Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 12.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
8 punktów
-
Chcesz kupić dętkę tpu na rodzimym rynku a tam same chińczyki z ceną za sztukę od 40 zł do 120 zł za continentale, głównie tylko w rozmiarach do szos i graveli. Wybór jest prosty🙃🫠 Brakowało mi jeszcze tarczy do Mariana 180mm na CL bo oczywiście nie będę się bawił w nowe hamulce pod FM tylko zawczasu nabyłem Adapter hamulca SHIMANO PM-FM-R160 /OZ/ TYŁ, co przekłada się na montaż tarczy 180mm na przód przy adapterze 160mm na tył, przy okazji zakupu tarczy, wziąłem jeszcze parę drobiazgów na zaś🙃 Pozdrow'er😘7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Już chyba gdzieś wcześniej o oliwkach i insertach pisałem - takie pierdółki zawsze mam w zapasie, tak samo jak zawsze mam w plecaku nawilżane chusteczki. No bo nigdy nie wiadomo, kiedy człowieka najdzie chęć na sranie i przewodów skracanie. 😆 Odblaski są, znajdzie się po 6 na koło, na przód i tył nawet więcej. Macie jakiś patent na zamontowanie ich na pedałach SPD-SL? Osłonę pod kasetę dodaję do listy. Dzwonek mam. Nawet z logo Giant, więc będzie pasował do PROJEKTU! 😎 Teraz sobie jeszcze o odblaskowych naklejkach na obręcze przypomniałem. Tylko nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednio szerokich na stożek 50mm. 😕 I jeszcze jakieś fancy nakrętki na wentylki.3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Na pewno siodełko w górę. Jak się zatrzymujesz, to po prostu zsiadasz i stoisz nad ramą, a jak nie chcesz tyłka zdjąć, to musisz się mocniej na bok przechylić.1 punkt
-
1 punkt
-
Na Amazonie torba podsiodłowa Evoc w cenie wyraźnie niższej niż gdzie indziej: Link Amazon Tylko ten rozmiar (najmniejszy) i kolor w tej cenie. Na Amazonie torba podsiodłowa Evoc w cenie wyraźnie niższej niż gdzie indziej: Link Amazon Tylko ten rozmiar (najmniejszy) i kolor w tej cenie. Na Allegro u Firmalizard nerka Camelbak za 115 PLN. W zestawie jest bidon Podium Dirt 620ml (z osłonką ustnika) o wartości ok 50 PLN więc sama nerka wychodzi ok 60... https://allegro.pl/oferta/nerka-rowerowa-camelbak-podium-flow-4-supercena-167747209481 punkt
-
@spidelli Naprawdę rzadko w ostatnich latach takie niemiłe sytuacje mi się zdarzały. Pamiętam które sklepy rowerowe wysyłają błyskawicznie, a które mają towar wirtualny (np. Formicki) - zawsze jednak jest jakaś przewidywalność i komunikacja. Myślę, że przejście znacznej części handlu z własnych sklepów na Allegro spowodowało większą dyscyplinę w informowaniu o stanach magazynowych. Wadą jest oczywiście to, że Allegro zabija niezależne sklepy internetowe, te z kolei same się o to proszą gdyż ceny u siebie mają takie jak na allegro (lub wyższe) i z reguły brak darmowej wysyłki (o zwrotach nie wspomnę). Nie zdziwię się jak za parę lat 98% handlu będzie na Allegro, Amazon i może jakieś branżowe rodzynki się ostaną typu Centrum Rowerowe, które ciężko pracuje na to by traktować ich poważnie. A rowerom stylowym kij w szprychy!1 punkt
-
Sprawdź Giro Agilis, Bell Drifter i różne modele MET. Też mam problem z dopasowaniem kasku i te mi pasowały. O dziwo teraz mam ABUS AirBre.aker i też pasuje. Od METa masz Idolo w rozmiarze XL, z tego co pamiętam Trenta też chyba wszedł mi na głowę.1 punkt
-
Szukaj kasków z dopiskiem "Wide", nie pamiętam teraz które firmy ale widziałem parę tego typu kasków jak szukałem dla siebie bo też mam okrągłą głowę, szerszą niż norma przewiduje ale przy w miarę normalnym obwodzie 56-57 cm. U mnie wystarczyło kupić wersję L/XL która się da odpowiednio mocno "skręcić" do mojego rozmiaru. Jak wrócę do domu to mogę zmierzyć mój - ja mam MET Idolo Tak na szybko widziałem w necie kask POC Omne Air Wide Fit, pisane też POC Omne Air WF - WF jak Wide Fit. Były też inne ale nie pamiętam1 punkt
-
@nctrns Uważałbym z tą matą z segmentów na ładnej drewnianej podłodze. Pot się pod nią łatwo dostaje przez szczeliny na połączeniu ale już nie chce się wydostać. Jak raz je podniosłem dzień po cięższej jeździe to nadal było mokro, na szczęście na kafelkach...1 punkt
-
No cóż. Generalnie sklepy rowerowy powinny przeglądać tego typu fora i brać jakieś wnioski z tego. Czekam, mam zamiar nakręcić cały proces odpakowywania i przeglądania roweru, a żeby było w razie czego1 punkt
-
Ja zrobiłem niezłą sesję z unboksingu roweru kupionego onlajn... Ale wszystko było orajrt i nie było to CR...1 punkt
-
rowerybielany.pl Z drobnych minusików to źle przełożony przewód i zarobiona końcówka linki, na plus błyskawiczny kontakt i niewielkie zejście z ceny względem wyjściowej. To ten drugi rower, bo w sumie kupiłem dwa, pierwszy - zero zastrzeżeń, nawet mostek był na minus Pierwszy: Drugi: Pierwszy raz kupiłem rowery w necie ale ceny były naprawdę konkurencyjne, chociaż jeden z rowerów był stacjonarnie w podobnej cenie ale nie chciało mi się pitolić z rowerem w Seacie Ibiza...1 punkt
-
Mój przyszedł bardzo ładnie zabezpieczony, krytyczne elementy, w tym przerzutka obłożone taką grubą pianką, rury oklejone, taką cienką, w osie kół powtykane takie plastikowe talerzyki (od producenta), wreszcie karton miał wklejone takie dystanse, żeby rama nie zbliżyła się do krawędzi pudła - słowem - bardzo porządnie ogarnięte, jedyna opcja na uszkodzenia to kurier - furier i uderzony/zgnieciony karton.1 punkt
-
Prosisz... masz! Na przykład Shimano SM-PD65 ewentualnie SM-PD63 - te drugie podejdą nawet do PD-R9100 - czyli możesz mieć Dura Ace z odblaskiem 🙂: https://www.bike-discount.de/en/shimano-sm-pd65-reflector-set https://www.bike-discount.de/en/shimano-sm-pd63-reflector-set1 punkt
-
1 punkt
-
Jedyny poważny producent, o którym wiem że oferuje w sprzedaży uszczelki to sram. Do całej reszty bywają uszczelki w jakości zamienników na aliexpress. W Polsce natomiast jest warsztat 4yourbike w Gdyni i oni miewają takie rzeczy.1 punkt
-
No więc tak : Piasta Alfine SG-S7051-11 Pasek Carbon Gates 122T CDX Przedni blat : Gates 42 T CDX Tylna zębatka : Gates 24T CDX CT1124XMN-U (nie do końca była kompatibilna , ale odwrotny montaż pomógł) Silnik sterujący : MU-UR500 Adapter mocowania tarczy hamulcowej : Shimano Alfine Y37R82000 Silnik napędu : Shimano Steeps 6100 Reszta : seria z roweru Unibike Energy LDS Wisienka na torcie : amortyzator Rock Shox paragon gold (tapered) plus uchwyt oświetlenia pod ten amortyzator b&m 471ASR1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Karbonowych stożków nie kupuje się po to że są praktyczne, lżejsze albo że rower szybciej pojedzie tylko dlatego że są ładne a nabywca ma lepsze samopoczucie bo "przyspieszył" rower1 punkt
-
1 punkt
-
Nowe siedzisko z Ali, po pierwszej jeździe jest obiecująco. Waga niecałe 200g. 🙂1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Sobek82, buduj, buduj. Może w końcu uda ci się ogarnąć sprzęt na "barankowy" wypad do Siekierek1 punkt
-
1 punkt
-
Mam milion rowerów, w tym malowane, zatem przyjmij radę Smerfa z Papy: porzuć swe ogrowe plany, a pojedź w tym czasie zobaczyć jeden most, jeden zamek, i jedno jezioro. Kiedy wrócisz zmarźnięty, na tydzień dostaniesz kataru, ale chęć na malowanie albo nową ramę zniknie Poważnie lepiej jeździć i żyć patrząc na świat z roweru, niż ciągle rozglądać za rowerami... moje błędy za tym stoją1 punkt
-
1 punkt
-
Nie komplikujmy. Chce, to jej kupię. Jak się gdzieś zgubi i nie wróci, to przestanie truć tyłek. 😂 Dla mnie win-win.1 punkt
-
Poszła pierwsza jazda. Poniżej uwagi i spostrzeżenia. W czasie jazdy pracował Garmin 1040 oraz GEOID CC600. Garmin miał podpięty czujnik prędkości na kole oraz pasek do pomiaru tętna na klatce piersiowej. Natomiast GEOID leciał na GPS i tętnie transmitowanym z zegarka Garmin Fenix 6X Pro. Oba urządzenia jechały w trybie nawigowania. Trasa to ~37 km. Tryb mieszany - kawałek po mieście, większość po lasach po ścieżkach, które Katowice oznaczyły i często zgłaszają jako swoje drogi rowerowe (po to by wygrywać w rankingach). Dokładność pomiaru 130 m więcej naliczył GEOID, ale uciekło mi i Garmina odpaliłem jakieś 100m później. średnia prędkość 0,1 km/h różnic, garmin 19,7, geoid 19,6 km/h maksymalna prędkość garmin 39,4, geoid 40,8 temperatura różnica 1 stopnia. GEOID zawyżą o 1 stopień, przewyższenia: garmin 318, geoid 305m Dokładność śladu GPS Czerwony to GEOID. Oba przestrzelone względem faktycznej drogi widocznej na mapie. Czasem Garmin wypada lepiej, czasem GEOID. Wrażenia z nawigowania GEOID zaskakująco szybko załadował kurs. Ruszyła nawigacja po kresce. W mieście pokazuje boczne drogi. W lesie nie pokazuje dróg. Widać kreskę i tyle. Szybko reaguje i wskaźnik przemieszcza się po kresce. Zoomuje trasę w zależności od prędkości i zbliżania się do celu. Przy odrobinie uwagi jedzie się całkiem ok. Przeliczanie trasy jest ciekawe. Na dzień dobry pojechałem na pamięć i poza wyznaczoną trasą. Błyskawicznie reakcja GEOID i info, że przelicza trasę. Przeliczanie odbywa się w oparciu o podłączony telefon i komunikację z nim. Bez telefonu nic nie przeliczy. Z uwagi na to, że GEOID przeliczał a ja kombinowałem z trasą lekko zgłupiał, ale po chwili się ogarnął i znowu widziałem kreskę. Dalej szło gładko. Kolejne zejście z kursu i błyskawiczne przeliczenie trasy. Zadziałało poprawnie i szybko. Podczas nawigowania przy skrętach popisuje i pokazuje komunikaty. Po zakończeniu jazdy pokazuje podsumowanie z najważniejszymi danymi. Bateria Zrobiłem 37 km. Aktywność trwała 1h 52 minuty. Przez cały czas miałem włączone podświetlenie ekranu. W tym czasie zjadło 10% baterii. Jak dla całkiem ok. To pozwala zakładać, że znika 5% na godzinę. Czyli powinno dać się pociągnąć deklarowane 17h jazdy. Ekran podczas aktywności Jechałem głównie po ciemku. Ekran był spoko. Trudno powiedzieć, jak zachowa się w pełnym słońcu. Luźne uwagi po zakończeniu aktywności nie odbyła się automatyczna synchronizacja aktywności z chmurą, musiałem ją odpalić ręcznie w aplikacji. Nie wiem, czy to kwestia ustawienia, ale jeszcze sprawdzę, pola na ekranie oraz ekrany można personalizować. Robi się to z poziomu aplikacji przy podłączonym GEOID. Z poziomu komputerka nie da się nic zmienić, urządzenie ma najnowszy firmware, nie znajduje aktualizacji. I jeszcze. Obsługa jest całkiem intuicyjna. Mnie było nieco trudnie, bo jednak dotykowy ekran w Garminie mocno zmienia sposób korzystania z urządzenia. Aplikacja OneLapFIT jest całkiem wystarczająca. Oczywiście dane można przesłać do Stravy.1 punkt
-
Cześć m.in dzięki wpisom na forum kupiłem swój rower. SENSA ROMAGNA DISC SLE 105 2×12 2024 Wymieniałem dętki na TPU i z ciekawości zważyłem koła. Wrzucam info dla potomnych jakby ktoś kiedyś szukał. Przód : 1669 Gram (Lugano 2, 28mm, dętka schwalbe (144 gram) , piasty RS470, tarcza SM-RT10-S) Tył: 2212 Gram ((Lugano 2, 28mm, dętka schwalbe (148 gram) , piasty RS470, Kaseta: Shimano 105 R7100 12s 11-34, tarcza SM-RT10-S) Bez opon i dętek: Tył: 1659 gram, 1135 gram ps. Hamulce hamują bez zarzutu, ale nie powinny brać całej tarczy?1 punkt
-
Czyli bez kasety i tarcz Przód - 936g Tył - 1099g1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00