Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 16.08.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Kilka gratów wleciało: ulubione bidony Zefal Sense Soft 65 No-Mud, breloczek Abus, tarcze XT (180/160), sztyca carbon od ElitaOne i gatki Quest Cargo.3 punkty
-
Otóż to. Miałem 4 łańcuchy XT, pierniczyłem się z szorowaniem, mierzeniem, rotowaniem. Zrobiłem dwa lata na 4 sztukach i napęd zaczynał przeskakiwać. W ubiegłym roku założyłem nową kasetę, zębatkę i łańcuch XT, jeżdżę do teraz i przymiar pokazuje mi 0,3%. Nowy łańcuch pokazywał 0,2 a dopiero po przekroczeniu 5000km powoli wskoczyło wspomniane 0,3. Ja to sobie tłumaczę tym, że w jeździe na jednym - mamy napęd perfekcyjnie spasowany. Rotując co 500 czy nawet co 300km wkładamy za każdym razem inny łańcuch, który minimalnie, ale musi się różnić od tego, który właśnie został zdjęty z napędu. I to niwelowanie tych mikroróżnic zjada koronki najszybciej. To taka nasza narodowa przypadłość, że chcemy być mądrzejsi od producentów. Ulegamy modzie - skoro wszyscy tak samo robią, tzn że to musi być dobre! A tu zdziwienie, w moim przypadku ani częste mycie ani rotowanie nie dawało jakiegokolwiek efektu oszczędności. A nawet więcej, to dopiero generowało koszty!3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Kolego sprawdź pojemności baterii, Garmin 1040 i 1050 mają praktycznie tą samą pojemność! Problemem jest to, że Garmin idzie w stronę Hammerheada czyli smartfonu na kierownicę. To powoduje większe zużycie energii, skrócony czas działania to wina implementacji ekranu LCD i nowego systemu operacyjnego. Bez zwiększania rozmiaru i wagi urządzenia (przypomnijcie sobie pierwszego Hammerheada) czas pracy nie poprawi się. Już pomijam "bełkot" marketingowy, gdzie Garmin mówił od lat, że ekrany LCD nie nadają się do nawigacji rowerowych, że wprowadzanie LCD nie ma sensu, a teraz nagle do swojego modelu flagowego wprowadza ten beznadziejny ekran LCD czyli przestarzałą technologię, która np. ze smarfonów już znika. Fajnie piorą mózgi ludziom Za pięć lat w Garminie będzie kolejna wielka "rewolucja" czyli OLED2 punkty
-
Do dziecięcego roweru jak znalazł: Opona Vee Tire Mk3 24x 1.75 47-507 (V02) - v02 - 12685327160 - Allegro.pl Zwijana, dość lekka opona, o atrakcyjnym wyglądzie, bieżnik drobny, ale zachodzi mocno na boki. Realna szerokość około 45 mm, waga 610-615 g (moje egzemplarze). I nawet pasek odblaskowy jest .2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
O gustach się nie dyskutuje ( ja brałbym Trek, mimo że nie lubię tych rowerów). Natomiast z punktu widzenia specyfikacji, to chyba jednak warto postawić na karbonowe koła, także ponownie Trek. ALE... Różnica w cenie jednak jest. Patrząc na katalogową, jest to 2500 zł. Jeżeli byś sprzedał koła ze Scotta, to dorzucając niewiele więcej, możesz już kupić koła jakie chcesz. Oczywiście pod warunkiem, że masz ostre parcie na karbon i wyższy stożek. No i lubisz sobie komplikować życie, bo możesz wziąć Trek z karbonowymi kołami Z detali, to Trek ma gwintowaną mufę suportu. W zasadzie tyle jeżeli chodzi o różnice.1 punkt
-
Szczerze? Brałbym ten, który się bardziej Ci podoba. Na oko oba mają podobną relację stack do reach - czyli tu chodzi o agresywność geometrii. W obu też jest ta sama grupa shimano. Koła w jednym i drugim, jak zapragniesz, to sobie zmienisz, choć te w Treku robią korzystne wrażenie. Mimo osobistej słabości do Scotta, to w tym przypadku postawiłbym na Treka właśnie ze względu na malowanie.1 punkt
-
Chcę wymienić za 1 raz, bo zanim przyjdzie z allegro to minie pewnie z tydzień...1 punkt
-
1 punkt
-
Działa dobrze ale dokumosa ma racje odnośnie przekosów, są wieksze, odbierają W i napęd minimalnie głośniejszy jest ale co z tego? Nic, wszyscy mają tak samo , wiedziałem,że będzie wszystko grało, bo jak wspominałem robiłem takie przeróbki, zawsze trochę testuje i zawsze było spoko. Nie każdy jest też wrażliwy na odgłosy i przekosy, można mieć inne odczucia, no i az tak drastycznych różnic w hałasie w porównaniu do innnych napędów nie ma. Fajne modyfikacje, oby napęd słuzył jak najdłuzej. 😊1 punkt
-
@chopmaz jak ładnie działa to się na razie wstrzymaj aż wyjdzie stabilna zrodzona w bólach wielu " betek" wersja z bajerami z 1050.1 punkt
-
co myslisz o takim tez znalazlem gdzie na forum https://checkout.focus-bikes.com/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wreszcie w domu. Niestety nie zdążę złożyć do jutra. Unboxing Drobne dodatki Wyjazd z dziećmi. Przyczepkowo-rowerowy I kolejna wyprawa1 punkt
-
1 punkt
-
Ja kiedyś bawiłem się w rotowanie, 3 łańcuchy co ileśtam setek. Napęd średnio wytrzymywał 2 sezony - u mnie to około 10.000 km. Jeżdżę cały rok, w zimę w syfie i błocie pośniegowym też. Jak pojawiły się kolejne rowery (mój drugi, żony, syna), które muszę też ogarniać to mi się odechciało w to bawić i jeżdżę na jednym łańcuchu aż do zarżnięcia kasety i łańcucha. W efekcie napęd wytrzymuje mi 2 sezony. Żadnej różnicy nie odczuwam między rotacją i brakiem rotacji łańcuchami - ot co 2 sezony zmieniam napęd. W rowerze żony tak samo - obecnie ma nakręcone jakieś 5.600 km na tym samym napędzie i nie słychać i nie czuć niczego niepokojącego.1 punkt
-
Hipotetycznie Panie @leon7877....... jedziesz z dala od cywilizacji seteczkę . W połowie dystansu w szczerym polu łapiesz gumę i równocześnie jak na złość strzela łańcuch. I co wtedy bez tych gadżetów Tobie nie potrzebnych czynisz ? Z twoich wypowiedzi można wysnuć wniosek , że jesteś niedzielnym jeźdźcem po pieczywo do sklepu ... w takich okolicznościach "kliki" faktycznie są utrapieniem , a wożenie gadżetów zabiera cenne miejsce na ................bułki 🤣1 punkt
-
1 punkt
-
Zauważyłem, że często kierowcy podnoszą rękę, chyba w geście przeprosin jak np nie zdążą się zatrzymać przed przejazdem rowerowym albo zatrzymają się w ostatniej chwili a ja muszę ostro przyhamować bo nie wiem czy by mnie taki nie przejechał gdyby nie to. Cóż, dobre i to ale na kierowców trzeba uważać. 1.5 tony zawsze wygra. Tak samo jak i pół tony.1 punkt
-
Kierowcy to psychopaci. Wiemy. Sugeruję usunąć całkowicie z centrów miast. Spoza nich też.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To czeka Cię wiele nauki i szybki kurs praktyki, którą inni pozyskują miesiącami/latami Na to jak przerzutka działa składa się naprawdę bardzo wiele czynników. Opis usterki nie jest zresztą nazbyt szczegółowy. Jeśli koniecznie chcesz zrobić to sama to znajdź jakiegoś doświadczonego mechanika, który Cię podszkoli. To najszybsza droga by radzić sobie z tym samodzielnie. Manuali w Internecie dotyczących regulacji przerzutki jest pełno. Poszperaj a znajdziesz.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zrobisz to nie instalując żadnej aplikacji, jest do tego strona: https://gpx.studio/ Ja tam bardzo często łącze gpx'y moich wycieczek.1 punkt
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00