Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      10 629


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      818


  3. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      7 623


  4. wojtasin

    wojtasin

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      1 578


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.10.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 14 punktów
  2. Bo dekadę temu na 35c w terenie idealnym dla 2.8"
    11 punktów
  3. Bo jeszcze pięć zakrętów i w dół
    11 punktów
  4. Bo w pałacyku już zapalają światła
    8 punktów
  5. Elo Świry 🥳🤠 tak obserwuję jak sobie rączki brudzicie a tymczasem ja mam od tego małych pomocników, paziów od brudnej roboty 🤖🤡
    7 punktów
  6. Bo znów zagnało mnie na węglowe hałdy.
    5 punktów
  7. to jest problem wielu stojaków, ja sobie zrobiłem bardzo wygodne motylki jak poniżej, trzepnę w jedno ramie i kręci się do oporu samą masą a potem docisnąć i trzyma b.dobrze/mocno
    4 punkty
  8. Adapter, który pozwala wykorzystać przyrząd do prostowania haka przerzutki do ustawiania klamkomanetek. Zakup z Ali za zupełnie drobne kilkanaście PLNów. Dostawa w 7 dni.
    3 punkty
  9. @cervandes, miałem te gripy i... fajne na początku. Może taki egzemplarz się trafił, ale są, że tak powiem "ścieralne". I to dość szybko. ADBL SSW da ci piękne kropelkowanie na ramie. Jakiś czas temu wznowiłem poszukiwania niedużej podsidłówki, na kilka gadżetów w razie "W". Używałem buritowej podsiodłówki z AliE i chociaż można było świetnie się spakować i ładnie rozłożyć do pracy, to... na górskich szlakach (zwłaszcza technicznych) poddawał się system mocowania - objaw: dyndanie, stukanie o sztycę i prawie "otworzenie się". Po poszukiwaniach zdecydowałem się na Blackburn Grid Mtb. Mała, wodoszczelna, zmieści to co mi potrzeba (i jeszcze można cośdopchać), no i najważniejsze - siedzi pod siodłem jak zła. Przetestowane na BM2024. Jak dla mnie podsiodłówka ma małą wadę: zamek mógłby być dłuższy, co zdecydowanie poprawiło by dostęp do wnętrza.
    3 punkty
  10. Gripy Pro Lock On Race 32mm do zimowego złomka i korki, bo te aluminiowe od Pro są w mojej ocenie znakomite. Doskonale chronią karbonową kierownicę. A, i wosk do ramy, żeby jeszcze bardziej odwracała uwagę od mojego ryja 🙃
    3 punkty
  11. Bo to bo to mi w końcu przypomniało Chillwagon
    3 punkty
  12. @Mistrano: Twoje pazie zostały wyłapane i nabite na wentyle. Sorry, no mercy 🤡 …a jak tego w końcu złapię to się przestanie śmiać: Jeśli zaś ktoś używa wentyli samochodowych to polecam Lego Duplo 🤡
    2 punkty
  13. Powitajcie ziomka z fejsbuka, którego namówiłem na rejestrację na forum 🫠😉 Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  14. Lubię stojak serwisowy z "Lidla", ale moim zdaniem największym jego problemem jest śruba regulująca położenie ramienia, jest bardzo niewygodna i nie daje możliwości zbyt wygodnego zaciśnięcia z odpowiednią siłą, co często powoduje zsuwanie się roweru, szczególnie jak zdejmiemy przednie koło, po tej drobnej i dosyć taniej modyfikacji problem się rozwiązał, za koszt około 5€ dostajemy znacznie wygodniejszy zacisk, z lepszą kontrolą siły tegoż zacisku, regulowane położenie uchwytu, dla mnie to jedna z najlepszych modyfikacji na tym stojaku.
    2 punkty
  15. Sąsiad (były) to zamienił fajne BMW na blaszane Doblo, aby wozić bezpiecznie rowery i właściwie każdy jego rower był od tego auta droższy.
    2 punkty
  16. Kidyś czytałem na jakimś zagranicznym forum temat o tych właśnie przewodach i ktoś pisał ze zamontował BH59 zamiast BH90 i że działało i że nawet różnicy w działaniu zauważalnej nie było.
    2 punkty
  17. Twoim obowiązkiem jest upewnienie się o możliwości skrętu przed rozpoczęciem tego manewru. W samochodzie też najpierw zaczynasz manewr i potem patrzysz w lusterka? Oglądasz się i upewniasz, że można wykonać manewr. Wyciągasz rękę i jeszcze raz upewniasz. Zaczynasz zjeżdżać do osi jezdni/krawędzi pasa. Wydaje się to długie i skomplikowane, ale w praktyce przy wprawie to jest moment. Nie raz już samo obejrzenie się przed manewrem sprawia, że kierowca za tobą odpuszcza. A silnik nie zawsze słychać, bo może wiatr zagłuszać, bo jest cichszy niż zwykle, jedzie szybciej niż zwykle itd. A odnośnie mania lub nie prawa, to kwestia kto pierwszy zaczął manewr. Ty skrętu, czy on wyprzedzania. Jak już był w trakcie wyprzedzania, to możesz sobie sygnalizować do woli, a i tak nie daje ci to żadnego pierwszeństwa. To wystarczający czas, żeby zorientować się w jakiej jest odległości i z jaką prędkością się zbliża. Jak uważasz, że za mało, to zacznij się oglądać wcześniej, a nie tuż przed skrętem. Reszta to praktyka, w tym utrzymanie toru jazdy jak się ogląda. W razie co można sobie założyć lusterko, spojrzenie w nie, nie wybija tak z jazdy na wprost, a też daje możliwość zorientowania się co się dzieje za nami.
    2 punkty
  18. Bo jest pogoda, to się kręci na zapas..
    2 punkty
  19. Bo wyraźnie widać rower na tle niewyraźnego krajobrazu
    2 punkty
  20. Średnica wewnętrzna przewodu hydraulicznego nie ma nic do siły hamowania. Zalewasz układ i odpowietrzasz, czy tego płynu hamulcowego jest mniej czy więcej nic nie robi. Hamujesz dźwignią z klamki, która przesuwa nieściśliwym płynem z układu bloczki zacisku. Nie ma znaczenia jakiego przewodu Shimano użyjesz. Ma znaczenie jaki insert wsadzisz a to wynika z tej mniejszej średnicy wewnętrznej BH90. Żółte do BH59, srebrne do BH90.
    1 punkt
  21. Ale chyba nie bez zdejmowania kół - to przy hamulcach tarczowych jest trochę kłopotliwe (zabezpieczenie tłoczków przed wysunięciem). Poza tym rowery urosły - przez lata woziłem górale 26" w środku, ba, nawet 2 sztuki w bagażniku sedana (Wartburg 353) ale już fulle 29" są strasznie wielkie. Mój ranking wożenia rowerów (od najlepszego) to: 1. Wnętrze dostosowanego vana 2. Wnętrze dużego MPV (OK było w Galaxy z wymontowanymi fotelami) 3. Jedna sztuka w kombi (gdy rower wchodzi na leżąco) 3. Dobry bagażnik na hak 4. Pickup na klapie (American way) 5. Wnętrze kombi lub inne auto w którym trzeba zdejmować 1 koło i zabezpieczać rowery dodatkowo 6. Bagażnik na dach w osobówce (ja nie jestem w stanie zaakceptować jazdy z pustym bagażnikiem na trasie, co zwiększa pracochłonność) 7. Bagażnik na dach w SUV/VAN - co się nie da sięgnąć z ziemi (a i brak możliwości przejazdu pod wiaduktem mi się już zdarzył) 8. Bagażnik na klapę (nie jest źle jak jeden rower i do tego lekki). 9. Wnętrze małego auta (zdejmowanie obu kół, kierownica wbijająca się w kark - sprawdzone 2xMTB w PF 126p). 10. Trzymany ręką przez okno 😀 (nie testowałem)
    1 punkt
  22. @CoolBreezeOne Ale do droppera widzę się nie nada. Ja miałem ogromny problem, bo wszystkie montowane w ten sposób torby zsuwały się po prętach i szorowały po anodzie droppera. Finalnie kupiłem Lezyne Road Caddy, której szeroki rzep rozwiązał ten problem. Niestety coś za coś - dostęp do narzędzi wymaga całkowitego odpięcia torby spod siodła, bez tego nie da rady odsunąć suwaka.
    1 punkt
  23. Taaa, nie ma to jak leczyć się na forum. Będziemy tu mieć zaraz wysyp domorosłych neurologów, psychologów i psychiatrów. To bardzo dobry pomysł leczyć ataki paniki na forum rowerowym.
    1 punkt
  24. Mam buty M089 i XC61 czyli typowe letniaki. Mam wspomniane ocieplacze Shimano. Mam także buty MW5. I... nie wiem co jest lepsze. Z jednej strony letni but i ochraniacz lepiej się sprawdza pod względem oddychania, ale szybciej mi w nich zimno, do tego ubieranie tego to czasem jest tragedia. Niewiele to ma wspólnego z wygodą. Ale przynajmniej noga w kostce nie ma aż takich oporów jak w butach zimowych. A zimowe w moim przypadku dużo szybciej się pocą, wilgoć jest odprowadzana tak źle, że te buty potrafią mi całą dobę schnąć pod grzejnikiem po godzinnej czy półtoragodzinnej przejażdżce. But MW5 mi się za to o wiele łatwiej i szybciej ubiera niż zwyklaki + ocieplacze. Także przykro mi, nie mam jednoznacznej odpowiedzi co jest lepsze. W moim przypadku letnie buty i ocieplacze to zestaw na cieplejsze dni, tj okolice kilku stopni. Zimówki ubieram gdy jest blisko zera lub poniżej. Ale to wszystko jest bardzo indywidualną sprawą, odczuwanie zimna i wydolność krążeniową ma każdy inną.
    1 punkt
  25. Mogę Ci napisać z perspektywy XLC zimowych (tani model, w pełni wodoszczelny, nie oddycha co do zasady ale też niezbyt to przeszkadza) - w moim przypadku sens ich używania jest w okolicach zera i poniżej, na plus pełne zabezpieczenie przed wodą. Przy kilku stopniach na plusie jest z reguły za ciepło. Z ochraniaczami też nie będziesz miał jednych które pokryją zarówno kilka stopni na plusie jak i duży mróz, pozostają kombinacje z grubością/ociepleniem etc. Na pewno in minus przy użytkowaniu w terenie szybkie zużycie, ale to pewnie już wiesz. Dodatkowo trudno coś napisać "obiektywnie" - odczuwanie zimna na stopach jest bardzo subiektywne. Piszę o takich butach: https://allegro.pl/oferta/buty-rowerowe-zimowe-spd-xlc-cb-r07-czarne-40-14831029264?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&ev_campaign_id=17566159677&gad_source=1
    1 punkt
  26. Zgadza się, miałem płaski kapsel z długim mostkiem, wszystko OK.
    1 punkt
  27. Oczywiście, że fejk. Przecież to Kamala pracowała w Maku, a nie DT
    1 punkt
  28. jeżeli masz zamiar jeździć w ten sposób To są o wiele lepszym rozwiązaniem
    1 punkt
  29. Długi uchwyt Garmina, dedykowany do Edge 1040, z dodatkowym adapterem na podwieszenie Go Pro, czy lampki, o co szczególnie mi chodziło
    1 punkt
  30. Juz bardziej trzeba się bać w zimowce wklejonych gwintów niż pressfita...jak rama jest dobrze wykonana w suporcie, tj otwory trzymaja tolerancję i są wyosiowane - symetryczne ..to rozwiazanie takie jest lepsze niż jakis wklejany gwint. Radze poogladać filmy hambiniego...zanim zacznie sie powielac bzdury na temat pressfita...chłop wyjaśnia dokladnie za i przeciw pf jak i porównuje do wkrecanych rozwiazań.
    1 punkt
  31. Pojechałem zobaczyć jak postępują prace przy modernizacji drogi.
    1 punkt
  32. Bo dajemy ( podjazd pod Falsztyn - velo Czorsztyn )
    1 punkt
  33. Czas wrócić na górę🫠 Choć na dole też coś stoi🫠 Jest sporo palet do rozebrania🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  34. Wyprawa w Himalaje. Jadę jako trzeci, to było jakoś na 4000 m n.p.m.
    1 punkt
  35. Zapamiętaj - jeśli cokolwiek robisz, zawsze dawaj z siebie 100%. Chyba że oddajesz krew.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...