-
Liczba zawartości
36 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Metody kontaktu
-
Strona www
http://www.kasia.kocek.eu
Dodatkowe informacje
-
Imię
Tomek
-
Skąd
Ruda Śląska N=50°15'55,4''|E=18°53'44,8''
Osiągnięcia użytkownika tictac
-
Maszynka dostała nowe pedały - poniżej aktualna rozpiska: Chwyty (+ zatyczki do kierownicy): Accent Lite - 24 g Dętki: Continental Supersonic - 195 g Hamulce P+T (DC+zacisk+przewód+płyn): XTR BR-M965+ST-M965 - 812 g Kaseta: XT CS-M770 (11-32) - 256 g Kierownica: PRO XCR Star Series Bart Brentjens Scandium OS - 124 g Koła P+T (z zaciskami i tarczami): Shimano XT WHM-775 + SM-RT77 160 mm - 2131 g Korba: XTR FC-M960 - 812 g Koszyk na bidon: Accent Vigo Carbon - 26 g Łańcuch: XT HG-93 - 271 g Licznik: VDO C15 - 62 g Mostek: PRO XCR Star Series Bart Brentjens OS 100mm - 123 g Neopren: Accent Cirrus - 15 g Opony: Continental SpeedKing Supersonic - 805 g Pancerze i linki: Accent Supreme + Clarks Teflon - 86 g Pedały: Crank Brothers EggBeaters SL - 263 g Przerzutka przód: XTR FD-M971 - 151 g Przerzutka tył: XTR RD-M970 GS - 194 g Rama (+ zacisk sztycy): Bottecchia FX590 Carbon Monocoque - 1497 g Rogi: PRO SL - 64 g Siodełko: Selle San Marco Aspide FX - 139 g Stery: Accent Airplane+podkładki karbon (2 szt.) - 88 g Sztyca: PRO XCR Star Series Bart Brentjens Carbon 31,6mm 400 mm - 231 g Widelec: Rock Shox Reba SL + Poplock - 1682 g SUMA: 10051 g Wiem, że niektórzy w tym dziale podają wagi projektów bez akcesoriów, w takim przypadku waga całości (bez koszyczka, licznika i neoprenu) wynosi: 9948 g Proszę o uaktualnienie tematu i rankingu
-
hmmmm z korbami nic nie zrobiłem, za to zrobiłem błąd w rozpisce i obliczeniach - na wadze wyszło 812 g Czyli cały bajk waży niestety 10138 g
-
Rowerek ciągle chudnie - tym razem za sprawą nowego siodła i zważenia większości części na dokładniejszej niż dotychczas wadze (z dokładnościa do 1 g). Obecna specyfikacja wygląda tak: Chwyty : Accent Lite - 22 g Dętki: Continental Supersonic - 195 g Hamulce P+T (DC+zacisk+przewód+płyn): XTR BR-M965+ST-M965 - 812 g Kaseta: XT CS-M770 (11-32) - 256 g Kierownica: PRO XCR Star Series Bart Brentjens Scandium OS + aluminiowe korki - 134 g Koła P+T (z zaciskami i tarczami): Shimano XT WHM-775 + SM-RT77 160 mm - 2131 g Korba: XTR FC-M960 - 712 g Koszyk na bidon: Accent Vigo Carbon - 26 g Łańcuch: XT HG-93 - 271 g Licznik: VDO C15 - 62 g Mostek: PRO XCR Star Series Bart Brentjens OS 100mm - 123 g Neopren: Accent Cirrus - 15 g Opony: Continental SpeedKing Supersonic - 805 g Pancerze i linki: Accent Supreme + Clarks Teflon - 86 g Pedały: Author A-comp 03 - 342 g Przerzutka przód: XTR FD-M971 - 151 g Przerzutka tył: XTR RD-M970 GS - 194 g Rama (+ zacisk sztycy): Bottecchia FX590 Carbon Monocoque - 1497 g Rogi: PRO SL - 64 g Siodełko: Selle San Marco Aspide FX - 139 g Stery: Accent Airplane+podkładki karbon (2 szt.) - 88 g Sztyca: PRO XCR Star Series Bart Brentjens Carbon 31,6mm 400 mm - 231 g Widelec: Rock Shox Reba SL + Poplock - 1682 g SUMA: 10038 g Zdjęcia wrzucę dzisiaj po południu, najpóźniej jutro. Na wymianę czekają jeszcze pedały - w najbliższym czasie będą to Look'i Quartz. Proszę moderatora o zmianę tematu i update rankingu
-
Mostek faktycznie tyle waży - na rowerowawaga.pl jest 110mm z redukcją na 1-calową rurę widelca. Mój bez tej redukcji waży 120g.
-
Nastąpiły kolejne modyfikacje - dzięki nim waga spadła do 10215g Aktualna specyfikacja: Chwyty: Accent Lite - 25 g Dętki: Continental Supersonic - 195 g Hamulce P+T (DC+zacisk+przewód): XTR BR-M965+ST-M965 - 815 g Kaseta: XT CS-M770 (11-32) - 255 g Kierownica: PRO XCR Star Series Bart Brentjens Scandium OS - 125 g Koła P+T (z zaciskami i tarczami): Shimano XT WHM-775 + SM-RT77 160 mm - 2220 g Korba: XTR FC-M960 - 795 g Koszyk na bidon: Accent Vigo Carbon - 25 g Łańcuch: XT HG-93 - 290 g Licznik: VDO C15 - 50 g Mostek: PRO XCR Star Series Bart Brentjens OS 100mm - 120 g Neopren: Accent Cirrus - 15 g Opony: Continental SpeedKing Supersonic - 805 g Pedały: Author A-comp 03 - 340 g Przerzutka przód: XTR FD-M971 - 150 g Przerzutka tył: XTR RD-M970 GS - 195 g Rama: Bottecchia FX590 Carbon Monocoque - 1500 g Rogi: PRO SL - 65 g Siodełko: Selle Italia SLK Gel Flow - 230 g Stery: Accent Airplane+podkładki karbon (2 szt.) - 90 g Sztyca: PRO XCR Star Series Bart Brentjens Carbon 31,6mm 400 mm - 230 g Widelec: Rock Shox Reba SL + Poplock - 1680 g SUMA: 10215 g Proszę o uaktualnienie tematu i rankingu.
-
Rowerek w najbliższych dniach dostanie nową kierę (Tioga Carbon) i koszyk na bidon (też karbon, ale jeszcze nie wiem do końca jaki).
-
Sprawa kiery już nieaktualna
-
Panowie, co do kiery Tiogi, to faktycznie chętni mogą podać adres na priva - kto pierwszy ten lepszy. Gwoli ścisłości kiera jest przycięta - ma 53 cm. Wysyłam za pobraniem w celu pokrycia kosztów przesyłki (wg cennika Poczty to chyba 10 zł). Opon raczej nie zmienię głównie ze względu na sposób użytkowania bike'a - oprócz maratonów lubię sobie pojeździć po górach, w Beskidy mam niedaleko, a na takich wycieczkach wolę mieć oponki cięższe, ale pewne. Pedały wymienię, ale dopiero jak te Authory szlag trafi, a koszyk karbonowy byłby super, gdyby nie kosztował tak dużo - za swojego KBIXa zapłaciłem 17 zeta Propozycji wymiany ramy i kół nie będę komentował - dopiero co poskładałem sprzęt, poza tym w pełni zgadzam się z Lookasem - 10,6 mnie w pełni satysfakcjonuje, a jak się coś uda jeszcze zbić niewielkim kosztem, to super, ale szaleć nie zamierzam.
-
Dzięki, za propozycje, ale z większości nie skorzystam - już wyjaśniam dlaczego: - chwyty, które mam to też pianki, więc jaki byłby sens ich zmiany, - za Tiogę Taskforce dziękuję bardzo - leży mi taka w komórce, mogę oddać za friko, wg mnie to totalny szajs zrobiony z papieru, a nie aluminium, - koła XT po pierwsze bardzo mi się podobają, po drugie nie są jakoś tragicznie ciężkie, a po trzecie dostałem je w takiej cenie, że grzechem było nie kupić, - mostek w specyfikacji jest już nieaktualny (co widać na fotkach) - wróciłem do Tiogi O-Bone, - pedały jeżdżą już ze mna dwa sezony (zaczynają trzeci) i jestem z nich bardzo zadowolony, - przerzutka przód - zostaje, w końcu to XTR - siodło wyjątkowo mi pasuje do moich 4 liter, a waży tylko 10g więcej niż to Velo, które proponujesz, dodatkowo moim zdaniem wygląda o niebo lepiej.
-
Hmmmm kwestia gustu, mnie pasuje, a co do wagi ramy i kół to nie jest z nimi tak źle chyba Ale jeśli uważasz, że niektóre komponenty nie pasują, to zaproponuj inne - może się skuszę
-
Co rozumiesz prze "kowadło", bo nie bardzo rozumiem? I co wg Ciebie jest w nim dziwnego?
-
No i modyfikacje dokonane, poniżej rozpiska. Waga z rozpiski (10620 g) jest prawie taka sama jak zważona całego roweru (10,6 kg), więc jest OK. Wszystkie części w rozpisce ważone tak jak poprzednio na wadze z dokładnością do 5 g. Chwyty: Accent Lite - 25 g Dętki: Maxxis Ultra Light - 250 g Hamulce P+T (DC+zacisk+przewód): XTR BR-M965+ST-M965 - 815 g Kaseta: XT CS-M770 (11-32) - 255 g Kierownica: Accent Flatbar (25,4 mm) - 160 g Koła P+T (z zaciskami i tarczami): Shimano XT WHM-775 + SM-RT77 160 mm - 2220 g Korba: XTR FC-M960 - 795 g Koszyk na bidon: Kellys Squad Black - 50 g Łańcuch: XT HG-93 - 290 g Licznik: VDO C15 - 50 g Mostek: KBIX Pro Race 100 mm - 125 g Neopren: Accent Cirrus - 15 g Opony: IRC Mythos XC II Kevlar 2.1 - 1090 g Pedały: Author A-comp 03 - 340 g Przerzutka przód: XTR FD-M971 - 150 g Przerzutka tył: XTR RD-M970 GS - 195 g Rama: Bottecchia FX590 Carbon Monocoque - 1500 g Rogi: Smica - 65 g Siodełko: Selle Italia SLK Gel Flow - 230 g Stery: Accent Airplane+podkładki karbon (2 szt.) - 90 g Sztyca: PRO XCR Star Series Bart Brentjens Carbon 31,6mm 400 mm - 230 g Widelec: Rock Shox Reba SL + Poplock - 1680 g SUMA: 10620 g Większość zmian dokonana z nastawieniem na obniżenie masy, pozostałe (licznik, mostek) w celach estetycznych Zdjęcia dorzucę w przeciągu 2 dni. --- 27.03.08.: A oto obiecane zdjęcia - poniżej link do galerii:
-
Plany na najbliższą przyszłość to: - dętki Maxxis Fly Weight, - koła (piasty Shimano Deore XT Centerlock 08 770 32 otw, obręcze DT swiss XR 4.2D 32 otw., szprychy DT swiss Revolution Black), - kierownica, mostek, sztyca i rogi PRO XC-R Star Series Bart Brentjens. Na tych zmianach powinienem zyskać ok. 800 g, także waga zejdzie poniżej 11 kg
-
Dzięki za sugestie, oczywiście plan obniżenia wagi już jest, tylko na razie finanse się skończyły - większość części przełożona z mojego poprzedniego bike'a. W najbliższym czasie wymiana Sztycy, mostka i kierownicy, potem koła (o dętkach też pomyślę). Docelowo chciałbym zejść w okolice 10,5 kg i to nie powinno być aż takie trudne.
-
Faktycznie nie uwzględniłem pancerzy (linki były zamontowane w DC podczas ważenia), osłonki na tylne widły, a licznik był z podstawką, za to bez nadajnika i magnesu Dzięki za wyszukanie uchybień.