Skocz do zawartości

Ranking

  1. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      850


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      826


  3. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      4 073


  4. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      6 554


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie. Wystarczyło dać w palnik do przodu. Barierki są skonstruowane tak, aby się wyłamać z minimalnymi szkodami.
    3 punkty
  2. Bo jesienny poranek nad Jeziorem Żywieckim
    3 punkty
  3. Dejw się nie rozmyśli, sprawna akcja wczoraj (a w sumie to nawet dzisiaj, bo było po północy) i zestaw już jest w drodze do mnie, przed 15. kurier podjął z Paczkomatu. Jak wypatrzę jakieś promo, to będę tu krzyczał.
    2 punkty
  4. Ooooo takie Torxy od Wery to sam bym z chęcią, gdyby się znowu taka promka trafiła to proszę o stagowanie Jeśli z jakiegoś powodu @TheJW by się rozmyślił to @CoolBreezeOne masz następnego kupca w kolejce. A ja chyba muszę dodać ten wątek do obserwowanych a miałem bastować z zakupami...
    2 punkty
  5. Jakby ustawione, ale takie głupio -dobre
    2 punkty
  6. Dziś nic. I już tego nie zmienię. Ale wczoraj z pierworodkiem dłubaliśmy przy Jego nowym rowerze i chłopak zaczyna coraz więcej kumać i ma chętkę kombinerkować. Duma +500
    2 punkty
  7. Bo wspominki z jesieni . Piekielna Brama.
    2 punkty
  8. - sztyca Bike Yoke Revive 3.0 (31,6/160) - skarpetki zimowe Van Rysel 500 i 900 Gdyby kogoś interesowało - średnica 31,6 i skok 160mm waży 540g, czyli dokładnie tyle, ile deklaruje producent. No i oczywiście po zamontowaniu żałuję, że nie wziąłem 180-tki. Ma dużo zgrabniejszą konstrukcję niż orbeowska OC MC20, którą miałem dotychczas, i spokojnie by weszła z zapasem.
    2 punkty
  9. Kolejny rok... Kolejna wyprawa... Czas wyrównać rachunki z Grossglocknerem.... a przy okazji zahaczyć o Rzym 😜 _________________________________________________________________________________ Plan jest taki by z Wiednia dostać się do Salzburga i prawdziwą jazdę zacząć w właśnie w mieście rodzinnym Mozarta. Z Salzburga trasę poprowadziłem na południe w strone Zell am See. Dalej droga poprowadzi w stronę Bruck an der Großglocknerstraße i tam obok hotelu prowadzonego przez miłe małżeństwo Polaków skręcimy w lewo kierując sie w strone najwyżej położonej drogi samochodowej o utwardzonej nawierzchni w Austrii czyli Großglockner Hochalpenstraße. TAK! Planuję tam wjechać! TAK! Z sakwami i całym dobytkiem! TAK! Wiem, że się uda! A dalej to już będzie z górki. Edelweisspitze, Hochtor, Pasterze, Heiligenblut i dalej w stronę Lienz. Mijając Tre Cime dotrzeć do Cortina d`Ampezzo, a dalej od Pieve di Carode to już z górki w stronę Laguny Weneckiej. Stamtąd przez perełki włoskich miast: Ferrarę, Bolonię, Florencję i Sienę prosto do wiecznego miasta... To tak w wielkim skrócie, a teraz kilka szczegółów Dojazd Do Wiednia pociągiem tak jak rok, dwa lata i trzy lata temu - z Katowic. Termin Tak jak w ubiegłym roku - wstępnie przełom czerwca i lipca, długie dni, można długo pokręcić, a po dojechaniu na camping można zwiedzić okolice, dodatkowo długie dni to więcej czasu na zwiedzanie po drodze ciekawych miejsc. Spanie Tak jak w czasie każdej zmoich wypraw - kempingi których w Austrii i we Włoszech jest ich mnóstwo. Więc - własny namiocik. Rower Ja jadę rowerem gravelowym Giant revolt. Drogi Jeśli chodzi o rodzaj nawierzchni są to trasy asfaltowe I szutrowe często drogi asfaltowe a w Austrii sporo też ścieżek rowerowych. 🙂 planując dokładniej tą trasę będę chciał aby większość tras prowadziła ścieżkami rowerowymi. _________________________________________________________________________________ Jeżeli masz jakieś pytania - pisz tu albo na priv 🙂
    1 punkt
  10. Pierwszy raz kupiłem gumkę na Aiiexpress. Mam nadzieję, że nie pęknie.
    1 punkt
  11. Zrobione, teflonowa tulejka z fajki od Vbrejkow zdała egzamin. Dało się też przepchnąć pancerz od przerzutek ale opory były większe niż na tulejce. Hamuje dobrze, da się na asfalcie zablokować koło. Klamka się nie blokuje i ładnie odbija.
    1 punkt
  12. Ja ważę 105-110kg + rower i mam przeróżne hamulce (deore 2- i 4-tłoczkowe, slx 2- i 4-tłoczkowe, xt 2- i 4- tłoczkowe), zwykle sparowane z tarczami 180mm. Jeżdżę tylko w terenie, może nie bardzo ambitnym ale jednak górzystym, gdzie nie brakuje długich i dosyć ostrych zjazdów. Żadnemu z nich nie brakuje siły. Nie narzekam na przegrzewanie (bardziej ze wzgl na technikę). Co do blokowania kół to kluczowa jest przyczepność opon (mieszanka, bieżnik, ciśnienie, szerokość, dopasowanie do warunków). W terenie nie jest łatwo zablokować np. cross kinga 2,3". Na asfalcie bez wysiłku blokuję rocket rony 2,8" z tyłu i z przodu nawet na 2-tłoczkowych deorkach.
    1 punkt
  13. Masz zatrzaski? No to wypinasz się i wpinasz kilkukrotnie. Masz głośną piastę? To sprawa sama załatwiona. Prawnie nie jest wymagany dzwonek, tylko urządzenie wydające nieprzeraźliwy dźwięk.
    1 punkt
  14. zagadka dopiero teraz została rozwiązana. przez cały ten czas była cisza, więc nie było co rozkminiać. niektórzy z was mieli od razu dobry typ. siodełko, a w zasadzie sztyca z amortyzatorem od suntoura. ale najbardziej podobala mi sie odpowiedz ze to podeszwy butów 😅 dziękuję jeszcze raz za zainteresowanie, wasze podpowiedzi i pozdrawiam 🙂 i-xlc-sztyca-amortyzowana-sp-s11-czarny-srednica-31-6.webp
    1 punkt
  15. Wibmer może się trochę poduczyć Hardest nie hardest, ale krajobrazów zazdroszczę - 40 stopniowych upałów mniej (dla równowagi w wyższych partiach był też lekki mróz)...
    1 punkt
  16. Moje Torx-kredki już doszły. Wirtualny unboxing ujawnił, to o czym wspomniał @Roballinho. Towar wciśnięty w tekturową kopertę amazona. Ale same kredki w firmowym pudełku. To git. Mówisz i masz Pakowanie tylko w kopertę odcisnęło się na jednym opakowaniu. Po namyśle zamawiacz planuje zwrotkę. @TheJW jak chcesz, to daj znać. Jak nie, to też daj sygnał - wróci do sprzedawcy.
    1 punkt
  17. Kwestia przyzwyczajenia, trzeba się nauczyć owych hamulców, jakie by nie były dobre lub złe. Jeżeli obecnie hamuje dwoma palcami, to przy mocniejszych można przejść na jeden palec. Ale tak czy inaczej trzeba praktyki na nowych. Odnośnie przypadkowego zablokowania w takich warunkach, to w zasadzie nie unikniesz. Tu też potrzeba praktyki, wyczucia podłoża, opon, hamulców. Na metalicznych, czy żywicznych? Metaliki lepiej sobie radzą z ciepłem, mogą pracować przy wyższych temperaturach. Jeżeli nadal nie wyrabiają, to większa tarcza, lepiej chłodzona tarcza i może jednak te radiatory. Technika hamowania pomaga, ale to się wiąże z ogólnymi umiejętnościami na zjazdach. Jak ktoś się boi i jedzie ciągle na hamulcach, to koniec końców przegrzeje. Porównania z mt200 nie mam, jedynie do mechanicznych accenta, które na żywicznych udało mi się kilka razy przegrzać (u siebie lokalnie w lesie na kilkudziesięciometrowych górkach). Najpierw zmieniłem klocki na metaliki, potem przesiadłem się na slx i nie kojarzę fadingu, mimo wypadów w góry i zjazdów po kilkaset metrów.
    1 punkt
  18. Przy tej masie mogą być i żywiczne, chociaż metaliczne lepiej działają w mokrych i "brudnych" warunkach. G05A można czasem trafić za śmieszne pieniądze, szczególnie w niemieckich sklepach. Jeśli chcesz kupować kompletny zestaw hamulcowy, to polecam zajrzeć na bike-discount, bike24, r2bike do innych znanych zachodnich sklepów, można naprawdę sporo zaoszczędzić względem allegro.
    1 punkt
  19. Kolejny trollo temat, ciekawe kiedy @sznibgo zamknie, oby przed świętami😉🫠😘
    1 punkt
  20. Patrzę i widzę, że świeci się sygnalizator na przejeździe. Zdrowy rozsądek każe mi się zatrzymać a nie dywagować czy żarzy na Bahama Yelllow czy Tangerine Red.
    1 punkt
  21. Nie wiem jaki odcień czerwieni, bordo, karmazynu a może Ferrari Red byłoby stosowne dla @marvelo (jesteś daltonistą?), faktem jednak jest, że sygnalizacja na przejazdach świeci się tylko w przypadku gdy zapory lecą na glebę / są zamknięte / podnoszą się z powrotem. Jak błyskają to należy się zatrzymać w bezpiecznym, wyznaczonym miejscu. Jeśli ktoś zaczyna nadawać o niewystarczająco soczystym kolorze to nie mogę pozbyć się skojarzenia z szukaniem dziury w całym przez firmy ubezpieczeniowe oraz innymi debilizmami amerykańskimi typu umieszczanie napisu „uwaga gorące” na kubkach z herbatą czy kawą.
    1 punkt
  22. Mam komplet u Daveo. Również polecam.
    1 punkt
  23. Ze swojej strony mogę polecić https://daveo.pl/ Mam od nich dwa komplety kół. Jeden około 3-4 lat, drugi od 2-ch. Zero problemów. No może poza tym że delikatnie trafił mnie samochód. Koła wymagały centrowania. Poszedłem do lokalnego serwisu, wzięli 60 zł, nie zrobili nic bo stwierdzili że obręcz jest uderzona i trzeba wymienić. Napisałem do nich, wysłałem, po czym orzekli że wcale nie trzeba wymieniać i można wycentrować. Wycentrowali, wymienili nyple i za naprawę dwóch kół zapłaciłem 80 zł z wysyłką.
    1 punkt
  24. Bo musiałem ochłonąć przed zjazdem
    1 punkt
  25. Bo jeszcze jedna, błotna inspiracja:
    1 punkt
  26. Ja wręcz przeciwnie, gdy patrzę na swoje stare 26" to wygląda mi to bardziej jak deskorolka niż rower, zwłaszcza gdy siedzi na nim człowiek.
    1 punkt
  27. Bo nowa kolekcja od Ikea - Svensk prickskyttstol
    1 punkt
  28. Rok 2008 lub 2009. Tak było, nie zmyślam #nostalgiapoziompińcet
    1 punkt
  29. Plastikowy wkład fajki od v-brake?
    1 punkt
  30. W końcu, chyba po pół roku od zakupu, wymieniłem w mtb kierownicę z prostej, fabrycznej rury na taką ze wzniosem 15mm i lekkim back- i upsweepem. Bałem się czy da się zająć i z powrotem założyć gripy ESI ale poszło bez problemu. Testów w terenie niestety jeszcze nie przeprowadziłem, tylko rundka przed domem
    1 punkt
  31. Materiał wyżej zrobiony przez jakiegoś czubka względnie chorego na urojenia. Do śmietnika. Już nawet inne podobne chore ludzie zarzucają maszyniście, że nie hamował gdzie oczywiście przycisnął przycisk radio stopu. Ponieważ co nieco lubię kolej i co nieco informacji mam to takie info. Na magistralach dwutorowych o przyśpieszonych prędkościach z przejazdami kat B są od jakiegoś czasu tak zwane TOP-y (tarcze przejazdowe ostrzegawcze). Nadają dwa sygnały czyli Osp1 czyli uszkodzony najbliższy przejazd ze zwolnieniem pociągu do 20 km/h lub Osp2 jazda na pełnej prędkości. I teraz mamy przejazd pociągu przez czujkę więc zaczyna się sygnalizacja akustyczna i mrugają czerwone światła . Tak te same co są wokół nas jak jeżdzimy autem a co ten kretyn wyżej uznaje za nielegalne. Po 8 sek opuszczają się rogatki. Niestety nie da się wszystkiego zrobić tak by było super chiper. Na takich magistralach pociągi jadące bardzo szybko a tak było w tym przypadku mają pewien problem. TOP-y są zawsze na pewnych odległościach by w razie czego pociąg wyhamował ale jak naprawdę zasuwa to maszynista może minąć sygnalizator nadający Osp1. Dlatego jak ktoś utknie za przejazdem a nie opuściły się rogatki i jest kupa to można ją wyłamać bo wtedy czujniki to wyłapią i zapali się Osp1. W opcji drugiej z tym wypadkiem niestety trzeba robić wszystko by jak najszybciej zwiać z torów. Żadne bieganie, szukanie mózgu po krzakach nie poradzi. Przy tym wypadku nawet gdyby a ponoć rogatka nie była całkowicie wyłamana czujniki zapaliły Osp1 to i tak nic by to nie dało bo pociąg był zbyt blisko przejazdu. Dlatego ponownie trzeba zawsze tak jak na drogach czekać aż zniknie czerwony sygnał.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...