Skocz do zawartości

redix

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Skąd
    Niepołomice/Kraków

Osiągnięcia użytkownika redix

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Witam Odkupię czujnik kadencji Tacx T1947.30 do trenażera. Przeszukałem już pół internetu i nigdzie nie ma ale może ktoś z Was ma taki czujnik ewentualnie wie gdzie można to kupić?
  2. dran2 Mam 170 cm, noga 75 cm. Kierowałem się właściwie wielkością ramy. Sztyca z offsetem powinna pomóc, cóż jeśli kupiłem za mały to teraz już tego nie zmienię ale jestem trochę mądrzejszy. Co radzicie wymienić w pierwszej kolejności amor czy koła? Amor to będzie Epixon RL-RC na oś 15 mm a koła to jeszcze nie wiem jakie ale w granicach 800-1000 zł.
  3. Wiem, że amor i koła to najsłabsze elementy ale powinny wytrzymać do wymiany na coś lepszego nawet przy ostrzejszej jeździe. No nie wiem, równie dobrze to mogły być słabo napompowane koła albo złudzenie cudownych właściwości tłumiących karbonu. Ważę 65kg to rower nie będzie miał ze mną ciężko. Lepsze tłumienie nierówności.
  4. Byłem napalony na kupno twentyninera i dlatego jedynym wyznacznikiem odpowiedniego roweru była wielkość ramy. OK, może nie jedynym bo osprzęt także się liczy ale decydującym. Bo co z tego, że XT czy XTR jak rama gigantyczna a mniejszej nie ma. Poszukiwania Czas start, zaczynam rekonesans po krakowskich sklepach celem przymiarki do kilku rowerów. Na pierwszy ogień poszedł Kross Esprit. Jakie to wielkie, ledwo go dosiadłem. Całkowicie odpada. 17" Kross B6 i 19" Kross B7, krótka przejażdżka przy sklepie i wiem, że to nie to. Szuram nabiałem o górną rurę, jeździ się jak na krowie. Oba za duże i mało skrętne. Jakiś model Treka Marlin 17,5", rama taka sama jak w X-Caliberze. Jest ok, pasuje mi ale szukam dalej. Zaskar GT i Author Instinct ale oba trochę za duże. Szukam po internetach, Cube za duży, tak samo Canyon. Wpadł mi w oko Radon ZR Team 8.0 i ZR Race 6.0. Sprawdzam geometrie i jest super. ZR Race 6.0 na ramie 16" jest faworytem ale jest obawa kupowania bez przymiarki. Niespodzianka jest Krossik B9 rama 15" i CARBON aż oczy mi się zaświeciły. Idę do sklepu, przymierzam potem krótka jazda i wychodzę ze sklepu z rezerwacją. W drodze powrotnej do domu natrętne myśli nie dają żyć: Kross czy Radon, Radon czy Kross. Różnica w cenie gigantyczna bo 1500 zł ale karbon nie daje mi spokoju. Odpalam internet, porównuję specyfikację Krossa i Radona, Wchodzę na stronę sklepu bo jednak chcę kupić Radona i niestety ostatnia sztuka zniknęła. Cóż spóźniłem się. Poszukiwania zakończone. W piątek 13-go ostatecznie kupiłem Krossa Level B9 za 4850 zł. Jeszcze w sklepie wymieniłem tylko mostek na dłuższy. Specyfikacja Rama: Carbon rozmiar S, 15" Widelec: Rock Shox XC 30 Solo Air (skok 100mm, Poplock, Tapered) Ilość biegów: 20 Przerzutka przód: Shimano Deore FD-M616-10 Direct Mount Przerzutka tył: Shimano SLX RD-M670 Hamulec przód: Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 180mm) Hamulec tył: Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm) Dźwignie hamulca: Avid DB1 (hydrauliczne) Manetki: Shimano Deore SL-M610, 10 biegów Korby: Shimano Deore FC-M615 38/24T Suport: Shimano Press Fit SM-BB71 Łańcuch: Shimano CN-HG54 Kaseta: Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T Piasta przód: Shimano HB-M475 Piasta tył: Shimano FH-M475 Opony: Schwalbe Rocket Ron Performance Folding 29"x2,1" Obręcze: WTB Speed Disc i19 29" Kierownica: Kross Racing Components (aluminium, prosta 700, 31,8mm) Wspornik kierownicy: Kross Racing Components (aluminium, ahead, wznios -17; 31,8mm) Wspornik siodła: Kross Racing Components (aluminium, 27,2mm) Stery: VP-A62ACM2 Integrated Siodło: Kross VL-1489 Chwyty: Kross piankowe Pedały: Aluminium VP-519A W takiej konfiguracji (tylko dłuższy mostek i pedały M520) rower waży 12.2 kg. Wrażenia z jazdy Już podczas jazdy przy sklepie poczułem różnicę miedzy ramą z aluminium i z włókna węglowego a to tylko były 2 minuty, na plus dla węgla. Czy mogło to być złudzenie? Ja twierdzę, że nie. W sumie przejechałem 50 km po dróżkach asfaltowych i leśnych. Na asfalcie rower wydaje się być za mały, siodełko nie wygodne a kierownica za szeroka, opony szerokie i stawiające opór. Porównując rower 29" i 26" to lepiej jeździło mi się na mniejszym kole jeśli chodzi o asfalt. Natomiast zjeżdżając z asfalt wszystko się zmienia i nic nie przeszkadza a kierownica i opony mogłyby być nawet szersze. Napęd działa szybko, precyzyjnie i cicho. Hamulce też w porządku. Czasem uślizgiwało się tylne kolo na błocie ale to może być wina zbyt dużego ciśnienia. Przy najbliższej okazji przetestuje rower z innym ciśnieniem w oponach i amorku. Jestem zadowolony z zakupu, jeździ się wyśmienicie.
  5. redix

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    Bliżej mi do zachodniej części ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby jeździć po wschodniej.
  6. redix

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    Świeżo upieczony właściciel Krossa B9 Puszcza Niepołomicka
  7. redix

    [rower] przymiarka do 29"

    Jeśli dobrze pamiętam to 75 cm
  8. Witam Znajdzie się jakaś dobra dusza z Małopolski (najlepiej Kraków ale także Wieliczka, Bochnia i te okolice) która użyczyłaby mi swojego twentyninera do krótkiej przejażdżki. Mam 171 cm wzrostu i przymierzam się do kupna 29", przynajmniej w teorii. Pozwoliłoby to stwierdzić czy wielkie koło to dobry dla mnie wybór czy kierować się w stronę 27,5". Trochę czytałem, że przy takim wzroście to nie najlepszy wybór ale dopóki nie spróbuję to nie będę wiedział. Z góry dzięki
  9. Witam Aktualnie ujeżdżam Krossa A6, wymieniłem w nim już amor, opony, dętki, gripy, pedały. Zaliczyłem pierwszy maraton i banan z twarzy nie schodził do końca dnia Następnie co zmienię to na 100% będą koła bo moje obecne to są ciężkie kloce na ZTR Crest, Novatec 711/712SB, Sapim Laser. Docelowo chciałbym uzyskać wagę ~10 kg. Chociaż nie jestem zwolennikiem używanych sprzętów ale może lepiej poszukać używki podobnej w wadze. Liczę na waszej sugestie. Specyfikacja Bottle Cage: (Koszyk na bidon) SKS 55g Brake (Front): (Hamulec Przedni) Tektro Auriga Comp 332g Rotor (Front): (Tarcza przednia) Tektro 160mm (139g) + śruby (13g) 152g Adapter (Front): (Adapter przód) IS > PM 160mm (15g) + śruby (13g) 28g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Tektro Auriga Comp 355g Rotor (Rear): (Tarcza tył) Tektro 160mm (136g) + śruby (13g) 149g Adapter (Rear): (Adapter tył) IS > PM 160mm (22g) + śruby (13g) 35g Cables: (Pancerze i Linki) ??? 70g Cassette: (Kaseta) Sram PG-950 11-32 0g Chain: (Lancuch) Shimano CN-HG53 (267g) + spinka (3g) 270g Chain protector (Osłona neoprenowa) Kross 16g Crankset: (Korba) Truvativ FIREX 3.3 44-32-22 940g Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore FD-M591 173g Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano SLX RD-M662 264g Fork: (Widelec) SR Suntour Epicon LOD 100mm 1693g Frame: (Rama) Kross Level A6 16" 2010 1800g Grips: (Gripy) KCNC EVE 14g Handlebar: (Kierownica) Truvativ Stylo Race 185g Pedals: (Pedaly) Shimano PD-M520 373g Seat: (Siodlo) Selle Royal Seta HRC 338g Seatpost: (Sztyca) SP-209 Alloy, aluminiowa 27,2/300 298g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) ??? 30g Shifters: (Manetki) Shimano Deore SL-M590 300g Skewers: (Zaciski kol) Dartmoor Bolt-on (31g + 36g) 67g Spacers: (Podkladki pod mostek) no name 10g Stem: (Mostek) Truvativ Stylo Race 163g Headset: (Stery) Super Express H-142 110g Tire (Front): (Opona Przednia) Schwalbe Racing Ralph EVO 2.1 450g Tire (Rear): (Opona Tylna) Schwalbe Racing Ralph EVO 2.1 502g Tubes: (Detki) Maxxis FlyWeight (91g + 93g) 184g Top Cap: (Top cap) Neco 16g Wheel Front: (Kolo Przednie) 1020g Hub: (Piasta) Joy Tech D041DSE Rim: (Obrecz) Mach1 EXE Spokes: (Szprychy) ??? Nipples: (Nyple) ??? Rim Tape: (Opaska) Maxxis (14g) Wheel Rear: (Kolo Tylne) waga z kasetą 1593g Hub: (Piasta) Joy Tech D142DSE Rim: (Obrecz) Mach1 EXE Spokes: (Szprychy) ??? Nipples: (Nyple) ??? Rim Tape: (Opaska) Maxxis (14g) Całość: 11985g Pogrubiony tekst to waga znaleziona w internecie, reszta sprzętu ma podaną realną wagę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...