Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 18 Października 2024
-
Rok
18 Października 2023 - 18 Października 2024
-
Miesiąc
18 Września 2024 - 18 Października 2024
-
Tydzień
11 Października 2024 - 18 Października 2024
-
Dzisiaj
18 Października 2024
-
Wprowadź datę
02.08.2024 - 02.08.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02.08.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Nie jeźdź środkiem drogi, to nie będą Cię wyprzedzać po prawej stronie.3 punkty
-
3 punkty
-
Nie zauważyłem, ale co ja tam wiem. W końcu nie oglądam "Władcy Pierścieni" na Garminie. Wolałem zainwestować w telewizor 🙄.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
na przód zdecydowanie polecam Convoy s2 a tył już dokupisz w dobrej cenie :)poza tym będą teraz sezonowej obniżki2 punkty
-
2 punkty
-
Zapatrzenie w tabelki Rolling Resistance zakrawa już na nowa religię 🤣. Zwłaszcza wśród niedzielnych grawelowców i miszczuf ścieżek rowerowych. Nie wiem czy ich testy, (ich czyli BicycleRollingResistance) przeprowadzane na przerobionym bębnie od pralki, są miarodajne... Osobiście wole posiłkować się opiniami użytkowników, lub dyskretnie spojrzeć na czym jeżdża zawodnicy szybsi ode mnie. Tym bardziej w zakresie opon do MTB, gdzie poza magicznymi watami występuje jeszcze szereg innych składowych decydujących o przydatności tychże. Bo w temacie szosy, nie trzeba być naukowcem-noblistą żeby oddzielić ziarno od plew i wiedzieć co jest szybkie a co nie jest.2 punkty
-
@ernorator takie czasy , taka ułomna technologia (jak na razie). Też nie lubię kompromisów a najbardziej nie lubię być wiecznym beta testerem. Nie no skłamałem 🤣 Uwielbiam wieczną nie kończącą się "zabawę " 😉 z Garminem2 punkty
-
@ernorator mam zupełnie inne podejście. Ekran jest bardzo dobry. Do nawigowania z kierownicy i rejestracji nie potrzeba NIC więcej. To nie tablet z opcją oglądania fotek albo filmów, gdzie potrzebujemy pełnej palety kolorów albo HDR-ów.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
To nie kwestia zdjęć, po prostu na telefonie nie wyświetlają mi się w takiej jakości jak na kompie. Ale faktycznie teraz coś tam widzę i "dół" kasety wygląda na naprawdę zmęczony, łańcuch ma prawo po tym skakać. Kółka przerzutki naturalnie przy wymianie całości też do wymiany. Nie ma jeszcze szpilek, ale też są już nieco zużyte.1 punkt
-
@dfq tym samym ustawiali w serwisie. Przyrząd zakupiony profilaktycznie - jeśli wyjdzie że teraz jest ok ustawione to i tak przyda się na przyszłość Przy okazji, zęby kółka przerzutki ustawiasz równo pod zębami najmniejszej koronki czy przesunięte trochę do prawej?1 punkt
-
No dół kasety nie wygląda za ciekawie. Ja bym kupił kasete 9 i zębatkę nw do korby . Pisałeś że łańcuch wymieniałeś . PS na 10 nie ma sensu przechodzić1 punkt
-
Ok, to wiele wyjaśnia. Mój błąd. Mimo wszystko większość z tego co napisałem ma zastosowanie - zużyta kaseta i skaczący łańcuch, którego nic nie trzyma na zębatce korby, bo nie ma zębów narrow-wide. Wygląda na to, że czeka Cię jeszcze wymiana zębatki, kasety i kółek przerzutki.1 punkt
-
Jakie narrow wide... Narrow wide używa się w napędach 1-rzędowych, gdzie nie ma wózka przerzutki trzymającego łańcuch. A że kaseta jest 9-rzędowa to spodziewam się, że korba ma 3 tarcze. Dlaczego po wymianie łańcucha przeskakuje na najcięższych przełożeniach? Klasycznie - bo te zębatki są zazwyczaj najbardziej zużyte. Nowy łańcuch nie będzie z nimi współpracował, więc musisz wymienić też kasetę. Jak Ci łańcuch skacze i spada z tyłu, to przy napędzie niskiej jakości może też spadać z korby, bo przerzutka nie ma wystarczająco mocnej sprężyny, by zniwelować negatywne skutki przeskakiwania.1 punkt
-
Ja mam karbonowe stożki w gravelu, bo mi się podobają. Z tych 3 to był brał gianta. Najfajniejsza rama i nie tylko. Plus w przyszłości łatwo sprzedaż, bo te marke i model każdy zna po 5 minutach szukania używanego gravela. Na 50% lasów i szutrów też revolt zrobi robotę, jest zaprojektowany tak, aby coś tam minimalnie tłumić. Rzuć też okiem na GT model Grade, bardzo fajny projekt ramy.1 punkt
-
Najlepiej zrobić pełny serwis który należy robić co 200 godzin pracy amora lub rok i będziesz miał spokój. Kup odpowiedni zestaw części które należy wymienić i do dzieła. W internecie jest sporo na ten temat i nie jest to trudne ani nie potrzeba dziwnych narzędzi, wystarczą podstawowe imbusy, klucz do kaset i nasadka 24mm. Sciągnij sobie apkę na smartfona TrailHead i tam po wpisaniu numera widelca (który jest z tyły na koronie) znajdziesz wszystko co potrzeba: zestawy serwisowe i instrukcje krok po kruku co należy wykonać. Są one po angielsku, niemiecku i francusku ale jest dużo rysunków i zdjęć także nie ma z tym problemu. Jak ma się trochę wiedzy technicznej i umiejętności. Ja tak zawsze robię i w moim przypadku po takim serwisie amor lepiej działa niż jak był zaraz po zakupie. Tak miałem w przypadku Reby i teraz SIDa. Link do strony ze wszystkimi informacjami poniżej: TrailHead1 punkt
-
@KNKS Podziękować myślę że niebawem będzie lepiej a póki co kręcę na rowerze spinningowym po godzince dziennie i widać trochę mnie ubyło pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
Jak jedziesz autostradą, to też na każdego wyprzedzanego trąbisz, panie sfrustrowany? Czy ty jedziesz od punktu A do B lewym pasem i to ciebie wyprzedzają "z prawej strony nieuki"?1 punkt
-
Poczytaj tytuł tematu- co cię wkurza na rowerze?? A mnie wkurzają inni rowerzyści może tacy jak Ty? dzwonek jest jak najbardziej na pieszych i innych rowerzystów bo na kogo innego?? Wyprzedzając kogoś dobrze jest zadzwonić ostrzegawczo. Będąc pieszym wkurzają mnie szosowcy i grawelowcy najbardziej bo gonią z prędkością dżwięku i łatwo o kraksę, na dokładkę wyprzedzaja często z prawej strony nieuki.1 punkt
-
Ja po zużyciu Corsy dam w końcu szansę tej GP5000. Są drogie, ale co tam, spróbować nie zaszkodzi. Potem Pirelli P Zero. Zawsze można wrócić do tego, co ma się już sprawdzone.1 punkt
-
Też słyszałem takie opinie...ale moją gp5000tr na mleku trzepie ostro i raz widziałem , że mleczko coś zalepiło. Są bruki, szutry, kiepskie asfalty...chętnie bym już rozwalił jakąś bo chciałbym spróbować czegoś nowego. Ale twardy przeciwnik. @KNKS te ich tabelki traktuje poglądowo i nie raz rozmijały się z rzeczywistością, czy własnymi spostrzeżeniami. Co innego zbadanie oporów na bębęnku, a co innego średnie nawierzchnie, różne asfalty i cykliczne rozpędzanie i hamowanie.1 punkt
-
https://www.aero-coach.co.uk/time-trial-rolling-resistance-data https://velo.outsideonline.com/where-the-rubber-meets-the-road-what-makes-cycling-tires-fast/ https://goodpolysk.best/product_details/11818407.html Fajny test opon gravelowych na GF: https://granfondo-cycling.com/best-gravel-tire-review/ Wyniki są podawane przy testach danych opon.1 punkt
-
Jak by nie patrzeć kupiłem 1040 solar zamiast 1050, też mam priorytety chociaż wolał bym nie musieć iść na kompromisy.1 punkt
-
Do 1500 zł to starczy na jedno przyzwoite koło do gravela 😄1 punkt
-
@dfq 1050 ? Czy może kawałek piasku od niebieskich ? Poczekaj za chwilę wyjdzie nowe rozdanie AMD. A od samego początku jakoś dziwnie nie miałem parcia na 1050. 😁Teraz czekam kolejne dwa lata i wtedy wymienię 1040 na 1060. Biorąc pod uwagę możliwość pojawienia się genialnego ekranu.1 punkt
-
@Mentos , @sznib wydaje mi się ,że zmieniły się przepisy i to samochód ma pierwszeństwo. U mnie na wszystkich DDR przecinających drogi powsadzali znaki ustąp pierwszeństwa. (oczywiście dotyczące rowerzystów)1 punkt
-
Radvik to Kross brandowany dla Martesa. Indiana to padaka pod względem jakości i wykonania, nie warto na nie patrzeć. Zobacz Kandsa, Unibike, może jakiś Rockrider z Decathlonu, chociaż Decathlon to ostatnio straszna słabizna pod względem oferty.1 punkt
-
1 punkt
-
Każdy ma taką swoją starą miłość. Nie wygląda już jak kiedyś, życia też w niej brak, sucha jakaś, zardzewiała, a jednak ciężko się od niej oderwać.1 punkt
-
Karbonowy Cannondale na sidzie sl https://www.sportmo.shop/en/mtb/8851-32744-cannondale-scalpel-ht-carbon-4-2023.html#/134-size-xl/1530-cannondale-viper_green , oczywiście nie z PL.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Możesz mnie oświecić jaki sens ma stosowanie tak pokaźnego rozmiaru opon w połączeniu ze stożkiem 60mm ? Do tego widelec Lauf niweczący resztki sztywności. Dziwna konstrukcja. Ten Twój kolega coś na tym wygrał ?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt