Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      29

    • Liczba zawartości

      10 668


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      4 734


  3. revolta

    revolta

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      667


  4. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 100


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. 13 punktów
  3. 12 punktów
  4. 11 punktów
  5. Bo asfalty coraz lepsze - sprzedać fulla i gravela i na szosie zapierdzielać:
    10 punktów
  6. Bo długa prosta szutrem premium przede mną - uwielbiam 😜
    8 punktów
  7. Bo Ice po lewej Manggha po prawej i fajne niebo.
    7 punktów
  8. To na drodze z Korzonka na Dąbrówkę? Bo czas syfu i błota nastał, oby szybko się skończył...
    6 punktów
  9. Bo pierwsze 25 km w tym roku w prezencie
    5 punktów
  10. Sezon rozpoczęty. Noga trochę się buntowała, jakoś poszło.
    4 punkty
  11. 4 punkty
  12. 4 punkty
  13. Tak samo jak stare Audi z 78’ nie jest warte przepłacania. Dla jednego, a dla drugiego jak najbardziej. Każdemu wedle gustu, sakwy i biustu 😘 Faktem jest, że cena samego ramsetu to obecnie około 800-900 łabędzi czy tam ojro. Są sprzęty popularne tańsze i droższe wychodzące w mniejszym nakładzie, efekt skali. Poza tym, w ciągu kilku lat śledzenia OLki widziałem kilka (kilku?) Staszków a Pugsley jakoś nie bardzo… Jak kto chce wydać dwa kafle a wymagania ma za cztery, to lepiej być turbo cierpliwym. Pokaż lepiej co masz w kartonie 😄 A Szyszkowa Góra nadal do wyrwania bywa…powodzenia i trwałości w związku życzę! Stalove cojones, innit bruv?
    3 punkty
  14. Można mieć bekę z beczką brzeczki Trek to masówa z puszek po budwajzerze, nie twierdzę, że nieudana ale taka jakaś…dająca komerą i pospolitością, jak na moje gusta. Surly jawi się na tym tle jako wybór bardziej świadomego antymejnstrimowca a przy tym z chęcią przywdziewający różne buty jak najdzie wola i ochota. Bierz Pan, będziesz rad i kontent.
    3 punkty
  15. Wejdzie guma 29x3”, suport jest szerszy o 27mm od standardowego. Jak kto stoi jak John Wayne to obejdzie się bez beczki.
    3 punkty
  16. @spidelli Te 70w no to musi nieźle śmigiełko zapitalać. Mój (kupiony lata przed epoką trenażera) akurat sam w sobie jest cichy - czasem w lecie w upały go puszczam - taki przyjemny, lekki szum. Na trenażerze jak jadę spokojnie ustawiam na max 50%, jak na próg - 70%. Przy czym te maxy to osiąga po wejściu w czerwoną strefę HR.
    2 punkty
  17. W lecie rozkręcę dziada i wypalę w słonku przez parę dni. A z buczeniem też zrobię tylko na razie nie mam konceptu gdzie to upakować.
    2 punkty
  18. Cóż, ten mój Broyx po prostu głośny jest i tyle; chociaż chyba tej wielkości sprzęt generalnie hałasuje. A stałem przed półką w markecie budowlanym, na której na szczęście nie było wyboru (chyba późna jesień była). Wtedy doznałem olśnienia, wyjąłem telefon, odpaliłem apkę Deca, znalazłem Broyksa, przestawiłem auto 500 m dalej pod Deca i nabyłem swoje śmigło. Jak na te cirka 300 zł to zadowolony jestem. Wystarczy, że nie daj Boże, okno uchylę... 9/10 przypadków zaczyna walić jak się na siodełku umoszczę... Dwóch śmierdzieli zostało w okolicy i skutecznie utrudniają życie reszcie.
    2 punkty
  19. No, idealny weekend - wczoraj narty (Wisła), dzisiaj rower (Warszawa). Za umożliwienie tego szczególnie dziękuję kolejarzom Inter City i Kolei Śląskich oraz Żonie i Córce - inicjatorkom.
    2 punkty
  20. Dokup do tego w przyszłości HRM Fan i będziesz miał full wypas (o ile ten wiatrak jest bez pilota - te z pilotem nie działają z tym systemem).
    2 punkty
  21. Ja kupiłem w Deklu, z jakiegoś zwrotu, naderwany karton, kila złotych taniej - nie Wahoo ale na pewno coś dedykowanego chomikom - duża tarcza, 3 biegi.
    2 punkty
  22. Odnosząc się do początku wywiadu natrętnie cisnęło się w moje myśli ' Jaki wentylator taki zegarek i vice versa " 😁
    2 punkty
  23. @smw44199 ...a mogłeś miesiąc temu za 157 - sam wklejałeś...
    2 punkty
  24. Kupiłem dzisiaj z kuponem za
    2 punkty
  25. Formalnie cały ten obszar to chyba Sud-Tirol, niemiecki jest dość popularny, chociaż są wyjątki, bo nasza obsługa w hotelu musiała być jakaś ultranacjonalistyczna bo głuchli na niemiecki Włosi byli po stronie państw centralnych, dopiero w czasie I wojny zmienili front i dostali te tereny w nagrodę. Ale zanim to się stało, to o samą przełęcz trwały krwawe walki, są do dziś fragmenty umocnień i liczne upamiętnienia. Kiedy w latach 30-tych ub. wieku Adi doszedł do władzy, to Benito bał się, że zażąda zwrotu tych trenów... Ale jak wiemy, brunatny socjalizm potrzebował przestrzeni na wschodzie... Po więcej historii Tyrolu Południowego odsyłam do Wikipedii bo nie chcę zanudzać (ale temat ciekawy, po II wojnie Włosi mieli nawet problem z terroryzmem).
    2 punkty
  26. Suport ma setę szerokości. Warto giąć giry na beczce zanim się zacznie przygodę na grubo 🤡
    2 punkty
  27. Kartony to jak "Misia", zostawić na świeżym powietrzu, zgniją do jesieni. 😁
    2 punkty
  28. @pecio Śrubka ograniczająca wózek wkręcona, żeby nie zgubić, czy rozbierasz przerzutkę w ten sposób? Przypomniało mi się, jak ostatnio nową XT smarowałem i byłem zdumiony przeskokiem jakościowym między, nią a XTR. Ja, mimo bólu kolana, nie wytrzymałem i wybrałem się na rower. 50km po płaskim, żeby go nie przeciążać. Wcześniej w tygodniu dwa razy wsiadłem na trenażer, żeby sprawdzić, czy w ono w ogóle ruchawe jest.
    1 punkt
  29. @Przecietny możesz to kupić na Ali za 20 zł
    1 punkt
  30. 1 punkt
  31. Stary fat nie marketowy bez amora jest warty 2,5k max 3k. Wszystko powyżej to przepłacanie.
    1 punkt
  32. 135mm to stary standard na rychłoupinak (quick release). Rama zaś ma offset aby pomieścić gruby papuć bez kolizji z łańcuchem. https://theradavist.com/throw-the-parts-bin-at-it-morgans-26-surly-pugsley/ …mając to na uwadze należy zapleść koło asymetrycznie aby siedziało centralnie w ramie: https://surlybikes.com/uploads/downloads/Pugsley_Instructions.pdf
    1 punkt
  33. Jak się gdzieś tam u was temat przewinął, a nie wierzę, że nie sprowokowałeś gdzieś podświadomego pytania, to małżonka na pewno zrozumie i przytuli za "Yes, I have" 😉 https://www.facebook.com/reel/1113282063915333/?referral_source=external_deeplink&mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
    1 punkt
  34. Tylko że ta większa moc u zawodowca oznacza też większą prędkość, a opory toczenia wyrażone mocą pochłoniętą na ich przezwyciężenie rosną wraz z prędkością. Nawet gdyby opór był idealnie stały, to dwa razy większa prędkość oznacza dwa razy większą drogę pokonaną w tym samym czasie, a siła razy droga (przemieszczenie) to wykonana praca. Poza tym, zawodowiec ma zwykle bardziej aerodynamiczną pozycję, więc u niego te dokładane waty bardziej się przekładają na prędkość niż u amatora jadącego w bardziej wyprostowanej pozycji. W efekcie, u zawodowca udział oporów toczenia (mocy pochłoniętej na ich pokonanie) też nie jest aż tak mały przy dużych prędkościach i Twoje wyliczenia są jednak niepoprawne.
    1 punkt
  35. Cross z 1 blatem z przodu, to moim zdaniem za mało. Zabraknie Ci na prostej, albo z górki szybkich przełożeń.
    1 punkt
  36. To nie zrobiłeś legalizacji swoich zakupów !?!?!? Kupujesz Żonce coś ładnego dajesz prezencik a później wyciągasz swoje fanty i ona się nie czepia 😀😀😀😀
    1 punkt
  37. DPD mnie zaskoczyło - paczkę w sobotę do Żabki doręczyło. Do kompletu z butami: - pedały Shimano PD-R550 - bloki SM-SH12 - nigdy nie używałem systemu SPD-SL, ale wyczytałem, że żółte z zestawu są do niczego i najlepiej od razu kupić niebieskie
    1 punkt
  38. Bo trochę zimowej zieleni na przekór
    1 punkt
  39. Ciekawe jakie to uczucie gdy ciężar przednich gratów nie wpływa na ruchy równowagi i myszkowanie. Żona poza sezonem grzewczym może grzejnik wypozyczy na wyprawę 😜
    1 punkt
  40. To suszarka Bosza, każdy znajomy rowerzysta gdy zobaczy to zawsze mówi: "0ooo Bosz !!!!" 😀
    1 punkt
  41. Wstawiam ten post, żeby autor tematu mógł przeczytać sobie go jeszcze raz. A najlepiej 2 razy.
    1 punkt
  42. Czyli masz dedykowany sprzęt do amortyzacji w crossie, z kilkucentymetrowym skokim, jakimś tam tłumieniem, i ten amortyzator ci nie wystarcza, bo bolą cię ręce. Postanawiasz więc kupić rower bez amortyzacji i z bardziej agresywną pozycją, żeby więcej ciężaru opierało się na rękach i chcesz wstawić do niego jakąś namiastkę prawdziwej amortyzacji w postaci malutkiego mostka, który ma jakieś 2 biedne centrymetry skoku. I oczekujesz, że "noo teraz to będzie komfort, nie to co na tym nędznym crossie, normalnie będę zasuwał więcej niż 12 km/h", i to jeszcze na drogach słabszych niż szutry premium. Naprawdę nie widzisz jak bardzo twoja logika rozpada się w szwach? Kupując rower (czy w sumie cokolwiek) chyba warto odpowiedzieć sobie na jakieś podstawowe pytania? Co lubię robić na rowerze, gdzie chcę na nim jeździć, jakie zalety/wady ma w tym kontekście mój obecny rower, co mi da zmiana na inny, w czym będzie lepszy/gorszy od obecnego, do jakich zastosowań się nada, ile w tej mojej jeździe jest zasługi/problemu z rowerem, a ile moich umiejętności? Oczywiście możesz mieć na to wywalone, jak to napisałeś w innym temacie "ale to przecież moje pieniądze i czemu nie miałbym sobie pozwolić na chwilę przyjemności" - kupuj co tam chcesz, tylko się nie dziw, że ostatecznie ludzie na forum głupieją i już nie wiedzą o co ci właściwie chodzi. Według mnie gravel to rower zupełnie niedopasowany do twoich (kompletnie zresztą niespójnych) oczekiwań.
    1 punkt
  43. To zdanie jest trochę bez sensu. Od większej prędkości nie będziesz szybciej zrzucał nadwagi. Czyli generalnie przerzuciłeś się z roweru z amortyzacją na rower bez amortyzacji, po to żeby teraz dołożyć do niego amortyzację? Nieźle. Tak. Zacznij porządnie jeździć, a nie szukać problemów z niepasującym rowerem albo brakiem akcesoriów. Aspre 2 ma wszystko czego potrzebuje osoba nieznająca się na rowerach i bez formy. Kup rzeczy elementarne dla bezpieczeństwa (lampki, kask, ew. okulary). Jeżeli potrzebujesz dopasować rower pod siebie, to ustaw/wymień mostek i ustaw/wymień siodełko. Po tych zabiegach daj rowerowi szansę, pojeździj chociaż z 500 czy 1000 km. Jak po tym czasie będziesz czuł że jeszcze trochę coś jest nie tak, to dopiero myśl o tubelessach i innych pierdach. A jak po tym czasie wszystko będzie nie tak, to gratulacje, źle wybrałeś rower, będziesz mógł sobie kupić nowy... ... na przykład MTB i wtedy będziesz mógł założyć wątek co zrobić żeby był szybszy i sztywniejszy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...