Skocz do zawartości

Ranking

  1. mpogor

    mpogor

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      64


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      7 455


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      10 720


  4. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      4 952


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.10.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 14 punktów
  2. 11 punktów
  3. Bo jeszcze większe dziury i pies 🤣
    10 punktów
  4. 7 punktów
  5. Czy wynoszenie rowerów na korytarz, bo nijak nie pasowały fotografce (pani fotografującej?) do wystroju mieszkania, się liczy? 🤔
    6 punktów
  6. 5 punktów
  7. Bo był las, nie ma lasu, czyli etap odgruzowywania po lipcowej burzy: Dla porównania niedługo po burzy (strzelone od innej strony): https://www.forumrowerowe.org/topic/182057-zdjęcia-codziennie-jedno-zdjęcie/?do=findComment&comment=2494889
    4 punkty
  8. 4 punkty
  9. Bo przerwę na szukanie grzybów trzeba zrobić
    3 punkty
  10. Bo listek czerwony do rzeki wpadł. A ja nad rzekę przyjechałem przemyć opony z błota.
    3 punkty
  11. Bo... wieczorne "szusowanie" po szutrze z księżycem na niebie inny las i inne dziki.
    3 punkty
  12. Bo zalew w Suchedniowie , bez roweru bo z roweru. Spieszyłem się na pociąg.
    3 punkty
  13. W końcu udało mi się dorwać w normalnej cenie beartrapy. Jedyny problem, to kolor, bo chciałem srebrne. Na szczęście mam NaOH i polerkę.
    2 punkty
  14. Gwinty może nie będą krzywe, w sensie ich współosiowości dla strony prawej i lewej (wszak robi to precyzyjna maszyna), ale już powierzchnie boczne mufy bardzo często nie są równoległe. Wielokrotnie nawet lakier nie jest usunięty przed montażem suportu, co może powodować luzowanie się misek po jakimś czasie, bo lakier się wykrusza. W suportach na kwadrat (większości) tylko prawa strona ma znaczenie, bo z lewej miska mocująca suport nie opiera się żadnym kołnierzem o boczną krawędź mufy. Łożyska są też rozdzielone metalową tuleją, która dba o ich równoległość. W HT2 obie miski opierają się o mufę, łożyska są bardziej na zewnątrz, a żadnej tulei pomiędzy łożyskami nie ma (tuleją jest mufa ramy, z jej wszystkimi niedoskonałościami). Jeśli dokręcimy mocno miskę HT2 do krzywej mufy, to obudowa łożyska nieco się zdeformuje (nawet tylko sprężycie) i to może wystarczyć, by łożysko nie pracowało optymalnie.
    2 punkty
  15. Tak przy okazji, czy któryś/któraś z Szanownego Koleżeństwa wybiera się do Drezna (piątek 18-niedziela 19) na Bespoked'a https://www.bespoked.cc/ ? Ja zamierzam stanąć u bram imprezy w piątek i szwędać się dopóki ochoty wystarczy. Więc, gdyby ktoś, to chętnie przybiję piątkę i takie tam...
    1 punkt
  16. A mnie dziś wiatr wkurzył. Jakbym nie jechał, to przeszkadzał. W mordę to wiadomo, z boku szarpał kierownicą, kierunki często zmieniał, bo się dopasowywał do terenu.
    1 punkt
  17. Czyli po wypadku musiałeś przesunąć suport o 4mm w lewo, bo inaczej pasek tarł prowadnicę na tylnym kole pasowym? Jeśli tak, to prawdopodobnie masz wygiętą ramę. Najprościej możesz to sprawdzić przy użyciu sznurka np: Zamiast miarki możesz po mazakiem zaznaczyć punkty gdzie sznurek przechodzi przez otwory w tylnych widełkach (po obu stronach) i na środku główki sterów (tej krótkiej rury z przodu). Po zdjęciu sznurka i złożeniu go na pół w miejscu znaczka na główce oba znaczki z tylnych końcach sznurka powinny być razem. Albo popatrz na rower od tyłu z pewnej odległości i zobacz, czy tylne koło jest w płaszczyźnie ramy (nie jest skręcone na bok, pokrywa się z osią rury podsiodłowej)
    1 punkt
  18. ^^^^ Mało widać słyszałeś, przecież talkowanie to normalna staaaaara praktyka by dętka się do opony nie przyklejała. Ale w temacie rowerowego wkurzenia, będę wracał z tym tematem z uporem maniaka. Chyba powołam stowarzyszenie "TAK dla tępienia dzikich świń", analogicznie do "TAK dla CPK". Wczoraj kopiec Piłsudskiego, zryty przez te j...ne (jakże kochane) dzikie świnie. I to pod sam szczyt! Na dole widać musieli zaintereniować bo by zaczął spływać. A tyle milionów poszło na jego zabezpieczenie by się stoki ukorzeniły solidnie. A te urzędasy 'mądre inaczej' z miasta, zamiast odstrzelić nadmiar tego badziewia, które rozmnożyło się w mieście już tak nadmiernie, że tylko czekać jakiejś tragedii, czy to wypadek na ulicy, czy jakieś poturbowane/zabite dziecko, tote ograniczone urzędasy, tylko dlatego, że się obawiają jakiś ekooszołomów pudrują problem zamiast go rozwiązać przysłowiowym pociągnięciem cyngla czy to w mieście czy poza nim po odłowieniu, i na pyszną kiełbachę ścierniwo. I warto przypomnieć co się dzieje tym pajacom typu celebryci i inne aktorzyny spod sejmu onegdaj protestującym przeciw odstrzałom. Gdynia. Atak dzika, kobieta walczy o życie w szpitalu - TVN24 Atak dzika na spacerującą kobietę. Konieczna była interwencja na SOR (jaw.pl) Atak dzika na matkę z małymi dziećmi i psem. To kolejny raz, gdy dziki wchodzą na teren zabudowany | Głos Wielkopolski (gloswielkopolski.pl)
    1 punkt
  19. Części do bafanga - chyba raczej bardziej do silników zestawów dokładanych. Tak mi się wydaje. Realnie nie ma znaczenia który producent jeśli chodzi o odporność na gnicie. Znaczenie ma czy prewencyjnie sprawdzasz co w środku. Jeśli gonisz e-bajka w błocie albo dodatkowo myjesz go w jakikolwiek sposób - silnik prosi o otwarcie . Ten ma 2000 km, więc powiedzmy 2-3 tysiące km. Zabieg wykonalny z podstawowymi narzędziami. Trochę smaru. To praktycznie przedłuża życie silnika bez limitów. https://www.ebikemotorcentre.com/ Tu masz giga ilość informacji o wszystkim co dotyczy silników, ich jakości, serwisu, dostępnych części, potrzebnych narzędzi czy chemii.
    1 punkt
  20. Pot poczyni raczej większe szkody niż pranie
    1 punkt
  21. Porada jest jak powinna być. Rozumiem że nie jesteś w stanie użyć wiertła i wiertarki, wywiercić otworu i wkręcić śruby (48 sekund)? Robię to od 16 lat. Można zamontować KAŻDY błotnik.
    1 punkt
  22. Między innymi o niebieskiej drodze rowerowej nad Wisłą: ... piszę w nowym artykule na Znajkraju: Wiślana Trasa Rowerowa w Pomorskiem. EuroVelo 9 w Polsce (Znajkraj) Naprawdę, nadal postrzegam to jako jeden z najciekawszych bardzo lokalnych akcentów na szlakach rowerowych, jakie widzieliśmy W ogóle pomorska Wiślana Trasa Rowerowa bardzo daje radę, chociaż bardzo żałuję, że izolowanej od samochodów jazdy to tak na oko tylko jakieś 20-25% tylko na całości pomorskiego odcinka po obu brzegach Wisły. Szkoda, bo gdyby do tych miejsc niżej dojeżdżało się po ddrach na wałach... Małopolska mogłaby zwijać Wawel Zapraszam na Znajkraj https://www.znajkraj.pl/wislana-trasa-rowerowa-w-pomorskiem-eurovelo-9-w-polsce Szy.
    1 punkt
  23. Amerykanie mają Kanye West, my mamy Kanye Czubayky. I to są jedyne Kanye, które trawię.
    1 punkt
  24. Nie. Yamaha oferuje w szosowych giantach 2x11. Po co full. Jeżdżę elektrycznym fullem praktycznie wyłącznie po asfalcie. Mam też innego E , hardtaila. Komfort jazdy w typowych drogowych nawet warunkach (krawężniki, dziury w asfalcie i inne) powoduje że hardtailem jeżdżę wyłącznie na długich dystansach bo do fulla nie mogę wsadzić większej baterii. Gdybym mógł to hardtaila bym się pozbył. Koszty (powiedzmy roczne) - smar i olej do komory powietrznej dampera 10-20pln - zestaw łożysk 200 - koszt jednorazowy prasy do łożysk 300. Serwis dampera jak powyżej nie wymaga żadnych praktycznie narzędzi poza kluczem imbusowym i żadnej zaawansowanej wiedzy. Wygenerowany regularny koszt dodatkowy do hardtaila to 220 pln. Autor chce do tego w lekki teren. Koszty w zestawieniu z dodaną wartością jakości jazdy - żadne. Przy elektryku bujanie zawieszenia - pomijalne.
    1 punkt
  25. Bo Złota Polska Jesień tuż pod robotą
    1 punkt
  26. To chyba najlepszy temat na taką konstrukcję. Karamba w końcu złożona. W końcu udało się zrobić kilka fotek i objeździć rower porządnie. Rama stalowa na miksie rur columbus zona i reynolds 853. Geometria dopasowana do baranka i pod moje osobiste preferencje. Manetka Microshift MykMyk 150mm i hamulce Avid BB7. Obręcze RaceFace ARC45 opony WTB 29x3. I oczywiście kierownica Walmer Bar w swojej najszerszej wersji 750mm. To tak w skrócie. I oczywiście nie może zabraknąć zdjęć od złej strony
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...