Skocz do zawartości

Ranking

  1. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      810


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      4 419


  3. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      6 476


  4. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      808


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo wspominki z jesieni . Piekielna Brama.
    10 punktów
  2. Bo musiałem ochłonąć przed zjazdem
    10 punktów
  3. - sztyca Bike Yoke Revive 3.0 (31,6/160) - skarpetki zimowe Van Rysel 500 i 900 Gdyby kogoś interesowało - średnica 31,6 i skok 160mm waży 540g, czyli dokładnie tyle, ile deklaruje producent. No i oczywiście po zamontowaniu żałuję, że nie wziąłem 180-tki. Ma dużo zgrabniejszą konstrukcję niż orbeowska OC MC20, którą miałem dotychczas, i spokojnie by weszła z zapasem.
    7 punktów
  4. 5 punktów
  5. Nie widzę żeby ktoś o tym napisał więc robię temat. . Wyszło że od kilku lat Canyon sprzedaje modele Spectral On i Torque On z felernymi bateriami, które pękają i może to doprowadzić nawet do samozapłonu roweru. Jak na razie nie ma rozwiązania problemu, a Canyon zaoferował właścicielom refund wielkości 5% wartości roweru.
    3 punkty
  6. 3 punkty
  7. Kolejny trollo temat, ciekawe kiedy @sznibgo zamknie, oby przed świętami😉🫠😘
    2 punkty
  8. Najpierw @Eathan zasiał ziarenko niepewności... Ok, poczekam - przeżyję. Teraz @TheJW dorzucił strzała z innej strony i zaczynam obgryzać paznokcie. Co gorsza, kredkowe troxy zamówione dla mnie, ale nie przeze mnie. Podglądu nie mam. Nerwowo rozklekotany czekam na zdalny unboxing .
    2 punkty
  9. Jest o wiele lżejsza niż jeden nabój 25 gram plus głowiczka minimalistyczna. @TheJW raz w terenie na totalnym z...iu wypsztykałem się z dwóch nabojów ..... zostało wypychanie choinką opony co by do cywilizacji dojechać. Na zawody , do jazdy w koło komina CO2 jest idealne ale na długie epickie 😉 trasy wolę wozić Lezynkę i trochu sobie pomachać. Zresztą macham tyle żeby tylko było a potem jakby co dobijam kompresorem na CPNie.
    2 punkty
  10. 2 punkty
  11. Bo jeszcze jedna, błotna inspiracja:
    2 punkty
  12. 2 punkty
  13. Kup G04S lub G04Ti i daruj sobie szpanerskie fiszbiny. Ważę 80-85kg, jeżdżę na nich od lat w połączeniu z tarczami MT800 180+160 i chyba tylko dwa razy miałem sytuację, gdzie ewidentnie brakowało mi siły hamowania (chociaż sam nie jestem do końca pewien, co było przyczyną...).
    1 punkt
  14. Niezłe wyliczenie z tym napędem 😂 Podczas, gdy Ty rozmyślałeś ja sobie skorzystałem z promocji i kupiłem jeden z Twoich typów 😅
    1 punkt
  15. Patrzę i widzę, że świeci się sygnalizator na przejeździe. Zdrowy rozsądek każe mi się zatrzymać a nie dywagować czy żarzy na Bahama Yelllow czy Tangerine Red.
    1 punkt
  16. Nie wiem jaki odcień czerwieni, bordo, karmazynu a może Ferrari Red byłoby stosowne dla @marvelo (jesteś daltonistą?), faktem jednak jest, że sygnalizacja na przejazdach świeci się tylko w przypadku gdy zapory lecą na glebę / są zamknięte / podnoszą się z powrotem. Jak błyskają to należy się zatrzymać w bezpiecznym, wyznaczonym miejscu. Jeśli ktoś zaczyna nadawać o niewystarczająco soczystym kolorze to nie mogę pozbyć się skojarzenia z szukaniem dziury w całym przez firmy ubezpieczeniowe oraz innymi debilizmami amerykańskimi typu umieszczanie napisu „uwaga gorące” na kubkach z herbatą czy kawą.
    1 punkt
  17. @Turysta05 no ale my tu raczej piszemy o rozwiązaniach bardziej pod rowery sportowe niż turystyczne, gdzie opony są z pergaminu, a dętki, jeśli w ogóle stosowane, grubości skóry z napletka komara. Ten Twój rower ze zdjęcia to waży pewnie więcej, niż niejeden wycieniowany szosowiec, więc możesz sobie pozwolić na pancerne opony, nie zważać na masę całości i nie przejmować się kapciami.
    1 punkt
  18. @Turysta05to nie żart. Ale jak już pisałem opony z papieru a dętki z cieniutkiej reklamówki to tak się musiało robić.
    1 punkt
  19. To czysta mechanika, wszystko można sprawdzić "oczyma i palcyma"😁, na początek dobrze przepłucz CX80 lub WD40, itp. bez odkręcania z ramy. Musi poruszać się absolutnie gładko. Muszą być właściwe odstępy i luzy. Sprawdź ograniczniki.
    1 punkt
  20. Było też 30€ różnicy i brak pewności, czy wejdzie. Chociaż - mogłem sprawdzić długości na schematach przed zamówieniem. ...Polak mądry... jak w powiedzeniu. Do tej pory wystarczało mi 150mm skoku (a nawet mniej, bo ta OC MC20 nie miała pełnego deklarowanego), tutaj mam dodatkowe 10mm (w praktyce prawie 20), więc nie ma co marudzić. A i za cienki jestem na jazdę w takim terenie, żebym potrzebował więcej. 😛
    1 punkt
  21. Ja wożę tylko w zimie. Jak ciepło to mogę sobie machać do woli. Ale jak mokro i zimno to mam już przećwiczone. Szybka akcja z wyciągnięciem starej dętki, przejazd paluchami po wew. częsci opony czy nie ma jakiegoś dziadostwa, nowa dętka, sruuuu dwutlenkiem i wypad co ciepłego domku
    1 punkt
  22. Napisz np. do Lemonbike konkretne zapytanie z Twoimi warunkami i sprawdź co zaproponują.
    1 punkt
  23. DT Swiss EX471 będzie wytrzymała i ma szerokość 25mm, choć nie wiem czy do crossa to i tak nie za szeroko. Jeździłem też na 545d - węższe (23 mm), specyfikacja do e-bike i rozmiar deklarowany jako 700c, ale nie wiem czy jeszcze można je dostać.
    1 punkt
  24. Piasta ze stalową osią. Szprychy 2.3mm na stronę napędu. Szprychy 2.0mm na stronę tarczy. Obręcz z kategorii ęduro ( ważące 550+g jeżeli aluminium ).
    1 punkt
  25. Miałem podobny problem. Jestem ciężki i swego czasu też upierałem się na koła 36h. Po czasie okazało się to bez sensu, bo problem była jakość obręczy/szprych i przede wszystkim źle zbudowane koło. Od kilku sezonów mam porządne koła 32h i nie mam żadnych problemów.
    1 punkt
  26. A pozostałe parametry mamy sobie wywróżyć z fusów, tak? Czy typ, rozmiar koła i rozstaw osi nie mają znaczenia, a najważniejsze jest, by miało 36 szprych?
    1 punkt
  27. @TheJW, pomijając, że szukasz nowej lampki to w temacie uchwytów do Convoya - są delikatniejsze:
    1 punkt
  28. Ewentualnie Sram Centerline mogę polecić.
    1 punkt
  29. Mt800 to min co jest poprawnie wykonane z shimano. Takie czasy
    1 punkt
  30. Klamką SLX jest praktycznie taka sama jak XT. Przy masie 45kg to nawet zwykłe deorki byłyby na wyrost. Jeśli chodzi o blokowanie koła to wcale w shimano tak nie działa, że jest 0/1. Modulacja jest przyzwoita, trzeba wyczuć klamki i nie cisnąć jak w sram czy mazurach.
    1 punkt
  31. Ja ważę ok. 70kg i dwutłoczkowe hamulce z tarczami 2x180 są OK. W Twoim przypadku myślę że 2x160 z dobrymi klockami spokojnie wystarczy. I lepiej brać SLXy, bo hamują tak samo, a cena niższa.
    1 punkt
  32. Zima, mało jeżdżenia, więcej czasu na głupie pomysły.
    1 punkt
  33. Tak jakby wegaństwo czy jak to się tam odmienia i tym podobne to nie była religia i nie zacznie się nawalanka Trochę mnie śmieszy jako osobę, która zna skład i to jak to się robi dla ludzi to ciągłe przedstawianie tej kanapki jako wcielonego zła kiedy jest okazjonalna, czasowa i jest promilem w kwestii syfu jaki ludzie pchają w siebie świadomie choćby kupując zwykłe szajs-produkty w sklepie. Jakoś na kebsy, które są wielokrotnie często większym szajsem doprawionym jeszcze gorszymi sosami to mało kto narzeka. Jemy często kupę bo takie są składy tejże kupy bo dziś świat tak funkcjonuje. Z innej strony znowu masa ludzi też ma to gdzieś byle data się zgadzała jako długotrwała na przykładzie choćby produktu mlekopodobnego. Kurna ostatnio nawet na miód z pasieki, który kupuję latami w tym samym miejscu się naciąłem, że kantowany. Jest słabo w tej kwestii a nawet tragicznie słabo.
    1 punkt
  34. Nie wiem czy XD 🙂 Przybliżać można wartości przy zachowaniu właściwej metodologii. Jak na wstępie przyjmujesz niewłaściwą metodologię, to nie ma mowy o żadnych przybliżeniach, tylko po prostu strzelasz i akurat ustrzeliłeś 77,5 cm... A czy wnioski są te same...? No cóż, Tobie wyszło, że pewnie ten przekrok będzie na granicy, jak się doda jeszcze buty itp..., Ja zakładam, że skoro wysokość podsiodłowej wyjdzie 2 cm niżej niż strzeliłeś, to i przekrok będzie niżej gdzieś właśnie ten centymetr czy dwa poniżej granicy. Dla zainteresowanej ten centymetr czy dwa może zrobić dużą różnicę. Niepotrzebnie wkleiłem screena z BGC, bo dużo cyferek może gubić. A obliczenia w zakresie dodawania, odejmowania i mnożenia to jest 10 sekund. Choć przyznaję, że rozkmina, czy zastosować sin(x) czy cos (x), zajęła minimalnie więcej - tyle, żeby sprawdzić definicję w necie, bo od podstawówki człowiek zapomniał, ale w XXI w. to nie problem...
    1 punkt
  35. @chudzinki @Greg1 ale Wy macie już jakiś dorobek na tym forum, więc raczej nikt Wam nie zarzuci chamskiej reklamy... A tutaj taki Maciek rejestruje się tylko i wyłącznie po to, żeby wrzucić pochwalny post na temat sklepu, o którym nikt wcześniej nie słyszał. Nawet nie przeczytałem całości tamtego posta, od razu kliknąłem zgłoszenie do moderacji. I takie gagatki próbują tu swoich sił co chwilę. Tylko chyba nie mają świadomości, że FB to nie pełna ameb grupa na FB, gdzie można wszystko wrzucić i znaczna część do łyknie.
    1 punkt
  36. Trzeba było jeść kaszkę za dzieciaka
    1 punkt
  37. Oryginalnem, sportowe, MTB ugniatacze mocy Giant o metalowej konstrukcji i dumnie deklarowanej masie 385g. Opcjonalne odblaski w zestawie. Pozyskane bezkosztowo w ramach kompensacji zastosowania hamuców Tektro zamiast Shimano w promocyjnym Trance z bunnyhop - doszły dzisiaj w osobnej paczce.
    1 punkt
  38. Ja wręcz przeciwnie, gdy patrzę na swoje stare 26" to wygląda mi to bardziej jak deskorolka niż rower, zwłaszcza gdy siedzi na nim człowiek.
    1 punkt
  39. Bo nowa kolekcja od Ikea - Svensk prickskyttstol
    1 punkt
  40. Ja bym też polecał coś w stylu tego linkowanego powyżej Riverside Touring z Decathlonu - solidny, wytrzymały, przystosowany do wypraw z kupą bagażu, więc spoko wytrzyma Twoją wagę, hydrauliczne hamulce, nieskomplikowany napęd 1x11. Na trekkingach i crossach się nie znam więc nie polecę
    1 punkt
  41. No właśnie w sedno ale już nie mam siły się znęcać bo widać, że coś tu jest nie teges. Kolejny też niezły z wyświetleniami i autorytetem na poziomie promila. Warto zwrócić uwagę, że osoby zajmujące się koleją w zasadzie nie biją piany nad tym wypadkiem bo nie ma tu nad czym dyskutować. Wszędzie są takie same systemy ale oczywiście szanowny forumowicz co ma koło komina mało przejazdów a tym bardziej dwu i więcej torowych wie lepiej. Co jeszcze lepsze na co mało kto z tych geniuszy zwrócił uwagę to fakt, że w zasadzie jak nie ma usterki to przejazdy kolejowe z 4-ma rogatkami nie zamykają się w tym samym czasie. Zawsze zamykają się dwie a dopiero potem kolejne. Sekwencja zamykania w tym przypadku też taka była czyli głąb nie był jeszcze na torach bo brakło z metra, dwóch a już miał przed oczami po drugiej stronie od jego lewej w ponad połowie zamkniętą rogatkę. Pomimo to dalej jechał bo jak twierdzą szpece on tylko bidok chciał widzieć tą jedną przed sobą, którą wyłamał. Czesi już spory czas temu przewidzieli takie akcje i dali film instruktażowy kopia w kopię omawianej sytuacji; Wszędzie bębnią o wyłamywaniu rogatek bo tak są skonstruowane ale nie durnie nadal nic nie wiedzę bo skąd by mieli wiedzieć w XXI wieku, roku 25-tym zaraz gdzie spędzają rocznie setki godzin na oglądaniu bzdetów. Po co zarabiając na chleb autem doszkolić się samemu kiedy wiadomo jaki jest postęp. Ciekawe czy tej jełop w ogóle wie co to są żółte naklejki u nas na przejazdach. Pewnie też nie wie bo na kursie nie uczyli. Jak coś wprowadzą za rok to też powie, że go nie nauczyli. Tu jak widać nie trzeba dwóch składów by wpaść miedzy tory z takich czy innych powodów ale kierowca nie debil wiec wyłamał rogatki i kłopotu brak;
    1 punkt
  42. Albo i nie zobaczymy... 🙄 Nie zamówił ktoś przypadkiem dwóch zestawów?
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...