Skocz do zawartości

Ranking

  1. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      32

    • Liczba zawartości

      4 459


  2. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      973


  3. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      680


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      2 367


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo gdzie ty mnie, urwał nać, wyprowadziłeś?
    14 punktów
  2. Bo ZDROWIA i szczęścia Wam wszystkim życzę!
    10 punktów
  3. Bo choinka🤩🌲Wesołych Świąt🙂
    10 punktów
  4. 10 punktów
  5. 9 punktów
  6. 9 punktów
  7. Bo życzę Wam Zdrowych, Spokojnych i Rodzinnych Świąt
    8 punktów
  8. Bo w ciemnym lesie pauza pod dębem.
    7 punktów
  9. Zlecenie na Maestro Z V-brejków na tarczę i napęd 1x10 Reszta zdjęć to typowa odklejka🫠😉 Pozdrow'er😘
    6 punktów
  10. Bo żeby na przyszłość niczego nie dotykać na telefonie
    6 punktów
  11. Bo chciałbym już pojeździć w promieniach słońca 🌞
    4 punkty
  12. bo tam za zakrętem jest Szwajcaria..
    4 punkty
  13. Bo flaga🇵🇱i szosa🚴‍♂️
    4 punkty
  14. Przed ostatnim wypadem do lasu udało się naprostować kumplowi hak.
    3 punkty
  15. Ja też nic. Złapałem jakąś infekcję, więc rower odpada na razie. Prawie kupiłem dostawczaka do wożenia rowerów Gość co tydzień schodził z ceny na Otobłoto, jak zjechał w rejony mojego budżetu, to ktoś mnie ubiegł
    2 punkty
  16. Bo... transport zastępczy dla Mikołaja 😁
    2 punkty
  17. Bo już jest u nas https://www.noradsanta.org/en/map
    1 punkt
  18. @Electronite Może przynajmniej jakieś ładne zdjęcia przywiozła. 🤭 Ja dzisiaj po robocie, jako że puścili nas po 12:00, płaskie 62km w okolicznych lasach, a wieczorkiem siedziałem i dłubałem przy tanich platformach z roweru dojazdowego, bo już złapały luzy i zaczęły szumieć. Dostały świeży smar i autorskie uszczelnienie. 😁 Przy okazji raczyłem sąsiadów dobrym metalem i hard rockiem, ale chyba nie docenili, niewdzięcznicy... Plany na wolne dni były ambitniejsze, bo chciałem w końcu zamontować na ścianie płytę do powieszenia narzędzi i je uporządkować, ale sklep za późno wysłał zamówioną specjalnie w tym celu wkrętarkę "i ch... bombki strzelił". Chociaż może to i dobrze, bo metalu połączonego z wierceniem sąsiedzi tym bardziej mogliby nie docenić... 🙃 Teraz zasłużone piwo i XBOX.
    1 punkt
  19. Najważniejsze że można oko nacieszyć na instagramie jakimi ludzie śmigają rowerami.
    1 punkt
  20. Przejeżdżam rocznie około 7000-8000 po Warszawie. W ciągu ostatnich kilku lat spotkałem się 3 razy z sytuacją że policja sprawdzała numer ramy. Kilka razy, góra 10, była kontrola trzeźwości. Nigdy nie widziałem kontroli legalności e-bike a przecież wielokrotnie jechał taki na manetce, czasami bardzo szybko, obok policja radiowozem i zero reakcji. To tyle odnośnie ciśnienia na zwracanie uwagi.
    1 punkt
  21. Jest Marin Pine Mountain ale raczej do lekkich nie należy, tańsza wersja jest pełna kompromisów z największym z nich czyli dziwnym standardem tylnej osi tj. QR 141 mm. Zdaje się że Trek albo Scott też ten standard stosowali w tańszych rowerach, więc teoretycznie dostęp do części jest. Z plusów to rama z mnóstwem oczek + rysunek techniczny umożliwiający wykonanie customowej torby w ramę. Droższa wersja jest lepiej wyposażona i nie ma udziwnień ale ma dwie zasadnicze wady 1) cennikowo niemal 9 k PLN i 2) ten rower jest jak Yeti.... O ile tańszy bywa na sklepach, to droższego nie widziałem. Można też na OLX poszukać starego modelu, jeszcze ze sztywnym widelcem (i chyba tym dziwnym standardem osi). A poza tym zgadzam się, że jest bida...
    1 punkt
  22. Te kody są ważne zazwyczaj 2-3 dni. Musisz poczekać na kolejne, wpadają regularnie.
    1 punkt
  23. https://www.pepper.pl/promocje/rower-mtb-focus-raven-88-fox34-carbon-129kg-958496 https://www.pepper.pl/promocje/rower-mtb-karbonowy-scott-scale-930-fox-32-float-rhythm-shimano-xt-m8100deore-m6100-hamuce-tarczowe-hydrauliczne-shimano-mt401-2-kolory-957805
    1 punkt
  24. Zajrzyj do Deca, gdzie mają Rockrider'y XC/Explore, popatrz też na Meridę 300/500 Lite i Kellys'a Gate 50/70, oraz Giant'a SLR 1/2.
    1 punkt
  25. Jak kamieniste, to rozumiem. Na fullu (a to zaledwie 140mm z przodu i 125 z tyłu, ale to dobre komponenty) można jechać po grubych kamiorach, zjazd po schodach nie boli. To nie jest tak, jak na poduszkowcu, ale nie ma ostrych udarów i jest kontrola. Na wycieczki w okolicach Warszawy i na ukochaną Suwalszczyznę Marin jest rowerem pierwszego wyboru, ale kamienie, kocie łby czy ostre dziury - tu niestety nie. Szczególnie duża różnica jest na zeskokach, na sztywnym wyższy krawężnik już wymaga dużej ostrożności. Na fullu jednak nie siedzę sobie jak król - w trudnym terenie stoję na pedałach i to tak, by nie opierać się nadmiernie na kierownicy. Ale różnica jest wielka. Jak nie dwa rowery, to HT z widelcem. I jak teren, wertepy, to raczej nie treking.
    1 punkt
  26. @chrismel chyba żadna kierownica Ritcheya nie spełnia założeń autora. Beacon ma owszem 120-140 mm clamp area, ale w rozmiarach 42-44, które dają całkowitą szerokość aż 57-59 cm, a to daleko dalekie od oczekiwanych od autora 44 cm (wszystko przez gigantyczną flarę 36 st. Kierownice z malutką flarą 2-5 st jak Evocurve czy Skyline będą bliżej oczekiwań, bo tam pożądana clamp area 120-140 mm też jest w rozmiarach 42-44, ale one mają w dropach szerokość już tylko 45-47 cm. Coś mi się wydaje że nie znajdzie się kierownicy z grawelową flara, szerokiej d dropach na max 44 cm i jeszcze 13 cm miejsca na montaż mostka i różnych bajerów. Jak pisałem wcześniej, to musiałaby być kierownica o nominalnej szerokości 36-38 cm i po odjęciu tych 13 cm na clamp area zostaje bardzo mało na gięcie rogów... A jak nawet się znajdzie, to będzie to model jeden na milion - jak ten Cadex AR, który w sumie pasuje, ale tylko dlatego, bo zrobili go nietypowo (pełna rura 31,8 na całej szerokości topu). - no i on nie kosztuje wcale 1900 zł, tylko coś między 260-290 EUR (taka w sumie normalna cena markowej karbonowej kierownicy o wadze poniżej 190 g)... Dlatego zadałem @mmoorroo pytanie - jakiej w sumie kierownicy szuka (oczekiwana szerokość w łapach, pożądana flara, bo na razie mowa jest tylko o całkowitej szerokości w dropach i wymogu długości clamp area)...
    1 punkt
  27. W necie da tabelki zgodności szerokości opon vs. szerokość wewnętrzna obręczy. Np. taka: Poza tym najwęższa nie zawsze znaczy najszybsza. Często się zdarza, że szersze opony, wykonane z dobrej jakości mieszanki są szybsze, tzn. mają mniejsze opory toczenia niż węższe wykonane z podstawowej gumy. Np. opony mtb Continental Race King są bardzo szybkie, szybsze niż wiele węższych opon. Ale oczywiście nie te podstawowe "kartoflaki" za 60 zł tylko lepsze, wyższej klasy mieszanki
    1 punkt
  28. Kurde muszę powiedzieć że ten Ass Saver spisuje się super, chroni nawet okolice zacisku sztycy.
    1 punkt
  29. Odebrałem dzisiaj swój prezent. Czekam na bębenek szosowy, dwa blaty na przód i zaczynam konwersję.
    1 punkt
  30. Najlepiej jakiś bez żadnych powłok typu dwr, itp. Oczywiście będzie zupełnie "niewodoodporny" ale za to w miarę oddychający. Ja kupiłem Rogelli Core i jest o.k. Wcześniej jeździłem w wiatrówce z Deca do biegania i też się sprawdzała
    1 punkt
  31. A wozek jest dobrze ustawiony względem ramy/lini łancucha? Bo może jest krzywo przykrecona...
    1 punkt
  32. Mam znajomego w stołecznej drogówce. Wspominał ostatnio, że mają coraz większe ciśnienie na zwracanie uwagi na różnej maści jeździdła poruszające się po drogach publicznych. Czekam z niecierpliwością na jakieś pozytywne tego efekty.
    1 punkt
  33. Rower elektryczny wspomaga pedałowanie do prędkości 25 kmh i max moc silnika 250W Silniki w zestawach z ali mają większą moc i nie wspomagają pedałowania a mają po prostu manetkę gazu. Jeśli zamontujesz takie coś otrzymujesz nie rower elektryczny a skuter elektryczny, który zgodnie z prawem powinien mieć tablicę rejestracyjną, aktualny przegląd, OC i poruszać się po ulicach (pomijając już nawet brak homologacji). Ludzie poruszający się czymś takim są patologią, nie chciałbym również być na ich miejscu kiedy doszłoby do jakiejś kolizji
    1 punkt
  34. A ja nic nie robię. DHL zagubił paczkę z częściami do naprawy po dzwonie. Łącznie gratów na 10kzł. paczka 5 tygodni bujała się po całej europie, by DZIŚ wrócić do mojego domu w Gdańsku.
    0 punktów
  35. Ja bym nie chciał ramy z takim rozwiązaniem. Miałem kiedyś ramę, w której gwint sztywnej osi był w całości zintegrowany z hakiem przerzutki. Natomiast hak wraz z tym gwintem do ramy trzymał się na dwóch śrubkach M4, pracujących na ramieniu około 30mm. Luzowało się to regularnie, musiałem skręcać na klej, finalnie sprzedałem rower. Wiem że to nie jest 1:1 ten przypadek, ale unikam takich patentów. Haki mają być zamkniete i być monolitem z ramą lub wahaczem. Jeśli nie są monolitem to mają być dwuczęściowe i skręcone przelotowo na wysokosci środka osi. Otwarty hak nigdy nie będzie działać jak zamknięty. Jaki to rower?
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...