chociaż wiem, że wypadałoby go zmienić. I ze względu na wagę i ze względu na pracę (ale to już moja zasługa braku wymiany oleju i uszczelek przez kilka sezonów, mimo to śmiga ok).
Przez ten czas wiele się nie zmieniło, tylko:
-dętka na przód Schwalbe Light XX - 99,2 g
-licznik Sigma BC1606L (już powinien być w specyfikacji wcześniej) - 41,5 g
I chyba tyle teraz chyba nie ma co zmieniać, jakieś większe zmiany pewnie koło lipca w przyszłym roku jak dojadę napęd. Wtedy pewnie przejdę na napęd 9speed i spooro oj sporo zrzucę na wszystkim pójdą do wymiany manetki, kaseta, obydwie przerzutki, korba. Niedługo pewnie też trzeba będzie zmienić opony, chyba, że zajadę je na śmierć
EDIT: No i wkładki XTRowskie do Avidów na przód.