Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.01.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
7 punktów
-
@spidelli co ty po sklepach makulaturę zbierasz 🤣 Wysyp zawartość i wtedy strzelaj focie. Będzie kurna robił sensacje XX wieku ... Wołoszański się znalazł ..😉6 punktów
-
5 punktów
-
To na drodze z Korzonka na Dąbrówkę? Bo czas syfu i błota nastał, oby szybko się skończył...5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Dobry pomysł, chodzą mi po głowie porządne markowe torksy, bo już tego marketowego ównolitu obrabiającego śruby mam dość; na pewno się ucieszy z takiego kompletu 👍2 punkty
-
@dfq @spidelli strzelcie po lufie to Wam przejdzie. 😁 Ładny mi roweroskręt 😁 . A to wielkie pudło to z czym ..... bombki na choinkę ? @spidelli stopniujesz napięcie niczym Hitchcock. A jutro się okaże że to dyszel do nowego mopa 🤣 Dość tej aberracji , wracając do tematu dziś walnąłem podjeździk na Stelvio i małego "żelaznego ludzia" skoro dodali.2 punkty
-
Jednak 15 km/h i 130 bpm sugeruje pracę nad sobą, i same opony raczej nie spowodują nagle przeskoku w drugą prędkość kosmiczną PS wbrew pozorom nawet w Wawie w teren jest niedaleko, a samochód może się przydać, ale bardziej do eksploracji odległych miejsc, lub/i przy mocno ograniczonych możliwościach czasowych2 punkty
-
Coś jak z Żydem, rabinem i kozą... Komfort na gravelu osiąga się najczęściej po porzuceniu szosy2 punkty
-
2 punkty
-
Rowerek nabyty, od kolegi Sebass52. Klient, czyli ja, zadowolony bardziej niż z nowego ;-) Dzięki wszystkim za porady. Pozdrawiam.2 punkty
-
2 punkty
-
Opony plusowe podczas testu na asfalcie mulą, kilka ruchów kierownicą prawo lewo i człowiek może się zniechęcić, gdy tylko zjedzie się na ziemię, jazda zaczyna coraz bardziej wciągać. W tym roku nie zdecydowałem czy w Sudety będę zabierać plusa bez amortyzacji czy fulla z oponami 2,5 i 2,3. O ile mamy dość wyobraźni to jazda na rowerze bez zawieszenia jest bardzo przyjemna, choć coś za coś na plusach to jest Range Rower a nie Ferrowerari2 punkty
-
W końcu dorosłem do fittingu szosy (w przyszłym tygodniu, jeśli noga pozwoli), więc żeby nie było wiochy, kupiłem buty szosowe. Przymierzałem się do tego od dawna, ale teraz plusów było już zdecydowanie więcej niż minusów, więc są. A że ostatnio wpadło też parę "nadmiarowych" stówek, to decyzja na co je przeznaczyć była prosta. - buty Northwave EXTREME GT 3 - ulubione bidony - Elite Fly Tex 550ml (czarne i "smoke")2 punkty
-
2 punkty
-
Jest karton - jest rower i nie chadza mie o pana Hofmanna1 punkt
-
1 punkt
-
Idź do dobrego sklepu i zmierz rozstaw kości, siodełka mają różne szerokości, odpowiednio do rozstawu kości kulszowych. To ten parametr decyduje, czy siodło jest wygodne a nie miękkość wyściółki, a już na pewno nie cena. Będziesz kupował na ślepo i odsyłał? Nikt przecież nie kupuje butów - panie, daj pan jakieś buty do 200 zł, 190 wzrostu, 110 kg wagi, byle nie twarde, bo mnie d..a boli 😎 Dobrze dobrane siodło to święty spokój, załatwisz to, to będziesz mógł się kupić na drętwieniu dłoni1 punkt
-
Podstawowa kwestia to czas pracy, który w przeciętnym GPS wynosi 10 -20 g., a w zwykłym liczniku pewnie z 10 x więcej - pierwszy ładujesz co kilka jazd, a w drugim 1 -2 razy w roku wymieniasz baterię...1 punkt
-
@chrismel bo jesteś szczęściarzem 😉... Explorery są już na sofcie piątej generacji z AI i one lepiej wiedzą jaki kolor krechy pasuje do lakieru Twojego roweru. 🤣 One żyją swoim własnym "bujnym" erotycznym ...tfuuu ezoterycznym bytem. 😁 Tak postanowił pewien hinduski programista z Garmina 😉1 punkt
-
Patrząc na te strony z porównaniem oporów opon należy pamiętać, że praktycznie każda.opona jest produkowana w różnych wersjach (np. wspomniany RaceKing występuje jako drutówka Performance , zwijana SideWall oraz ProTection - różnice dot. wzmocnienia rantu, materiału, liczby warstw i gęstości splotu w osnowie oraz mieszanki bieżnika)) - każda wersja pomimo identycznego bieżnika może mieć skrajnie różne opory toczenia i masę. Dodatkowo w większości przypadków istotny jest rocznik. I tu znowu dla przykładu wspomniane gumy RaceKing 29x2.2 ProTection z roku 2019 ważą 550g a współczesne bardziej w okolicach 650g.1 punkt
-
Jak chcesz coś markowego z prostych liczników a nie chinskich komputerków które Ci tu wrzucają to zainteresuj się takimi markami jak VDO, cateye, sigma,1 punkt
-
Sprawdź GeoID CC600. Bardzo fajna opcja z GPS i bardzo prostą navi. Wiem, że nie chcesz, ale te liczniki da się kupić za 150-180 zł.1 punkt
-
Ja wybieram ZAWSZE najszybsze które spełniają inne moje kryteria. Dla przykładu. Chcę mieć do gravela opony 40C, z bieżnikiem, dość odporne na przebicie. Wybór jest tylko 1 - Conti Terra Speed 40C. Chcę mieć opony MTB 2.2", nie muszą mieć bardzo agresywnego bieżnika - znów wybór jest tylko 1 - Conti Race King Protection.1 punkt
-
1 punkt
-
Skręć tłumienie na max i ugnij zawieszenie. Obserwuj powrót. Jak pod koniec z wolnego tempa nagle przyspieszy to masz zapowietrzony damper.1 punkt
-
Jeżeli celujesz typowo w jazdę po piachu i plaży, to zdecydowanie fat-bike. W sensie, jeśli będzie to główne zastosowanie. 29x3.0 na niskim ciśnieniu jedzie po piasku, ale jak jest sucho to nie jest to jakoś super komfortowe. Jeżeli chcesz rower który pojedzie po wszystkim, w tym po piastku, no to wtedy 29x3.0 jak najbardzej. Staszek jest bardzo fajny, 4k brzmi rozsądnie.1 punkt
-
1 punkt
-
Ciężko ci tu będzie znaleźć rzeczowe porady. Jesteśmy na forum rowerowym a kręcenie na rowerze magnetycznym nijak się ma do jazdy na zewnątrz więc praktycznie nikt tego nie uskutecznia, używamy albo trenażerów rowerowych albo rowerków spinningowych.1 punkt
-
- Towarzyszu Breżniew, jakie jest wasze hobby? - Zbieram dowcipy na swój temat. - Dużo ich macie? - No, już pełne trzy łagry...1 punkt
-
Bo trudno narzekać na pogodę, mimo że przez cały dzień ani jednego promienia Słońca nie zobaczyłem.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00