Skocz do zawartości

SpiderMAN

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    202
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

4 297 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika SpiderMAN

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

31

Reputacja

  1. Dobra rower skończony... Doszła tarcza 203mm na przód z adapterem. Tym samym mam jedynego w PL, a może i EU takiego szczura Giant Stance 2 z 2016 roku z zawieszeniem VPP - FROG Custom by SFR Bikes W następującej specyfikacji. Materiał ramy: Aluminium Kąt główki: trzeba zmierzyć Rozmiar: L (mam 186cm wzrostu, rozmiar ramy w zestawieniu ze sztycą idealny) Widelec: Suntour Aion 35 Evo 140mm skoku QR15 boost Damper: Rock Shox Monarch R 184x44 (zawieszenie ma skok 120mm) Stery: Pół-zintegrowane tapered Token TK035A Kierownica: Giant Contact Trail, 35mm, 15mm rise, 760mm Mostek: Giant Contact Trail, 35mm, 0 stopni wzniosu, 45mm długości Siodełko: Giant Contact Neutral Sztyca: Post Modern Flyer, 30.9mm, 440mm długości całkowitej, 150mm regulacji (oczywiście sterowana z manetki na kierownicy) Hamulce: Shimano BR-M6000 Hydraulic Disc (tarcze pływające SNAIL: przód 203mm plus adapter 5mm pod boost, tył 180mm, klocki metaliczne z radiatorami Deore XT, teraz jest żyleta ) Kaseta: Shimano CS-M5100 11s, łańcuch Shimano CN-HG601 11s Korba: FSA Comet (przerobiona na 1x, zębatka stalowa narrowwide SunRace 34T) Manetka: Shimano SLX SL-M7000 11s 2way release Tylna przerzutka: Shimano Deore RD-M5120 SGS Shadow+ Koła: piasta Novatec D791SB (QR15 plus adaptery 5mm na stronę pod boost przód), D792SB (QR12x142 tył), obręcze Alexrims Volar 3.0 Opony: Specialized HillBilly Grid 2.3 przód, Specialized Slaughter Grid 2.3 tył, dętki Schwalbe presta Pedały: Look X-Track EN-Rage Waga: trzeba zważyć Zdjęcia na moim One Drive https://1drv.ms/u/s!Anr4Hqcg4LTWn6Ml3VvzOjhH1-QYnA?e=UqJjJb
  2. To się możemy zgadać kiedyś na jakiś mały wypad w błoto
  3. Poszło na priv. Rower gotów. https://drive.google.com/file/d/15g2_Vm-k96r2m5xKppwfWPgd7kf4yBS1/view?usp=drivesdk
  4. No to siup jest rdy... Myk myk siedzi... https://drive.google.com/file/d/15iR1nGhRkm_Cg5ElE0Xx85sPvmXpIbbl/view?usp=drivesdk
  5. @Brombosz myk myk do mojego Stance też już czeka... 30.9mm średnicy, 440mm długości (150mm skoku)
  6. Ale ja nie odczuwam dyskomfortu na podjazdach, kapa sterów jest ok, zdejmę co najwyżej podkładkę i będzie lepiej. Rower jeździ całkiem nieźle, rzekł bym, że w porównaniu do fabrycznego zawieszenia tylnego (Flexpoint) jest przepaść... Wybiera zdecydowanie więcej i jest dużo bardziej progresywne.
  7. Pytasz o przód czy tył? Przód poszedł póki co stock Aion 140mm, 120mm był amor fabryczny, ale będę skracał Aiona do 130mm. Tył jest dokładnie tyle ile było, czyli 120mm.
  8. Rama naprawiona, jest parę rzeczy do poprawy jeszcze, ale maszyna złożona i jeździ... https://drive.google.com/file/d/1w_1B5e5Kds2hZ4y6GmkW__vJ-0ZsEMsi/view?usp=drivesdk
  9. @Brombosze no będzie, na wiosnę... Na razie udało się zmienić kokpit na standard 35mm, 760mm szerokości. Koła muszę rozebrać, zedrzeć taśmę z obręczy, wymyć, ponownie uszczelnić, bo coś ciśnienie zwiewa...
  10. Mój Giant Stance po przebudowie... Zawias z vpp by SFR Bikes. Aion Evo 35, taki trail shredder... https://drive.google.com/file/d/1wT8xeyjjBJc4L1zEe7UXZeOexBx7bVl2/view?usp=drivesdk
  11. Sprawdź także ramę pod kątem pęknięć, bez totalnej rozbiórki i dokładnego umycia i oglądnięcia ramy pod lupą się nie obejdzie.
  12. Trochę to trwało, ale udało się zrealizować wszystkie założenia. Całość prezentuje się wyśmienicie. Rama niedługo wraca od Grzegorza i zabieram się za składanie. I jeszcze kilka fotek. Ze starego wahacza udało się wykorzystać tylko jeden element, t.j. mocowanie górnych łożysk.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...