Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 582


  2. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 053


  3. Eathan

    Eathan

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      1 243


  4. michalr75

    michalr75

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      1 652


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.11.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zrobiłem sobie hokerower. To jeszcze nie finalna wersja ale już mi w rzyć podoba i wszędzie z nim chodzę aby móc przycupnąć choćby na moment 🤡
    7 punktów
  2. Nie kupiłem, bo dostałem. Nie jest to też cokolwiek związanego z rowerem, bo jak każdy widzi... jest to zabawka do przecinania co najwyżej tyrtytek. Ale jest to mój pierwszy Knipex, nie koniecznie ten, o którym śniłem nocami. Ale jednak Knipex Tego, o którym śnie, w końcu sam sobie kupię.
    3 punkty
  3. Poszła pierwsza jazda. Poniżej uwagi i spostrzeżenia. W czasie jazdy pracował Garmin 1040 oraz GEOID CC600. Garmin miał podpięty czujnik prędkości na kole oraz pasek do pomiaru tętna na klatce piersiowej. Natomiast GEOID leciał na GPS i tętnie transmitowanym z zegarka Garmin Fenix 6X Pro. Oba urządzenia jechały w trybie nawigowania. Trasa to ~37 km. Tryb mieszany - kawałek po mieście, większość po lasach po ścieżkach, które Katowice oznaczyły i często zgłaszają jako swoje drogi rowerowe (po to by wygrywać w rankingach). Dokładność pomiaru 130 m więcej naliczył GEOID, ale uciekło mi i Garmina odpaliłem jakieś 100m później. średnia prędkość 0,1 km/h różnic, garmin 19,7, geoid 19,6 km/h maksymalna prędkość garmin 39,4, geoid 40,8 temperatura różnica 1 stopnia. GEOID zawyżą o 1 stopień, przewyższenia: garmin 318, geoid 305m Dokładność śladu GPS Czerwony to GEOID. Oba przestrzelone względem faktycznej drogi widocznej na mapie. Czasem Garmin wypada lepiej, czasem GEOID. Wrażenia z nawigowania GEOID zaskakująco szybko załadował kurs. Ruszyła nawigacja po kresce. W mieście pokazuje boczne drogi. W lesie nie pokazuje dróg. Widać kreskę i tyle. Szybko reaguje i wskaźnik przemieszcza się po kresce. Zoomuje trasę w zależności od prędkości i zbliżania się do celu. Przy odrobinie uwagi jedzie się całkiem ok. Przeliczanie trasy jest ciekawe. Na dzień dobry pojechałem na pamięć i poza wyznaczoną trasą. Błyskawicznie reakcja GEOID i info, że przelicza trasę. Przeliczanie odbywa się w oparciu o podłączony telefon i komunikację z nim. Bez telefonu nic nie przeliczy. Z uwagi na to, że GEOID przeliczał a ja kombinowałem z trasą lekko zgłupiał, ale po chwili się ogarnął i znowu widziałem kreskę. Dalej szło gładko. Kolejne zejście z kursu i błyskawiczne przeliczenie trasy. Zadziałało poprawnie i szybko. Podczas nawigowania przy skrętach popisuje i pokazuje komunikaty. Po zakończeniu jazdy pokazuje podsumowanie z najważniejszymi danymi. Bateria Zrobiłem 37 km. Aktywność trwała 1h 52 minuty. Przez cały czas miałem włączone podświetlenie ekranu. W tym czasie zjadło 10% baterii. Jak dla całkiem ok. To pozwala zakładać, że znika 5% na godzinę. Czyli powinno dać się pociągnąć deklarowane 17h jazdy. Ekran podczas aktywności Jechałem głównie po ciemku. Ekran był spoko. Trudno powiedzieć, jak zachowa się w pełnym słońcu. Luźne uwagi po zakończeniu aktywności nie odbyła się automatyczna synchronizacja aktywności z chmurą, musiałem ją odpalić ręcznie w aplikacji. Nie wiem, czy to kwestia ustawienia, ale jeszcze sprawdzę, pola na ekranie oraz ekrany można personalizować. Robi się to z poziomu aplikacji przy podłączonym GEOID. Z poziomu komputerka nie da się nic zmienić, urządzenie ma najnowszy firmware, nie znajduje aktualizacji. I jeszcze. Obsługa jest całkiem intuicyjna. Mnie było nieco trudnie, bo jednak dotykowy ekran w Garminie mocno zmienia sposób korzystania z urządzenia. Aplikacja OneLapFIT jest całkiem wystarczająca. Oczywiście dane można przesłać do Stravy.
    3 punkty
  4. 3 punkty
  5. No co Ty na rowerze nie umiesz jeździć? 🤪 Masz rację - w tej formie to tylko czteropak, potem trzeba się szpachlować i lakierować. Plan: poszerzę ogon, dodam gąsienice lub chociaż koła, otwieracz, podnóżek, bagażnik na towar niezbędny lub choćby podsiodłówkę, diody, lasery...
    2 punkty
  6. W zeszłym tylko roku w wyniku potrącenia przez samochód na chodniku zginęło ponad 20 osób. Bzdura. Bardzo często kierowcy parkują na zakazach pomimo ze niedaleko jest zbudowany nowy parking, gdzie jest mnóstwo wolnych miejsc. No ale parking płatny, a na zakazie za darmo, a ryzyko mandatu minimalne. Inna sytuacja, jest wolne miejsce, ale musi taki Janusz podjechać pod sam sklep i stanąć na zakazie blokując większą cześć chodnika "bo jak on samochód ma to nie po to żeby chodzić" i przejście tych kilkudziesięciu metrów to już by korona z głowy spadła. Takie samo tłumaczenie jak soszowców ze im się szosa połamie na DDRach źle zrobionych. Czyli żadne usprawiedliwienie dla łamania przepisów. Zakazy parkowania nie są ustanowione przez złośliwość urzędników. Parkowanie w takich miejscach najczęściej stwarza niebezpieczne sytuacje dla innych uczestników ruchu albo odbiera przestrzeń do poruszania się pieszym. Tylko "święta krowa" myśląca tylko o sobie i czująca się "panem szos" tego nie widzi. dla nich rowerzysta jadący drogą obok DDRa jest dużo mniejszą pierdołą. co innego trzy dni, a co innego jak podobna sytuacja jest na codzień. Dodam że organizator takiej imprezy zajmując chodnik ma obowiązek wytyczyć przejście dla pieszych ulicą obok.
    2 punkty
  7. Nie wierz plotkom o skomplikowaniu napędu 2x To mit. Mam Meridę i nie zamieniłbym na żaden inny rower w tej klasie cenowej (pomijając że w stosunku cena-jakość nie ma ten rower żadnej konkurencji, no może z wyjątkiem Rockridera XC100, no ale to nie ta klasa sprzętu jednak co Merida). BN 500 Lite to rower do wszystkiego, góry, szutry, długie dystanse, krótkie, ultra, świetnie podjeżdża, dobrze zjeżdża. Dodam jeszcze ze przy napędach 1x bardzo często masz jakiś kompromis, albo łatwiej Ci jechać pod górkę ale nie ma czym dokręcić z górki albo odwrotnie. Teraz byłem z górach i dwóch kolegów miało takie napędy to jeden był bardzo miękki ale z górki na dokrętkę brakowało przełożeń, drugi zaś był zbyt twardy na podjazdy za to z górki było z czego jechać. Przy 2x nie ma tego problemu, masz taka rozpiętość ze i pod górkę i z górki będzie równie efektywnie.
    2 punkty
  8. bo żona chciała do kalendarza..
    2 punkty
  9. Przed chwilą dojechał licznik / nawigacja GEOID CC600. Zakup na Ali => https://pl.aliexpress.com/item/1005007692796879.html?gatewayAdapt=glo2pol Cena jaką zapłaciłem to 155 zł. Zamówiłem 30 października, dotarło dzisiaj, czyli mamy 7 dni. Urządzenie zapowiada się ciekawie. Według nielicznych informacji w sieci jest to kiler w kategorii ceny do możliwości. Dla jasności. Nie mam zamiaru zmieniać Garmina na GEOID. Kupiłem z czystej ciekawości i pewnie dam młodej do rejestracji tras. Zanim to jednak nastąpi mam zamiar potestować i podzielić się z forumowiczami swoimi doświadczeniami. Siłą rzeczy będzie dużo odniesień do Garmina (akurat mam 1040, miałem 830, 820). Specyfikacja ekran 2,4 cala, (ekran nie jest dotykowy), Bluetooth, Ant+, Wi-Fi, waga 74g, język polski w menu, BeiDou, GPS, GLONASS, QZSS, Galileo Integracja ze Strava, TrainingPeaks i aplikacją Deathlon (nie wiem co to takiego), aplikacja OneLapFIT - jest polska wersja językowa - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.onelap.fitness USB C, IPX7, bateria wg. producenta wystarcza na 17-24h, funkcja nawigowania! w zestawie zaczep na kierownicę (prosty na gumkę + kabel USB C do ładowania), Wygląd i jakość wykonania Tutaj jestem w szoku. Wygląda bardzo dobrze. Dużo lepiej niż IGPSport czy Bryton (młoda taniego Rider 15). Obudowa jest mocno plastikowa ale całkiem przyjemna w dotyku. Z tego co podają w sieci można kupić sylikonowy case. Pasuje wersją od Magene C606, który jest kilkukrotnie droższy. Szkło również pasuje do Magene C606. Otwieranie klapki portu ładowania mało wygodne, ale to klasyka. W Garminie 1040 też mnie wkurza. Ekran czytelny w domowych warunkach, kolorowy. Coś jak w smartfonie. Obsługa Trzy przyciski. Używa się tego całkiem sensownie. Nawet jak się zapomni do czego jest dany przycisk to pojawiają się małe podpowiedzi na ekranie. Poza tym przeznaczenia przycisków podobne jak w Garminie. Na górze włącznik / wyłącznik. Po prawej na dole włączenie/wyłączenie/pauzowanie aktywności. Lewy dół zmienia ekrany. Podsumowując złapałem od ręki. W przeciwieństwie do magicznych kombinacji przycisków w Bryton Rider 15. Więcej po pierwszej jeździe. Wybieram się po robocie. Jeżeli macie listę tematów do sprawdzenia to śmiało Na po południe w planie: Nawigowanie po śledzie, Porównanie śladu Garmina 1040 i GEOID CC600, Wgrywanie trasy GPX.
    1 punkt
  10. O to właśnie chodzi. Mam tu podobne zdanie, które zresztą mam nadzieję wynika z filmu. Oczywiście wszystko zależy od tego jaki chce się budżet na to przeznaczyć, bo przecież nikt nie zabroni brać od razu z wysokiej półki @nossy to prawda. Każdy z nas jest inny, ma inne parametry, potrzeby i inaczej jeździ. Także nie pozostaje mi nic innego niż usunięcie filmu żeby nikt nie wtopił 😂
    1 punkt
  11. @kazafaza nie za chybotliwy? Przydałby się ka-ka-kask
    1 punkt
  12. A parkowanie prawem, a nie towarem!
    1 punkt
  13. Na pewno stabilizuje rower, koło nie fruwa na boki bo nie da się go krzywo zapiąć, jak przy QR. Zobacz na GreenBike, widzę że zaczęły się jesienne wyprzedaże. Jest Orbea Alma w kilku wersjach w fajnych cenach, nawet zdarza się poniżej 4k.
    1 punkt
  14. https://www.bike-discount.de/en/bike/sale/close-outs/parts/forks/?p=2&o=3&n=48 Dobre ceny na widelce w BD. Na przykład SID Select+ w cenie jak z ostatnich newsletterów RCZ, ale z pewnego źródła i pewnością, że dojdzie. Chyba się skuszę, bo już mam dość szukania i czekania na mega okazję na RCZ.
    1 punkt
  15. Nie znam nic takiego na 21700. Co do lampki: https://allegro.pl/oferta/lampka-rowerowa-led-przod-bardzo-mocna-usb-c-15219112403 To nie trzeba tam przedłużki kierownicy. Lampkę mocuje się dwoma obejmami które są w komplecie a ich rozstaw zmienia się przesuwając na szynie,która znajduje się z tyłu lampki. Sama lampka świeci dość mocno i rozkład świateł przy wszystkich włączonych jest całkiem ok. Wady ? Praktycznie brak uszczelnienia. Przy włączonej widać liczne szpary koło przycisku i gniazda ładowania. Dziwnie dobrane tryby. Brak jakiegoś pośredniego trybu na dłuższą jazdę. Słaby tryb samych długich. Zajmuje dużo miejsca na kierownicy i może kłócić się z pancerzami lub wysięgnikiem licznika. Jeżeli miałbym kupować Allegro to zdecydowanie wolałbym dołożyć dwie dychy do: https://allegro.pl/oferta/lampka-oswietlenie-rowerowe-specter-compass-1500lm-14086304419
    1 punkt
  16. Apropos przekładni, tutaj pasek w akcji: https://youtu.be/DJYVkVfrl2Y?si=aHmY2Cpbh0lZeUiD Twoje wymagania mz spełnia Scott Lumen eride 900. Bardzo fajny rower, nie nadający się z koleji do moich potrzeb .
    1 punkt
  17. Od czasow 1x12 ciezko chyba o rame MTB na ktorej da sie zamocowac przednia przerzutke. Ja jestem raczej fanem napedow jednorzedowych. W mtb mam 1x12. Przekosami nie ma sie co przejmowac, technika poszla do przodu. W grupie 8000 (cyz 900) mozna zrzucic na raz trzy poziomy. Wiesz przeciez w jakich warunkach (plasko, podaldowane, gry) bedziesz jezdzil, wiec dobierasz blat do tego dostosowany (no i do wlasnych mozliwosci). MTB to nie szosa, i szybkosc nie jest tu priorytetem. Do gravela, na ktorym przejechalem tysiace kilometrow po plaskim na napedzie 1x11, dokupilem przednia przerzutke po przeprowadzce w gory. Jak dla mnie to mtb naped 1x12 wystarczy, gravel zalezy od terenu, szosa 2x
    1 punkt
  18. Bo ciuch to kwestia tak indywidualna, że bazowanie na cudzych opiniach potrafi być zgubne. Każdy ma inne odczucia termiczne, inny styl jazdy, inną potliwość, inne tereny po których jeździ więc ciuchy kolarskie to taki temat w którym łatwo wtopić na opiniach innych. Bywają pomocne, ale bywają też zgubne. Pamiętam jak ścigałem się w teamie mtb i dostawaliśmy całe zestawy ciuchów. Co zawodnik to opinia i co zawodnik to inna kombinacja na sobie. Inna kwestia to taka, że zimą szczególnie w terenie pagórkowatym trudniej mi dopasować ciuch na szosę niż np.: na gravela gdzie niemal cały czas jestem w lesie i odczucia termiczne mam podczas całej jazdy w miarę równe.
    1 punkt
  19. @smw44199 nie mam, jak sprawdzić bo nie używam. Wg. informacji producenta wspierane jest: Co ciekawe bliźniaczy Magene C506 wspiera 9 urządzeń i jest tam radar wymieniony.
    1 punkt
  20. Bierz TPU, 60g, super łatwe w łataniu jak się cos przebije, polecam Cyclami zielone z metalowym wentylem
    1 punkt
  21. nie, jestem wierny EDGE 1040. Natomiast szukałem czegoś prostego dla młodej. Zależało mi wygodnej obsłudze, prostej aplikacji + synchro do Stravy. Dodatkowe navi mnie skusiło i za 155 zł młoda będzie mieć nowy licznik Nie zmienia to faktu, że to urządzenia robi fajne wrażenie i wydaje się ciekawą opcją. Tutaj sama sobie ułoży, to proste jest. Generalnie ta aplikacja OneLapFIT wygląda całkiem ok. Nie widziałem BSC200, ale tutaj masz kolorowy ekran Pewnie to nie robi większej różnicy.
    1 punkt
  22. @2rs232 komentarz też to potwierdza: @Eathan za**ista robota! Mnie przekonuje. Chociaż i tak wezmę pewnie ten, który będzie w danym momencie tańszy (jak gdzieś pisałem biorę pod uwagę też BSC200).
    1 punkt
  23. To jeszcze nic. Kilka dni temu jeden zatarasował przejazd rowerowy. Stanął sobie ładnie bokiem w poprzek przejazdu, tuż przy ulicy a z jednej i drugiej strony trawnik. Choć wydaje mi się, że on akurat ściągnął samochód z ulicy bo się zepsuł i nie miał co zrobić.
    1 punkt
  24. Przygotowanie i wgrywanie trasy z GPX GPX ogarnięty w zewnętrznej aplikacji (w moim przypadku Strava), na smartfonie otwarty plik GPX w aplikacji OneLapFIT, po chwili na urządzeniu jest wgrana trasa do nawigowania, Banalnie proste i szybkie. Z poziomu aplikacji można zmienić nazwę kursu. W samej aplikacji OneLapFIT można również: wyznaczyć trasę podając adres, klikać lokalizację i dodawać do trasy, zaimportować GPX z pamięci telefonu albo chmury (onedrive, google, dropbox), przekształcić aktywność zarejestrowaną wcześniej w trasę do nawigowania, @TheJW no to szybka odpowiedź: mocowanie w standardzie garmina, w zestawie masz take proste mocowanie na gumki. Takie jak daje Garmin. Sprzedają też zestawy, w których masz sztywne mocowanie. Olałem, bo mam garminowe można podpiąć smartwatcha do obsługi tętna. Sprawdziłem na Fenix 6X pro. Udostępniłem tętno z nadgarstka, w GEOID dodałem jako czujnik. PS Przy okazji wykrył lampki Bontragera Flare RT i ION RT.
    1 punkt
  25. Ja używam uchwytów i obudów Mous.co. Bardzo solidne. Mają rozwiązanie dla ciebie (ale ja mam zatrzaski mocowane do rury sterowej i do kierownicy). Sama obudowa ma mieć magiczny elastomer, który chroni telefon. W cenę wliczone są reklamy z Dannym MacAsskilem :). https://eu.mous.co/products/intralock-adaptor-disc-with-universal-accessory-adaptor
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Alufele na zimę: Solidne oparcie dla trzech cali:
    1 punkt
  28. Bo czasami człowiek musi. A przy okazji sprawdziłem kawałek wałów - przegapiłem newsa, że tam asfalt zrobili, więc pojechałem sprawdzić jak to wygląda w praktyce
    1 punkt
  29. Podsumowanie zakupów z ostatnich dwóch miesięcy: Torebka Blackburn Grid S Pompka Lezyne Pocket Drive Pro Multitool Lezyne V Pro 5 Lampka przednia Magicshine Evo 1700 Lampka tylna Magicshine SeeMee 300 Okulary fotochromowe Van Rysel Perf 900 NXT
    1 punkt
  30. Bo odkrywam gravela w nowej roli i podoba się dla mnie
    1 punkt
  31. Qrcze, skąd ja to znam ? (wakacje 2017) . Piękne tereny @kazafaza 👍 a w realu :
    1 punkt
  32. Bo przez kilka chwil Marin był rowerem poziomym
    1 punkt
  33. Bo łapałem słońce, a tu zielono
    1 punkt
  34. Jeśli chcesz zostać bohaterem wątku "Gniew rowerzysty" to koniecznie kup jak najgłośniejszy...
    1 punkt
  35. Przy rotowaniu, najlepiej jezdzic az do pelnego zajechania napedu i dopiero wtedy zmieniac wszystko (kaseta + 3 lancuchy). Ja w ogole nie mierzylem wyciagniecia lancucha. Rotowalem trzema.
    1 punkt
  36. Czy zużycie łańcuchów 1% kończy cykl rotowania? Można się z tym zgodzić i ustalić inne interwały 0.4%, 0.7%, 1.0%. Każdy może stosować swoje wypraktykowane zasady. Jeden z naszych kolegów zaprezentował absolutny rekord możliwości wyeksploatowania napędu: Z zapytaniem, czy jeszcze polata następny sezon? Czy na serio, czy żartował? Czy chciał nas szczególarzy zawstydzić? W każdym razie pokazał możliwości i właściwy kierunek😂😂😂 p.s. 1% wyciągnięcia całego łańcucha 116 ogniw (typowy) to jest różnica 1.16 ogniwa 1.16 ogniwa x 1/2" = 14.7mm 15 mm to żadne wydłużenie, popytajcie serwisantów (ja mam kolegę) jakie rowery przyprowadzają na wymiane😭
    1 punkt
  37. @Turysta05 przy 1.0% wydłużenia łańcuch nadaje się na śmieci a nie do dalszego rotowania. Przy takim wydłużeniu to i kaseta na szmelc lub wymiana najmniejszych koronek ( w zależności na jakim zakresie najczęściej śmigasz).
    1 punkt
  38. To jakieś szaleństwo, łańcuchy rotowane co 300, 500, 1000km? To ja bym musiał już 2 razy, a nawet 7 razy zmienić 😲, taki łańcuch?🤔: Może usprawiedliwia fakt, że to pancerna kaseta 9x (1x32 - 9x 11-40, sam sobie wymieniłem bo pasuje do mojego stylu jazdy) i "już" dwa razy psiknęłem czymś co: likwiduje piski, smaruje, wypiera wodę, penetruje, chroni przed korozją, konserwuje, usuwa zabrudzenia i wysycha na drugi dzień 😄😂😂. Ale to przecież elektryk i centralny silnik też ciągnie🤔. Łańcuch wymieniam (rotuje) gdy osiągnie poziom zużycia 0.5%, 1.0%, 1.5%, ale uczciwie (fachowo) zmierzone. Tutaj dyskusja czym to zmierzyć: https://www.forumrowerowe.org/topic/221832-aliexpress-sprawdzone-zakupy/?do=findComment&comment=2478865 A tutaj opisuję jak to obliczyć na procentach, gdy ktoś akurat nie był na tych lekcjach😉: https://roweroweporady.pl/f/topic/11005-specialized-chisel-hardtail-comp-m-2023-satin-light-silver/?do=findComment&comment=83936
    1 punkt
  39. Otóż to. Miałem 4 łańcuchy XT, pierniczyłem się z szorowaniem, mierzeniem, rotowaniem. Zrobiłem dwa lata na 4 sztukach i napęd zaczynał przeskakiwać. W ubiegłym roku założyłem nową kasetę, zębatkę i łańcuch XT, jeżdżę do teraz i przymiar pokazuje mi 0,3%. Nowy łańcuch pokazywał 0,2 a dopiero po przekroczeniu 5000km powoli wskoczyło wspomniane 0,3. Ja to sobie tłumaczę tym, że w jeździe na jednym - mamy napęd perfekcyjnie spasowany. Rotując co 500 czy nawet co 300km wkładamy za każdym razem inny łańcuch, który minimalnie, ale musi się różnić od tego, który właśnie został zdjęty z napędu. I to niwelowanie tych mikroróżnic zjada koronki najszybciej. To taka nasza narodowa przypadłość, że chcemy być mądrzejsi od producentów. Ulegamy modzie - skoro wszyscy tak samo robią, tzn że to musi być dobre! A tu zdziwienie, w moim przypadku ani częste mycie ani rotowanie nie dawało jakiegokolwiek efektu oszczędności. A nawet więcej, to dopiero generowało koszty!
    1 punkt
  40. Jak zacząłem więcej jeździć i czytać forum, to stosowałem się do zaleceń - np żeby szejkować, bo czysty łańcuch to zdrowy łańcuch. Po paru latach doszedłem do wniosku, że częste mycie skraca życie i już nie szejkuję, jedynie przecieram dokładnie przed i po smarowaniu olejem. Skorzystałem z wiedzy i obecnie panującej mody - jak się okazało - niesłusznie! Ale żeby się o tym przekonać potrzebowałem pojeździć przez kilka lat, dokonywać pomiarów i obserwować zużywanie się moich części. Właśnie trwa drugi test, w którym udowadniam sobie, że przy moim ambitnym i wręcz agresywnym pedałkowaniu rotowanie łańcuchami sprawia, że kaseta się szybciej zużywa bo, ta jest dopasowana do jednego, konkretnego łańcucha. Bo tu też rowerowy świat krzyczał ROTOWAĆ! Przyszedłem więc niejako na gotowe, rotowałem i co? I wraz z kasetą wyrzucałem trzy, cztery łańcuchy pokazujące 0,3%. Bo szybciej mi się kaseta kończy przez rozprasowanie końcówek zębów, niż wyciągną się łańcuchy XT. Nawet mam wstępny wniosek, że rotowanie jest złe, bo sprawia, że za każdym razem zakładamy na napęd łańcuch niedopasowany idealnie, przez co zanim się ułoży - pracujący na o wiele mniejszej liczbie zębów niż powinien. Mała uwaga. Konstrukcja łańcucha rowerowego ma właściwości samoczyszczące. Oznacza to tyle, że rolki i piny pracując - wyrzucają wszystko ze środka poza ogniwo. Więc czyszczenie nie ma żadnego znaczenia (albo ma marginalne), bo łańcuch się sam oczyszcza. Po tym przydługim wstępie - odpowiadam po co mi dokładny i dobry miernik. Bo do wyciągania wniosków w opisanych testach jest mi zwyczajnie niezbędny!
    1 punkt
  41. Czepiacie się. Nie każdy chce mieć wątpkiwą przyjemność spotkania z KAS. W tym kraju na takim chałupnictwie nie da normalnie funkcjinować. Oni się takich bardziej czepiają (bo roboty mniej a premia ta sama) niż korpo kręcocych na miliony ale z wynajętą rzeszą prawników. A pedros cc2 plus ma ograniczoną funkcjonalność - próba otwarcia nim piwa zmienia go w pogjętą blaszkę... pozostawiając piwo nadal nieodkapslowane
    1 punkt
  42. To wygląda jak sprzedaż dragów mam pedrosa. 80 zeta. Działa jak powinien .
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...