Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Jeden z moich smutniejszych zakupów Zwykle jak coś kupowałem to z chęci ulepszenia albo wypróbowania czegoś nowego. Ale w przypadku opon doszedłem do ściany i nie ma na świecie lepszych opon do moich zastosować niż GP 5000 AS 35C. Czyli upgradu nie będzie. Ale na czymś muszę jeździć więc wjechał nowy komplet.7 punktów
-
Miałem w Declu jakiś kończący się bon. Dodatkowo sprezentowali kolejny - ot, taki urodzinowy, ale jeszcze nie na urodziny. Dorzuciłem do nich bon za troszkę punktów z DecathlonActive. Sumą całego dodawania jest kolejny ciuch od Van Ryśka - na czas kiedy na kurtałkę będzie już za ciepło, ale jeszcze za zimno na coś cieńszego.7 punktów
-
No nie se-kupiłem tylko dostałem. Mówiłem, że bmx mi nie pasuje bo nie dosięgam ale to już jest przesada… …choć z drugiej strony dzięki tej blasze mogę go spokojnie zostawić w stajni jako n+16 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Ja też stosuję głównie mowę nienawiści oraz gorejącą niechęć do mniejszości etnicznych.4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Ostatnio zamazałem markerem wartości na mostku przy montażu do Marina bo mi biły po oczach 🫠😉 suport, kasetę czy tarczę dokręcam tak jak mi serce podpowiada ❤️2 punkty
-
@Pablo59 uważaj bo kuń mojego sąsiada jest terrorystą ......... co chwilę drze japę ...... dżijijihaaaad 🤣😉2 punkty
-
Jak będziesz kleił, to pamiętaj o podstawowej zasadzie konstrukcji tzw. węzła łożyskowego (czyli kompletu łożysk). Jedno łożysko musi być sztywno zamontowane, żeby wałek (ośka w tym przypadku) nie przesuwała się na boki. Czyli jedno łożysko możesz wkleić na pierścieniu wewnętrznym i zewnętrznym (chyba, ze konstrukcja korpusu nie wymaga tego). Ale drugie łożysko musi mieć możliwość przesuwania się. Choćby po to, ze by kompensować wydłużanie ośki przy wzroście temperatury. Dlatego walki i korpusy maja różne pasowania. Czyli możesz wkleić tylko jeden pierścień. Oczywiście, rower to dość prymitywna konstrukcja, zakres temperatur w jakich pracuje raczej niewielki, długość osi nieduża, więc jak nawet wkleisz oba łożyska na sztywno to naprężenia w nich przy zmianie temperatury ogromne nie będą. Ale jest to niezgodne ze sztuką inżynierską 🙂 Fizycznie niewykonalne aby udało się nasunąć łożysko na cienką taśmę i zapewnić wymagany wcisk.2 punkty
-
Mi wystarczy wewnętrzna siła mojego głosu i mocny chwyt 🫠😉2 punkty
-
Klucz w imadło i kręcisz kołem w przeciwną stronę do wskazówek zegara.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
To zrobimy tripa sanatoryjno- rehabilitacyjnego z akcentami geriatrycznymi. @dfq @TheJW tylne lewe koło z wózka zdejmą i wepną w chomika. 😁 Spokojnie , będzie w zgodzie z harmonią , feng shui , dyrektywami unijnymi ......😉1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@chudzinki Można dodać profile rowerów, ale korzystam z niego wyłącznie na szosie. Nie wiem jak wygląda upload na stravę, bo z niej nie korzystam. Standard mocowania delikatnie różni się od Garminowskiego, różnica bodajże jest w tych wypustkach. Tutaj możesz to podejrzeć: https://a.aliexpress.com/_m028E 6J1 punkt
-
Fajnie, ze po teście pokusili się o "inżynierię wsteczną "1 punkt
-
Używałem dopóty na sekcji brukowej na pełnej prędkości nie urwałem w nim mocowania On tam chyba nawet takiej opcji nie ma, aczkolwiek musiałbym sprawdzić. Niemniej zapis leciał na strave i tam zmieniałem sobie rowerki, bo to dla mnie akurat jest istotne. W takie szczegóły się nie bawię, dla mnie istotny jest opis na stronie tytułowej i rowerki A każdy ewentualnie kto ogląda po czym tam jest jechane i czy to jest przejezdne powiększa zostawiony ślad W ogóle przydało, by się to mocowanie zrobić, bo wbrew pozorom to jest całkiem spoko urządzenie jak dla mnie zwłaszcza, ze bateria trzyma1 punkt
-
Loctite 641 to sprawdzone, stosowane w przemyśle rozwiązanie. Wypełnia do 0,15mm luzu.1 punkt
-
Bateria jest oczywiście wymienna w 5 min nie gadajcie głupot, odkręcasz jedną śrubę imbus i wyjeżdża ci cała bateria dołem. Amor, żeby dogonił ramę? Bez jaj. Mozna od razu go pogonić na OLX i wstawić sobie Zeba jak ktoś chce, a jak ktoś chce jeździć wycieczki to nie widzę sensu wymiany aż ten się nie zużyje. A sama rama jest nadal na topie, geometria jest nadal aktualna, poza tym, można ją modyfikować, 3 pozycje ustawień kąta główki, 2 pozycje długości chainstaya. Od bidy nawet da się go zrobić na 2x29" no ale przecież mullety teraz są na topie więc po co zmieniać? Czekaj czekaj, ktoś narzekał, że rama nie aktualna? Tak, lepiej kupić Focusa albo Canyona na kashimach a później płakać, że stery pękają, bateria się tłucze w ramie, silnik stuka, rama trzeszczy i co z tym robić Jak patrzę na rynek teraz to tylko Trek lub Spec albo nowy Santa Cruz Vala, ale to już trochę $ trzeba wywalić dla samego producenta co dla nie super zajawkowicza na enduro nie ma sensu.1 punkt
-
Ten akurat z rusztowaniem się nie kojarzy: https://www.reddit.com/r/Bikeporn/s/kCjDxMzwZd1 punkt
-
Chwile to jednak potrwało i nie obyło się bez poprawek ponieważ źle zmierzyłem długość rury i była za krótka bo mam ramę xl, ale finalnie udało sie wtoczyć rurę 28.5cm, która pozwoliła na zachowanie wszystkich oryginalnych dystansów pod mostkiem. Cała operacje przeprowadziła firma Activia, która mogę z czystym sumieniem polecić . Amorek zagościł już w ramie. Koszty tej przeróbki do zaakceptowania biorąc pod uwagę wartość amortyzatora. Pierwsza jazda próbna zaliczona sprawuje sie wyśmienicie,w końcu mogę cieszyć sie jazdą rowerem nie narzekając na ból nadgarstka .1 punkt
-
Wszelakie ustawienia dodatkowych zainstalowanych ekranów / apek itd ustawiasz na telefonie w IQ w profilu danego ekranu / apki itd. W tym trybie musi być sparowany Garmin z telefonem . Wszelkie ustawienia zostaną automatycznie przesłane. Oczywiście pod warunkiem , że "producent" danego ekranu ...bla bla umożliwia taki proceder.1 punkt
-
Plany były ambitne, ale po latach trzeba spojrzeć sobie w oczy i podjąć męską decyzję nieco je weryfikując. Zatem z chęcią pozbędę się mojego niedoszłego „projektu” a raczej jego bazy. Rama Genesis High Latitutde w stanie podrdzewiałym szuka nowego właściciela. Rozmiar L. Rama prosta i bez pęknięć, ale mimo to w stanie dalekim od ideału… Najgorzej wygląda środek suportu. Niestety po latach leżakowania zapodział się gdzie dolny ślizg od linek, znaczek z główki i zacisk sztycy. Poniżej kilka zdjęć poglądowych. Może ktoś podejmie się reanimacji - u mnie jednak Inbred ma dożywocie Zainteresowanych zapraszam na Priv. Do odbioru Wawa i okolice(czasem bywam i na Podlasiu).1 punkt
-
Zauważyłem, radzę mu tylko żeby roweru nie przepinał bo się natyra a kobiecie się zaraz odwidzi Nie ma co kobit uczyć złych nawyków - robimy pod siebie 🤣1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00