Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 12.11.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
18 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
Bo strach się bać 🤣 - Grupa Warowna Wału Pomorskiego (rezerwat Strzaliny koło Tuczna)11 punktów
-
Bo bunkry jakieś - (schron bojowy ze stanowiskiem obserwacyjnym Gru.N.8 - obecnie miejsce bytowania nietoperzy w DPN)10 punktów
-
Bo to już chyba ostatni wypad gravelowy w tym sezonie... Po drodze zmroziła mnie lekka mżawka z drobnym śniegiem przy 0°C... Czas Gruza przeserwisować zimowo 😉10 punktów
-
Bo w weekend udało mi się wyskoczyć w Góry Orlickie w Czechach, mieliśmy tam spotkanie z kilkoma znajomymi, wziąłem rower bo wcześniej zrobiłem rekonesans, pogoda dopisała wyśmienita, widoki wspaniałe, udało mi się wjechać na najwyższy szczyt tego pasma. Polecam bo miejsce urokliwe, świetne trasy, kilka singli i bike park w okolicy, no i pyszne piwo lokalne Polecam10 punktów
-
Rower elektryczny wspomaga pedałowanie do prędkości 25 kmh i max moc silnika 250W Silniki w zestawach z ali mają większą moc i nie wspomagają pedałowania a mają po prostu manetkę gazu. Jeśli zamontujesz takie coś otrzymujesz nie rower elektryczny a skuter elektryczny, który zgodnie z prawem powinien mieć tablicę rejestracyjną, aktualny przegląd, OC i poruszać się po ulicach (pomijając już nawet brak homologacji). Ludzie poruszający się czymś takim są patologią, nie chciałbym również być na ich miejscu kiedy doszłoby do jakiejś kolizji10 punktów
-
6 punktów
-
Nikt nie będzie ci tu pomagał w łamaniu prawa, musisz poszukać innego miejsca w internecie 👍6 punktów
-
6 punktów
-
Co najlepsze, kolega Marvelo 3 dzień mieli żale do Tobo, który ich tu nie zobaczy, bo od 3 dni ma bana... Do tego raczy nas polityczno religijnymi treściami, które chyba nie mają nic wspólnego z tematem, bo w tymże miało być przegadane, czy tego typu treści w ogóle mają na forum być.5 punktów
-
OK ale przestańcie już narzekać na Tobo. Załóżcie sobie temat, np.: [skrzywdzony przez Tobo] moja historia i tam sobie spamujcie. To nie pudelek. Już go nie ma a o nieobecnych nie mówimy źle gdy nie mają jak się bronić3 punkty
-
"NIERowerowe forum na max! Coś nie na temat rowerów. Nawijanka i dyskusja nie mająca większego powiązania z dwoma kołami ;-). Również możecie zamieszczać tu swoje zaproszenia na imprezy rowerowe i reklamy." Jeżeli ktoś czuje się uciśniony i nie może się przebić to niechaj sobie wstawia obcojęzyczne filmiki 😉.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
…a pół-stalowe proto od Treka widzieli? Bo ja się zaśliniłem. https://m.pinkbike.com/news/trek-teases-steel-top-fuel.html2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Mam znajomego w stołecznej drogówce. Wspominał ostatnio, że mają coraz większe ciśnienie na zwracanie uwagi na różnej maści jeździdła poruszające się po drogach publicznych. Czekam z niecierpliwością na jakieś pozytywne tego efekty.2 punkty
-
Skoro w tematach rowerowych dochodzi do spin, to tym bardziej zapalników tego typu nie powinno w takim miejscu być. Tylko na polskich forach tematycznych dopuszcza się takie działy, tematy i naprawdę po co? Są od tego odpowiednie miejsca, zainteresowany danym tematem takowe znajdzie, google działa dość sprawnie2 punkty
-
wypisz wymaluj kościół katolicki w Polsce, i pewnie większość religii działa podobnie2 punkty
-
No właśnie bardzo mnie to dziwi i zaczynam się obawiać, że ludziom już nie zależy na wolności słowa. Albo może nie widzą, że ta wolność jest małymi kroczkami odbierana. Doskonale widać to było w trakcie tak zwanej pandemii C19, gdzie nawet lekarzom zabraniano kwestionować pewne aspekty podejścia do walki z tym problemem. Wspominałem tam o przypadku doktora Martyki, któremu odebrano prawo wykonywania zawodu na rok. Nawet Ty, skupiasz się tutaj na krytyce mojej osoby, że to zrobiłem źle i tamto nie tak zakładając temat o wolności słowa, niczym nauczyciel oceniający ucznia, zamiast wykorzystać okazję i wypowiedzieć własne zdanie tam. Nie ma tam ani jednego Twojego wpisu. Napisałem "marudzisz", bo widzisz szklankę w połowie pustą, zamiast w połowie pełną. Nie jestem dziennikarzem, pisarzem czy innym mistrzem słowa i sztuki oratorskiej, robię to tak, jak potrafię. Mimo wszystko, czego zdajesz się nie zauważać, niektóre moje wypowiedzi i tak są dość długie i rozbudowane, co zajmuje naprawdę sporo czasu (wypracowania w szkole też pisałem w ostatniej chwili, nocami do rana, bo powoli mi to szło). A jeśli chodzi o clikbait to przyznaję, też to wykorzystuję, bo żyjemy w czasach, gdy wszyscy walczą o choć kilka sekund czyjejś uwagi, bo jesteśmy zewsząd atakowani informacją i reklamą i bez tego trudno się przebić.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
A co to, ja sprzątaczka jestem ? No dobra, gdzie jest ta miotła, może nie odlecę...1 punkt
-
To potwierdza regułe, że da się w pewnej " swojskiej" społeczności, aczkolwiek duże znane fora tematyczne mają z marszu "blokade" na tego typu tematy. Na wszystkich których byłem,- no religion, politic," tylko rowery konkrety"1 punkt
-
Tutaj trzeba oddać sprawiedliwość, że należałoby porównywać te same /obecne generacje rowerów. Jeździłem na 3 generacjach tcr'a (jeden w dłuższym użyczeniu, dwie własne). I nawet między generacjami tego samego modelu są duże różnice. Np. mój model z 2021 jest sztywniejszy i dużo lepiej się zbiera w stosunku do modelu z 2017, który też miałem. Dużą różnice robią też koła. W modelu z 2017 miałem koła giant pr2 (dość przyzwoite), ale po włożeniu kół novatec jetlfy (dużo lżejszych) rower zaczął lepiej się zbierać, lepiej podjeżdżać, ale co dla mnie wtedy było dziwne....lepiej wchodził w zakręty na szybkich i krętych zjazdach , lepiej hamował. Tak więc z tymi opiniami to różnie bywa. Natomiast jak się podoba na żywo ten TCR to go bierz....nie ma co gadać, będziesz zadowolony. I jak budżetu starczy to pomyśl o lżejszych i sztywniejszych kołach.1 punkt
-
R Raymon HardRay E 1.0 oraz HardRay E 2.0 są dostępne od 4 499zł brutto z centralnym silnikiem yamay i dostępne w rozmiarówce od 14" wzwyż. Przy takiej cenie zabawa w konwersję traci sens. *kupiłem HardRay E 2.0 dla Żony 😄1 punkt
-
Jeżeli chodzi o te Raceworki to nie są złe pedały, bo mam i te, i 520-ki. Tutaj przy wyborze należy zadać sobie po prostu pewne pytanie, czy mi wystarczą, będę w nich grzebał i czy mi odpowiada taki fakt za taką cenę. Jako lekkie, wytrzymałe, sprawnie działające , na sezon bądź 2 są ok. Fakt jest tylko taki, że z pancernymi 520-kami zrobisz niemalże wszystko i przeżyją zdecydowanie dłużej.1 punkt
-
No na forum tematycznym , rowerowym , to jest śmietnik. I tam takie tematy powinny się z automatu znaleźć .1 punkt
-
@Yacko...kup to do czego jesteś bardziej przekonany. Co do koloru...no cóż, 3 sezon jeżdżę na jasnoszarym (perłowym tcr), z daleka wygląda niemal jak biały. Żadnych odprysków. Poza jedną niebieską raczej zawsze miałem jaśniejsze ramy i nie udało mi się nigdzie zrobić widocznego odprysku. Na niebieskim tcr w przednim widelcu od wewnętrznej strony zrobiło mi się....jasne przetarcie. Więc tych odprysków bym się nie bał. Zawsze można zrobić zaprawkę. Na pocieszenie fakt, że te brzydkie malowania giantów na żywo prezentują się lepiej niż na zdjęciach. Co do ramy to masz tu podstawową wersję ramy, ale dobrze dopracowaną, sztywną i wytrzymałą. Giant, Merida to czołówka jeśli chodzi o ramy niezależnie od grupy, robią je w większości dla innych. Co tam siedzi we Focusie, gdzie to zamówili tego pewnie nikt nie wie. Może ktoś mnie poprawi, ale z tego co wiem sami nie robią. Czy odczujesz różnicę w jakości tych ram- wątpię, czy odczujesz różnice w pracy ramy nawet jako amator- tutaj po przejechaniu 100-200km na każdej pewnie tak. TCR to rower szybki na płaskim, jest sztywny tam gdzie ma być sztywny i coś tam amortyzuje tam gdzie ma to robić. Świetnie podjeżdża i zjeżdża. Ubranie tego roweru w lepsze koła alu bądź karbon trochę mu dodaje. Dla mnie rower uniwersalny, który świetnie odnajdzie się w każdym terenie. Na Focusie nie jeździłem więc się nie wypowiem. Ale z racji, że Giantów trochę przerobiłem to fakt, że Focus podoba mi się bardziej wybrałbym obecnie Focusa. Czyli merytorycznie Giant, wizualnie Focus.1 punkt
-
1 punkt
-
ZERAY ZP-108S tutaj chwalone, solidniejsze od pdm520. Bloki oczywiście chimano. Słuchajcie potrzebuję ochraniaczy na buty i zimowe skarpetki na teraz. Brać droższe Riona: ochraniacz, skarpetki. Czy wystarczy Ykywbike, xtiger do 10 zeta w promocjach? Aby były naprawdę ciepłe, buty mam przewiewne od Shimano1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Podstawowa procedura dla "kupywacza" grawela wygląda następująco: 1. Znajdujesz forumową wyszukiwarkę. 2. Wpisujesz frazę "jaki gravel ". 3. Wyskakuje 656 stron merytorycznego kontentu. 4. Czytasz, przyswajasz i szybko orientujesz się, że możesz już habilitować się z w/w tematu. 5. Niezależnie od tego co ci się podoba, lub co radzą forumowicze, i tak kupujesz Kross Esker 🤣 6. Idziesz do sklepu po flanelowa koszulę, zapuszczasz brodę i jedziesz z nowo poznanymi kolegami na wegański ramen. 👍😉1 punkt
-
Odchudzając 0,5kg już trochę poczułem, tutaj 250g sama rama lżejsza w TCR, pewnie przy mojej jeździe wiele nie odczuję, bardziej kwestia psychologiczna. Chociaż 0,5kg to już odczułem w MTB chociażby przy wnoszeniu po schodach czy ładowaniu na bagażnik1 punkt
-
1 punkt
-
Do sztycy karbonowej, teoretycznie powinno się używać takie z nacięciem pod kątem. Ewentualnie możesz obrócić aktualny zacisk, żeby nacięcie było po drugiej stronie. Konkretnie chodzi o to, żeby nacięcie na rurze podsiodłowej nie pokrywało się z nacięciem na zacisku. Jeżeli tak będzie, to będziesz wpychał krawędzie w sztycę. Kluczowe jest użycie preparatu do karbonu i odpowiedniego momentu dokręcenia.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00