Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.01.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Bo przed chwilą zaliczyłem szlifa, na szczęście ucierpiała tylko duma.12 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
3 punkty
-
Ten rower to dużo bardziej pochodzi z roku 2009 niż 1979. Chociażby dlatego, że posiada aluminiową ramę. Osprzęt też jest z okresu przełomu wieków. @itr Ten rower to germański emerytojazd. Od wuja pana tego tam jest. Złota grupa LX na klamkach sugeruje rok 2003-2005 lub okolice, ale to raczej nie są oryginalne klamki. @PiotrWie Ta grupa to mix Deore LX 570 z Deore 510. Suport pewno Octalink 2 generacji. Rocznik 1999-2003, jeżeli dobrze widzę.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@spidelli - ja jestem zadowolony z karbonu Gianta i mam uczciwie porównanie do innych rowerów karbonowych ( miałem Treka, Focusa i Speca w karbonie). Odnośnie montażu okrągłej sztycy to nie słyszałem, ale jeśli to prawda, to fajna opcja w karbonie. A trasy to 80 % lasy/20 % asflat więc zgodnie z przeznaczeniem. Mieszkam pod Poznaniem więc płasko Jak dla mnie też jest odpowiednia geometria ( rozmiar M) mam bardziej wyprostowaną pozycję na rowerze i ona mi bardzo odpowiada, zresztą podobną miałem w Specu Diverge I dodam jeszcze że zaliczyłem też kilka razy trasy powyżej 100 km i jest wygodnie, całkiem dobre mają tam siodełko1 punkt
-
@wolek daj link do tego "adaptera" Miałem na myśli dostępność sztyc o różnych parametrach jeśli będziesz takich potrzebował. A co do "problemów" to jw. ale zakładam, że zdążyli poprawić przez kilka lat Tylko, że tcr ma jednak świetny stosunek jakości do ceny i tak naprawdę razem orbea orca to najlepsze ściganty za rozsądne pieniądze....a revolt to gravel jak gravel, niczym szczególnym się nie wyróżnia1 punkt
-
Teraz jest nowe jarzmo w ramie, które działa lepiej niż kiedyś. Wcześniej był problem z syfem dostającym się do środka oraz z odpowiednim dokręceniem sztycy, żeby nie zjeżdżała. Teraz jest lepiej. Mam od kilku miesięcy Gianta z D-Fuse i na razie brak problemów. Ale tak, główny problem to że jesteś zasadniczo skazany na sztyce od Gianta.1 punkt
-
Nie do końca rozumiem Twoje przemyślenia ale zaproponowałbym korbę 1 rzędową, ta którą masz waży z suportem między 1100-1200 gramów, jak wymienisz na 1 rzedową z osią zintegrowaną to powinno wyjść ok 750 gramów. Do tego usuniesz przednią przerzutke z linką, manetką i masz jak ktoś pisał kolejne gramy. Ale w tym rowerze dużo waży amotryzator, tu mógłbyś dokonać zmiany na jakiś powietrzny który mógłby kolejne 500gramów zaoszczędzić i nie musi to być super amor tak jak i ta korba o której pisałem. Do tego opony i detki light. Jak dobrze pójdzie masz nawet 1,5kg w przód. PS Kiedyś miałem okazję przez pewien czas wnosić rower na 14 albo 15 piętro🤣1 punkt
-
Moim zdaniem dwa kilo robi ogromną różnicę, szczególnie na podjazdach. Nikt ze znajomych, którzy kupowali w tych sklepach nie musiał jeszcze czegokolwiek ma gwarancję odsyłać. Jak coś doszło nie doregulowane czy krzywe, to oddawali do serwisu i na podstawie rachunku sprzedawca zwracał kasę.1 punkt
-
Osobiście bym go raczej nie chciał. Na minus "tylko" 2x10, przerzutki tiagra, korba fsa no i trochę d-fuse. Za podobne pieniądze masz np eskera 8.0 na pełnym grx 2x11 i kołach vision. Do tego kolorek fajny https://www.greenbike.pl/rower-gravel-kross-esker-80-2024-w-100-gotowy-licznik-p-8433.html1 punkt
-
Chodziło mi o rowerówkę - 6061 stosowany jest w mięsie armatnim. Ramy alu premium zwykle są robione ze stopów 7xxx. Podobnie jest z kołami, korpusami piast, osiami, sztycami, dropperami, kierownicami itd. Rozważałeś zastosowanie takiego drona do przemytu? Zakładam, że boje sonarowe go nie widzą i ma zasięg pozwalający na przerzucenie kilku kg paczki np. kanałem LaManche1 punkt
-
Moja żona jeździ na 17" peaku co ma ST 445 i przy 172cm wzrostu jest OK tyle że mogłaby być dłuższą. Będzie przesiadka na V2. Porównywanie M do M w tym przypadku bezcelowe ponieważ w peakach V2 przesunięto rozmiarówkę o 2" dostosowując ją do niepisanego standardu.1 punkt
-
Pełne się świetnie sprawdzają jak się lata po asfaltach, ale już w cięższym terenie potrafią się zapchać totalnie. Przerabiałem na starym mtb - błocko potrafi rower zatrzymać.1 punkt
-
Problem z krosami to zwykle badziewne i ciężkie widelce. Można nazwać rower flatbar gravel a można sztywny kros. Mi DSX bardzo podpasował, bo na baranku w terenie czuję się niepewnie. Takich rowerów (sztywny widelec, lekki, przełożenia w zakresie grawelowym i miejsce dla opon w okolicy 2”) jest bardzo mało. Kolejny się przyda - kolor może się podobać.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo to jest stopka na miarę naszych możliwości. Dostępna w każdym leśnym sklepie ze stopkami rowerowymi Bo nowego leśnego brzydala trafiłem1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Stópka powiadasz piszesz? W takim razie niebieska Sensa ma siedmiomilowego buta 🤡 Bo do trzech razy cali sztuka, bez podpórki:1 punkt
-
@Greg1, przebijam https://www.facebook.com/reel/1160615885269755 Po odpaleniu włączcie dźwięk - robi wrażenie.1 punkt
-
1 punkt
-
Bo odpowiadam łamiąc zasadę jednego zdjęcia na dzień 😈 @Greg1: teoretycznie tak, ale podczas gdy jedni są rannymi ptaszkami ja czuję się solidnie zraniony przez poranny budzik. A więc to Ty mnie goniłeś po DPNie dzisiaj?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bardzo wiele zależy od koloru roweru. Niezależne testy wykonane w USA przez branżowe portale wykazały , że czerwone rowery są najszybsze. Oczywiście są różne "czerwone" ale to już w tej materii specjalistą jest kolega @marvelo1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00