Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      7 674


  2. Zapp

    Zapp

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      28


  3. forscher

    forscher

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      309


  4. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      6 639


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo mieszczuch wybrał się do lasu:
    11 punktów
  2. 7 punktów
  3. Bo trochę zimowej zieleni na przekór
    6 punktów
  4. W końcu dorosłem do fittingu szosy (w przyszłym tygodniu, jeśli noga pozwoli), więc żeby nie było wiochy, kupiłem buty szosowe. Przymierzałem się do tego od dawna, ale teraz plusów było już zdecydowanie więcej niż minusów, więc są. A że ostatnio wpadło też parę "nadmiarowych" stówek, to decyzja na co je przeznaczyć była prosta. - buty Northwave EXTREME GT 3 - ulubione bidony - Elite Fly Tex 550ml (czarne i "smoke")
    5 punktów
  5. Obawiam się, że przy takich celach i na takim poziomie potrzebujesz profesjonalnego trenera a nie rad randomów w internecie.
    3 punkty
  6. 1. Podczas jazdy przytrzymaj lewy dolny przycisk i wrócisz do głównego menu, wtedy możesz sprawdzić wskaźnik baterii. 2. Jest ale nie da się tego edytować. Przy czyszczeniu pamięci to się zeruje. 3. Dane są najprawdopodobniej nadpisywane, tzn. stare usuwane na rzecz nowych jazd. Obecnie jestem na wykończeniu pamięci to będę jeszcze Wam potwierdzał. A czyszczenie pamięci powoduje usunięcie zapisanych aktywności i zapisanych tras oraz sparowanych czujników (prawie jak factory reset).
    3 punkty
  7. Przyjechałem pomorsować, ale ta woda jakaś taka zimna, no dajcie spokój, kto to widział.
    3 punkty
  8. Stare dolnośląskie powiedzenie mówi: gdy w środku zimy liść spod śniegu kiełkuje, to w Twoim fullu na pewno coś w zawieszeniu szwankuje.
    2 punkty
  9. Wszystko jest na serwerach Garmina przypisane do twojego konta. Ja wiele razy usuwałem urządzenia i po każdym ponownym dodaniu robił synchronizacje oraz pobierał dane. W urządzeniach pamiętane jest tylko ileś danych po czym stare są nadpisywane. Oba Garminy będą robić dokładnie to do czego zostały stworzone . Zegarek monitoruje cały czas w zależności od ustawień Twoje parametry , analizuje i wypluwa " swoje wnioski" 😁 Tak naprawdę to bez znaczenia jest który ma pierwszeństwo nad drugim. Licznik będzie nawigował , zbierał dane z rowerowych aktywności , transmitował na Connecta . Będziesz oko cieszył wykresikami , słupkami ,itp. Zegarek też będzie robił swoja robotę , analizował czy dobrze "komara ciąłeś" 😁, czy jeszcze w czerwonych krwinkach lata tlen ,itp. Chcesz zegarek używać do transmisji tętna - będzie to robił. Garmin zarypał sprawę ( nie wiem jaką wersje masz oprogramowania układowego w 830) bo oficjalnie nie było go w szpejach wspierających .... (tłumacząc na zrozumiały) między "gatunkową" wymianę danych i analizy "zebranych faktów" 😉 . A wygląda to tak , że Edge transmituje dane na serwery te z kolei podczas synchro do zegarka. Zegarek analizuje to wszystko dodając swoje zebrane dane i wypluwa z powrotem na serwery. I dla tego potem masz różne zalecenia i inne duperele dotyczące twojego stanu, wydolności , etc . Oczywiście na ekranie zegarka też to wszystko wyskakuje podczas zdawania raportów, czy też na "słupkach" parametrów. Nie ma gwarancji , że "zatrybi" opcja zmiany priorytetów podczas próby wymuszenia tego na "sztywno". Wiele razy żonglowałem ustawianiem "pierwszeństwa" i nie ma to żadnego wpływu na codzienna , mozolną pracę obu urządzeń. To dopiero wychodzi w specyficznych warunkach których Ty nigdy nie sprowokujesz. PS. Przepraszam za zagmatwany tok myślenia i ewentualne błędy ........ ta pora plus płyn wzmacniający humor .......😁
    1 punkt
  10. Geoid CC600 to i owszem klon Magene, ale C506 SE. Do C506 (bez SE) można wgrać dedykowane mapy i oprócz tego ma dotykowy ekran, dlatego jest droższy.
    1 punkt
  11. Rowerek nabyty, od kolegi Sebass52. Klient, czyli ja, zadowolony bardziej niż z nowego ;-) Dzięki wszystkim za porady. Pozdrawiam.
    1 punkt
  12. Dziwne masz te strefy. Tu nawet wszystkie kalkulatory tętna klękają. Przecież to niemożliwe żeby 2 strefa zaczynała się od 149 a Próg LT zaraz powyżej drugiej i 5 stref w przedziale 30 BPM. Strefa co 4 BPM ???. Chyba ze tętno spoczynkowe masz >140 i jesteś ET 🤣. Coś cię ten zegarek oszukuje.
    1 punkt
  13. Głos na Mur! tylko założyć koła z szerokimi obręczami. ( jeśli fabryczne są wąskie) Widelec amortyzowany- i to dobry - to dodatek w ciężki teren. W tym przypadku jestem na nie. . Ale na marginesie: jeśli rowerzysta ma grubą wadę wzroku, jednooczne widzenie, generalnie jest antytalentem, albo nowicjuszem- wtedy nawet podły amortyzator daje bufor przed wyrwą, krawężnikiem.... dla takich osób kros będzie bezpieczniejszy wsiądą, pojadą, dojadą. Korona z głowy nie spadnie.
    1 punkt
  14. Subiektywnie wolę stal na sztywnym widelcu i grube opony. Nawet taki wielki "kamień" nie straszny. Nie potrzebowałbym kolejnego roweru, gdybym do tego na zdjęciach mógł zamontować opony 29x2,2 (moim ideałem byłyby Furious Fred w takim rozmiarze).
    1 punkt
  15. Przecenia się znaczenie materiału, miękkość i sztywność... no i patrzymy na rower jak kobieta na faceta, marząca o połączeniu chłopięcego uroku z dojrzałością Rama ma być suuuper sztywna i transferować moc i elastyczna zarazem .... w szosie i oponie 23 napompowanej na kamień to czuć znikanie frezów kostki bauma , czy ziarnistego asfaltu... ale już kocich łbów to żadna rama nie wygładzi nawet softogon ... jeśli specjalny maszt siodła daje wrażenie tłumienia drgań wysokiej częstotliwości, to przy rąbance na kamieniach i korzeniach to jest pomijalne. Tu wygrają opony, amortyzacja, mostki czarodziejskie czy sprężyny starodawne siodła retro :))) Łatwiej skarżyć się na złą , wiotką ramę, która gnie się w sprincie czy pod torbami niż odnaleźć panaceum komfortu w oparciu o magiczną opinię o stali... praca samej ramy ze stali - to takie malutkie " troszeczkę", smaczek... dużo bardziej poczujemy materiał widelca.
    1 punkt
  16. Generacja sprzętu nic tu nie ma do znaczenia. Niezależnie co masz 530 , 520 czy 540 lub 1050 tego typu ustawienia są takie same. Zobaczę tak jak pisałem wyżej na którym etapie się to tak wysypało.
    1 punkt
  17. Po zmierzeniu trzeba odjąć po 5 mm na stronę (na błoto, bicie, itp.) i wyjdzie Ci jaką maksymalną szeokość możesz wsadzić
    1 punkt
  18. Noooo chyba to ty masz ten rower, na pewno masz również miarkę...gdzie leży problem w zmierzeniu ile masz miejsca?
    1 punkt
  19. Z tymi kołami jest ten problem że wysyłają losowo albo LP 30 mm albo Ghosty GND51 ( te do XC ) . Co dostaniesz , to tylko RCZ wie Oczywiście do opisów bębenka i mocowania tarczy też bym się nie przywiązywał.
    1 punkt
  20. A ja dalej swoje... Ten rower jest za mały... 🙄 Rozumiem że założyłeś sztycę o zwiększonym offsecie żeby "wydłużyć" rower (widoczna na wcześniejszym zdjęciu z 3stawów) ale po jaka cholerę skróciłeś mostek ? Proponuje wrócić do pierwotnej konfiguracji i zacząć od ustawienia wysokości siodła. Następnie trzeba wypoziomować kierownicę i poprawnie ustawić klamkomanetki. A dalej się zobaczy. BTW Fajny pies 👍
    1 punkt
  21. @sky87 podczas transmisji tętna z zegarka do 530 jest tylko i wyłącznie to robione. Niemniej tego zegarek cały czas "czuwa " 😉 i zbiera dane. Jak chcesz mieć to wszystko na serwerach to wieczorem rób synchronizację jak nie masz z automatu ustawionej . Jak chcesz aby twoim PODSTAWOWYM URZĄDZENIEJM TRENINGOWYM była 530 to musisz zaznaczyć na Connect stosowną opcję . Masz to pod "moje urządzenia" . Klikniesz to rozwinie się lista twoich szpejów i tam możesz ustawiać / edytować. Klikniesz np. na 530 i u góry nad belką masz trzy kropki , klikasz i tam jest " zarządzaj priorytetem urządzenia " , stawiasz ptaszka na stosowny szpej . I teraz najważniejsze : nigdy nie używaj dwóch Garminów do zapisu tej samej aktywności trwającej w tym samym czasie. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie abyś w tym samym czasie odpalił na 530 "jazdę rowerem oraz na 955 " np. "bieg" . Będziesz miał dwie aktywności realizowane w tym samym czasie . Z kolei jak na 530 i równocześnie na 955 odpalisz "jazda rowerem " to....... w zależności od softu ( bo tu bardzo różnie bywa u Garmina 😁) będziesz miał aktywność z "głównego ( jak sobie tak zaznaczyłeś) urządzenia , drugą taką samą , lub dwie co się będą gryzły, lub z zegarka a z 530 będzie sfiksowana .....możliwości jest wiele w zależności od aktualnej inwencji twórczej programistów Garmina. 😁 Po za tym twój 955 przez "trochę czasu" 😉 będzie się uczył twojego "organizmu" aby potem przedstawiać poranne raporty czy przypadkiem nie za dużo wieczorem wypiłeś 🤣😉 PS. Jak czegoś nie opisałem ewentualnie są inne pytania .... postaram się odpowiedzieć .
    1 punkt
  22. Skręć tłumienie na max i ugnij zawieszenie. Obserwuj powrót. Jak pod koniec z wolnego tempa nagle przyspieszy to masz zapowietrzony damper.
    1 punkt
  23. Taaa, ten commando to wyjątkowo paskudna rama, jak na stalówkę. Bynajmniej po prostu wiem co się tak naprawdę w rowerach liczy Mój bliski kumpel jeździł parę sezonów na Staszku z amorkiem co prawda, ale co-nieco na temat tego roweru wiem, ja Ci napiszę, a Ty sobie rozważysz: 1. Geometria na papierku nieco dziwna, bo rama jest stosunkowo krótka, ma baaaaaardzo krótki ogon, ale kąty całkie sensowne, co w połączeniu z kołami 29+ daje bardzo sprawny rower w górach. Skręca jak marzenie, generalnie zachęca do zabawy, taka trochę dirtówka 29+ Na sztywno będzie to prawdopodobnie jeszcze większa jego zaleta, bo sztywny rower raczej nie zachęca do puszczania się bez hamulców z czarnych tras dh, więc wady tej geometrii w życiu codziennym w zasadzie nie wystąpią. 2. Boost, taper, średnica sztycy - wszystko w aktualnych standardach i bezproblemowe 3. Bikepacking - no i tu się sprawy nieco komplikują, bo o ile sama platforma 29+ do takiego szwędania bikepackingowego jest idealna, to akurat Staszek ze swoim tycim trójkątem ramy i karbonowym widłem średnio jest do tego przystosowany. Trek to chyba zauważył, bo powstała jego wyprawowa odmiana, czyli model 1120 z dedykowanym orurkowaniem, natomiast nadal nie rozwiązuje to największej bolączki tej ramy, czyli malutkiego trójkąta, co uważam za podstawę efektywnego pakowania się na rowerze. 4. Dostępność - "na już" pewnie raczej nie będziesz miał z czego wybierać, ale Staszki pojawiają się w miarę regularnie na OLX, mój ziomek swojego pogonił za jakiś w miarę sensowny pieniądz, ale na pewno mniej niż 4k, także ta oferta którą masz nie jest jakimś super dealem, ale też nie jest to cena mocno przesadzona. Ot, ktoś twardo stawia warunki
    1 punkt
  24. Przez te lata Shimano zdążyło wielokrotnie poprawić i popsuć konstrukcję Ja ze swoimi nie mam problemu, ale nie zagwarantuję, że seria z 2025, 6, 7 nie dostanie jakichś zwalonych uszczelek i nie będzie znowu problemu.
    1 punkt
  25. Nie, inne mapy. Przez GE robiłem chyba raz wiele lat temu. Najpierw ładnych kilka godzin żeby ściągnąć, potem kolejne żeby skopiować do licznika. To i tak nieźle. Mój ma odczyt na poziomie 200kB/s, a zapis o dziwo szybciej bo 580kB/s. Weź z tym aktualizuj 5GB map 😂 Kojarzę, że kiedyś po prostu wykorzystywane układy miały interfejs szeregowy (w senie RS) z prostym konwerterem na usb, a nie pełnoprawny kontroler usb.
    1 punkt
  26. Raczej ciężko będzie znaleźć serwis od tylnich amortyzatorów...
    1 punkt
  27. Zestaw kół DT 27.5 za 159EUR . Tytuł mówi x1700, zdjęcia i opis (modeljahr 2024,szerokość 30mm i ratchet 36) mówią xm1700.. https://www.klbikes.de/lrs-x-1700-spline-27-5-22-5mm-boost-sram-xd-center-lock
    1 punkt
  28. No to lecim: O w mordę, to chyba rodzina tego z mięsnego:
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Zamówiłem w grudniu w Rose hak przedniej przerzutki, czas dostawy do 5 dni. Minęły dwa tygodnie, zapytałem o stan zamówienia, odpowiedziano mi, że tak naprawdę to nie wiedz, kiedy hak będzie na stanie, na dzień dzisiejszy jest to 14 tygodni Na szczęście znalazł się ktoś lubiący przydasie i mi odsprzedał.
    1 punkt
  31. Wataha Ultra Race Zima Extreme 2025 Lasy Północy. Bo Mateuszek zrobię Krótką Łapę przed startem i sprawdzę stan "trudnych sektorów" Bo roztop i 20km jazdy puszczą technicznie na balansie,przełaje i czas na siku
    1 punkt
  32. Bo ... zamarzło. Zdjęcie z siodełka rowerowego.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Bo takie wysokie wieszaki serwisowe teraz w lasach robią 😁
    1 punkt
  35. Bo zima ma jedną niezaprzeczalną zaletę, ładne zachody słońca.
    1 punkt
  36. Bo u mnie mglistych klimatów ciąg dalszy.
    1 punkt
  37. Bo trudno narzekać na pogodę, mimo że przez cały dzień ani jednego promienia Słońca nie zobaczyłem.
    1 punkt
  38. Z nowym rokiem stare dylematy - zmienić czy nie zmienić.
    1 punkt
  39. 1 punkt
  40. A po co mam się zgłaszać do autoryzowanego serwisu? Kupuję w CR, reklamację składam w CR, oni mają ponieść wszystkie koszty (wysyłka, naprawa itd.) związane z doprowadzeniem produktu do sprawności i zgodności ze specyfikacją lub zwrócić się do podmiotu, kto je poniesie. A gdzie czy i gdzie oni to dalej wyślą - czy to mój problem? Kiedyś kupiłem u nich aluminiową szosę, w której w okresie gwarancji pękła rama. Robili różne fikołki, odsyłali do dystrybutora itd., ale finalnie i tak musieli mi zwrócić pieniądze za rower i odebrać ten z pękniętą ramą na swój koszt, bo nie byli w stanie dostarczyć ramy o odpowiednich parametrach. Podobną sytuację miałem z rowerem Speca kupionym stacjonarnie i kilkoma innymi produktami, niekoniecznie rowerowymi, z różnych źródeł.
    1 punkt
  41. OEM, nie OEM, 24-miesięczna gwarancja obowiązuje i klientowi dynda, czy naprawi to producent, dystrybutor czy Maciek albo inny Kamil z serwisu CR.
    1 punkt
  42. 1. 5000+ x pi/dzwi x 40km x prędkość i kierunek wiatru x obecna kondycja 2. 10k x pi/dzwi x 40km x prędkość i kierunek wiatru x obecna kondycja 3 Co to jest "zwykły składak"?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...