Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      1 044


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 990


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 639


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      2 378


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. B0... wszyscy mają śnieg to i ja też
    10 punktów
  2. 10 punktów
  3. Bo z każdym dniem bliżej do wiosny ;).
    9 punktów
  4. @marcesco, zakładam, że jak już napisałeś posta, to rower cały? Też miałem dzisiaj kilka sytuacji podbramkowych. Śnieg bardzo ładnie maskuje potykacze. Bo ładny dzień był na wyjazd do lasu i nad wodę.
    8 punktów
  5. Takie tam z budowy, odgruzowałem parter i położyłem podłogę z płyt osb na kratownicy z desek z palet, po czym z tych samych palet zrobiłem stelaż stołu, dodałem kółka zakupione w Action za 15 zeta za szt. Jako blat wykorzystałem płyty ze sklejki wodoodpornej które dostałem a do końca nie wiedziałem co z nimi zrobić, więc trafiły na stół, wyszedł stół jezdny 3,15 x 1,25 m. Pierwsze co zrobiłem na stole to regał z palet 🙃Chwilę dosłownie pogrzebałem przy rowerach bo jest ostatnio zimno i późno jak masz dwójkę szkrabów, 17 psów i 11 kotów.🫠 Pozdrow'er😘
    6 punktów
  6. Bo ta droga to pięć nowych, zimowych squadratinhos'ów
    5 punktów
  7. Bo śnieg rzekł "Przypruszam pana bardzo".
    4 punkty
  8. Właśnie taką dzisiaj zaliczyłem. Przydzwoniłem tak, że kask pękł. Bo miłe złego początki.
    3 punkty
  9. Bo trochę mrozi i dzięki temu nie ma błota w lesie Na tym chyba plusy się kończą
    3 punkty
  10. A czemu dobijasz do prawie max? Z mojego doświadczenia wynika że to nic nie zmienia na trenażerze a nawet pogarsza bo zmniejsza się powierzchnia styku przez co opona łatwiej się ślizga na rolce.
    2 punkty
  11. Miałem zgoła inne doświadczenia z jazdy tej Watahy, nie mogłem narzekać na napęd, wszystko działało poprawnie nawet w największym gnoju. Dwa razy się zatrzymywałem żeby coś poprawić przy napędzie na cały ten dystans 240-stu km. Później popatrzyłem na YT jakie cyrki tam ludzie odczyniali i doszedłem do wniosku że to głównie przez błotniki przeżywali swoje katastrofy Jechałem z drugim kolegą i też nie miał problemów z nadmiernym zamarzaniem napędu. Ogólnie niech sobie ludzie jeżdżą na czym chcą, natomiast nie ma co gadać ze napędy inne niż 1x są do dupy, bo obiektywnie rzecz ujmując - nie są i wciąż mają swoje zastosowania. Dlatego że producenci zasadniczo przestali produkować co innego, niejako narzucając innym swój punkt widzenia i robiąc dobry marketing i nie bardzo jest wybór?
    2 punkty
  12. tak, miałem 3x 2x 1x i tak jak pisałem nie ma co tu się rozpisywać, każdy powinien dobrać sobie typ napędu, stopniowanie do SWOICH potrzeb i się cieszyć z jazdy a u nas jest tak, że jak ktoś ma 3x czy 1x będzie wciskał innym, że tak jest najlepiej i każdy musi tego używać o doborze stopniowania już nie wspomnę.
    2 punkty
  13. 1. Natura zmiany biegu z przodu - na naprężonym łańcuchu - wymaga zdolności oceny kiedy tej zmiany można dokonać, i nie jest to trywialne 'po prostu spuść z pedałów', bo np podczas hardkorowego podjeżdżania na młynku zmiana z przodu rzadko się udaje. 2. Trzeba mieć zdolność oceny kiedy zmiana z przodu jest korzystna lub uzasadniona oraz kiedy trzeba dodatkowo skorygować coś zmianą z tyłu. 3. Trzeba kontrolować przekosy - i to nie ze względu na zużycie łańcucha, ale ze względu na ocieranie łancucha na skrajnych przełożeniach oraz, na szerokich kasetach, na problem ze spadaniem łańcucha przy wycofywaniu korb lub spadanie z zębatek. Generalnie - PP wymaga dużo większej kultury technicznej w obsłudze roweru niż trywialne 'jedna wajcha która zawsze działa'.
    2 punkty
  14. Wpadłem z dużą prędkością w koleiny po harvesterach Błotnik na straty, prawa klamkomanetka do ustawienia ale ogólnie skończyło się dobrze.
    2 punkty
  15. Przepiękny ❤️ pewnie poleci do muzeum, ale jeździłbym jakby jutra miało nie być
    2 punkty
  16. Bo zdążyliśmy tylko wejść do środka i ktoś rozpruł poduszkę z pierzem
    2 punkty
  17. 2 punkty
  18. Obracają się ciężej bo smarowanie zamarzło w tych porannych -17°C 😁
    1 punkt
  19. Dokładnie, w przypadku trenażera z rolką na tylne koło ciśnienie w oponie nie ma żadnego znaczenia. Tak jak pisze @Rafał87, mniejsze ciśnienie zapobiegnie ślizganiu się opony po rolce.
    1 punkt
  20. Ja na codzień zarówno w mtb jak i grawelu mam małą 1,5 l, w której mieszczę wiatrówkę albo jakieś drobiazgi:
    1 punkt
  21. Ja swoją Sensę Fiori Evo Elite Ltd z rocznika 2024 wyrwałem za 6499 na CR. Wtedy to był deal
    1 punkt
  22. PAss Quest robi . To też chyba podejdzie https://www.aliexpress.com/item/1005007943579607.html?spm=a2g0o.productlist.main.26.f0225734t75UQZ&algo_pvid=e50ebee2-6205-406d-83c1-1f906a4f9061&algo_exp_id=e50ebee2-6205-406d-83c1-1f906a4f9061-25&pdp_ext_f={"order"%3A"26"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!USD!8.35!7.86!!!8.35!7.86!%40211b653717397915929536617e1109!12000042958148902!sea!PL!708908547!X&curPageLogUid=usnTOPxxp92H&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
    1 punkt
  23. Nie napisał, że własną 😀. A zapytałem, bo dla mnie, sorry za bezpośredniość, to nie jest normalne podejście i pytania... To tak jakbym ja teraz kupił ścigacza 1000 cm3, bo przecież za łebka jeździłem rometami, ogarami, jawkami, simpsonami, wsk`kami i pytałbym na jakimś forum motocyklowym co zrobić, bo to bardzo szybkie jest i boję się jeździć 😀. No to bardzo miło zaczynasz przygodę na forum rowerowym, o ile to nie zwykła podpucha...
    1 punkt
  24. Bo najwyraźniej producenci więcej na tym zarabiają i dlatego tak się dzieje. Marketing opiera się na szeroko rozumianym sporcie, gdzie to się przyjęło, a koszty są nieistotne i ruszyła lawina. Fajnie, że w czyichś zastosowaniach 1x się sprawdza ale ja bym chciał mieć 3x, na którym jeżdżę od 30 lat. No i dzisiaj już nie da się. W fullach ramy są przeważnie tak projektowane, żeby przypadkiem nie dało się przerzutki założyć. Kupując gravela musiałem przejść na 2x, zrobiłem na nim 15kkm i dalej uważam to za poroniony napęd, gdzie brakuje lekkich przełożeń i ciągle trzeba wachlować przodem. 1x w moich zastosowaniach byłby jeszcze bardziej beznadziejny, bo ja potrzebuję szerokiego zakresu. A 3x który bym chciał mieć w gravelu nie mogę założyć, bo fizycznie nie istnieje. Nikt takiego nie zbudował. I oczywiście można mieć kompletnie inne potrzeby mieszkając w płaskopolsce, jeżdżąc w ultra czy taplając się w błocie. Nawet w przypadku autora wątku sam pisałem, ze 1x byłby dla niego lepszy, jak już coś chce zmieniać.
    1 punkt
  25. No ale z tytułu wątku wnoszę, że masz już wersję czarno-czerwoną. Więc dlaczego dopłacać? Różnica producenta między kolorami to 50eurasów. Dużo/mało? Pamiętaj, żeby znowu skuchy nie było - rozmiar ma znaczenie
    1 punkt
  26. Nie ma idealnej elektroniki. Jak ktoś ufa bezgranicznie to polecam wyposażyć się w kompas, maczetę i obcęgi do drutu. Wtedy tylko woda może tylko przeszkodzić
    1 punkt
  27. @Ogienwlesie a masz już jakiś fotelik czy dopiero dumasz? My używaliśmy HAMAXów - według mnie najlepsza opcja ze względu na amortyzację i duży ciężar dopuszczalny balastu dziecka oraz rozstaw podpórek na nóżki - spokojnie pasowały nad bagażnikiem w pojeździe Pani Kazafazowej. Właśnie zmierzyłem - 15cm w najwęższym punkcie. Mam jeszcze jeden w graciarni, jakiś nołnejm i ma 20cm wiatru między podnóżkami. Kwestia w jakim szpagacie dziecku będzie wygodnie i nieszkodliwie.
    1 punkt
  28. https://wiadomosci.onet.pl/swiat/pajak-nosferatu-blisko-polski-potrafi-przeciac-skore-czlowieka/fmbf960 👽
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Ponieważ w tym wątku przewinął się temat Islandii wrzucam filmik na który dziś przypadkiem trafiłem. Może komuś się przyda. Trasa dookoła wyspy okiem rowerzysty amatora.
    1 punkt
  31. Zrobiłem listę rowerów z tylnym zawieszeniem do których wchodzą dwa bidony: Santa Cruz Blur Cannondale Scalpel Specialized Epic Trek Supercaliber Canyon Lux Orbea Oiz Merida Ninety Six Merida one twenty
    1 punkt
  32. @Rafał87 Faktycznie niegłupi - niecałe 400 PLN, certyfikat pancerności (chociaż nam rozchodzi się o wodoszczelność jak sądzę), NFC czyli można płacić... Maxcom MS507 Smart&Strong - nieco mniejszy ekran i sam telefon Na Alle za 270 PLN... Sam się zastanawiam 🤣 Zauważalna wada: microUSB
    1 punkt
  33. Wałkowałem temat wielokrotnie, ciężko o nowy mały smartfon. Jak długo potrzebujesz aby działał? Ja kupiłem specjalnie na rower xiaomi redmi a2 z baterią 5Ah ale tylko dlatego że ktoś sprzedawał nowy za 200zł. Minusy jest wielki i nie ma ochrony przed wodą, ale mi wystarcza. Bateria na odpalonej mapy.cz i ekranie na 100% wytrzymuje ok 6h, zimą trochę mniej. MAXCOM MS572, może być też ciekawy, ma odporność IP68, ekran 5,7, bateria 4100mAh. A jak czas pracy 5h mało to trzeba szukać te z wielkimi bateriami ponad 8Ah
    1 punkt
  34. Znalazłem fotki Kubota (może gdzieś jest do dostania, ale nie taki tylko kolejna, trzecia generacja):
    1 punkt
  35. Ostatnim telefonem, jaki poważnie rozważałem w roli telefonu na rower był Cubot Kink-Kong Mini2. On miał ekran około 4", zamysł był taki, żeby nie brać na rower głównego smartfona, tylko takie pancerne maleństwo (chociaż oficjalnie nie miał żadnych certyfikatów ale sprzedawany był jako rugged). Miałem go nawet w domu, pobawiłem się dzień i oddałem bo miał jednak małą baterię (chyba 3000 mAh, nie miał NFC ale zdecydowało to, że Komoot go zawieszał. Potem oglądałem chwilę jeszcze jakieś ulepfony, oukitele czy inne blakwiewy i dałem sobie - ostatecznie - spokój z telefonami na kierownicy Ale na Twoim miejscu rzuciłbym okiem na te "polskie" majfony w wersji hammer - taki Iron jest do kupienia za 670 PLN, ekran co prawda 6" ale bateria 6500 mAh. Rozumiem, że to nie ma być główny telefon i nie musi być wybitnie responsywny? Zdaje się, że mają nawet w ofercie telefony z wymienną baterią ale nie wiem czy z ceną nie polecieli w kosmos... Jak ma być mały ekran, to jest Blackview N6000 8/256GB bateria < 4000 mAh i Doogee Smini tyle że znowu, bateria mała... Chociaż przyznam się, że wczoraj patrzyłem, co zostało po Cat - kolejna firma poszła do piachu i smutne resztki się walają po Alle Za 600 zł można mieć S60 z termowizją, który kosztował chyba w czasach świetności 2500 PLN. Nie, nie na kierownice, czasami biorę na zapas drugi telefon - mam jakiegoś starego Samsunga na Androidzie 7, wolny ale "dubluje" moją Xperię, inną razą zabieram Kruger & Matz nieudolnie udający Samsunaga Solida B2710... po co ja go sprzedawałem...
    1 punkt
  36. @chudzinki po latach poszukiwań , robienia doktoratów muszę stwierdzić co następuje ..... (a robię to z wielkim bólem )....... nie ma na dzień dzisiejszy realnej alternatywy dla Garmina. Boleję nad tym potwornie. Firma z dłuższym stażem i dokonaniami która jakby chciała zaorała by Garmina nie pcha się do fitnesu a chinole dopiero są w powijakach. Polar przesrał jak Nokia swoje pięć minut , a Wahoo mota się od ściany do ściany . Owszem powstają "protezy" mniej lub bardziej niedorobione w stylu Corosa czy Hamera ale za nimi nic więcej nie stoi . Telefon dla "niedzielnego podróżnika" może być tym czego szuka. Ale jak już podchodzisz do tematu ambitniej czy walisz mega trasy - telefon odpada.
    1 punkt
  37. Ulefone Armor Mini 20 tylko z kolei on jest bardzo gruby. Na Ali w okolicach ~1100 zł.
    1 punkt
  38. Bo wiosna idzie i sezon na pylenie rozpoczęty:
    1 punkt
  39. Jeszcze coś takiego. Przerzutka wg mnie nie wygląda fatalnie (jak na obecne, niskie standardy) ale korba... Komentarze za granicą podobne jak u nas. Aliexpress? 😉
    1 punkt
  40. Baaardzo rzadko coś tu wrzucam, ale jak widzę taki kiepski "lukier" to nie mogłem się powstrzymać 😀. Z niedzieli. EDIT żeby nie śmiecić: @zekker, nigdzie nie ma śniegu, a u nas jest i tak co roku 😉.
    1 punkt
  41. @chopmaz - najsłabszego, po prostu. Dopiero jak wyjadę w opuszczone, ciemne miejsca wtedy używam nadal najsłabszego, ale długich, czyli lecę na dwie najsłabsze diody. Pełen palnik odpalam jak gnam gdzieś bardzo szybko i potrzebuję widzieć znacznie więcej. Dodam jeszcze, że mi się w Magicshinach sterowanie podoba bardzo, ale mocowanie pilota jest takie sobie/złe. Wraz z GUBem 609 przychodzi taki plastik do zamocowania latarki. Podpiłowałem go tu i tam a następnie przykleiłem do pilocika od lampki. O wiele lepiej mi się to sprawdza niż ten fabryczny rzepik którego zakładanie nie jest wcale takie proste.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...