Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 28.08.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
8 punktów
-
Dla żony do nowego roweru (od soboty) opony Continental Terra Hardpack 50c. Zastąpiły Pirelli Cinturato Allroad, które były za wąskie (nominalnie 40, w realu 36). Ten nowy rower to używany, ale tegoroczny DSX 2. W dobrej cenie, ale okazało się, nie bez wad - właściciel dokręcał korbę i zniszczył zarówno śruby jak i łożyska suportu (bo zaciągał dekielek na maksa), pokrył jednak koszt naprawy. Przy okazji wyszło, że ten DSX 2 w porównaniu do mojego DSX 1 ma nie tylko napęd 12s i suport hollowtech 2, ale też znacznie lżejsze koła (oceniam, że ponad 500 g na parze a tej różnicy nie widać w specyfikacji). Ostatecznie rower waży 10.6 z koszyczkiem na bidon i na razie słabymi pedałami.5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Jakby ktoś szukał odzieży rowerowej, to na Siroko.com można użyć do jednego zamówienia dwóch kodów rabatowych. Po wpisaniu w koszyku "PCM9299" cała zawartość strony jest rabatowana 10% (niby ten kod ma być na 15%, ale u mnie obniżyło o 10), po dodaniu wybranych produktów przechodzimy dalej do formularza z danymi, gdzie mamy kolejne pole do wpisania kodu - po wpisaniu tam "BACK10" uzyskujemy następne 10% rabatu na zawartość koszyka.3 punkty
-
3 punkty
-
Podobno rowerzyści o tym marzyli: https://www.focus.pl/artykul/rowerzysci-o-tym-marzyli-shimano-szykuje-rewolucje-na-rynku2 punkty
-
Po ostatnim fikołku, chcąc nie chcąc, do kanciapy wpadła nowa klameczka prosto z pudełeczka. Jeszcze tylko muszę umówić się na dłubanie w pobliskim serwisie i będzie można znowu szukać guza2 punkty
-
2 punkty
-
Hej, kupiłem dziś DS2 gen5 w ramie XL. Dziękuję wszystkim za pomoc 👍2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Wszystko się da. Pytanie tylko co tam masz obecnie zamontowane i co ci w nich przeszkadza1 punkt
-
@Eathan Garmin zmienił nie dawno SDK i nie wszyscy robiący zewnętrzne apki je "przystosowali". Zaktualizuj przez IQ BLC. Oczywiście zakładam , że masz BLC w wersji numer dwa.1 punkt
-
Wiesz co @ernorator, miałem kilka Garminów, ale za badziewny uważam tylko EDGE 820. Pozostałe sprawowały/sprawują się na tip-top. Do tego obsługa gwarancyjna na najwyższym poziomie. Tak więc nie demonizowałbym.1 punkt
-
1 punkt
-
Jak ją chcesz później sprzedać a nie sprzedawać ( lub oddać za półdarmo ) to trzymaj się jak najdalej od szczęk i qr .1 punkt
-
Ten z Twojego linku będzie OK. Podobnie jak np. https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/29-cali_amortyzator-raidon-xc-rl-r-29-air-czarny-mat-2023/764 . Zależy jakim budżetem dysponujesz. Tylko żeby się nie okazało po przekładce, że dalej będziesz miał to samo...1 punkt
-
Zmiana w budżecie na pewno, ale szedłbym właśnie w tarcze przy Twoich propozycjach. Generalnie to patrząc na Twój wpis dotyczący szerokości opon, to tak jakoś lokowałbym Cię pomiędzy szosą endurance i gravelem, ale to takie moje spojrzenie. Wilier i Cannondale są fajne, ale tam już mogą być spracowane mocno napędy. Wilier ma drugi zestaw kół.1 punkt
-
@mpogor - Nie, nie korciło, sam mam DSX 1 i narzekałem tylko na ciężkie koła, które zmieniłem. Trafiliśmy ten DSX 2 w dobrej cenie i jest lux, większy wydatek był by już szaleństwem - nasz fokus to MTB, a te rowery to aby nie ciągać fulla do Lasu Kabackiego @stefan222 - nie jest odwrotnie - tylko wygląda - kierunek obrotu jest zgodny ze strzałką na boku opony.1 punkt
-
Czołem! Jeżdżę raczej hobbystycznie a w zasadzie głównie jako trening cardio (na 13 letnim Lazaro Integral V3), a na forum trafiłem bo oprócz mycia i smarowania łańcucha nic przy rowerze nie robiłem i nadszedł czas, żeby o niego zadbać. Co miałem wymienić w swoim, to już wymieniłem (suport,korbe, kasete, łańcuch), a teraz szykuję rower dla dziecka i napotkałem na problem, z którym nie potrafię sobie jeszcze poradzić - potrzebuję rady specjalistów, ale to w odpowiednim wątku. Tak czy siak: cześć wszystkim!1 punkt
-
1 punkt
-
Kolajna dość atrakcyjna promocja, ok 2350 zł. z Hiszpani. https://mpracingbike.es/venta-de-bicicletas/97037-bicicleta-bignine-300-es.html1 punkt
-
Zaraz za mostem Dębnickim na Wiśle z widokiem na Wawel. A klimat u Andrzeja i jego kompana rzeczywiście jest mocno specyficzny. Pół dnia można pobajtlować o rowerach i nie tylko. Jako sklep z asortymenten to straszna bida ......no ale ten klimat dwóch zapaleńców. Mają też serwis .1 punkt
-
@kazafaza Nie okolice a raczej centrum - za to rowery z drugiej ręki i klimat na pewno specyficzny a niektórzy powiedzą że kontrowersyjny. Otwarcie przyznam że nie byłem tam ze 3 lata.. https://www.google.com/maps/place/Ando+Serwis+Rowerowy/@50.0529626,19.9286493,13296995m/data=!3m1!1e3!4m10!1m2!2m1!1sando+bike!3m6!1s0x47165b71879e361f:0x38c9e4510687ab56!8m2!3d50.0532111!4d19.9284246!15sCglhbmRvIGJpa2VaCyIJYW5kbyBiaWtlkgENYmljeWNsZV9zdG9yZeABAA!16s%2Fg%2F11ggrl_2cj?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDgyMy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D1 punkt
-
W RD 1 błyskawicznie padała blokada . W RD 2 już to poprawili. Do RD 1 włoska manufakturka robiła fajny zestaw naprawczy ale cenowo gra nie była warta świeczki.1 punkt
-
@marcesco na tych 45C w mieszance "czarna papryczka" żywotność pupy nie urywa. Wszystko zawęża się do jednego podstawowego czynnika ....... nawierzchni po której oramy tą oponą. Dla mnie osobiście jest to jak najbardziej akceptowalne bo w innych obszarach ta opona błyszczy (oczywiście w moim zastosowaniu 😁) . Zresztą jak ktoś pamięta legendę przyczepności - Maxxisy w mieszance 40A lub 42ST. Były to opony praktycznie na dwa wypady w góry , ale to co one oferowały było warte tej jednej niedogodności. Czy to w oponach czy innych szepejach trzeba iść na kompromis. Nie ma opon do wszystkiego , na każde warunki i w dodatku niezniszczalnych. Po wtopie z oponami Rene Herse powracam na łono niezawodnego Contiego. 😉 Waga 539 gram , druga sztuka równe 540 gram. W deklaracji producenta waga ma być 490. Rozmiar 700x45C1 punkt
-
Bo się dźwigienka wzięła ułamała. Trytytki i taśma izo to MUST HAVE1 punkt
-
1 punkt
-
Ja mam Spectrala 125 CF8, córka AL 7 (o pełnym skoku). Super rowery, ale mam dwie uwagi - serwis - praktycznie jest zdalny - córka miała problem z widelcem - wymienili bez problemu (zrobił się niewielki luz), ale to nie jest tak, że wpadniesz do sklepu i zrobią od ręki. Druga sprawa - Nowe modele się moim zdaniem pogorszyły - są cięższe i mają mniejszy skok (140/150 a nie 150/160). Zyskujesz schowek w ramie. Rozważ CF 8 z ubiegłego roku - nadal jest w sprzedaży w dwóch wersjach - zwykła i mullet. Zwykła jest rowerem moich marzeń i ślinię się na jej widok https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/rowery-trailowe/spectral/cf/spectral-cf-8-k.i.s./3506.html?dwvar_3506_pv_rahmenfarbe=GY. Dodatkowo masz topowy tłumik w widelcu zamiast Gripa i transmission. I jeszcze ostatnie - nie kupuje się Canyonów bez promocji - promocje są dość często i wtedy jest okazja. Na zachętę córka na Spectralu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To ja napiszę, bo pojęcia ci brak w kwestii w której zabierasz głos: nie, elektrykiem nie jedziesz bez wysiłku. Dziś zrobiłem takowym 120 kilometrów. Czasem , tak dla przysłowiowych jaj, biorę ze sobą pulsometr żeby zobaczyć co na temat jazdy "bez wysiłku" myśli mój układ krążenia. W czasach gdy jeździłem normalnym bajkiem bez wspomagania moje tętno max , zmierzone, wyniosło 190. Dziś miałem, nie raz i nie dwa, 170. Czy to nie jest wysiłek? Na moje skromne pojęcie jest, i to jak na leniwe kręcenie, całkiem spory. Rozumiem że tym swoim "skuterem spalinowym" zjeżdżasz z asfaltow I z szutrów? Zapewne też rozkoszując się ciszą? Bzdety na temat padania baterii to już w ogóle wyłącznie twoje (niezbyt mokre) sny. Zrobiłem kilka tysięcy jazd elektrykami, od krótkich kilkanaście km do 160, i jak do tej pory wróciłem RAZ na pustej baterii. Największe obawy co do baterii mam takie , że wejdę na forum i kolejny raz przeczytam bzdety Leona trudno powiedzieć z czego wyssane. Że tak zapytam: ile przeciętnie na jeden raz robisz tych kilometrów? 30? 40? 60? 100? Na decowym rockriderze z mikropakietem 500wh zrobiłem bez specjalnego oszczędzania 6 dych i wróciłem do domu z kilkunastoma procentami baterii. Wiele E ma pakiety 600, 625, 650 czy nawet 750. Jeśli na 500tce mogę zrobić do opróżnienia ok 70km to przy pojemności większej o 50% mogę 105. Ile razy w niepłaskopolsce zrobiłeś na raz 100 km? 60 km to zazwyczaj w takich warunkach 3-4 h samej jazdy, z przerwami 5-6 sumarycznie. 100 km to 9-10h poza domem. Jeśli już koniecznie chcesz się gdzieś udzielać to rób to w tych tematach gdzie będziesz bazował na jakimkolwiek OSOBISTYM doświadczeniu. https://www.trekbikes.com/gb/en_GB/bikes/mountain-bikes/electric-mountain-bikes/fuel-exe/fuel-exe-8-gx-axs-t-type/p/41478/ Czy to elektryczny mtb? Ma 50 niutów tylko. Wydawało mi się do tej pory że to jest elektryczne i jest mtb.1 punkt
-
@PiotrWie pojęcie rekreacji jest względne. Dla kogoś to jazda turystyczna swoim tempem trasy 200 km i podziwianie widoków . A ,że średnia wychodzi pod 30 km/h to taki jego urok. Dla innego tylko 50 kilosów ze średnią 20km/h. Oboje zaliczyli szeroko pojętą jazdę rekreacyjną. Pierwszy wali miesięcznie po 2000 km drugi jak piszesz tylko 500-700 km. Oboje śmigają na luzie rekreacyjnie nie robiąc korony "himalajów " 😉 A teraz najlepsze ... ten drugi twierdzi ,że ten pierwszy jest wyczynowcem /goilinogą i robi nie wiadomo co na tym swoim rowerze. Dla mnie nie jest ważne czy zrobisz 10 km ze średnią 10 km/h czy 300km ze średnią 30 km/h. Ważne aby się ruszać najlepiej o własnych nie wspomaganych siłach i robić to z zamiłowania a nie z powodu panującej mody. Oczywiście cały czas mówimy o normalnie pojętej rekreacji a nie o pseudo wyrabianej przez turystów na e- rowerach z wypożyczalni gdzieś pod przysłowiowym Giewontem.1 punkt
-
1 punkt
-
Katalogowo różnica wagowa między modelami, o których piszesz, to ok. 4-5 kg, nie nazwałbym jej niewielką. Z mojego doświadczenia dystanse na Boschu w trybie Eco są następujące: bateria 500Wh ja (105kg) - 130km, żona (55kg) - 150/160km; bateria 625Wh ja 160-165km, żona - 200km. Miałem też rower z dwiema bateriami 625Wh, czyli razem 1250Wh i zasięg pokazywał 340km, robiłem 300 i spokojnie było jeszcze parę kilometrów zapasu. Dlatego przy baterii 750 zasięg 120km wydaje mi się niemożliwy. Te zasięgi obliczane są na podstawie dotychczasowego stylu jazdy. Ale w jednym rowerze, niezależnie jak się jechało, po naładowaniu do pełna zawsze pokazuje mi ok. 120km, gdzie spokojnie robię i robiłem na ładowaniu te 160km. Więc trzeba wyjeździć baterię i sprawdzić ile się naprawdę przejedzie, jeśli faktycznie tak mało to chyba trzeba ją sprawdzić na gwarancji. Jazda na tak ciężkich biegach dodatkowo drenuje baterię, poza tym na pewno nie jest zdrowa dla silnika, łańcucha i kolan. Powinieneś mieć wskaźnik optymalnego biegu na wyświetlaczu dla danej prędkości i przy jeździe w standardowym przedziale dla fabrycznego elektryka (0-25km/h) na takich biegach zapewne świeci on cały czas🙂1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00