Skocz do zawartości

Ranking

  1. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      681


  2. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      998


  3. Semtex

    Semtex

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      275


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      2 374


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo już jest u nas https://www.noradsanta.org/en/map
    5 punktów
  2. Bo życzę Wam Zdrowych, Spokojnych i Rodzinnych Świąt
    5 punktów
  3. Bo ZDROWIA i szczęścia Wam wszystkim życzę!
    3 punkty
  4. Bo choinka🤩🌲Wesołych Świąt🙂
    3 punkty
  5. 3 punkty
  6. Wypadałoby napisać, jak zakończyła sie przygoda z kołami. Kupiłem od kolegi Dawida DT Swiss 545d na piastach Novatec. Pierwsze 50km zrobione. Mam nadzieję, że będą służyły długie lata. Dziękuję Daveo za profi obsługę i szybko dostarczone koła.
    2 punkty
  7. Tak, jesteś daltonistą. Do tego bez elementarnej wiedzy o tym jak działają kamery i jak mocno potrafią przekłamać kolory. Przecież na pierwszy rzut oka widać, że kontrast jest wywalony w kosmos, nasycenie barw też przesadzone. Biały na tym zrzucie wręcz świeci, czerwony na szlabanach i słupkach wręcz jest czarny. Przy takich niedoskonałościach, to już nawet nie trzeba dodawać o efektach typu nasycenie przetworników zbyt jasnym światłem. Kiepska kamera, kiepskie kodeki i czerwone światło wychodzi bliżej pomarańczowego czy nawet żółtego. Próba ekspertyzy faktycznego koloru sygnalizatora na podstawie takich nagrań, to jak wróżenie z fusów. To jeszcze warto przyswoić: https://www.gov.pl/web/kppsp-limanowa/przejazdy-kolejowe-pkp Przecież tak działają czujniki zbliżającego się pociągu. To że kierowcy ignorują sygnały, to nie jest ludzki błąd. Pośpiech nie jest błędem, to świadome działanie wbrew przepisom, wbrew rozsądkowi.
    2 punkty
  8. 2 punkty
  9. Bo flaga🇵🇱i szosa🚴‍♂️
    2 punkty
  10. https://www.olx.pl/d/oferta/cannondale-scalpel-ht-carbon-4-nowy-rozmiar-m-CID767-ID13DS6O.html Dla forumowiczów mniejsza cena, na pewno poniżej 6000 zł. Część stałych bywalców jest w temacie 😏.
    1 punkt
  11. Czerwony naprzemiennie z rzułtym oznacza możliwość przejazdu przez przejazd kolejowy na własną odpowiedzialność 🫠😉
    1 punkt
  12. Dartmory są generalnie dość często polecane. Szukaj takich z maszynowymi łożyskami a nie na kulkach czy ślizgach, powinny być wytrzymalsze. Ja mam kilka kompletów i z wkręcanymi pinami i z odlewanymi i nie rozpadają mi się ale ja jeżdżę raczej niezbyt agresywnie i raczej "kadencyjnie". W mtb mam kompozytowe Gianta (Giant Pinner Elite) z wkręcanymi pinami, wcześniej miałem aluminiowe Cube. W fitnessie teraz też mam kompozytowe Giant ale z odlewanymi pinami, wcześniej też miałem Cube. W grawelu i szosie mam wpinane. Ale ja mam cztery rowery więc przebieg się rozkłada i nie wiem czy którekolwiek moje pedały mają kilkutysięczny przebieg
    1 punkt
  13. Silex to ewenement i ludzie o wzroście 180 rozważają między S a M. Nowa rama wygląda inaczej ale nie ma tam dużych różnic, trochę inna geo ale to nadal duży rower w porównaniu do konkurencji. 1 kilogram to nie jest niewiadomo ile dla kogoś kto zaczyna albo jeździ rekreacyjnie. Więcej różnicy zrobi zrzucenie kilku kilo albo zbudowanie lepszej formy. Esker to akurat dobry wybór za 6 tysięcy można wyrwać 6.0 bo są promocje - pewnie będzie ich więcej za chwilę.
    1 punkt
  14. No przecież @Yacko napisał Ci, że dla amatora mierzącego 180cm, najlepszy będzie rozmiar S. Do tego pewnie mostek 140mm i sztyca z offsetem 30mm 😅. Na karykaturalne małej ramie, w stosunku do właściwego rozmiaru, zyskujesz jakieś 50 gramów, i już możesz wygrywać jak Mohoric a na podjazdach kasować wszystkich jak leci. 🤣 I co ? Ty tym aluminiowym klocem, na terenowych przełożeniach, trzaskasz jakiekolwiek "rekordy" na Stravie. Nie wiem co te rekordy, ale jeśli chodzi ci o KOM to winszuje. Strach pomyśleć co zdziałasz jak kiedyś dorobisz się karbonowej maszyny na lekkich kołach...
    1 punkt
  15. Na stronie Ritchey masz wszystkie informacje. PRO zmierzyłem sam. Z gotowymi adapterami jest ten problem że są tylko 31,8 - 26 mm a przynajmniej ja nie wiem jaka kierownica ma 26 mm. Tak przy okazji. Duża flara powoduje duże pochylenie klamek i nie każdemu będzie pasować górny chwyt bo nie jest płaski, dłoń trafia na rant klamki.
    1 punkt
  16. Ło Panie! Toż to zmienia postać rzeczy... Do tej pory rozumiałem, że Twoje 44 cm z flarą oznacza 44 cm w dolnym chwycie... Jak to ma być 44 w łąpach i 53 w dolnym chwycie, to rzeczywiście łapie się ten Ritchey Beacon Możesz też poszukać kierownic takich jak jak ten Cadex AR - czyli z topem o ciągłej średnicy 31,8, ale tańszych bo aluminiowych. Znalazłem dwie: Thomson Dirt Drop (niekiedy w sklepach opisywana jako cyclocross off-road) - kierownica w rozmiarach 42-44-46 z 25 st. flarą i długą prostą na górze. Ma tylko pewne wady, o których musisz pamiętać - jak to thomson jest raczej drogawa, no i ma zupełnie niegrawelowe parametry dropu i reachu (130mm i 90 mm) - zazwyczaj w grawelowych kierownicach ten drop i reach są mniejsze. No i trzeba też pamiętać, że ten szeroki, prosty odcinek topu w oficjalnym stanowisku producenta nie służy do specjalnego obciążania. Licznik i lampkę spokojnie tam zamontujesz , ale z lemondką bym nie wychodził poza gwarantowaną przez Thomsona środkową część o szerokości 90 mm. Tu masz opis tej kierownicy https://www.bikeperfect.com/reviews/thomson-dirt-drop-gravel-handlebar-review i niemal identycznej wersji karbonowej (ta sama idea):https://road.cc/content/review/thomson-carbon-dirt-drop-handlebar-284195 Drugą podobną kierownicą będzie Spank Flare 25 Vbrocore ze zdecydowanie bardziej grawelową specyfikacją (drop, reach), tylko produkty Spanka nie są chyba tak popularne w sklepach - przez to ciężej kupić i zazwyczaj drożej (chyba że poszukasz np. u Niemców), ale jak się postarasz to znajdziesz ją w okolicach 100 EUR. Mowa o :: https://spank-ind.com/collections/handlebars/products/spank-flare-25-vibrocore™-drop-bar No i w końcu dobrze przemyśl, czy naprawdę potrzebujesz tych 13 cm na środku. Jakby i wystarczyły 12 cm, to krąg kierownic zdecydowanie się poszerza. Możesz wówczas rzucić okiem na przywoływaną przeze mnie wyżej Salsę: Cowchipper ma mały drop (116) i reach (68) i 24st flarę (dodatkowo jest 12 st. rozgięcie dolnych chwytów) i jest w rozmiarach od 38 do 46 (co 2 cm), Cowbell ma niemal identyczny drop (115) i reach (68) ale 12 st. flarę (plus 12 st. rozgięcie dolnych chwytów). Obydwie mają clamp area opisywany przez Salsę jako szeroki (12 cm), obydwie są stosunkowo tanie (ok. 50 EUR, chyba że wolisz wersję nieco lżejszą - Deluxe, to wówczas z 25-30 EUR więcej).
    1 punkt
  17. CaJaki rower do dropów polecacie? https://www.instagram.com/reel/DDwxGljN-iV/
    1 punkt
  18. Przed ostatnim wypadem do lasu udało się naprostować kumplowi hak.
    1 punkt
  19. "Problem" jest chwilowy bo wynika z sytuacji na rynku i promocji które znikną (karbonowy Cannondale z Sidem za 6000...). Co do napędu to ten konkretny Scalpel ma korbę 34t. Głównym pytaniem chyba będzie co oznacza "do miasta" - przypinanie pod pracą/centrum handlowym również wchodzi w grę?
    1 punkt
  20. Te kody są ważne zazwyczaj 2-3 dni. Musisz poczekać na kolejne, wpadają regularnie.
    1 punkt
  21. Bo gdzie ty mnie, urwał nać, wyprowadziłeś?
    1 punkt
  22. Bo żeby na przyszłość niczego nie dotykać na telefonie
    1 punkt
  23. Bo w ciemnym lesie pauza pod dębem.
    1 punkt
  24. bo tam za zakrętem jest Szwajcaria..
    1 punkt
  25. Bo... transport zastępczy dla Mikołaja 😁
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Niezły bajzel i dwa trupy pracowników kolei o ostatniej doby ale ciężarówka cała. Ponoć nie raz idą tym przejazdem transporty na pola naftowe ale tu coś nie pykło i to solidnie. Przejazd na wzniesieniu, ponadgabarytowy ładunek, kupa ludzi z pilotami na czele ma dbać o zabezpieczenie i takie akcje. Tyle głów i jak twierdzą świadkowie za długo dumali co z tym fantem zrobić. Oj będzie pewnie odsiadka i puszczenie z torbami nie jednej osoby:
    1 punkt
  28. KNKS nie nabił sobie 1800 postów myślać przed pisaniem 🤐
    1 punkt
  29. mam jeszcze ostatnie sztuki obręczy DT 545d 36h wyprzedażowych, łącząc je z piastami Novatec D041sb i D042sb i szprychami DT Champion za 700zł mogę Ci zrobić zestaw do trekingu który dużo wytrzyma. Szkoda że DT już z tych obręczy 545d sie wycofało, bo za rozsądne pieniądze dobra obręcz była Możesz napisać do mnie na sklep@daveo.pl
    1 punkt
  30. Wytłumaczyli to czego Pan Profesjonalista nie raczył 😂 Chyba to Ty jesteś tutaj osoba która nie czyta tego co pisałem, bo nie oglądałem tylko „jutuba”, marny z Ciebie prowokator ale nakręcasz burzę całkiem sprawnie 👍
    1 punkt
  31. Boże, „facet” - Ty masz chyba jakieś wielkie kompleksy albo nieszczęśliwe życie że musisz to sobie rekompensować takimi odpowiedziami 😂 Daj sobie już z nimi spokój bo zaśmiecasz mi maila powiadomieniami. Wydaje Ci się, że jesteś fajny i mądry ale jesteś zwykłym trollem, który uważa się za lepszego, jest tutaj niepotrzebny i zwraca uwagę na to że post został edytowany 😂 Skończ już kontynuować swój marny pokaz. Pożegnalny post powinieneś napisać sam i oddać to forum ludziom którzy wiedzą co to normalna dyskusja na poziomie, do ktorego wiele Ci brakuje, żałosny jesteś 🤣
    1 punkt
  32. Ja też nic. Złapałem jakąś infekcję, więc rower odpada na razie. Prawie kupiłem dostawczaka do wożenia rowerów Gość co tydzień schodził z ceny na Otobłoto, jak zjechał w rejony mojego budżetu, to ktoś mnie ubiegł
    0 punktów
  33. A ja nic nie robię. DHL zagubił paczkę z częściami do naprawy po dzwonie. Łącznie gratów na 10kzł. paczka 5 tygodni bujała się po całej europie, by DZIŚ wrócić do mojego domu w Gdańsku.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...