Skocz do zawartości

Ranking

  1. Eathan

    Eathan

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      1 272


  2. nctrns

    nctrns

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      408


  3. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      4 734


  4. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      1 004


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. @spidelli z moim defy to była śmieszna historia. Powtarzałem żonie od dłuższego czasu, że muszę kupić nowy rower, więc była w zasadzie na tak. W sierpniu mnie już telepało mocno na zakup, poszedłem z nią do sklepu i mi powiedziała żebym kupił wyższy model bo lepsze malowanie i ładniejszy aż się w sklepie śmiali.
    9 punktów
  2. Właśnie pokaże żonie, że inni mają jeszcze gorzej (stare zdjęcie, doszedł jeszcze jeden rower, trenażer i ze 2-3 zestawy kół :P)
    8 punktów
  3. Bo moje błoto jest bardziej błotne Jak na razie kosztowało mnie to nową przerzutkę, hak, łańcuch, centrowanie koła (przerzutka wkręcona w koło), nakrętki do ośki dorobione w barterze...
    7 punktów
  4. Piaseczek powiadasz..., od kałuży już piaseczku nie było. A ja tam, jak Świnka Pepa, lubię się pochlapać Tak, tak... nie będą się ZULe i inni leśnicy wygodnie po płaskim w lasach wozić. Niech się LP cieszą, że maiłem 2x2.25, a nie jakiegoś CXa 33mm. Wtedy bym i mega drogę zmielił Bo z ostatniego szadziowego poranka.
    7 punktów
  5. Dzięki Panu Chińczykowi skończyło się dziadowanie z wybijaniem śrubokrętem pressefitu. Przyjechało narzędzie do demontażu i montażu.
    6 punktów
  6. Chcecie osiągnąć jakieś korzyści na moim nieszczęściu... ooo wasze niedoczekanie
    5 punktów
  7. Moja czepia się nie tyle samego faktu dokonania zakupu co tego, że się potyka o te graty na każdym kroku (w łóżkach amortyzatory i kierownice, w szafach na ubrania na tyłach ramy luzem, drobnica jak dampery, kasety, hamulce, łańcuchy, korby w komodach, obok ręczników i pościeli, w garażu i na tarasie całe rowery... nawet pod biurkiem nie mam miejsca na nogi ;)).
    5 punktów
  8. @nctrns działa też inne rozwiązanie. Kupiłem sobie nowego garmina. Żona patrzy, pytam co przyszło, etc. Więc udałem zaskoczenie i zacząłem jej dziękować za fajny prezent. Zgłupiała, nie wiedziała co powiedzieć i był spokój
    5 punktów
  9. 4 punkty
  10. 4 punkty
  11. Bo długa prosta szutrem premium przede mną - uwielbiam 😜
    4 punkty
  12. No i Rose Bikes jednak tylko straszyło tą dostępnością opon za 3 miesiące... - 2x Continental Grand Prix 5000 S TR 30mm - kolejna Corsa mi się rozkleiła, więc nadszedł czas na sprawdzenie "legendy" - krótki uchwyt do zamocowania lampki na widelcu - żeby zakładać latarkę tam zamiast na kierownicy, gdzie brakuje miejsca. W polskich sklepach gdzie ostatnio robiłem zakupy nie mogłem znaleźć, a zamawiać oddzielnie się totalnie nie opłaca, bo wysyłka 3x droższa. Tu było za 1,95€, to dorzuciłem do przesyłki. - 2x Continental Grand Prix 5000 28mm - dla kumpla, bo nie chce zostawać w tyle 😜
    3 punkty
  13. Monety na Aliexpress to zło wcielone. Kupiłem narzędzie do montażu / demontażu pressfitu. Wersja z rączką i w walizeczce. Dostawa w 6 dni. Z momentami koszt 96 zł. Link do oferty https://pl.aliexpress.com/item/1005005896124123.html Jakość wykonania sprawia dobre wrażenie, pręt gwintowany solidny i gruby. W walizce instrukcja użycia.
    3 punkty
  14. Ja wkrecilem zone w rower. Nie mam problemow z zakupami, ale wszystko kosztuje mnie dwa razy wiecej, bo musze kupowac podwojnie.
    3 punkty
  15. 3 punkty
  16. Bo asfalty coraz lepsze - sprzedać fulla i gravela i na szosie zapierdzielać:
    3 punkty
  17. 3 punkty
  18. 3 punkty
  19. 3 punkty
  20. Bo Ice po lewej Manggha po prawej i fajne niebo.
    3 punkty
  21. To na drodze z Korzonka na Dąbrówkę? Bo czas syfu i błota nastał, oby szybko się skończył...
    3 punkty
  22. Bo pierwsze 25 km w tym roku w prezencie
    3 punkty
  23. 3 punkty
  24. Gość z Krakowa jak już Mykena znam osobiście i mogę go każdemu polecić, w dodatku, jeśli zamówi się u niego koło customowe, wyjdzie ono z rąk najlepszego kołodzieja w Krakowie. Więc jakieś evalnite lemonbiki niech się chowają z tymi ich pseudo kraftowymi sprzętami. U Mykena taniej i lepiej.
    2 punkty
  25. A ja myślałem, że sam pressfit to zło wcielone. 😉 A żeby nie było nie na temat, to niedawno kupiłem to: https://pl.aliexpress.com/item/1005006920401184.html?spm=a2g0n.order_detail.order_detail_item.3.167143cezAqRI3&gatewayAdapt=glo2pol Pzdr Rysiek
    2 punkty
  26. Możesz przesłać jakieś przykładowe zdjęcia? dla niektórych mogły by być wybawieniem
    2 punkty
  27. Które będą pływały po wierzchu tego błocka, zamiast wgryźć się w glebę od nim A schodzenie i bieganie z rowerem, to jeden z elementów przełaju. Jak teren nie ma przeszkód, to się je stawia, tak żeby były podbiegi, płotki do przeskakiwania itp.
    2 punkty
  28. Gdyby ktoś pytał czy w Karkonoszach jest zakaz jazdy rowerem - owszem, ale tylko pod górę.
    2 punkty
  29. Sezon rozpoczęty. Noga trochę się buntowała, jakoś poszło.
    2 punkty
  30. 2 punkty
  31. Bo mieszczuch wybrał się do lasu:
    2 punkty
  32. 1 punkt
  33. Całego rynku na pamięć nie znam ale karbony dziś produkowane są raczej pod wyścig więc geometria nie będzie wygodnicka. Te wygodniejsze rowery są na aluminiowych ramach. Zawsze mozesz kupić taki i wymienić wszystko co potrzebujesz, budzet na to pozwoli. Ty byś chciał karbon więc ten Procaliber plus odważenie jeśli waga Ci przeszkadza skoro bierzesz go pod uwagę.
    1 punkt
  34. @marvelo jak dobrze pamiętam gość z Przemyśla nick z aledrogo - MYKEN. Jak nie ma wystawionych to pisz zapytanie do niego .
    1 punkt
  35. Yamaha nie powinna stawiać żadnego oporu. Albo spadła Ci wydolność albo jakaś awaria. Poproś kogoś by się przejechał tym rowerem bez wspomagania - jak będzie narzekał że ciężki to spadła ci wydolność, jak będzie narzekał na opory - awaria.
    1 punkt
  36. Jeśli nie możesz zwiększyć budżetu to jest to chyba najwięcej co można uzyskać w tym budżecie. A co do baterii - jeśli rodzice dotychczas jeździli na analogach to 540Wh jak najbardziej wystarczy. A większa bateria to przede wszystkim większa waga - po co wozić coś z czego nie będzie pożytku?
    1 punkt
  37. A jak zdrowie szanownych rodziców? Bo co innego 20km, a co innego 80, gdy trzeba wiele godzin pedałować. Przy starszych osobach to dobrze, jak nie zabraknie prądu po drodze, ale z drugiej strony szkoda masy i kasy na za dużą baterię. O jakości i niezawodności tego roweru się nie wypowiem, ale zestaw jest sensowny. Napęd, geometria, centralny silnik. A nawet wygląd. Silnik centralny to bardziej naturalne wspomaganie, ruszanie i wpływ przełożeń na pracę silnika (a to oznacza lepsze pokonywanie wzniesień). Silnik w piaście, szczególnie bez czujnika nacisku to dłuższe życie napędu i takie nie proporcjonalne wspomaganie, że wystarczy ruszać nogami, aby rower jechał. W centralnym silniku trzeba naciskać na pedaly, aby silnik wspomagał. Warto tego spróbować, by poczuć różnicę. Kurierowi bym doradzał silnik w piaście. W góry - centralny. A tu warto podyskutować.
    1 punkt
  38. RD1 są wadliwe. RD2 są poprawione. Jeśli tłumik opisany jako Charger RL to też padło.
    1 punkt
  39. Zanim je cofniesz, to najpierw je wysuń trochę, wyczyść dokładnie i posmaruj płynem którym zalewasz hamulec. Dopiero wtedy je cofnij. Rozruszaj je kilka razy, żeby upewnić się że pracują równo. Dopiero wtedy przelej i włóż nowe klocki. Jeśli dalej będzie kiepsko, to trzeba wyjąć tłoczki, uszczelki i wszystko dokładnie wyczyścić i ewentualnie wypolerować tłoczki.
    1 punkt
  40. Czekaj, daj jeszcze pojeździć. Rowerem do tej pory przejechałem 1600 km, ale mówiąc szczerze, głownie po szosie (gdzie jest całkiem szybki, pewnie dzięki dobrym oponom i dętkom TPU). W teren teraz się nie zapuszczam, bo błoto, a strasznie mnie irytuje brak błotników. Muszę coś skombinować podobnego do tych co mam w tym starym góralu, czyli tył na zacisk i płetwa pod ramę. Takie błotniki czynią zasadniczą różnicę, bo jadąc tym Madani wali mi po oczach (okularach) błotem, a tylne koło potrafi zachlapać nawet czapkę, nie mówiąc już o całych plecach, tyłku i torebce podsiodłowej z lampką. Przypomnę, jak rowery prezentują się obok siebie: Pomimo, że ten Cabrero jest w najmniejszym rozmiarze (15"), różnica w przekroku jest ogromna. Duża różnica jest też w rozstawie (bazie) kół. Siedząc Cabrero mam przednie koło z 5 cm dalej przed sobą. Rower na pewno jest spokojniejszy w prowadzeniu, stabilny, no i duże koło to wiadomo, że inaczej przejeżdża po dziurach. Ale sama rama już trochę wali po kręgosłupie. Jednak stal to stal. No i sztyca w Bianchi to 26,4 mm, a tu 31,6 mm, więc mniej się ugina. Za to jest ten uginacz z przodu, który coś tak wygładza, ale też jest wiotki (słaba precyzja prowadzenia), no i nie ma tłumienia. Ile waży to już pokazywałem. Pewnie z czasem go wywalę. Założyłbym jakiś sztywny karbonowy, ale to już trzeba ściągać z ali, bo w Polsce praktycznie nic nie ma. Najchętniej to dałbym tam stalowy cr-mo, ale takich też nigdzie nie widzę. Myślałem też o powietrznych amortyzatorach w stylu Markhor, ale to już trzeba tysiaka wydać. No i to nie jest rozwiązanie bezobsługowe.
    1 punkt
  41. @pecio Śrubka ograniczająca wózek wkręcona, żeby nie zgubić, czy rozbierasz przerzutkę w ten sposób? Przypomniało mi się, jak ostatnio nową XT smarowałem i byłem zdumiony przeskokiem jakościowym między, nią a XTR. Ja, mimo bólu kolana, nie wytrzymałem i wybrałem się na rower. 50km po płaskim, żeby go nie przeciążać. Wcześniej w tygodniu dwa razy wsiadłem na trenażer, żeby sprawdzić, czy w ono w ogóle ruchawe jest.
    1 punkt
  42. Dobry pomysł, chodzą mi po głowie porządne markowe torksy, bo już tego marketowego ównolitu obrabiającego śruby mam dość; na pewno się ucieszy z takiego kompletu 👍
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...