Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.09.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Bo w lesie wciąż dominuje kolor zielony (i czarny, i biały, i niebieski)6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Gdyby ktoś chciał obejrzeć krótki poradnik jak spaprać sobie urlop (problem z samochodem, później fatalna pogoda), to zapraszam na przykładzie mojego. Z przymrużeniem oka 😉3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Poczekałbyś chwilę dłużej, to nie musiałbyś sam sobie odpowiadać Mieszkałem zaraz obok w latach 2013-14, nawet widać nazwę ulicy na tym fragmencie mapy. Aczkolwiek nie zapuszczałem się na poligon ani rowerem, ani też pieszo z wiadomych względów. A odnosząc się do właściwego tematu: to, że prawo jednoznacznie czegoś nie zabrania, nie oznacza od razu, że "wolnoć Tomku". Zwyczajna głupota i wcale nie mniejsze chamstwo to jedno, ale wjedź w kogoś na terenie takiej galerii - a już zwłaszcza w madke z bombelkiem albo babcię z torbami pełnymi jajek z promocji - to się przekonasz, jak szybko ochrona wezwie policję i jak szybko ta policja znajdzie pisiont powodów, żeby cię ukarać. Więc po co? Robienie debilnych rzeczy dla atencji lub pod pretekstem sprawdzenia "czy przepisy / służby działają" świadczy tylko i wyłącznie o debilizmie samego robiącego.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@TheJW kolegom opowiada że ma monstrum długości 10 cm 🫠😉1 punkt
-
1 punkt
-
Ponieważ zębatki te mają duże rozmiary, jest szansa że nowemu łańcuchowi takie zużycie na zębach (no, na środkowej trochę widać) nie będzie przeszkadzać. W szosówce zakładałem nowe łańcuchy już prawie na igiełki (tarcze 52/42) i nic nie przeskakiwało jeszcze przez wiele kilometrów.1 punkt
-
Magicshine Evo 1700? Ja jestem zachwycony. Na miasto mijania z odcięciem jak od skalpela, na las bez odcięcia. Lampka w miarę mała, jedyna wada z perspektywy użytkownika od dwóch tygodni jest taka, że ładuję ją po dwóch 2-2,5 godzinnych przejażdżkach. Osobiście bardzo sobie cenię montaż centralnie przed mostkiem, pod licznikiem, więc lampka jest dość dobrze zasłonięta i jej nie widać.1 punkt
-
? https://www.eazymut.pl/garmin-edge-130-plus/6348-edge-130-plus-gwarancja-2-lata-010-02385-01-2l.html?search_query=130+plus&results=81 punkt
-
Rose to defacto rower downcountry, tylko że jak wchodził na rynek to jeszcze nie było tej "kategorii". Z resztą w jego materiałach promocyjnych piszą "where XC meets trail" czy jakoś tak.1 punkt
-
Może kup sobie dobry endurance, który wcale nie ogranicza szybkiej jazdy. Dla przeciętnego mirka, szczególnie starszego (ja się zaliczam), różnica miedzy ramą wyścigową a endurance jest taka, że mnie boli kark i plecy po jeździe na ścigałce a wcale szybszy nie jestem niż na swoim endurance. Piszesz dodatkowo o jazdach 100km, tam już wyścigowy rower ma najmniejszy sens. Dużo ludzi wpada w pułapkę wyścigowych szos, pooglądają TdF, infuencerów i chcą tarmaka sl8 (chociaż ten jest nawet wygodny) a potem jeżą na nim z kominem pod mostkiem po 50km 2x w tygodniu. Te rowery są dla ścigających się 20 latków, gibkich jak kot z ftp 6w/kg+ a 90% weekendowych wojowników powinno kupić Canyona Endurance i podobne.1 punkt
-
@zekker mimo coś jest na rzeczy. U mnie 1040 na domyślnych mapach długi czas pokazywał podjazd, który był przesunięty względem stanu faktycznego. Czasem było to kilkaset metrów. Wychodziło zabawnie, garmin informował, że zaczyna się podjazd a ja nadal jechałem po prostym. Potem też było tak, że byłem w połowie podjazdu, sroga góra dostawałem komunikat o jego ukończeniu. Teraz się to poprawiło i różnice są marginalne. Zupełnie inną kwestią jest to, że ten asystent sporo podjazdów, które są minimalne potrafi uznać za warte swojej uwagi i rozpisać dla nich profil wysokości. Na przykład u siebie regularnie mam ddr-kę przy parku. Górka to tam jest taka symboliczna, nawet nie trzeba redukować. Asystent informuje o podjeździe i wali kolorkami po oczach1 punkt
-
To nie jest dziura do wewnątrz, tylko moim zdaniem wystaje na zewnątrz. Mały Xenomorph wyszedł z piasty. To się zdarza. UCIEKAJ!1 punkt
-
No, to jest zdrutowane obejście problemu, a nie jego rozwiązanie. Przy okazji udostępnia się pamięć nieulotną aplikacji o nieweryfikowalnym pochodzeniu..1 punkt
-
też na next sezon jestem na kupnie takowych i koniecznie haczykowe, ja tam zastanawiam się nad tymi No Limited poniżej na 350kach, ewentualnie od lokalsa z Koło-Koła coś zamówić, ale ciekaw jestem co kto jeszcze wynajdzie fajnego Koła Gravel No Limited PRO RACE 39 Disc - No Limited - koła karbonowe (no-limited.pl) http://kolo-kola.pl/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kontrowersyjny outlet znów coś dostarczył.. Zacznijmy od najbardziej pilnego zakupu: jako że kartonowe pudełko dt swiss wyzionęło ducha jego miejsce zajęła torba dt-swiss.. Materiał gruby, naszyte wzmocnienia w środku, ale brak gąbek/usztywnień/el. dmuchanych itp. Na zdjęciu na stronie wyglądało trochę inaczej (miało pas do noszenia na ramię) ale wydaje mi się że pomylili fotkę z modelem mieszczącym 3 koła. Pozostałe szpeje: bo tanio było i Korba SLX - bo najlepszy stosunek ceny do wartości (zwłaszcza za 40eur) Zestaw 2x11Rival kalkomanetki +przerzutka przód (bo tanio było i dostępne w tym samym czasie) gripy piankowe Lapierre - aby potestować tego typu gripy sztyca Lapierre 27.2x400 - ładnie zrobiona, lekka i 4euro.. Mostki. Mam słabość do tego elementu biżuterii rowerowej. Raceface Turbine R trochę bardziej efektowny od Lapierra za 5euro- naprawdę ładnie obrobionego. Róznica w cenie ( 3:1) moim zdaniem nie jest do końca usprawiedliwiona, zwłaszcza że jest szansa że powstają w tej samej fabryce na Tajwanie...1 punkt
-
Artykuł sponsorowany bez żadnej wartości merytorycznej którego autorzy zrobili ranking na podstawie informacji z netu a nie realnych testów. Rękawiczki Endura Strike to najgorszy produkt rowerowy jaki miałem w życiu. Kompletnie nie oddychają i nawet nie są w 100% wodoodporne. W kategorii bubel XXI wieku dostałyby u mnie 5 gwiazdek A w tym "teście" dostają 4.5 gwiazdki jako świetny produkt.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@KSikorski pięknie wszystko wyłożył, ja tylko dodam odnośnie tego kawałka: Już nie. Patent już wygasł. A ontopicznie: wiadomo, że tylko stal, ale nie ze względu na mityczne tłumienie drgań, tylko ze względu na urodę. Stalówki zawsze najpiękniejsze:)1 punkt
-
Pierwsza Wisła 1200 - prosta kierownica, trekking Pierwsze MPP( wyścig szosowy) - prosta kierownica, trekking Wisła extreme - prosta kiera, trekking Wschód 2021 - prosta kiera , trekking Mowa o dystansach 1000+ Przyjeżdżałem jak nie w pierwszej 20-tce to w najgorszym przypadku w połowie stawki, więc jakie nie nadaje Green velo ludzie po 200 km dziennie jeżdża na trekkingach, mtb-kach i mieszczuchach z prostymi kierami obładowani sakwami, więc jakie nie nadaje. Bo żeby jeździć długie dystanse to trzeba jeździć długie dystanse, zmianą roweru nie przeskoczysz tego co trzeba przecierpieć i wyjeździć. Organizm do pewnych rzeczy musi się niestety przyzwyczaić Nie takim sprzętem ludzie pokonują dystansy ultra1 punkt
-
Blast from the past! Rok 2019, nowy rower, jadziem potestować w Beskidzie Małym Poranek przyjemny: Na miejscu po podjeździe na rozgrzewkę śniadanie w schronisku na Leskowcu. Najgorsza jajecznica jaką jadłem w życiu. Kawa też niedobra. 1/10 nie polecam:) Kilka godzin później i x kilometrów dalej coś zaczęło dziwnie pracować w okolicach korby. Na szczęście do auta było już tylko w dół. To był dobry dzień. Ale jajecznicy im nie zapomnę.1 punkt
-
1 punkt
-
- mleko Stan's Original 1000ml - po eksperymentach z Trezado i MucOff i czymś tam jeszcze wracam do jedynego słusznego uszczelniacza - torba podsiodłowa Lezyne Road Caddy - ostatnie podejście do torby kompatybilnej z opuszczaną sztycą, która nie będzie się po chwili zsuwać i dyndać pod siodłem... - knoty do opon - w lokalnym chińczyku za 7 zł, tylko do roweru takie trochę...za duże, bo są do motocykli i aut osobowych. Ale jak się rozetnie wzdłuż, to powinny dać radę. - rejestrator do samochodu - bo wożę nim rowery i wolę mieć dupochron jak jakiś pedalarz odwali akcję, a ostatnio dzieje się to coraz częściej...1 punkt
-
1 punkt
-
Mieszkam na Mazowszu i mam obecnie dwa rowery. Gravela - ale bardzo sportowego, scott addict gravel. Tam max opona wchodzi 38 w zasadzie, błotniki sks ciężko zmieścić w widły. Karbon koła, sztyca i kierownica. Służy mi jako allroad szosa tudzież endurące - jeżdzę tym asfalty, pożarówki, szutry. Nie mam przyjemności w lataniu tym po lasach, uachz kamieni i innych różnych. Ba, nawet rozjeżdżone polne drogi bywają męczarnią. To nie przełaj, że godzina na upał i do domu. Lubię bardzo ten rower, ale jak każdy ma limity. Do tego mam mtb XC z amortyzowaną sztycą, ale myślę o lekkim fullu xv z małym skokiem na lasy, łąki i różne takie. Gravel z grubym laczkiem, wręcz amorem na dodatek byłby opcją jakbym miął miejsce na 1 rower albo chciał jeździć długie trasu na kilka dni. Tak mam 38 mm szybkie opony i jadę po asfalcie lekko i przyjemnie, ALE jeśli najdzie ochota lub konieczność pojadę polami i lasem. Natomiast opona 2.25, amor i prosta kiera w terenie gdzie są dziury, korzenie, ciasne drogi leśne, ba nawet łąki nad Wisłą/Narwią ma same zalety vs gravel. Finalnie lecę tym szybciej, bo pewniej się prowadzi, amor robi robotę, nie rzuca mną na nierównościach i trakcja jest jak trzeba. A MTB CX też może być szybkie, wkładamy np Mezcal 2.1, mamy karbonową ramę, sztycę itd. Natomiast, przy wszystkich zaletach mtb ma jedną wadę - prosta kiera. Ja nie umiem długo jeździć z prostą kiera po płaskim, wieć asfaltem lecieć dłużej nawet do lasu bywą irytujące. Za to w terenie jak coś się dzieje to prosta > baran. Podsumowując - gravel to super rower, jesli używany do tego co trzeba. Można tym jechać szybko po asfalcie, fajnie pojedzie po lekkim terenie, szutrze, polach ale to nie jest dla mnie rower w teren inny niż drogi, którymi od biedy przejechałbym osobowym autem. Jeśli daną drogą osobowe auto bez 4x4 by pojechało bez zgubienia plomb przez pasażerów - to jest dobre na gravel. Cokolwiek więcej dla mnie jest już mniej efektywne niż MTB XC. Szosa będzie szybsza na szosie.1 punkt
-
Marin Headlands na 2024 jest w polskich barwach, wywalić tylko niedźwiedzia na główce ramy dosztukować orzełka i rower dla patriotów jak się patrzy.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00