Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      10 470


  2. psmyrdek

    psmyrdek

    Nowy użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      10


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 540


  4. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 129


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo dobry ziomal-fotograf to połowa udanej trasy 🗺️
    13 punktów
  2. 11 punktów
  3. Bo skutki burzy: Tu była droga przez dosyć gęsty i ciemny las...
    10 punktów
  4. 9 punktów
  5. Bo daleka droga do kolejnego weekendu...
    8 punktów
  6. Bo @Sobek82 pod mostem, a ja na moście
    7 punktów
  7. Bo za mną parę hektarów kniei
    6 punktów
  8. 6 punktów
  9. Bo nad morzem fajnie jest, szczególnie na rowerze😉
    5 punktów
  10. Bo rząd jabłoni z kominami w tle.
    5 punktów
  11. Bo najlepszy argument żeby nie wycinać lasów: "Bo w cieniu najprzyjemniej" nawet szosą.
    5 punktów
  12. 5 punktów
  13. Bo krótki popas z reniferem...
    5 punktów
  14. 4 punkty
  15. Dobra, koniec żartów (tzn. tego tematu). Zamykam.
    3 punkty
  16. 3 punkty
  17. Wagan z oferty na 2024 ma bagażnik atranvelo. Giga plusem tego rozwiązania jest kompatybilność z łatwo montowanymi torbami. Demontaż tego bagażnika - niekoniecznie. Do bagażnika masz zamocowany błotnik, jest to rozwiązanie "zintegrowane", więc demontując stracisz jeden z punktów zamocowania. Wagant ma osprzęt cues - ja uważam to średni pomysł nie mówiąc o tym że zakres przełożeń jest dosyć wąski , bo brakuje przedniej przerzutki. Kultura pracy jest bardzo taka sobie, wg mnie nie do porównania ze starszymi grupami ze średniej półki, nawet poziomu altusa czy alivio. kolejną rzeczą jest integracja przewodów i kabli - są one puszczone wewnątrz główki do tego wewnątrz łożysa górnego sterów - w przypadku konieczności jego wymiany wpadniesz w wysokie koszty (rozebranie całego przodu, odpiecie przewodów od hamulców, rozbebeszenie systemu okablowania przerzutek po to żeby zmienić łożyska) - realnie oznacza to koszt odpowietrzania i montażu przewodów dwóch hamulców oraz wymiany pancerzy i linek przerzutkowych plus oczywiście koszt oleju do hydraulików, nowych linek i pancerzy oraz łożysk sterów.
    2 punkty
  18. Aż strach jechać do tej Warszawy - porządny chłop z Zachodu tam pojechał i pod mostem wylądował
    2 punkty
  19. Jak pojedziesz w Beskidy to 11-50 czy 10-51 będzie super. Mało tego, z przodu 34 max. Jak będziesz jeździł po parkach raczej płaskich z przodu 36 a tył max 42 też jest super. Wszystko zależy od zastosowania. Teraz waga. Moja żona zmieniła rower dla 3 kg. Serio. Na przestrzeni dnia to ma olbrzymie znaczenie. Jak musisz ten rower pakować, targać po drzewach, wypychać po skałach- 3 kg różnicy to przepaść. A w górach przy normalnej jeździe, 750 baterii to i tak koło 3 tys kalorii i 4 litry wody do uzupełnienia- w zupełności wystarcza żeby się dojechać. Jazda jeździe nie równa. Ja bym brał 10-51 i minimum 85 niutonów, kto inny używa tylko małe przerzutki. Musisz sam zdecydować na czym bardziej Ci zależy.
    2 punkty
  20. Hmm z ostatnich wypowiedzi wnioskuję że jeździć należy z błotnikami i koniecznie w sandałach i skarpetkach, za to bez majtek. Dlaczego skarpety do sandałów? Jak się zechce dwójkę to się podetrzesz skarpetą.
    2 punkty
  21. Ileś tam gratów złożonych w jeden rower, którym już śmiga moja żona
    2 punkty
  22. Bo za stromo... dla mnie 😁, próbowałem
    2 punkty
  23. Bo po dwóch tygodniach urlopu, aktywnego notabene bo sporo chodzenia było w Izerach i Karkonoszach, w końcu powrót na szlaki. W przyszłym roku urlop już obowiązkowo na rowerach, w planach powrót do Szklarskiej Poręby. Jest tam potencjał!
    2 punkty
  24. Bo nowy rower w swoim naturalnym środowisku.
    2 punkty
  25. Bo może mało spektakularne, do tego strzelone z siodła ale jak ja kocham przestrzeń 🙃
    2 punkty
  26. Pora drugi rower przekonwertować na hydraulkie. Klamki i zaciski czekajo pół roku, ale szykuje się grubyy strzał pod koniec wakacji i bez gute hamulcen nie da rady Tylko owijki brakowało...
    2 punkty
  27. Bo znów nad Wartą, ale godzinę temu.
    2 punkty
  28. Bat. Stary BikeHand kosztował grosze, jak przyszło co do czego to amelinium poddało się jak plastelina - ja z batem, sąsiad z kluczem (nawiasem - klucz dynamometryczny mam do... auta, niby 40 Nm poszło na dokręcanie ale co to był za moment...). Ponoć stal się tak łatwo nie podda...
    2 punkty
  29. Miała być rama. Myślałem o zakupie i przewaleniu gratów ze Skociszcza do nowej R, ale... wyszło inaczej. Dobre spostrzeżenie. wybrałem opcję "częściowego złożenia". Wyszedłem z założenia, że na tym etapie serwisant zauważy ewentualne skuchy ze strony producenta. Tak, czy siak zanim ogarnąłem to co przyszło w pudle, to trochę czasu upłynęło. To co wyciągnąłem z pudła, to imho najsensowniejsze rozwiązanie. Były ZA, były PRZECIW, porównania, studiowanie tabelek, rozmowy przy piwie. A więc prosto z pudła: Poniżej już po zabawie w oklejanie, przerzuceniu kilku gratów ze Skociszcza i pierwszej kulance: Wszystko działa - zostały jeszcze jakieś tam drobne regulacje siodła i kokpitu. Operator zadowolony
    2 punkty
  30. @kazafaza do tej chwili nie korzystam z systemu, ponieważ sprzedaż to u mnie wciąż niewielki wolumen względem serwisu. Być może wkrótce się to zmieni i wtedy będę musiał zastanowić się z czego korzystać. Aktualnie przymierzam się do uruchomienia "autorskiego" programu do obsługi Klientów serwisowych (tylko na swój użytek), w tym integracji ze sklepem. Ale dopiero testuję to rozwiązanie i zobaczymy co z niego wyjdzie.
    1 punkt
  31. https://sportano.pl/p/398009/rower-gravelowy-marin-gestalt-700c-gloss-blue-green
    1 punkt
  32. Skoro tak to co robisz w tym wątku? Wątek zawiera pytanie o powody nie używania błotników. Rozumiem że te pytanie ci się nie podoba i cię w jakiś sposób uraziło. Czy nie łatwiej ci nie zabierać głosu w tym konkretnym wątku zamiast pisać o czymś zupełnie innym niż jego temat przy okazji wyzywając innych od trolli? Ani jeden twój post w tym konkretnym wątku nie odnosi się do tematu, którego wątek dotyczy - wszystkie to twoje wynurzenia na temat osoby pytającego. Zresztą dość chamskie. Nie wiem jaki masz w tym cel - wyprowadzić z równowagi, sprowokować?
    1 punkt
  33. 9mm to ciągle poniżej 1% jeśli chodzi o np. promień zawracania. Nieodczuwalnie rower będzie mniej narowisty, spokojniejszy przy zjazdach. Weź pod uwagę, że na dokładnie tej samej ramie wychodziły np. xc500 na rebie, która występuje jedynie z offsetem 51mm (29 boost).
    1 punkt
  34. Masz te? https://sportandleisure.com/products/shimano-tourney-sl-rs35-r-revoshift-7-speed-left-twist-shifter-with-gear-cable?variant=43744612057345&currency=GBP&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&srsltid=AfmBOoqHAshGrzb2Zy9sv2uUqbF-mK5TkTi4rnPjZlZ3t8jY8DF9xqf0s3g Jeśli tak to zmień na te https://www.sjscycles.co.uk/gear-shifters/shimano-tourney-slrv200-7-speed-revoshifter-rear-twist-shifter/ Ja założyłem ludziom kilka par takich , nowych revoshiftów - to niebo i ziemia. Dłuższy lepiej wyprofilowany chwyt, lekka praca, łatwa obsługa. Dostępne w wielu opcjach , 6 biegów. Dramat starych revo konfrontowałem wiele razy, Revoshifty są popularne w rowerach dziecięcych i to jest kompletna porażka erogonomii. Te działaja bardzo dobrze i wyczuwalnie lżej niż stare Ewentualnie to https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/tourney/SL-TX30-6R.html Działa dość lekko, niestety ergonomia to koło tego nie leżała. Więcej opcji specjalnie nie masz.
    1 punkt
  35. W górskim korba 30T jest dla mnie OK, w "fittnesie" mam 42T i nie chciał bym mieć nic mniej.
    1 punkt
  36. @leotdipl rozmawiamy tu o rowerze ze wspomaganiem elektrycznym czy klasyk? U mnie w Vado jest 48T z przodu i 11-42 na tył. Konfiguracja z 36T i jeszcze 50 z tyłu to dobra opcja chyba dla jeżdżących w Beskid rowerem cargo z trójką dzieci albo z pralką.
    1 punkt
  37. Jak najbardziej ma @KNKS podejrzewam, ze to jest jego pierwszy(poważniejszy) rower. na pierwszy gravel ok.
    1 punkt
  38. @chrismel To raz w życiu wybierz się na szosie w góry. Nie trzeba będzie nic tłumaczyć. Jeśli dla ciebie 38T jest wystarczające do jazdy na SZOSIE, to niech i tak będzie, bo jak widać pojęcie o temacie masz znikome.
    1 punkt
  39. Jeżeli planujesz po zakupie nowego roweru dalej jeździć na Tribanie to fitting na nim jest dobrym pomysłem. Raz że powinien poprawić się komfort jazdy oraz uzyskał byś informacje jaki rozmiar ramy powinieneś kupić w nowym rowerze. Natomiast jeżeli planujesz go sprzedać to lepiej zrobić tak jak pisze Spinoff. Na Ślęży szczękowe hamulce wystarczą. Cena tej Orki trochę wysoka. W Niemczech można mieć ja za mniej niż 10 000 zł. A na Di2 za 13 000. Warto rozważyć zakup za granicą.
    1 punkt
  40. Napędzie i sztywnych osiach.
    1 punkt
  41. Droga przez wieś na której miejscowi jeżdżą "szybko ale bezpiecznie" nie ma roku bez ofiar śmiertelnych. Co robi "lokals"? Stawia sobie chatę, całość ogradza płotkiem z betonu (już pomijając kwestie estetyczne - czyli bezguście) i skrzyżowanie skutecznie zasłania. Nie da się teraz nawet rowerem stamtąd wyjechać bez całkowitego stopu. I ja się pytam gdzie taki wieśniak ma godność i rozum człowieka? Gdzie jest prawo? Gdzie milicja?
    1 punkt
  42. tylko nie zaczynaj tak debaty o zasadności noszenia majtek 😁
    1 punkt
  43. Dobra, wiemy już do czego są błotniki (przynajmniej niektórzy), więc czas na kolejną debatę publiczną, może zacznę : skarpety do sandałów są po to, żeby po wejściu w krowią kupę, szybko je zdjąć i wyrzucić - wiem co mówię, bo kiedyś ciotka weszła, a nie miała skarpet, więc się wściekła, mimo że normalnie była oazą spokoju.
    1 punkt
  44. Ja raz dostałem mandat za „wolno”, ale z duchem przepisu nadal przetaczam się w tempie pieszego. Z założenia unikam jazdy po chodniku, co sprowadza przejeżdżanie po pasach do przypadków idiotycznych rozwiązań ścieżek lub właśnie przy rozpoczynaniu jazdy. Przypadek 1 jedziemy do miejsca, gdzie możemy zawrócić albo udać pieszego i przejść z rowerem przez pasy. W przypadku dwa należy przejść z rowerem i zacząć jechać po drugiej stronie. Inaczej mandat się należy.
    1 punkt
  45. @dargenn co byłoby lepsze? Crossówka, fitness, ewentualnie jakiś góral o rekreacyjnej geometrii, w zależności gdzie i jak to będzie używane. A dlaczego? Spróbuj ubrać 25 kg plecak i usiądź w pionie na taborecie ustawionym lekko pod górkę, a później wyobraź sobie że jeszcze musisz go rozpędzić do 20 km/h i wykonywać jakieś manewry.
    1 punkt
  46. Bo, nareszcie można uzupełnić bidony 🙂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...