Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 31.01.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
@Zapp spoko, kiedyś zrobię fotkę z miejsca o którym wspominałem i zobaczysz dlaczego o niem pomyślałem Bo w końcu po tygodniu niepogody, obowiązków i innych pierdół udało się wyskoczyć na szlak, no i trafić taki widoczek7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
@wierch problem z tyłu nie jest w wielkości tarczy, tylko kształcie słupka PM (tego niżej, po prawej stronie na Twoim zdjęciu). Moim skromnym zdaniem nie zmieścisz tam żadnego adaptera - ani takiego do tarcz bez zmiany rozmiaru, ani też takiego, który stosuje się do jednoczesnego zwiększenia rozmiaru tarczy (+20 mm). Jest sobie kandayjska firma A.S.Solutions, która oferuje te i inne adaptery, ma bardzo dobrze rozpisane, na czym polega problem i jakie rozwiązania są dostępne https://www.assolutions.ca/flat-mount-caliper-to-post-mount-adapter-guide/ Zwróć uwagę, że adaptery niezmieniające rozmiaru tarczy (czyli do mocowania PM przeznaczonego pod tarcze 140 mm mocujesz zacisk FM i tarczę 140 mm, a do mocowania PM przeznaczonego pod tarcze 160 mm mocujesz zacisk FM i tarczę 160 mm) - o kształcie takim jak te ZRace (swoją drogą ZRace bezczelnie kradnie od A.S. Solutions rysunki poglądowe do opisu swoich adapterów na Ali) wymagają mnóstwa przestrzeni między słupkami PM - tak ok 24 mm w głąb, a niektórzy sprzedający dla spokoju piszą o 24-30 mm). Ty nie masz tam tyle miejsca. Taki adapter Ci nie wejdzie. Możesz też kupić adapter +20 mm, który od razu przesuwa zacisk FM wyżej, tak by użyć go z tarczą o 20 mm większą niż pierwotnie przewidziano mocowanie PM. Takie adaptery wymagają mniej miejsca wewnątrz mocowania (13-15 mm). Czyli mógłbyś na tył kupić taki adapter i zmienić tarczę ze 140 mm na 160 mm. Ale moim zdaniem, z uwagi na ten bardzo łukowaty prawy słupek mocowania PM, nawet adapter +20 mm tam nie wejdzie. Możesz zrobić mały test. Na podanej stronie A.S.Solutions w części Drawings są szablony tych adapterów do wydrukowania. Pobierz PDFa w A4, wydrukuj bez żadnego skalowania (rozmiar rzeczywisty, a nie zmniejszanie do rozmiaru papieru), wytnij i przyłóż do swojej ramy. Zobaczysz, czy będzie pasować...3 punkty
-
...a ja naiwny, cały czas żyłem w przekonaniu, że kupując HT liczymy na to, że będzie jak najbardziej sztywny 😅3 punkty
-
Kurdelebele, mi się nowa Alma bardzo podoba. Osobiście przedkładam eksperymenty wizualne nad nowe standardy osi, haka itp. Zawsze to powiew świeżości w HT.2 punkty
-
Korba GRX FC-RX610 40T 165 mm. Miałem nadzieję kupić ją gdzieś u nas ale dostępność zerowa albo za duże pieniądze. W Niemczech powoli się kończą, najbliższe dostawy za kilka tygodni więc postanowiłem nie czekać i przyjechała z Bike24 - z dostawą równiutkie 500 zł. Zdecydowałem się na 165 mm bo zobaczyłem jak Pogačar zasuwa na takiej pod górę. Pomyślałem że jak założę sobie taką samą to też będę tak jeździł.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Co oni zrobili karbonowej Almie ;/ https://www.orbea.com/pl-en/bicycles/mountain/alma/?sfid=0012p00003wXPcdAAG&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=25_Alma_Launch_BR&utm_content= Launch_011 punkt
-
Było epicko na trailach! 🤩 Radunia i Ślęża pozwoliły na relaks i reset, te korzenie i kamienie to niezła jazda. Mimo tylko 5 stopni na termometrze, adrenalinka grzała lepiej niż kubek gorącej czekolady. Skoki dodawały mega frajdy, chociaż parę razy prawie zaliczyłem glebę. 😅1 punkt
-
Podważyć ostrzem (np. tapeciakiem), złapać kombinerkami i wyrękić śrubę. Względnie można go po prostu przeciąć cążkami po podwaźeniu. Problem z tym luzem to na pewno nie po stronie tlumika. Jeśli się nie powiększa to olać. Gdybyś chciał to ogarnąć to trzeba prezycyjnie zmierzyć czy tłok (właściwie uszczelniacz) w skrajnym dolnym położeniu jest dokładnie usytuowany w goleni na środku przetoki powietrznej.1 punkt
-
Cena już podniesiona do 1300. Być może autor wątku nie kupuje, ale sprzedaje zgadzam się @Mihau_, że taki rower nie łatwo sprzedać, ale sam wolałbym znać jego historię. Rok temu sprzedałem w podobnej cenie bardzo podobny rower (też czarny, z Nexusem 8), który katalogowo, 14 lat temu kosztował prawie 10.000 (bo Cannondale made in USA). Ale wiedziałem, że on mój od dziecka.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Owszem, ale sprzęgło wymyślono gdy pojawiły się duże zębatki - gdy największe były 36. to nie było problemów, dopiero jak trzeba było założyć na tyle długi łańcuch by wystarczył na 42 lub więcej zaczęły się problemy z napięciem łańcucha i wprowadzono sprzęgło do przerzutki. Przy prawidłowym dobraniu łańcucha nie powinno nic się telepać przy układzie 1x 9 i kasecie 11-321 punkt
-
Patrząc przez pryzmat doświadczenia ile błota potrafi zgarnąć podsiodłówka, to tutaj błoto musi nieźle walić po łydach i jajach.1 punkt
-
1 punkt
-
@Michal2008 parę dni temu Bratysława przyznała , że jednak bacowie to inna nacja i bliżej do Polski mają. Bacowie po obu stronach bez problemu się dogadują A w rejonach przygranicznych obie strony "szprechają " w obu językach i nikt z tego nie robi afery.1 punkt
-
@Michal2008 człowieku jesteś strasznie spięty, że Ci kilka zdań w innym słowiańskim języku przeszkadza... Weź wyluzuj. Co się z tymi ludźmi dzieje 😞 ...1 punkt
-
Wy na polskim forum teraz będziecie pisać po słowacku? dobre jajca, może kolega użyje translatora na polski...1 punkt
-
@ChuChu we wszystkich rowerach rura podsiodłowa nie jest pionowa , z reguły jest pod kątem oscylującym coś koło 70 stopni. I ma to sens.😉😁 Z punktu widzenia inżynieryjnego bardziej wiotki "bocznie" suport . Z wizualnego .... na siłę starają się być "oryginalni " . Wyszła "paść".😁1 punkt
-
A dlaczego mają pękać? Nie jestem inżynierem od takich spraw, natomiast rura podsiodłowa nie jest pionowa. Jest pod kątem i jak się na to popatrzy, można zauważyć że ten wspornik ma sens.1 punkt
-
No, Radon to nie bułkowóz, jednak wymiary i geometrię ma jeszcze z tych względnie przyjaznych Jeżeli już, to Rose PDQ jest z innej parafii - dlatego po przyjrzeniu się, już go nie wymieniałem, choć na początku wspomniałem o marce1 punkt
-
Kto nigdy nie zaliczył dziobaka albo dobicia przodu przy lądowaniu na korzeniu niech pierwszy rzuci kamieniem.1 punkt
-
1 punkt
-
Tylko po co kupować EX511 skoro FR541 jest parę gorszy droższa i parę gramów cięższa? Nie ma sensu się rozczulać, jeśli DT to tylko FR541. A jak ktoś jeździ po twisterze to ma kupić serię XM? zaoszczędzi 100g, źle wjedzie w kamień na flaku i po obręczy, a FR takie rzeczy przeżyje1 punkt
-
Podpisuje się pod powyższym ale z naciskiem na FR541.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No i Rose Bikes jednak tylko straszyło tą dostępnością opon za 3 miesiące... - 2x Continental Grand Prix 5000 S TR 30mm - kolejna Corsa mi się rozkleiła, więc nadszedł czas na sprawdzenie "legendy" - krótki uchwyt do zamocowania lampki na widelcu - żeby zakładać latarkę tam zamiast na kierownicy, gdzie brakuje miejsca. W polskich sklepach gdzie ostatnio robiłem zakupy nie mogłem znaleźć, a zamawiać oddzielnie się totalnie nie opłaca, bo wysyłka 3x droższa. Tu było za 1,95€, to dorzuciłem do przesyłki. - 2x Continental Grand Prix 5000 28mm - dla kumpla, bo nie chce zostawać w tyle 😜1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Gdyby ktoś pytał czy w Karkonoszach jest zakaz jazdy rowerem - owszem, ale tylko pod górę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To na drodze z Korzonka na Dąbrówkę? Bo czas syfu i błota nastał, oby szybko się skończył...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00