Skocz do zawartości

Ranking

  1. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      3 918


  2. forscher

    forscher

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      261


  3. Roballinho

    Roballinho

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      1 149


  4. 100lar3k

    100lar3k

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      1 315


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo taki okaz dziewięćsiła mi się gdzieś w górach trafił. 🤩
    6 punktów
  2. Zaatakowały mnie małe, zielone ludziki i nie chcą się odczepić.
    6 punktów
  3. bo.... róznymi pojazdami ludzie przemierzają Europę (uchwycone na jednym z kempingów w Austrii)
    5 punktów
  4. Bo chyba ciągle lato w pełni.
    4 punkty
  5. 4 punkty
  6. Wreszcie w domu. Niestety nie zdążę złożyć do jutra. Unboxing Drobne dodatki Wyjazd z dziećmi. Przyczepkowo-rowerowy I kolejna wyprawa
    3 punkty
  7. Bo białym szutrem w kierunku zachodzącego Słońca
    3 punkty
  8. bo.... szukam inspiracji na wyprawe w 2025//
    3 punkty
  9. 3 punkty
  10. Chłop nie potrafi się wysłowić po polsku, a Ty mu linkujesz filmy po murzyńsku
    2 punkty
  11. 2 punkty
  12. 2 punkty
  13. Bo żywego ducha wczoraj nie było w 'bocznych' Gorcach.
    2 punkty
  14. Mam koła Falcon na piastach dt swiss. Jestem z nich zadowolony. Przed zakupem rozmawiałem ze sprzedawcą/osobą która te koła składa - odniosłem bardzo pozytywne wrażenie. W Polsce jest kilka firm, które ten temat dość dobrze ogarniają. Warto też zerknąć na koła FFWD dobre opinie o nich słyszałem i chyba mają/miały jakiś program naprawy.
    1 punkt
  15. Poszukaj kół od jakiś polskich "składaczy" Aluminiowe złożą sporo lżejsze niż te systemowe dt (choć też na komponentach dt będą) a karbonowe przynajmniej naprawisz od ręki a nie będziesz czekał miesiąc na szprychy jak w mavic'u - choć ogólnie sens ładowania karbonowych kół do entry level aluminiowego roweru jest żaden. No widzisz, wtedy trzeba było zapytać🙃
    1 punkt
  16. Matko, zaraz się popłaczę jak będę przejeżdżał przejazdem, który przejazdem nie jest. Będę soecjalnie jeździł z linijką by mierzyć prostokąty, a i tak pewno przepisy pozwolą wyjeżdżającymi z poprzecznej mnie rozjechać. Chłopie, weź zluzuj gacie bo Ci gumka od tego służbowego formalizmu pęknie. 🤣
    1 punkt
  17. Miałaś kiedyś jakiś rower? Czyli jakiś punkt odniesienia? Jeśli masz bardzo małe doświadczenie, to kup coś z napędem 1x, czyli jedna zębatka z przodu. I rower jak najmniejszy, szukaj z kołami 27.5. Korba 170. I kup sobie z rowerem ze dwa różne mostki, żeby sprawdzić, który wygodniejszy. Pojeździj na jednym parę dni, potem zmień na próbę. Nie bój się tych zmian. Więcej nie doradzę. Musisz się wysilić i sama próbować.
    1 punkt
  18. Pakuj manatki do Sharańczy, poskładamy na miejscu!
    1 punkt
  19. @kawozlop przecież to wszystko jak nówki nieśmigane🤩, pomyśl tylko o nowym łańcuchu. Ludzie jeżdżą na takich ..i się pytają, czy polata jeszcze następny sezon😲. To nie żart, autentycznie z tego forum, poczytaj😉.
    1 punkt
  20. Ale ja nie rzeźbię starego roweru czy innego "wynalazku". Chodziło mi o temat dla nowych, współczesnych rowerów hybrydowych. Mniejsza z tym Dla czytających ten wątek. Rower w zasadzie poskładałem, teraz poszedł do serwisu na skrócenie przewodów hamulcowych. Potem jeszcze dwie drobne rzeczy plus - już po dłuższym czasie - po ustawieniu pozycji przycięcie sterówki I kiery. Z pedałami i rogami waży plus minus 10.4 kg na dętkach. Po wszystkich przycinkach być może będzie w okolicy 10.3. Nie najgorzej, zważywszy stalowy niewylajtowany frameset i fakt, że seryjna Preamble waży ze 2 kg więcej. Niestety ta wagowa fanaberia kosztowała.... Pomyliłem się jednak. Ta ramka jest przede wszystkim pod flat bar, w pochyleniu mniejszym niż 60 stopni bardziej wyciąga niż pochyla, nawet zważywszy mój dość krótki tułów. Zresztą na fotkach i filmikach w necie widać, że rowery Surly z barankiem mają taką charakterystykę. Potwierdzam, że rama bardzo fajnie wykonana, tylko był problem z jednym gwintem suportu, na samym początku gwintowanie niedokładne, łożysko nie chciało się wkręcić mimo nastu prob, aż się wystraszyłem, ale po przetarciu szlaku jest równo i git. Za kilka dni, na zamknięcie wątku, wrzucę parę fotek i zgrubną specyfikację. Może komuś te informacje kiedyś się przydadzą
    1 punkt
  21. Romet ma lepszy napęd , hamulce prawdopodobnie też . Gianta wybrałaś męskiego . ? Damska linia nazywa się Liv ale trzeba by trochę więcej wydać , a rower i tak taki sobie . https://www.liv-cycling.com/pl/bikes-rove dwójka jest już sensownym rowerem Lazaro 14,9 kg . O kilogram więcej niż romet i 1,6 więcej niż giant . To odczuwalna różnica . ,,Goły " crossowy rower nie powinien ważyć więcej niż 14kg , a dobre ważą ok 13kg . Jeżeli będziesz jeździć po w miarę płaskim terenie , a z drugiej strony nie zamierzasz bić rekordów prędkości to w deca jest dość sensowny rower https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-700/_/R-p-341646 Będzie prostszy w obsłudze ale romet ma i twardsze ( szybsze biegi ) i trochę lżejsze .
    1 punkt
  22. Bo bardzo ładne miejsce. Piękny tunel z drzew przy kanale "Canal du Rhone au Rhin".
    1 punkt
  23. Opony zwalczone, mechanik mi założył w minutę gołymi rękami gratis i przy okazji poznałem technikę postępowania z trudnymi oponami. @RafalxM taki jest prześwit z tyłu przy slickach 38 na obręczy 22. Z przodu po bokach odrobinę więcej miejsca, z góry dwa razy mniej. Jak myślałem, opona maks. 42 mm, żeby zostało po parę mm prześwitu.
    1 punkt
  24. Jak ktoś chce rower XC to promka powyżej jest ciekawą opcja. Jeśli chodzi o Fathoma to moim zdaniem Giant go tak konfiguruje by się nie sprzedawał: nijakie hamulce, amortyzator który ma mieszane opinie, słaba manetka, napęd o mniejszym zakresie na najlżejszych biegach niż Craggera. Szkoda bo na tej ramie można by zbudować ciekawy rower.
    1 punkt
  25. Za figurki SW podwójny plus 😁🤪
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. @itr, jakoś tak dziwnie światło się odbiło po prostu. Zapewne z powodu długiej zdobionej mufy i przelotki pod rurą w tamtym miejscu gdzie wyłazi przekrzywiony pancerz z kiery. Koła też jak widzisz jajowate,- ot uroki zdjęć Starsze zdjęcie z korbą Tricolor i na pancernych DP-18 Po strzale ta rama była by do utylizacji, ( bo przecież Reynolds 531) , druga rzecz że dolna rura była by bardziej podgięta od górnej poziomej i koło wylazło by bokiem. P.S Dużo stali, ale też i hybryda ( alu -karbon), która miała w historii krótki epizod, no i karbon monocoque.
    1 punkt
  28. Muszę stwierdzić, że DHL jest znacznie gorszy od Inpostu. W śledzeniu mam info, że kurier dostarczy paczkę do wczoraj do godziny 13:00. Problem w tym, że kurier się nie wybiera do tego paczkomatu, do teraz nie ma i cisza. Ciekawe kiedy będzie łaskaw podjechać i włożyć paczkę. W Inpost nigdy mi się nic takiego nie zdarzyło. Zawsze na czas.
    1 punkt
  29. Tak, zawsze kurier InPost wtedy przekierowuję na paczkomat. Albo kurier DHL - też mają swoje paczkomaty i dziś przyjdzie mi pierwszy raz z takiego skorzystać, zobaczymy czy nie będzie problemów. Rząd z prawicowego zmienił się na lewicowy, więc to nie jest zaskoczenie. Tak samo jak i to: https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2024-04-13/nie-maja-na-wyplaty-chca-kupic-miski-dla-psow-pracownicy-poczty-sa-wsciekli/ lewactwo to stan umysłu, zmieniliśmy dżumę na cholerę
    1 punkt
  30. Jeśli tak jest po 4 jazdach (przypuszczam że od zakupu nie mineło dużo czasu) to możesz go przecież reklamować? Bo to nawet nie jest nędza tylko rozpacz. Ze dwa lata temu kupiłem (raz w życiu) chiński amortyzator, HImalo. Wyglądał dobrze, opinie miał dobre, a ślizgi metalowe miał, więc rokował. Realia nie były jednak aż tak radosne jak to co wyczytałem, zaczynając od tego że nie mogłem doliczyć się tych podawanych przez sprzedawcę milimetrów skoku - brakowało dwunastu. Z bardziej zaawansowanych komponentów kupiłem też sztycę Sorata Pro, też miała dobre opinie. Moja zdrowo się rozjechała z tym co mówili inni. Sztyca się przycinała, była nieserwisowalna i nierozbieralna w takim stopniu zeby można było przy niej wymieniać to co zdechnie, "anoda" zaczęła schodzić po kilkunastu godzinach użytkowania, mimo że do środka trafiło trochę smaru. Chińskie heble hydro, wszystkie cierpią na niemanie mocy. Zastanawia mnie jak trudno jest wykonać dobrze tak proste urządzenie jak hamulec ale chyba jednak jest to wyzwanie.
    1 punkt
  31. Ile razu można pisać, ze tam nie ma przejazdu? Jeżeli masz taką znajomość przepisów, to nie bierz się za dyskusję o nich. Jeżeli masz wiedzę na poziomie: to odśwież sobie wiedzę lub nie wyjeżdżaj na drogi publiczne. A potem się dziwić, że jest tyle wypadków...
    0 punktów
  32. Ło matkoboskaświętocjowskaczęstochowska, a ten swoje i elaboraty tu wkleja, kosteczka, kwadraciki, prostokąciki, jak to widać z helikoptera a jak je widać z za kierownicy roweru. Przejzad jak byk a ten swoje. Dajże już spokój z tymi swoimi formalizmami i parciem w zaparte i już się tak nie doktoryzuj tylko idź na rower poprzejeżdżać tymi nie przejazdami najlepiej 😄.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...