Skocz do zawartości

Ranking

  1. Mentos

    Mentos

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      1 969


  2. yapabaka

    yapabaka

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      95


  3. Wojcio

    Wojcio

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      2 303


  4. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      4 053


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo na gravelu "ęduro" po Bałkanach "tyż się da". Ależ się zapuściłem w krzoki bo musiała być ze szczytów pętelka. 😁
    12 punktów
  2. Dla żony do nowego roweru (od soboty) opony Continental Terra Hardpack 50c. Zastąpiły Pirelli Cinturato Allroad, które były za wąskie (nominalnie 40, w realu 36). Ten nowy rower to używany, ale tegoroczny DSX 2. W dobrej cenie, ale okazało się, nie bez wad - właściciel dokręcał korbę i zniszczył zarówno śruby jak i łożyska suportu (bo zaciągał dekielek na maksa), pokrył jednak koszt naprawy. Przy okazji wyszło, że ten DSX 2 w porównaniu do mojego DSX 1 ma nie tylko napęd 12s i suport hollowtech 2, ale też znacznie lżejsze koła (oceniam, że ponad 500 g na parze a tej różnicy nie widać w specyfikacji). Ostatecznie rower waży 10.6 z koszyczkiem na bidon i na razie słabymi pedałami.
    5 punktów
  3. Pojechałem na drugi koniec Polski (choć tubylcy twierdzą, że to ja z krańca nr 2 pochodzę) żeby kupić zgniło-zielony koszyk na bidon Kross Grid. Szału nie urywa, jest odpowiedni odcień do gripów za to w sklepie był fajny stolik kawowy:
    4 punkty
  4. Bo Dune ( Vecekrugo - Mierzeja Kurońska )
    4 punkty
  5. Jakby ktoś szukał odzieży rowerowej, to na Siroko.com można użyć do jednego zamówienia dwóch kodów rabatowych. Po wpisaniu w koszyku "PCM9299" cała zawartość strony jest rabatowana 10% (niby ten kod ma być na 15%, ale u mnie obniżyło o 10), po dodaniu wybranych produktów przechodzimy dalej do formularza z danymi, gdzie mamy kolejne pole do wpisania kodu - po wpisaniu tam "BACK10" uzyskujemy następne 10% rabatu na zawartość koszyka.
    3 punkty
  6. Podobno rowerzyści o tym marzyli: https://www.focus.pl/artykul/rowerzysci-o-tym-marzyli-shimano-szykuje-rewolucje-na-rynku
    2 punkty
  7. Po ostatnim fikołku, chcąc nie chcąc, do kanciapy wpadła nowa klameczka prosto z pudełeczka. Jeszcze tylko muszę umówić się na dłubanie w pobliskim serwisie i będzie można znowu szukać guza
    2 punkty
  8. Poczekaj aż gravelowcy to wyczają... 😆
    2 punkty
  9. Hej, kupiłem dziś DS2 gen5 w ramie XL. Dziękuję wszystkim za pomoc 👍
    2 punkty
  10. Kilka hobby na jednym zdjęciu:)
    2 punkty
  11. Bo trochę utwardzenia w kilometrach piachu🫠😉 Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  12. Wszystko się da. Pytanie tylko co tam masz obecnie zamontowane i co ci w nich przeszkadza
    1 punkt
  13. Jak ją chcesz później sprzedać a nie sprzedawać ( lub oddać za półdarmo ) to trzymaj się jak najdalej od szczęk i qr .
    1 punkt
  14. Ten z Twojego linku będzie OK. Podobnie jak np. https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/29-cali_amortyzator-raidon-xc-rl-r-29-air-czarny-mat-2023/764 . Zależy jakim budżetem dysponujesz. Tylko żeby się nie okazało po przekładce, że dalej będziesz miał to samo...
    1 punkt
  15. Zmiana w budżecie na pewno, ale szedłbym właśnie w tarcze przy Twoich propozycjach. Generalnie to patrząc na Twój wpis dotyczący szerokości opon, to tak jakoś lokowałbym Cię pomiędzy szosą endurance i gravelem, ale to takie moje spojrzenie. Wilier i Cannondale są fajne, ale tam już mogą być spracowane mocno napędy. Wilier ma drugi zestaw kół.
    1 punkt
  16. @mpogor - Nie, nie korciło, sam mam DSX 1 i narzekałem tylko na ciężkie koła, które zmieniłem. Trafiliśmy ten DSX 2 w dobrej cenie i jest lux, większy wydatek był by już szaleństwem - nasz fokus to MTB, a te rowery to aby nie ciągać fulla do Lasu Kabackiego @stefan222 - nie jest odwrotnie - tylko wygląda - kierunek obrotu jest zgodny ze strzałką na boku opony.
    1 punkt
  17. No to pojedź do nich z XX1 i spytaj czy mogą Ci mikroregulacje zrobić bo nie masz aplikacji a ponoć można z manetki. Albo żeby dopompowali amor z prostych rzeczy Prosta analogia - czy mechanik w ASO BMW byłby w stanie naprawić Multiple? Owszem, pewnie tak. Tylko po co? Nie ma racjonalnego powodu żeby się tym zająć. Jeśli użytkownik decyduje się na zakup taniego sprzętu, nie wnikając w jego badziewność bądź zaistość, musi się liczyć z konsekwencjami. A co do gwarancji w rowerach - no cóż są różne marki, różnie się do tego podchodzi. Znów mała analogia z życia wzięta - robot odkurzający Robor.ck. Po pół roku coś się zawiesiło. Sprzedawca ( Komputronik) odpowiada: nie ma serwisu, nie ma importera generalnego, nie ma gwaranta i co mi zrobisz? I co, znajdę serwis który mi to naprawi? Tak samo jest ze wszystkimi ulepami z doklejanymi bateriami do ramy, silnikami w tylnym kole i oprogramowaniu z Maroka.Serio. I ciągle słyszę jak to przepłaciłem kupując Orbeę Wilda bo przecież za pół ceny mogłem mieć 1000 Watów! I manetkę! Rzygać się chce od takiego pier...a
    1 punkt
  18. Zawsze możesz zwrócić się do serwisu producenta lub sprzedawcy "wynalazku".
    1 punkt
  19. To nie jest tak, że ktoś odmawia bo tak mu się zachciało tylko czymś się sparzył. A nie mało jest przypadków gdzie robisz z gruzem a ktoś wraca za chwilę "bo znowu się popsuło" i tona pretensji. A był poinformowany, że tak może być. Kika takich przejść bo przecież jak znowu powiesz, że nie zrobisz to obraza i pada decyzja, że nie babramy się w kupie. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak obecnie ludzie są paskudni i roszczeniowi zwłaszcza z robótką "na już".
    1 punkt
  20. Czołem! Jeżdżę raczej hobbystycznie a w zasadzie głównie jako trening cardio (na 13 letnim Lazaro Integral V3), a na forum trafiłem bo oprócz mycia i smarowania łańcucha nic przy rowerze nie robiłem i nadszedł czas, żeby o niego zadbać. Co miałem wymienić w swoim, to już wymieniłem (suport,korbe, kasete, łańcuch), a teraz szykuję rower dla dziecka i napotkałem na problem, z którym nie potrafię sobie jeszcze poradzić - potrzebuję rady specjalistów, ale to w odpowiednim wątku. Tak czy siak: cześć wszystkim!
    1 punkt
  21. Te Sensy są dostępne także w innych sklepach, na dodatek taniej. To był przykład.
    1 punkt
  22. Kolajna dość atrakcyjna promocja, ok 2350 zł. z Hiszpani. https://mpracingbike.es/venta-de-bicicletas/97037-bicicleta-bignine-300-es.html
    1 punkt
  23. Zaraz za mostem Dębnickim na Wiśle z widokiem na Wawel. A klimat u Andrzeja i jego kompana rzeczywiście jest mocno specyficzny. Pół dnia można pobajtlować o rowerach i nie tylko. Jako sklep z asortymenten to straszna bida ......no ale ten klimat dwóch zapaleńców. Mają też serwis .
    1 punkt
  24. Trochę więcej podparcia, gdy używasz miękkich butów.
    1 punkt
  25. Jesteś w stanie powiedzieć co oznacza odpowiedzialność? Pytanie nr2: pracowałeś kiedykolwiek w handlu lub usługach? Jak przyjmujesz coś na usługę ponosisz odpowiedzialność za rzecz którą obsługujesz. Ponieważ to chiński strucel zrobiony z łajna to nie masz żadnego pojęcia czy i co się wydarzy gdy zaczniesz przy nim grzebać. Bo jakość wykonania to taka loteria jak tańczenie kujawiaka na ukraińskim polu minowym. Ale kogo obchodzi co się stanie - przecież przyjąłeś na serwis. Coś się si np przy grzebaniu w ramie i system nie zechce się odpalić. Albo żeby zrobić rzecz X musisz ruszyć rzecz Y. I wyjdzie że już rzeczy Y nie zamontujesz jak trzeba, z miliona powodów. Pytanie dla ciebie: skąd weźmiesz części? I czas żeby się z tym pałować? Lubisz takie czelendże? Dwa razy przyjąłem na serwis Surrona. Raz wymiana dętki drugi raz odpowietrzanie hamulców. I to były zwykle rowerowe hamulce przy których ktoś rzeźbił. Próbowałeś ustawić mechaniczny zacisk w stalowej ramie, nie widząc zacisku ani prześwitu między tarcza i klockami, a zacisk jest przykręcony do mocowania z niezdefiniowanymi punktami ustawienia pozycji zacisku. Potrzebujesz jeszcze innych argumentów na nie?
    1 punkt
  26. @kazafaza Nie okolice a raczej centrum - za to rowery z drugiej ręki i klimat na pewno specyficzny a niektórzy powiedzą że kontrowersyjny. Otwarcie przyznam że nie byłem tam ze 3 lata.. https://www.google.com/maps/place/Ando+Serwis+Rowerowy/@50.0529626,19.9286493,13296995m/data=!3m1!1e3!4m10!1m2!2m1!1sando+bike!3m6!1s0x47165b71879e361f:0x38c9e4510687ab56!8m2!3d50.0532111!4d19.9284246!15sCglhbmRvIGJpa2VaCyIJYW5kbyBiaWtlkgENYmljeWNsZV9zdG9yZeABAA!16s%2Fg%2F11ggrl_2cj?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDgyMy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
    1 punkt
  27. W RD 1 błyskawicznie padała blokada . W RD 2 już to poprawili. Do RD 1 włoska manufakturka robiła fajny zestaw naprawczy ale cenowo gra nie była warta świeczki.
    1 punkt
  28. Bo się dźwigienka wzięła ułamała. Trytytki i taśma izo to MUST HAVE
    1 punkt
  29. Bo trafiłem wczoraj na sielski zachód...
    1 punkt
  30. Ja mam Spectrala 125 CF8, córka AL 7 (o pełnym skoku). Super rowery, ale mam dwie uwagi - serwis - praktycznie jest zdalny - córka miała problem z widelcem - wymienili bez problemu (zrobił się niewielki luz), ale to nie jest tak, że wpadniesz do sklepu i zrobią od ręki. Druga sprawa - Nowe modele się moim zdaniem pogorszyły - są cięższe i mają mniejszy skok (140/150 a nie 150/160). Zyskujesz schowek w ramie. Rozważ CF 8 z ubiegłego roku - nadal jest w sprzedaży w dwóch wersjach - zwykła i mullet. Zwykła jest rowerem moich marzeń i ślinię się na jej widok https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/rowery-trailowe/spectral/cf/spectral-cf-8-k.i.s./3506.html?dwvar_3506_pv_rahmenfarbe=GY. Dodatkowo masz topowy tłumik w widelcu zamiast Gripa i transmission. I jeszcze ostatnie - nie kupuje się Canyonów bez promocji - promocje są dość często i wtedy jest okazja. Na zachętę córka na Spectralu.
    1 punkt
  31. Takie dwa kowadła dotarły od Niemca. Jak na ten rozmiar są potwornie ciężkie.
    1 punkt
  32. Bo trochę wysoko: Zapora w Międzygórzu
    1 punkt
  33. Udało się częściowo poskładać rower. Niestety ale czekam jeszcze na adapter do hamulca, którego w 4 stacjonarnych sklepach nie dostałem. Jeszcze będę musiał mostek wymienić na srebrny, niestety ale nie mam na stanie. Nie wiem co mnie podkusiło na wewnętrzne linki. Kilka godzin się męczyłem z jednym pancerzem ale finalnie się udało. Zanim pancerze trafiły na swoje miejsce kombinacji było sporo. Pomocnicy w tle segregują moje narzędzi i części Pierwsza jazda testowa Owijki jeszcze nie ma. Czekam cały czas na adapter do hamulca. Dzisiejsza wycieczka singlem
    1 punkt
  34. Bo autostradą w stronę zachodzącego słońca... kiedyś się pojedzie
    1 punkt
  35. Bo co z tego że grzyby jak to tylko huby 😁
    1 punkt
  36. To ja napiszę, bo pojęcia ci brak w kwestii w której zabierasz głos: nie, elektrykiem nie jedziesz bez wysiłku. Dziś zrobiłem takowym 120 kilometrów. Czasem , tak dla przysłowiowych jaj, biorę ze sobą pulsometr żeby zobaczyć co na temat jazdy "bez wysiłku" myśli mój układ krążenia. W czasach gdy jeździłem normalnym bajkiem bez wspomagania moje tętno max , zmierzone, wyniosło 190. Dziś miałem, nie raz i nie dwa, 170. Czy to nie jest wysiłek? Na moje skromne pojęcie jest, i to jak na leniwe kręcenie, całkiem spory. Rozumiem że tym swoim "skuterem spalinowym" zjeżdżasz z asfaltow I z szutrów? Zapewne też rozkoszując się ciszą? Bzdety na temat padania baterii to już w ogóle wyłącznie twoje (niezbyt mokre) sny. Zrobiłem kilka tysięcy jazd elektrykami, od krótkich kilkanaście km do 160, i jak do tej pory wróciłem RAZ na pustej baterii. Największe obawy co do baterii mam takie , że wejdę na forum i kolejny raz przeczytam bzdety Leona trudno powiedzieć z czego wyssane. Że tak zapytam: ile przeciętnie na jeden raz robisz tych kilometrów? 30? 40? 60? 100? Na decowym rockriderze z mikropakietem 500wh zrobiłem bez specjalnego oszczędzania 6 dych i wróciłem do domu z kilkunastoma procentami baterii. Wiele E ma pakiety 600, 625, 650 czy nawet 750. Jeśli na 500tce mogę zrobić do opróżnienia ok 70km to przy pojemności większej o 50% mogę 105. Ile razy w niepłaskopolsce zrobiłeś na raz 100 km? 60 km to zazwyczaj w takich warunkach 3-4 h samej jazdy, z przerwami 5-6 sumarycznie. 100 km to 9-10h poza domem. Jeśli już koniecznie chcesz się gdzieś udzielać to rób to w tych tematach gdzie będziesz bazował na jakimkolwiek OSOBISTYM doświadczeniu. https://www.trekbikes.com/gb/en_GB/bikes/mountain-bikes/electric-mountain-bikes/fuel-exe/fuel-exe-8-gx-axs-t-type/p/41478/ Czy to elektryczny mtb? Ma 50 niutów tylko. Wydawało mi się do tej pory że to jest elektryczne i jest mtb.
    1 punkt
  37. Bo niektórym dany temat wjeżdża za mocno... Nie jeżdżę dużo, znacznie mniej niż jeszcze kilka lat temu. Wykorzystuję rower jako odskocznię od pracy czy codziennych obowiązków. Nie ma dla mnie większego znaczenia czy wyjdę na 1h, 2h czy 3h. Nie ma też większego znaczenia, czy danego dnia zrobię średnią 20 km/h czy może 24 km/h. Nie trenuję, nie startuję w zawodach, chcę się po prostu ruszyć. Lubię to, lubię jazdę rowerem i grzebanie przy nim. Lubię też przyzwoity sprzęt. Niektórzy jednak tego nie rozumieją. Nie raz już słyszałem, a jak mam jeździć ze średnią 24 km/h, to po co mi cały ten sprzęt. Równie dobrze mogę jeździć taczką. 1h czy 2h to nie jazda, bo liczy się tylko robienie 100 km raz po raz. A tak w ogóle to na Mazowszu powinienem wywalić rower w krzaki i leżeć na kanapie bo nudy. Prędkość na głównym ekranie komputera? Tylko trzepaki tak robią. Lepsze opony? Po co, przecież jeździsz wolno. Hamulce hydrauliczne? Przecież u Ciebie nie ma górek. Tak jakby istniały tylko dwa stany: jazda po bułki raz na rok i totalne katowanie dzień w dzień. Szersze opony dla komfortu? Jaki komfort na szosie, ma być szybko. Bla bla bla... Widzę że to samo jest z rowerami elektrycznymi.
    1 punkt
  38. Czapce piny odpadły, spinka ósemka idealna rozmiarem:
    1 punkt
  39. Jak jedziesz po bułki albo do pracy to nie potrzebny tobie komputerek ani telefon. Jak pojedziesz 300km po trasie jaką wyrysowałeś w domu to powodzenia z telefonem, szczególnie jak chcesz to zrobić szybciej.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...