Skocz do zawartości

Ranking

  1. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      4 419


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      810


  3. Zbyszek.K

    Zbyszek.K

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      304


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      2 000


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo po jakichś 4 przejazdach gravelem pora na fulla Przełożenia inne ale i ciężar inny... 15% podjazd lepiej mi wychodzi na gravelu. Przynajmniej zjazdy po liściach, korzeniach i kamieniach to inna melodia...
    10 punktów
  2. Bo łańcuch spadł Zosi Samosi
    10 punktów
  3. Bo... wsłuchuję się Serce Puszczy.
    9 punktów
  4. Bo gdybym trenował, to napisałbym, że trening musi zostać odbyty Ale ja nie trenuję, więc nie napiszę nic więcej niż to, że pogoda jest ohydna...
    8 punktów
  5. 7 punktów
  6. Bo jedzie sobie człowiek pod górę w lesie i nagle jakiś wuj bombki strzelił
    6 punktów
  7. Długo wyczekiwany remont ścieżki rowerowej w Nowej Wsi Lęborskiej.
    6 punktów
  8. W kwestii zwykły składak tak mi się skojarzyło:
    5 punktów
  9. Ciężki miesiąc, nic się nie zmienia w stodole, naokoło wszystko🫠😉 Pozdrow'er😘
    5 punktów
  10. Bardzo wiele zależy od koloru roweru. Niezależne testy wykonane w USA przez branżowe portale wykazały , że czerwone rowery są najszybsze. Oczywiście są różne "czerwone" ale to już w tej materii specjalistą jest kolega @marvelo
    5 punktów
  11. W stawce są zawodnicy na regularnych brommie, ale też tacy, którzy się lepiej przygotowali - wybór kół bez piast wielobiegowych, jazda bez wyposażenia dodatkowego (jak np. błotniki), a są też tacy, którzy z oryginalnego brommie zostawiają tylko ramę, a reszta to aftermarketowe "ulepszenia" za kupę szmalu - ceramiczne suporty i piasty kół, karbonowe stożki, super lekkie hamulce... - coś jak tu A sztyce wytrzymują, bo to Panie w pełni stalowa robota... żadne tam karbony czy amelinium... No w aftermarketowej wersji może być jeszcze tytan, jak Chińczycy dobrze zwymiarują, co niestety zdarza m się schrzanić i się kienci na różnych ebayach i ali pieklą...
    3 punkty
  12. Ze względu na minimalizm używam takiej https://biostern.abstore.pl/pompki-zefal-pompka-co2-ez-control-naboj,c88,p5774,pl.html plus naboje 25 gram do opony 45. Generalnie CO2 wożę awaryjnie do zamleczonych opon a do opon z dętkami TPU wożę pompkę. Oba systemy się sprawdzają - wielki plus przy CO2 za szybkość i brak dymania pompką. Minus - drogo wychodzi przy częstych awariach , naboje kosztują zwłaszcza 25g.
    3 punkty
  13. 3 punkty
  14. @sznib Pytanie nie powinno brzmieć co to jest "zwykły składak", tylko czy podczas próby będzie uzbrojony w karbonowe stożki 50 czy 60mm 🤔. Poza tym powinieneś wiedzieć @pecio że składaki typu Wigry3, na ogół są czerwone. @LastThought Rower to tylko narzędzie. Ważne są waty na kilogram (W/kg).
    2 punkty
  15. 1. 5000+ x pi/dzwi x 40km x prędkość i kierunek wiatru x obecna kondycja 2. 10k x pi/dzwi x 40km x prędkość i kierunek wiatru x obecna kondycja 3 Co to jest "zwykły składak"?
    2 punkty
  16. Ja też jeżdżę na RideNow już ze dwa miesiące i po krótkim okresie nieufności już się ich nie boję, bo nic złego się nie dzieje. Kapcia jeszcze nie było, są lekkie i faktycznie czuć różnicę w porównaniu do zwykłych dętek butylowych (nawet jeśli nie w oporach, to na pewno w niższej masie). Ubytek ciśnienia jest, ale na pewno mniejszy niż z dętek lateksowych, bardziej jak w ultralekkich butylowych. Jak raz zmierzyłem to po tygodniu z 1,85 bara zrobiło się 1,5 (w obu jednakowo). Przez sam zaworek po mocnym dokręceniu nakrętki wentyla nie uciekało (sprawdzałem w szklance wody), ale same zaworki są trochę niedopracowane, bo to pierwsze, które nie uszczelniają się same pod wpływem ciśnienia - syczą i trzeba je lekko dociągnąć. Gdy nakręcę adapter auto by zmierzyć ciśnienie manometrem, po odjęciu manometru zaworek właśnie lekko syczy. Są wykręcane, więc można spróbować wymienić same zworki na inne, ale jeszcze nie próbowałem. Pod moje opony (balon 49-51,5 mm) mogłem nawet zaryzykować z rozmiarem gravel (parę złotych tańsze i ciut lżejsze), bo wersja mtb wydawała się bardzo szeroka i wręcz obawiałem się, czy gdzieś się nie przyszczypnie przy montażu. Jak na razie wszystko ok. Moim zdaniem dobry upgrade, zwłaszcza gdy się przechodzi od razu z ciężkich butylowych, które w rozmiarze 29" mtb ważą około 220-250 g. Nawet ich cena w polskim sklepie (kupowałem w Biostern) nie przeraża - to tylko niewiele więcej niż za ultralekkie dętki butylowe. W Chinach w wielopaku wychodzą pewnie za grosze.
    2 punkty
  17. Jakiś czas temu wpadły mi w łapy obręcze o wewnętrznej szerokości 65mm pod koła 26” oraz 29”. Plan na większe był prosty - 29 w plusie, opona trzy cale, może uda się upolować Duro Crux 3.25”. Mniejsza rawka ma zaś zastąpić koła z oponami 24 x 3” w czoperze - zamierzam zrobić „stretcha” i upchałem oponę 2.3” (Maxxis DTH) na piętnastoletniej dałhilowej deni od Kendy. Na dwudziestoszóstkowej nie chciało siąść, ciągle robiła się zarówa. Docelowo chcę nalać sok z krowy zamiast dętki. Wyglądają zacnie a teraz przede mną zabawa w zaplecenie tego wszystkiego… A na dokładkę poskładałem z gratów rower 29” dla najstarszego a szło mi tym weselej, że pierworodek sam wybrał napęd bezbiegowy. Stwierdził, że skoro stary nadal daje radę to On też chce 🤩
    2 punkty
  18. Trance dokicał. Wysłany we wtorek, był gotowy do doręczenia już wczoraj - za szybko i musiałem przekładać na dzisiaj dostawę. Pudło naprawdę duże, rower zmontowany w całości, poobklejany otulinami do rur. Wymaga przekręcenia mostka i kierownicy w docelowe położenia. Przerzutka przerzuca, tarcze nie ocierają, na osiach kół dość dużo smaru więc jakiś przegląd i regulację przeszedł. Brak widocznych uszkodzeń wszystko raczej w porządku. Masa 14.7 (M na taniej wadze "walizkowej" z Ali). Kompletne koło przednia z tarczą 2.5kg, tył 3.25kg również z tarczą i kasetą). P.S. Dalej dostępny w bunnyhop.de po 1599eur (M i L) , jest też jedna sztuka (L) zielonego którego ktoś nie opłacił (najprawdopodobniej z hamulcami MT520 a nie Tektro Orion)
    2 punkty
  19. Kawunia, dobre ciacho i można oglądać
    2 punkty
  20. @spidelli Przepisywanie tego przekracza moje możliwości czasowe 🤣 ale, ale ...wpadłem na pomysł - sukcesywnie zrobię fotki z manuskryptu i pdf. Może dasz radę odczytać 😏 Tu masz wstępne Demo ps tylko dalej bedzie ołówkiem 😲
    1 punkt
  21. Ja też mam zefala, tę w postaci rurki. Ale nie wiem jak to miałoby działać w przypadku wentyla plastikowego bez gwintu. Nawet nie wiem co to jest. To ma prawo zadziałać? To są raczej klasyczne głowice nakręcane na prestę...
    1 punkt
  22. @dfq Zdjęcie albo skan manuskryptu mile widziane Zdygitalizuj dla kolejnych pokoleń Zrób trajlera - 30 sekund do minuty, prawie najlepsze kawałki, z opcją Premium dla abonentów A serio - czekam z niecierpliwością i wybacz @Cross90 że Ci wątek zmoderowałem ale warto
    1 punkt
  23. Wiadomo przecież, że jakiś najlepszy kolarz będzie jechał szybciej nawet słabym rowerem niż jakaś osoba w ogóle niewytrenowana najlepszym rowerem jaki jest. Chodziło mi o ile lepszy może być czas jadąc rowerem który wykorzystują właśnie kolarze a normalnym rowerem, ale na razie to żadna odpowiedź na to pytanie nie odpowiedziała.
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Dobry, jak pompka z Decathlona tylko droższa 😆
    1 punkt
  26. Dętki mają być prezentem dla mojej koleżanki. Ja jeżdżę na latexie i po dziesiątkach (a może setkach) godzin spędzonych na rozkminianiu tematu są dla mnie najlepszym rozwiązaniem. Ale w jej przypadku odpadają. Podstawowy problem to spadek ciśnienia. RideNow testowałem przez chwilę i ciśnienie także spada zbyt szybko. Być może dlatego że u mnie nie jest 1.85 bara tylko 3.5. Koleżanka ma dokładnie te same opony co ja więc musiałaby pompować co 2 dni i o tym pamiętać. Dlatego chcę wybrać pomiędzy Pirelli i Conti ale na temat tych ostatnich nie ma zbyt wielu opinii. Miałem nadzieję że ktoś z forum ich używa i podzieli się jakaś wiarygodną informacją na ich temat. Janek z bikeshow miał coś nagrać ale póki co poza zapowiedzią nic nie ma na jego kanale.
    1 punkt
  27. @sivesgaard tak sobie myślę, że to pytanie nie ma sensu. Skoro rower w Twoim przypadku rozwiązuje problemy, czyści głowę i daje spokój to: nie słuchaj rad innych, kup 3, 4 i 5 piąty rower jak masz takie możliwości, baw się w modyfikacje i eksperymenty, nawet jak nie mają one sensu albo są nieracjonalne finansowo, czerp radość. Wracając do tras. Zbieraj znajomych na Stravie, oglądaj jak i gdzie jeżdżą. Pozbieraj sobie na YouTube kolekcję twórców, którzy jeżdżą i publikują filmy z fajnych miejsc. Nie bój się planować i realizować te plany. Pamiętaj, że jak jeszcze noga nie pozwala na pętle to możesz jechać w jedną stronę i wrócić pociągiem. Na spontanie wrzuć rower do auta i jedź w nowe miejsca. Nie da zabić w sobie tej radości z jazdy. Jak zapał ostygnie to kup nowy rower. To zawsze rozpala ogień od nowa i daje chęć do jazdy. Pamiętaj wreszcie, że ta sama trasa jechana owrotnie niż zwykle to zupełnie nowe przeżycia i doznania. Naprawdę można się zdziwić. @KNKS zdarzyło mi się już kilka razy czytać, że DH to jest mały pikuś w porównaniu z szosą
    1 punkt
  28. Bo jeśli lotem bliżej to asfaltem szybciej....
    1 punkt
  29. A grawel to już w ogóle podwójne zagrożenie bo jak jedziesz szosą to masz zagrożenia z szosy: a jak jeziesz w terenie to masz zagrożenia z mtb, czyli: 🤣🤣🤣
    1 punkt
  30. 1 kg wagi roweru to 1% generowanej mocy. Czyli jak jedziesz z mocą 150W i zejdziesz z wagi o 1 kg to zyskujesz 1.5W. Dlatego odpuść sobie te "karbony". Przynajmniej do momentu kiedy nie dojdziesz do ściany i nie zaczniesz szukać każdego ułamka Wata. Na początek mam propozycję opon które osobiście uwielbiam - Continental Grand Prix 5000 AS 35C. Na szosie nie zamulają a od biedy da się na nich zjechać na łączniki szutrowe. Poza tym dają dość przyzwoity komfort na gorszych nawierzchniach i rozsądną przyczepność na mokrym. Odnośnie jazdy typowo po szosie to ja unikam jak ognia dróg o dużym natężeniu ruchu. Możesz mieć lampki, radar, jaskrawy strój a i tak Twoje bezpieczeństwo nie zależy od Ciebie. Jeden idiota wystarczy żeby zmarnować Ci zdrowie albo zrobić z Twojego dziecka sierotę. Wiadomo że nawet na bocznej drodze może się coś zdarzyć ale jak samochodów jest kilkadziesiąt razy mniej to szanse są kilkadziesiąt razy mniejsze. Dlatego takie opony pomiędzy typowo szosowymi a gravelowymi są fajne bo Cię nie ograniczają do asfaltu premium.
    1 punkt
  31. A moze juz wpadłes w pułapkę kupowania, upgrejdowania, kombinowania...nad rowerami, po to by zajać głowę i nie mysleć o innych tematach ? sposób niezły, ale ma pewne wady 😆 Myślę, żę dla ocalenia portfela, lepiej skupić sie na budowaniu formy ... kupnie pomiaru mocy, pulsometru ... trenażera i piłowaniu wyjdzie taniej i zdrowiej ... a i forma bedzie, mozna dodać do tego siłownie...głowa bedzie zajęta i endorfiny sporo.
    1 punkt
  32. Najpierw ochlon . Jezdzisz od wrzesnia i chcesz inwestowac w trzeci rower? Zaloz do gravela bardziej szosowe opony, wyjedz na szose i zobacz jak to wyglada. Zrob kilka tras szybkich i kilka dlugich. Zobaczysz jaka masz kondycje. Jazda w grupie wymaga troche kondycji. Jak dasz rade 100km ze srednia 30km/h, to mozesz powalczyc. Karbonowa rama na pewno pomoze, ale nie licz na jakies skokowe postepy. Na poczatku bedziesz jezdzil tak jak na swoim gravelu. Na karbonie postepy beda szybsze. Jak nie masz kasy to elektryczna grupa to fanaberia.
    1 punkt
  33. Bo stołówka jeszcze nieczynna
    1 punkt
  34. Zdjęcie B-W znacznie lepiej przedstawia przeszywający mróz.
    1 punkt
  35. Bo nagle pojawiła się mgła, a temperatura spadła z +5 do 0....
    1 punkt
  36. Bo powrót do korzeni, na korzenie w sumie też.
    1 punkt
  37. Bo mam tu ambonament na popasy:
    1 punkt
  38. Bo Kołysał nas zachodni wiatr, Brzeg rzeki za rufą został, I nagle ktoś jak papier zbladł - Bacówka panie Bosman !
    1 punkt
  39. Bo trasy rowerowe zostały wytyczone jako jednokierunkowe... .. i żeby nie było wątpliwości, że to właśnie po tych schodach😄😂
    1 punkt
  40. Bo młody pomógł mi już dziś wykręcić zakładany minimalny dystans roczny
    1 punkt
  41. 1 punkt
  42. Bo jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie, świat w którym baśń ta dzieje się...
    1 punkt
  43. Bo "... szpaler drzewek wydaje się kłaniać w powitalnym geście ..."
    1 punkt
  44. Bo szczęśliwy jak prosiak w gnojówce:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...