Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 19.01.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
Bo trudno narzekać na pogodę, mimo że przez cały dzień ani jednego promienia Słońca nie zobaczyłem.14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
Bo absolutnie fascynuje mnie to zjawisko, fotka z dziś. Warunki na szlaku masakra, totalne oblodzenie, gleby zaliczone, ale i tak było warto, choćby żeby zobaczyć jak trzech bikerów zalicza glebę synchroniczną8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Bo jak długo jeżdżę to u siebie takiego czegoś nie widziałem, od kilku dni utrzymuje się cały czas silna mgła, wczoraj po robocie udało się wyskoczyć na standardowy szlak i okazało się, że powyżej piękna pogoda, słoneczko, a na dole jak okiem sięgnąć nalało się czegoś białego. Fotka nie oddaje tego efektu5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Piękny widelec do ostrego, niski. Waflowa góra. Sypie się piach, na wyczucie z trzy czubate łyżki są w goleniach, otworki degazacyjne tylko dwa malutkie, na zlewem 5 minut robienia dyng jak kamertonem aby wibrowało i , wyrzucało rdzę przez dziurkę , zebrane z całego suchego zlewu w scieżkę , to nawet nie jest jedna trzecia, przesypuje się dalej mnóstwo. Odkurzacz szczelinowy jeszcze teraz pociągnął pył , niestety dalej jest materiał w lagach. Grubsze ziarna, mnóstwo okropieństowo. Rdza żre! Chrom w zasadzie nie tknięty. Ku pa mięci3 punkty
-
@NerfMe Dlatego wkleiłem GC2... wersja 3 byłaby rowerem kompletnym za tę cenę. W 2 w porównaniu do Trance 1 mamy lepsze (moim zdaniem) koła i opony, trochę gorszy napęd za niższą o prawie 200 euro cenę.. @Jaqbus Głównie specyfikacja tj. stosunek cena/ komponenty. Aczkolwiek marka ma raczej dobre opinie. GC3 posiada np. @sebass52, może On coś napisze.3 punkty
-
Przy tym co się odwalało w temacie górskim, to nawet ten szosowy tutaj wydaje się dość normalny 1938, naprawdę 7 lat wybierasz rower? 7 lat to jest kawał czasu, w moim przypadku to prawie 1/4 życia. W 7 lat to niektórzy ludzie przechodzą przemianę od "nigdy nie siedziałem na szosie i mam wyhodowany bebzon" do czołówki lokalnych ustawek. W 7 lat, jak kogoś stać, to można przerobić pewnie ze trzy szosy - pierwszą jakąkolwiek na spróbowanie, drugą żeby miec coś fajniejszego, i trzecią wybraną jako całkiem doświadczony i świadomy kolarz. Ty przez 7 lat nie zrobiłeś prawie nic w kierunku jazdy na szosie, poza napisaniem kilku wypracowań na forum. Zawsze coś, tu mieszkanie nie takie, tam właściciel nie taki, tam znowu rozkminy że MTB nie takie, tu ceny nie takie, tam geometria nie taka, tu lokalne imprezy nie takie, tam środowisko szosowców nie takie. Może pora dojść do wniosku, że twoje nastawienie jest nie takie? Btw tak z ciekawości, ile kilometrów zrobiłeś na rowerze przez ostatni rok? Chyba forumowicze nie są za bardzo uprawnieni do takich ocen, ale... No niestety, tak to wygląda. Przede wszystkim warto chyba poukładać sprawy w głowie. Przecież chyba najfajniejsze w tym całym uniwersum rowerowym jest to że... jeździ się na rowerze, no nie? Wiatr we włosach na szosie, zakręcony singielek na MTB, nieznana wcześniej droga na gravelu, wyprawa na trekkingu, nawet codzienny dojazd do roboty na mieszczuchu zamiast tramwajem. To jest fajne, a nie snucie durnych planów o tym że najpierw wybiorę absolutnie idealną szosę, później wymienię połowę rzeczy żeby była jeszcze bardziej idealna, później przeprowadzę zestaw obliczeń z uwzględnieniem aero i masy, później pomyślę czy lepsza będzie korba 50/34 czy może jednak 52/36, później troszkę potrenuję albo w sumie nie, a później to hoho! na ustawkach będzie szacunek, na lokalnych zawodach będę na podium, a życie będzie piękne. No nie, raczej nie będzie. Mimo wszystko życzę żeby jakoś poukładały ci się te sprawy rowerowe i żebyś w taki czy inny sposób miał z tego fun. Bo to jest zaj*biste hobby, jedno z najlepszych, jak nie najlepsze3 punkty
-
Żeby trzymać się zasad wrzucam najpierw fotkę nieco lepiej pokazującą nowy sprzęt (lusterko) z całym rowerem. Nowe lusterko to jest to na dole zdjęcia. To na górze to zwykłe, do którego sam dorobiłem owiewkę aero. Ale, że prawe lusterko miało przygody to zamówiłem parę. Zrobione ? Co do oceny co najciekawsze to każdy sam wybiera co lubi i dla każdego jego rower jest zapewne najciekawszy. Żeby dalej poleciał. Tzn żeby szybciej jechał. Ale faktycznie te lusterka zwiększą sailing - podatność na boczny wiatr. Wąski, bez skrzydeł, kwalifikuje się tą miarą jako ultralekki, bez pokrywki 30.5kg z pokrywką jakieś 33kg na pusto. Ale licząc to co wożę zawsze, buty, ubranie to będzie ok 40kg. Niestety nie ma lekko.3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Uważam że taka zabawa idzie już trochę za daleko. Tutaj mamy mieć czyste km i raczej nie ma sensu wyliczać ile czyje warte i na co przeliczać. A już wyliczenie na podstawie jakiś swoich tam najlepszych, letnich wyników w sprzyjających warunkach uważam za podwójnie kiepski pomysł. Założenie było takie iż podajemy liczbę km zrobionych na rowerach. Rozbijanie aktywności na godziny i przeliczanie na potencjalne zrobione na szosie w dobrych warunkach uważam za zły pomysł. Tego się nie da i tak w 100% zrobić obiektywnie. Trzeba by sięgnąć po zużytą energie i osiągane moce ale większość ludzi nie ma mierników do tego. Inaczej to wróżenie z fusów. Nawiasem coś przez dwa dni jeszcze wpadło. Doszło dzisiejsze 103km na świeżym i mix zewnętrzno - virtualny z soboty 😆 Zigfir - 1195.7 km (mtb + trenażer) michalr75 - 389 km (MTB, miejski stary MTB z lat 90-tych) smw44199 - 312 km (cross) NeefMe - 183 (MTB) Pecio - 182 km (gravel) JWO - 170 km (MTB) przecietny 158 km (mtb,grv) Jacekddd - 121 km (velomobil - rower poziomy) Sansei6 - 105 km (MTB) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 95 km Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB) revolta - 41 km (gravel) spidelli - 32 km (MTB, 39 km trenażer - nie liczony)2 punkty
-
2 punkty
-
Jako poszukiwacz roweru full xc/dc i były już właściciel roweru trance 1 - ze słynnej wyprzedaży bunny hop Powiem tylko , że jeżeli na początku myślałeś o rowerze typu chisel full/epic. To wg. mnie i moich preferencji trance się nie nadaje. Można ten rower odchudzić na kołach, dać mniej terenowe opony. Ale to nadal będzie typowa trailówka. Z różnicą , że lżejsza. Przyznam ,ze cena była rewelacyjna i jak ktoś chciałby rower trail, to do tego momentu nie pojawiła się lepsza opcja.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Nowy sezon a więc nowy rydwan. Przy okazji ugniatacze, błotniczki oraz łańcuch jedenastka na zimę. Nie pytajcie o te pancerze przy kierownicy, to starożytna włoska szkoła.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
My piszemy jeszcze o starszej wersji Rose Ground Control, który jest tańszy. Ten za 2.5 tys euro już ma nową ramę z dużo bardziej progresywna geometrią. Czy to źle czy to dobrze to zależy od zastosowania, moim zdaniem w rowerze z tak małym skokiem tak progresywna geometria jest zbędna. Giant kosztuje 1599 euro + obecnie w Bike Discount XM1700 są za 530 euro. Dalej masz 400 euro taniej. Giant ma też inny system zawieszenia (zawieszenie z wirtualnym punktem obrotu) ale to raczej ma pomijalne znaczenie w Twoim przypadku.1 punkt
-
Rampy wjazdowe w terminalach promowych (te od strony lądu, na które opadają rampy promu) są ruchome i podnosi się je albo opuszcza w zależności od stanu wody tak aby rampa promu tworzyła możliwie jak najbardziej poziomą powierzchnię w stosunku do pokładu promu. Do Świnoujścia, jak jeszcze nie było tunelu, przyjeżdżało promami tysiące turystów z bagażnikami rowerowymi na hak. Innymi promami też przejeżdża tysiące samochodów z bagażnikami rowerowymi na hak. Najważniejsze to zjeżdżać/wjeżdżać przez rampę powoli, żeby nie bujnęło1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
https://www.strava.com/activities/5835372257 https://www.strava.com/activities/5830756468 https://www.strava.com/activities/7633022163 https://www.strava.com/activities/76384469701 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00