Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 13.03.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Ostatnie elementy układanki.* - suport Token Ninja BB841T-41 - owijka PRO Race Comfort *w sumie to brakuje mi jeszcze kabla do tylnej przerzutki, bo ten przysłany z grupą jest minimalnie za krótki, ale to już przy okazji zamówię i podmienię. Oczywiście owijkę od razu chciałem pomacać, więc wyciągnąłem jedną rolkę z pudełka i częściowo rozwinąłem. Jak już udało mi się zwinąć i włożyć z powrotem do pudełka, na jego boku zobaczyłem to... 🤦♂️😅 @Greg1 słuchaj, @dfq dokupił rower do dzwonka, więc... 🤣5 punktów
-
Jak tu nie kochać Amazona, najgorsze jest to że mi się w opór podoba a mam jeszcze zamówionego Foxa Speedframe niewiele drożej tylko przybliżona dostawa to czerwiec.. 😬4 punkty
-
Opinia dziecka mnie nie interesuje. To tatuś ma być zadowolony.4 punkty
-
Nie jestem jakiś super światowcem ale w tych miastach Niemiec i Danii, które zwiedzałem (w tym rowerem), wliczając w to rowerową stolicę Europy czyli Kopenhagę, ludzie dojeżdżali do pracy / sklepów głównie analogowymi "szrotami" tzn. były to proste, często stare ale w 100% działające rowery. W Kopenhadze większość rowerów nie była przypinana bo ze względu na ilość dojeżdżających np. na dworzec nie było ich gdzie przypiąć. Stawiam tezę, że to nie akumulator ale ścieżki / pasy rowerowe oraz zmiana mentalności mogą przenieść ludzi z samochodu na rower. Natomiast najlepszym rozwiązaniem jest rozwinięta komunikacja publiczna bo możesz jej używać niezależnie od tego czy pada, jest zimno albo wieje w czoło 50 km/h. BTW: nie wiem jakie dopłaty dają we Francji ale mają tragiczny deficyt budżetowy i z każdym kwartałem jest gorzej więc nie wiem czy to jest przykład do naśladowania.3 punkty
-
Teraz jeszcze, że by ten kask pasował do czegokolwiek musisz kupić rower od Bianchi3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Na dobrą sprawę to to samo co przelew, tylko przerzucasz proces z jednej instytucji do drugiej. W całej tej historii z dotacjami brakuje mi ważnej informacji - co chcemy nimi osiągnąć, jaki mamy KPI? Jeżeli celem jest zwiększenie liczby rowerów w Polsce, to pewnie program będzie skuteczny. Ale jeżeli - zgodnie z artykułem - chodzi o: No to trzeba się zastanowić, czy faktycznie wysoki koszt zakupu roweru elektrycznego jest główną przyczyną, dlaczego ludzie nie dojeżdżają nimi do pracy zamiast samochodu? A może: mają zbyt daleko na dojazd rowerem, a przesiadka w pociąg odpada, bo pociągu nie ma? nie mają ścieżek rowerowych i boją się jeździć po ruchliwych drogach i chodnikach? nie mają gdzie wygodnie i bezpiecznie trzymać swojego roweru? Czy są jakieś badania które potwierdziłyby, że to właśnie dotacje są tym brakującym puzzlem w układance i już niedługo wszyscy będą zasuwać na elektrykach? Mam poglądy, które przez wielu na tym forum zostałyby sklasyfikowane jako lewackie, ale tego typu projekty są moim zdaniem beznadziejne i zupełnie nielewicowe, bo to pójście na łatwiznę. Państwo powinno działać w przedsięwzięciach, które wymagają (albo dużo lepiej działają w) ekonomii skali. Rower zawsze sobie mogę kupić, a DDR-a do pracy nie dam rady wybudować.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
nie, wszystko będzie jak na korbie 2x11 zakładam rzecz jasna, że masz z tyłu piastę 135 qr.1 punkt
-
1 punkt
-
Już na olx https://www.olx.pl/d/oferta/nowa-rama-niner-rkt-9-rdo-29-xs-amortyzator-fox-performance-CID767-ID14K0mU.html1 punkt
-
Kupiłem w tygodniu od użytkownika @rambolbambol modowaną latarkę Convoy S2+. Jestem mega zadowolony z jakości i pola świecenia i jasności.1 punkt
-
Pytanie ile procentowo asfaltu widzi? CST ma fajne, miękkie i bardzo przyczepne mieszanki. Niestety takie mieszanki znikają szybko na asfalcie. Dodatkowo po szybkiej oponie która ma niskie klocki nie da się oczekiwać wielkich przebiegów. U mnie po 3 tyś km zawsze lądowała już kolejna.1 punkt
-
No w kwestii żywotności to ona prymu nie wiedzie, ale to wiadomo od dawna. Jak córka jest naprawdę lekka, to załóż jej wersję SF. Też się uszczelnia, tylko trzeba użyć jakiegoś sprawdzonego markowego uszczelniacza, a nie byle sików które wypłyną porami w ściankach bocznych.1 punkt
-
1 punkt
-
Dołożę trochę info o Camberach: Wiem że to temat o wolfpackach, dlatego napiszę w kontekście opony speed - wersji race nie miałem, gdyż wiele negatywnych opinii słyszałem o nich. Króliki są fenomenalne - zużyłem 4 komplety, wszystkie na mleku, trenując i ścigając się w każdych warunkach pogodowych. Do momentu kiedy jest wilgotno jadą jak po szynach. Poddają się kiedy mamy błoto jako mazia. Przy lekkim błocie trzeba być czujnym i trochę mniej pochylać rower. Wersją speed jeździłem tylko na tyle i wydała mi się bardzo podobna do królika. W dłuższej perspektywie przegrała ceną Możliwe że za bardzo zafascynowałem się królikiem któremu mogłem zaufać w każdych warunkach więc speed wydawał mi się gorszy na sypkich zakrętach otwartych, gdzie masz taki piasek / żwirek i pochylasz rower w zakręt 90 st. Czułem się jakoś mniej pewnie.1 punkt
-
Wracając do tematu to kupiłem Eskera 2.0 ale w rozmiarze XL i nie żałuję. Póki co zrobione ~90km i jest dobrze. Wiadomo trzeba się przyzwyczaić do nowej pozycji, ale szczerze mówiąc myślałem, że jednak będzie dużo gorzej jeśli chodzi o plecy i ramiona/barki/kark1 punkt
-
Miałem założony zestaw Race + Speed 2,4 na obręczach 30mm. Speed kupiłbym ponownie, ale już raczej w rozmiarze 2,25. Race to najgorsza opona jaką miałem na przednim kole - totalnie nieprzewidywalna, żyjąca swoim życiem, nie nadająca się ani na mazowieckie leśne single, ani na górskie kamieniste trasy. Gorszy był tylko, również wymieniony przez Ciebie, Racing Ralph (zakładam, że mowa o nowej wersji), którego miałem kiedyś na tylnym kole. Speed jako opona napędowa spisywał się bardzo dobrze, był szybki, przewidywalny i łatwy do wyczucia właściwie w każdych warunkach. W Wolfpacku coś jeszcze mi nie pasowało... Chyba kiepska odporność na przebicia. W każdym razie leżą gdzieś w kącie zwinięte do ponownego nigdynieużycia. Tylko z cenami ktoś na łeb upadł... Dla porównania dodam, że te same trasy jeździłem na 2x CST Jack Rabbit II Pro EPS 2,25 oraz CST Camber 2,25 + CST Jack Rabbit II Pro EPS 2,25 i przy tym drugim zestawie pozostałem jako uniwersalnym na każde warunki. Na bardziej ubite trasy mam zestaw JRII + B-Trail.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie wiem czy jeździłeś wcześniej na SX, ale jeżeli nie to czeka Cię niemiłe rozczarowanie. To zdecydowanie gorsze od zwykłego Deore, Alivio, a moooże nawet od Acery...1 punkt
-
Lepiej to wymienić i linkę i pancerz. W pancerzu może się zbierać syf wynikający z tarcia linki w jego wnętrzu. Kosztuje grosze.1 punkt
-
W końcu po kilku latach planowania się udało a w zasadzie miało całą pętlę wokół Zbiornika Czorsztyńskiego tylko dla siebie. Zero luda, zero jakiejkolwiek otwartej budy i tak dalej. Połowy zbiornika nie ma tak sucho co też robiło spore wrażenie. Cały trip z Ochotnicy do Szczawnicy tam i z powrotem 105 km pykło.1 punkt
-
Mam te SCHWALBE G-One Allround Performance w gravelu , tyle że 45mm i są bardzo dobre. Szybkie na asfalcie, dobra przyczepność na szutrach.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mała porada: złóż Di2 na sucho i zrób aktualizację softu. Klamki aktualizują się tylko gdy są podłączone kablem do baterii 🤪1 punkt
-
Więcej ram Radona w bike -discount: https://www.bike-discount.de/de/radon?p=1&o=1&n=48 W niektórych nawet sensowny wybór rozmiarów. Uwaga 1: są też ramy do polecanych często (co prawda głównie ze względu na osprzęt) crossów Scart które zostały wycofane z produkcji i wyprzedane w poprzednich 2 latach. Uwaga2: w wielu modelach Radon ma mieszane prowadzenie linek, 1 wewnętrznie i 1-2 zewnętrzenie - po tej stronie której nie pokazują na zdjęciach katalogowych..1 punkt
-
Najlepiej by było zabezpieczyć to miejsce przed pomalowaniem. Np. przez przykręcenie haka. Może być nawet jakiś uszkodzony (jeśli gdzieś taki znajdziesz). Podobnie zresztą z suportem, sterami i wszelkimi otworami gwintowanymi. Ja zawsze wkręcam tam jakieś stare szpeje, bo usuwanie lakieru proszkowego jest mocno up...dliwe.1 punkt
-
@XC100S Po co i skąd ta agresja i głupie przytyki? Tak jak pisałem, wiercisz dziurę pracodawcy, żeby znalazło się bezpieczne miejsce. Do tego odpowiednie zapięcia, ewentualnie tracker gps. Płot, barierka są ok jak się idzie do sklepu. Ludzie zostawiają różne rowery, w tym elektryki (te tańsze) przypięte byle czym. Wystarczy się przejść między stojakami pod marketami. No i nie czarujmy się, rower za 5k to nie jest obecnie jakiś szał. Jakbym miał odtworzyć swojego mieszczucha od zera, to musiałbym więcej wydać. Czego bym się bardziej bał, to zostawienia zimą pod chmurką.1 punkt
-
No ale to oczywiste, że wyznacza, jak wyznacza... dodaj sensowne punkty pośrednie, to poprowadzi tymi bocznymi drogami. Mój wpis dotyczył Twojego sformułowania, że tych punktów trzeba wpisać "mnóstwo", co w ogóle nie pokrywa się z moimi własnymi doświadczeniami. Pokaż jakąś trasę, którą ułożył Ci Komoot, z zaznaczeniem, jakimi drogami alternatywnymi chciałbyś, żeby Cię poprowadził, to zobaczymy, ile tych punktów pośrednich trzeba użyć, żeby osiągnąć zamierzony efekt... No i stawianie tych punktów w Komoocie to jest w sumie banalne klikanie myszką. W sumie parę sekund pracy, więc nawet jakbyś miał ich nastawiać 20-30, to nie powinien być żaden problem. Dodatkowo punkty można przeciągać po mapie, więc jak postawisz gdzieś jeden punkt i on działa tak, jak chcesz, to warto go przesuwać dalej - tak długo, jak Komoot rysuje trasę zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Jak zaczyna trasę psuć, to dopiero stawiasz nowy punkt... Choć - jak napisałem wcześniej - na trasach o długości do 100 km nigdy nie potrzebowałem tych punktów więcej niż kilka, a wybieram właśnie boczne drogi.1 punkt
-
W shimano są tylko 2 rodzaje przewodów BH90 (deore i wyższe grupy) oraz BH59 (niższe niż deore) i 2 rodzaje insertów srebrny/aluminiowy (deore i wyższe) oraz złoty/mosiężny (niskie grupy). Widocznie porównywałeś do czegoś pozagrupowego. Deore to M6100, M6000 albo prehistoria jak M625. Wszelkiej maści MT to pozagrupowce z wymieszanymi komponentami z różnych grup np. MT500 mają przewód BH59, klamkę M6000 i zacisk klasy M395 (stara Acera). A MT520 mają już przewód BH90, klamkę M6000 i zacisk klasy M7120 (współczesny SLX, ale zamiast banjo ma prostą końcówkę).1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00