Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08.03.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
Drzewo sandałowe kojarzy każdy. Na zdjęciu jest natomiast niezwykle rzadko spotykane drzewo trekkowe. Rosną na nim buty do trekkingu górskiego, te lepsze modele. I teraz już wiecie dlaczego te buty są drogie - takie drzewa to unikaty na skalę światową, w dodatku zbiory są raz do roku, a jak widać - samych owoców też nie ma za wiele.12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
Ostatnio nie miałem zdjęcia kupionej kierownicy, to teraz nadrabiam. Na fotce załapało się też trochę innych gratów, bo miałem chwilę czasu, żeby pojeździć po sklepach, a w międzyczasie do domu dojechała paczka z Aliexpress. W drodze jeszcze jedna... - skuwacz do łańcucha - bo stary, najtańszy z Allegro, już umiera - nasadka do przykręcania HT II / CL - sprawdziłem w parametrach ilość zębów, średnicę, ale zapomniałem sprawdzić na jaki klucz pasuje :))) Gniazdo jest 3/8, a ja mam klucze 1/2 i 1/4. Trzeba będzie kupić adapter. - praska z obcinaczem do przewodów hamulcowych - bo podobnie do @Roballinho i @Lextalionis użyję jej prawdopodobnie tylko dwa razy podczas składania szosy, a potem będzie wisiała i się kurzyła. Ale ładna, ameliniowa, zawsze chciałem, to kupiłem. - "tytanowe" śrubki z zawleczkami do klocków - z chinesium, bo tytan to nie jest na pewno. Trochę się w sumie obawiam ich używania w tak kluczowym dla bezpieczeństwa elemencie. - 2x 1,6m osłony na przewody - klasyczny "przydaś" - laser krzyżowy/ poziomnica laserowa - bo muszę poustawiać szosę po fittingu i przewiesić uchwyty na rowery - 2x panel LED - do doświetlenia warsztatu - 10m przewodu 2x0,75 - żeby jakoś je podpiąć - paczka uchwytów do ww. przewodu - lutownica z akcesoriami - bo @sznib przypomniał, że trzeba czymś to polutować - brzeszczoty i pilniki - do obcięcia i spiłowania rury sterowej - dopiero jak wróciłem z tym do domu przypomniałem sobie, że przecież rurę i tak będę obcinał u chłopaków w lokalnym serwisie, bo nie mam w domu imadła i "trzymaka"... A jutro lub pojutrze kolejna część "Kartonowej Sagi"... 😎8 punktów
-
Na tych paskudnych youtubach (Road-Racing.pl) mówią, że idealne połączenie gum w gravelu to: Pirelli Cinturato Gravel H - na tyle, Pirelli Cinturato Gravel M - na przodzie. No to kupiłem i będę sprawdzać w praktyce, czy telewizja kłamie A że paczka powinna być dobrze wyważona to dorzuciłem jeszcze łańcuch.7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Moja ulubiona część życia. No może zaraz po, no wiecie czym. Ale to też można w hamaku.5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Siedze i pacze a serce kołacze bo wiosna zbliża sie co bardzo cieszy mnie4 punkty
-
O , następny teoretyk Wróć do swojego pomysłu potestowania w wypożyczalniach .3 punkty
-
Problem twki w wykonaniu, przechodzą one przez element zwany center ringiem - który od pojawienia się sterów ahead był zawsze wykonany z metalu/aluminium, nie ważne, czegoś, co było twarde i nie "ubijało się" pod naciskiem. W rozwiązaniu firmy Acros zastosowano plastikowe miski i plastikowy center. Efekt? Stery "ubijają się", "układają", no każdy wie jakie plastik ma właściwości, nawet ten najtwardszy łatwo wygnieść od nacisku względem metali. Stery podczas jazdy ciągle przenoszą obciążenia i nabierają luzów, luzy kasujesz dociągając śrubą a one i tak nabierają nowych, później trzeszczenie, strzelanie, w najgorszym wypadku wyłamanie center ringa, tak jak w rowerze mojego znajomego. To po prostu nie jest rozwiązanie do MTB a na pewno nie do enduro a już totalnie ktoś odleciał montując to do elektryka.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Jeżeli Reign to wrócił w mount7.dre Reign 1 za 2299EUR (rozmiar M, Foxy Performance Elite) itp. lepsza cena za lepszą konfigurację: https://www.mount7.com/giant-reign-1-2023.html Jeżeli Trance to nieśmiertelny Trance1 z bunnyhop.de za 1599EUR https://www.bunnyhop.de/FAHRRAD/MTB/Giant-Trance-1-Hematite.htm?a=article&ProdNr=GIA2201042204&p=6 Uwaga , trzeba kliknąć na rozmiar żeby się 1599 pokazało.2 punkty
-
A'propos Reigna: https://www.greenbike.pl/rower-gorski-enduro-giant-reign-29-gr500-w-100-gotowy-do-jazdy-p-3761.html dobra promocja.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@Roballinho ale popatrz na to tak. Masz pracownię, świadczysz usługę. Wchodzi klient ogarnąć ustawienie koła. Ty wyciągasz taki przyrząd, mierzysz, opowiadasz jak ważna jest dobrze dobrana wysokość siodła. Potem innymi przyrządem ustawiasz klamki, kierownice, siodło, etc. Na koniec wystawisz paragon na 500 zł. Klient wychodzi zadowolony, opowiada jakie narzędzia tam mają, jak są precyzyjni, etc. Druga sprawa to, że współczesne społeczeństwo głupie i nie potrafi robić prostych rzeczy. Dlatego powstają narzędzia, które mają wywarzać dawno otwarte drzwi2 punkty
-
Ale akuratnie jazda obok siebie jest dozwolona jeśli nie powoduje utrudnienia w ruchu. Także jak ktoś coś nie wie, to autor tego mema jakie mamy przepisy.2 punkty
-
2 punkty
-
Za mało pancerza zostawiłeś, gdyby było trochę więcej to mógł byś prosto puścić pod kierownicę i dalej puścić dołem do mostka. Była by bliżej kierownicy na początku. Natomiast nie jest to coś o co warto się martwić. Owijaj tak jak jest na zdjęciu.1 punkt
-
Bielsko i okolice to nr1 jako całokształt tras u nas więc musisz tylko zdecydować w jakim kierunku iść. Szlakowo agresywniejsza trailówka niech będzie Trance X starczy z zapasem. Dzikusy to już poszedł bym w typowe enduro bo tu nie ma za bardzo miejsca na kompromisy. Musi być mocny sprzęt, zawias, dobre geo, koła, hamulce bo jak nie to się zrazisz i mało efektu z tego będzie.1 punkt
-
Wyszukaj na YT i sam dojdziesz do wniosków czy to problematyczne rozwiązanie. Dla osoby która daje rower na serwis i samemu nic nie robi to bez różnicy. Ja mam i nie narzekam i nie serwisuję u kogoś. Wybieraj rower z trzech ostatnich bo kupujesz i jeździsz. P.S. Gianty były dla pokazania różnicy cen1 punkt
-
@Davitt87 Krótsza korba przydaje się gdy ma się na rowerze mocno pochyloną pozycję, bo nie trzeba wtedy tak wysoko podnosić uda. To jest już kwestia Twoich preferencji, ale jak miałbyś zmieniać to od razu lepiej iść w 170mm albo nawet 165mm.1 punkt
-
14 tyś budżet i pierwszy taki rower i pomocy szuka na forum. I jeszcze polski sklep. Tobie by starczył rower za 8, 9 tyś np do znalezienia na Pepper. Polski sklep bo serwis a na gwarancji i tak za regulacje i jakieś zmiany trzeba płacić zwłaszcza w Treku. Różnica w cenie starczy na nawet wymianę silnika więc o co chodzi ??? Reszty z korzyścią na przyszłość naucz się samemu robić. https://www.fitstore24.com/de/giant-reign-e-3-2023 https://www.sklepbiker.pl/produkt/giant-reign-e-3/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Oj tam, oj tam - ja już (nie)czuję i czasami (nie)widzę przez zwiększoną pracę kichawy i puszczające załzacze. Więc tak: Spring is comin' Bo plan był wbić się na kładkę.1 punkt
-
1 punkt
-
Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta1 punkt
-
1 punkt
-
Ech, koledzy, jak będziecie tak wielką ufność pokładać w wytwory polskiego pseudodziennikarstwa, to daleko nie zajedziecie. Przyzwyczaiłem się, że nasze media są tak "nowoczesne", że ograniczają się do kopiowania informacji z portalu na portal, ze stron lokalnej gazety na strony innej lokalnej gazety, czy serwisu mieniącego się szumnie "newsowym"... Tylko, jak człowiek chce się dowiedzieć więcej, bo cos mu nie gra, to jak zwykle trzeba samemu grzebać i szukać, bo jaśnie panom (i paniom) redaktorom nie chce się wykonywać rzetelnie ich profesji... Zakład produkcyjny, a w zasadzie montownia rowerów w Świebodzinie nie należy do Wooma, który nie słyszałem, by miał kłopoty finansowe, ani też nie złożył wniosku o upadłość, czy restrukturyzację. To, że montowano tam rowery Wooma jest w sumie jedyną rzeczą, której uczepili się dziennikarze, bo wiecie, jakby napisali, że bankrutuje jeden z podwykonawców Wooma (zresztą nie pierwszy raz w XXI wieku), to by nie było klikalności, Wooma trochę osób kojarzy, to go ładnie powiązano... Wniosek o upadłość złożył niemiecki Sprick, do którego te zakłady należą. Widać nie udał się im "skok w przyszłość", bo już raz upadali (w 2004 r.) i firma po restrukturyzacji zamknęła zakłady w Niemczech, by korzystać z polskiej taniej siły roboczej oraz oferować swoje usługi innym. Na tej zasadzie stali się podwykonawcą Wooma (linia montażowa ruszyła w 2021 r.). Widać Woom okazał się lepszym graczem w te klocki... Być może - unikając zawirowań w produkcji swoich rowerów - albo sam przejmie zakład w Świebodzinie, albo podpisze nowe umowy z kimkolwiek, kto przejmie ten biznes. To tylko pokazuje, jak zagmatwana jest branża, a ja tylko oczekiwałbym większego zainteresowania dziennikarzy tematami, o których wydaje im się, że piszą te swoje "artykuły"...1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
