Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      4 624


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      10 671


  3. Semtex

    Semtex

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      278


  4. Zapp

    Zapp

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      29


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie, to Bory Niemodlińskie. Bo trochę pod górkę
    8 punktów
  2. @Zapp spoko, kiedyś zrobię fotkę z miejsca o którym wspominałem i zobaczysz dlaczego o niem pomyślałem Bo w końcu po tygodniu niepogody, obowiązków i innych pierdół udało się wyskoczyć na szlak, no i trafić taki widoczek
    7 punktów
  3. Bo miało być ciepło, ale nie było
    7 punktów
  4. Bo niestety się zieleni....przed mrozami
    6 punktów
  5. 5 punktów
  6. Bo zaraz luty, a pogoda jak w marcu
    5 punktów
  7. Bo resztki śniegu już tylko tutaj.
    4 punkty
  8. @wierch problem z tyłu nie jest w wielkości tarczy, tylko kształcie słupka PM (tego niżej, po prawej stronie na Twoim zdjęciu). Moim skromnym zdaniem nie zmieścisz tam żadnego adaptera - ani takiego do tarcz bez zmiany rozmiaru, ani też takiego, który stosuje się do jednoczesnego zwiększenia rozmiaru tarczy (+20 mm). Jest sobie kandayjska firma A.S.Solutions, która oferuje te i inne adaptery, ma bardzo dobrze rozpisane, na czym polega problem i jakie rozwiązania są dostępne https://www.assolutions.ca/flat-mount-caliper-to-post-mount-adapter-guide/ Zwróć uwagę, że adaptery niezmieniające rozmiaru tarczy (czyli do mocowania PM przeznaczonego pod tarcze 140 mm mocujesz zacisk FM i tarczę 140 mm, a do mocowania PM przeznaczonego pod tarcze 160 mm mocujesz zacisk FM i tarczę 160 mm) - o kształcie takim jak te ZRace (swoją drogą ZRace bezczelnie kradnie od A.S. Solutions rysunki poglądowe do opisu swoich adapterów na Ali) wymagają mnóstwa przestrzeni między słupkami PM - tak ok 24 mm w głąb, a niektórzy sprzedający dla spokoju piszą o 24-30 mm). Ty nie masz tam tyle miejsca. Taki adapter Ci nie wejdzie. Możesz też kupić adapter +20 mm, który od razu przesuwa zacisk FM wyżej, tak by użyć go z tarczą o 20 mm większą niż pierwotnie przewidziano mocowanie PM. Takie adaptery wymagają mniej miejsca wewnątrz mocowania (13-15 mm). Czyli mógłbyś na tył kupić taki adapter i zmienić tarczę ze 140 mm na 160 mm. Ale moim zdaniem, z uwagi na ten bardzo łukowaty prawy słupek mocowania PM, nawet adapter +20 mm tam nie wejdzie. Możesz zrobić mały test. Na podanej stronie A.S.Solutions w części Drawings są szablony tych adapterów do wydrukowania. Pobierz PDFa w A4, wydrukuj bez żadnego skalowania (rozmiar rzeczywisty, a nie zmniejszanie do rozmiaru papieru), wytnij i przyłóż do swojej ramy. Zobaczysz, czy będzie pasować...
    3 punkty
  9. ...a ja naiwny, cały czas żyłem w przekonaniu, że kupując HT liczymy na to, że będzie jak najbardziej sztywny 😅
    3 punkty
  10. Kurdelebele, mi się nowa Alma bardzo podoba. Osobiście przedkładam eksperymenty wizualne nad nowe standardy osi, haka itp. Zawsze to powiew świeżości w HT.
    2 punkty
  11. Korba GRX FC-RX610 40T 165 mm. Miałem nadzieję kupić ją gdzieś u nas ale dostępność zerowa albo za duże pieniądze. W Niemczech powoli się kończą, najbliższe dostawy za kilka tygodni więc postanowiłem nie czekać i przyjechała z Bike24 - z dostawą równiutkie 500 zł. Zdecydowałem się na 165 mm bo zobaczyłem jak Pogačar zasuwa na takiej pod górę. Pomyślałem że jak założę sobie taką samą to też będę tak jeździł.
    2 punkty
  12. 2 punkty
  13. 2 punkty
  14. Bo moje błoto jest bardziej błotne Jak na razie kosztowało mnie to nową przerzutkę, hak, łańcuch, centrowanie koła (przerzutka wkręcona w koło), nakrętki do ośki dorobione w barterze...
    2 punkty
  15. Co oni zrobili karbonowej Almie ;/ https://www.orbea.com/pl-en/bicycles/mountain/alma/?sfid=0012p00003wXPcdAAG&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=25_Alma_Launch_BR&utm_content= Launch_01
    1 punkt
  16. Było epicko na trailach! 🤩 Radunia i Ślęża pozwoliły na relaks i reset, te korzenie i kamienie to niezła jazda. Mimo tylko 5 stopni na termometrze, adrenalinka grzała lepiej niż kubek gorącej czekolady. Skoki dodawały mega frajdy, chociaż parę razy prawie zaliczyłem glebę. 😅
    1 punkt
  17. Podważyć ostrzem (np. tapeciakiem), złapać kombinerkami i wyrękić śrubę. Względnie można go po prostu przeciąć cążkami po podwaźeniu. Problem z tym luzem to na pewno nie po stronie tlumika. Jeśli się nie powiększa to olać. Gdybyś chciał to ogarnąć to trzeba prezycyjnie zmierzyć czy tłok (właściwie uszczelniacz) w skrajnym dolnym położeniu jest dokładnie usytuowany w goleni na środku przetoki powietrznej.
    1 punkt
  18. Cena już podniesiona do 1300. Być może autor wątku nie kupuje, ale sprzedaje zgadzam się @Mihau_, że taki rower nie łatwo sprzedać, ale sam wolałbym znać jego historię. Rok temu sprzedałem w podobnej cenie bardzo podobny rower (też czarny, z Nexusem 8), który katalogowo, 14 lat temu kosztował prawie 10.000 (bo Cannondale made in USA). Ale wiedziałem, że on mój od dziecka.
    1 punkt
  19. Widzę, że koledze snują wizję projektu na miarę OpenWrt 😜
    1 punkt
  20. I jakie zastosowanie ma w nich AI?
    1 punkt
  21. Chińczycy pokazali takowe na targach w Las Vegas.
    1 punkt
  22. Owszem, ale sprzęgło wymyślono gdy pojawiły się duże zębatki - gdy największe były 36. to nie było problemów, dopiero jak trzeba było założyć na tyle długi łańcuch by wystarczył na 42 lub więcej zaczęły się problemy z napięciem łańcucha i wprowadzono sprzęgło do przerzutki. Przy prawidłowym dobraniu łańcucha nie powinno nic się telepać przy układzie 1x 9 i kasecie 11-32
    1 punkt
  23. Patrząc przez pryzmat doświadczenia ile błota potrafi zgarnąć podsiodłówka, to tutaj błoto musi nieźle walić po łydach i jajach.
    1 punkt
  24. @Michal2008 parę dni temu Bratysława przyznała , że jednak bacowie to inna nacja i bliżej do Polski mają. Bacowie po obu stronach bez problemu się dogadują A w rejonach przygranicznych obie strony "szprechają " w obu językach i nikt z tego nie robi afery.
    1 punkt
  25. @Michal2008 człowieku jesteś strasznie spięty, że Ci kilka zdań w innym słowiańskim języku przeszkadza... Weź wyluzuj. Co się z tymi ludźmi dzieje 😞 ...
    1 punkt
  26. Wy na polskim forum teraz będziecie pisać po słowacku? dobre jajca, może kolega użyje translatora na polski...
    1 punkt
  27. @ChuChu we wszystkich rowerach rura podsiodłowa nie jest pionowa , z reguły jest pod kątem oscylującym coś koło 70 stopni. I ma to sens.😉😁 Z punktu widzenia inżynieryjnego bardziej wiotki "bocznie" suport . Z wizualnego .... na siłę starają się być "oryginalni " . Wyszła "paść".😁
    1 punkt
  28. A dlaczego mają pękać? Nie jestem inżynierem od takich spraw, natomiast rura podsiodłowa nie jest pionowa. Jest pod kątem i jak się na to popatrzy, można zauważyć że ten wspornik ma sens.
    1 punkt
  29. No, Radon to nie bułkowóz, jednak wymiary i geometrię ma jeszcze z tych względnie przyjaznych Jeżeli już, to Rose PDQ jest z innej parafii - dlatego po przyjrzeniu się, już go nie wymieniałem, choć na początku wspomniałem o marce
    1 punkt
  30. Kto nigdy nie zaliczył dziobaka albo dobicia przodu przy lądowaniu na korzeniu niech pierwszy rzuci kamieniem.
    1 punkt
  31. Tylko po co kupować EX511 skoro FR541 jest parę gorszy droższa i parę gramów cięższa? Nie ma sensu się rozczulać, jeśli DT to tylko FR541. A jak ktoś jeździ po twisterze to ma kupić serię XM? zaoszczędzi 100g, źle wjedzie w kamień na flaku i po obręczy, a FR takie rzeczy przeżyje
    1 punkt
  32. Podpisuje się pod powyższym ale z naciskiem na FR541.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. No i Rose Bikes jednak tylko straszyło tą dostępnością opon za 3 miesiące... - 2x Continental Grand Prix 5000 S TR 30mm - kolejna Corsa mi się rozkleiła, więc nadszedł czas na sprawdzenie "legendy" - krótki uchwyt do zamocowania lampki na widelcu - żeby zakładać latarkę tam zamiast na kierownicy, gdzie brakuje miejsca. W polskich sklepach gdzie ostatnio robiłem zakupy nie mogłem znaleźć, a zamawiać oddzielnie się totalnie nie opłaca, bo wysyłka 3x droższa. Tu było za 1,95€, to dorzuciłem do przesyłki. - 2x Continental Grand Prix 5000 28mm - dla kumpla, bo nie chce zostawać w tyle 😜
    1 punkt
  35. Bo dalej to już tylko rowerem wodnym
    1 punkt
  36. Gdyby ktoś pytał czy w Karkonoszach jest zakaz jazdy rowerem - owszem, ale tylko pod górę.
    1 punkt
  37. Sezon rozpoczęty. Noga trochę się buntowała, jakoś poszło.
    1 punkt
  38. Bo długa prosta szutrem premium przede mną - uwielbiam 😜
    1 punkt
  39. Bo asfalty coraz lepsze - sprzedać fulla i gravela i na szosie zapierdzielać:
    1 punkt
  40. 1 punkt
  41. Bo uczę się jeździć z baranem
    1 punkt
  42. Bo krajobraz nie bardzo zimowy.
    1 punkt
  43. To na drodze z Korzonka na Dąbrówkę? Bo czas syfu i błota nastał, oby szybko się skończył...
    1 punkt
  44. Bo śnieg się nie chce topić.
    1 punkt
  45. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...