Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      7 291


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      4 064


  3. wojtasin

    wojtasin

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      1 563


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 510


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo znów nad Wartą, ale godzinę temu.
    13 punktów
  2. Bo, nareszcie można uzupełnić bidony 🙂
    12 punktów
  3. Bo może mało spektakularne, do tego strzelone z siodła ale jak ja kocham przestrzeń 🙃
    11 punktów
  4. Bo spadające tynki🫠 Pozdrow'er😘
    10 punktów
  5. Bo miejsce odpoczynku pośrodku niczego
    10 punktów
  6. Bo serca roweru podglądanie...
    7 punktów
  7. Bo za stromo... dla mnie 😁, próbowałem
    6 punktów
  8. Bo nowy rower w swoim naturalnym środowisku.
    6 punktów
  9. Bo po dwóch tygodniach urlopu, aktywnego notabene bo sporo chodzenia było w Izerach i Karkonoszach, w końcu powrót na szlaki. W przyszłym roku urlop już obowiązkowo na rowerach, w planach powrót do Szklarskiej Poręby. Jest tam potencjał!
    5 punktów
  10. Muzeum w Oławie. Rowery też były, ale one akurat interesowały mnie najmniej.
    5 punktów
  11. Haki do trzech randomowych ram które mi spadły z nieba, tarczę, suport na zaś, sztycę na zaś i stałkę 56mm z AF🫠 Pozdrow'er😘
    3 punkty
  12. Custom Race nadaje się do szosy. Pierwszy większy kamień czy korzeń i nie masz bidonu. Dopóki nie odkryłem Cannibala, zaciskałem końcówkę Customa trytytką - poprawiało sytuację, ale zgubienia bidonów nadal się zdarzały. Po zmianie na Cannibal XC bidony wypadają mi jedynie z rąk, gdy te już drżą od jazdy po kamieniach 😆
    3 punkty
  13. Bo kiedy noc przechodzi w dzień🫠 Pozdrow'er😘
    3 punkty
  14. Nie wiem dlaczego, ale mam takie skojarzenie : nie chcę szosy, żeby nie golić nóg - z drugiej strony jeszcze mi się duży owad zaplącze, i wytracę 2 prędkość kosmiczną = nici z niemal pewnego KOMa Z kolei kilka kg błota przyklejonego w odpowiednich miejscach do ramy, może mnie przyspieszyć na zjeździe - obniżenie środka ciężkości + stabilizacja w zakrętach
    2 punkty
  15. @Krypto.Szosowiec - zrobiłem zestawienie dla siebie pod kątem zbliżających się wakacji. Do znalezienia w necie w moment ale skoro już mam gotowe na kompie to wklejam. Może się przyda.
    2 punkty
  16. Pora drugi rower przekonwertować na hydraulkie. Klamki i zaciski czekajo pół roku, ale szykuje się grubyy strzał pod koniec wakacji i bez gute hamulcen nie da rady Tylko owijki brakowało...
    2 punkty
  17. Reba to kołek, FOXa performance kupisz za 1500-1600 pln na luzie.
    2 punkty
  18. Bo to nie jest latarnia morska .
    2 punkty
  19. Bo Wawa, skrzyżowanie Kasprzaka z Karolkową i Prostą, nocą. Pozdrow'er😘
    2 punkty
  20. Bo innego patyka do podparcia roweru nie znalazłem
    2 punkty
  21. Bo czekam na tego wynża co wtedy...
    2 punkty
  22. Bo mam urlop i rower. I zamierzam wykorzystać jedno i drugie 😁
    2 punkty
  23. Masz prawo jazdy? Kartę rowerową? Cokolwiek? Przecież obydwie sytuacje są tak oczywiste, że nie wiem o co tu pytać. Pierwszą pozostawię bez komentarza. Jeżeli chodzi o drugą, to zawsze przejeżdżam, natomiast w tempie PIESZEGO. Przepisy nakazują zejście z roweru po to, żeby nie wjeżdżać na pasy jak wariat, co znacznie zwiększa ryzyko wypadku. Przejście obok pasów to nie rozwiązanie. Nie pamiętam dokładnie przepisów, ale drogę przekroczyć poza pasami można dopiero wtedy, gdy przejścia nie ma w promieniu 50 czy 100 metrów. Co do "mandaciarzy". Wspaniałe określenie. Łamiesz świadomie prawo, a czepiasz się Policji że Cię za to zatrzymują. Tak jak napisałem powyżej, ja przez pasy przejeżdżam, natomiast robię to wolno i jeżeli dostanę mandat, to z własnej winy.
    1 punkt
  24. Szukając po kodzie KRX4002DLF6SX100 wynikałoby, że to BL-RX600, jedynie hamulec.
    1 punkt
  25. Nie będę publikował zdjęć moich podudzi, ale ostre, metalowe piny zostawiają pamiątki, z drugiej strony, z dobrym butem trzymanie jest magiczne. Ale to co potrzebne w rowerze górskim nie jest istotne w krosie.
    1 punkt
  26. Ja nie do końca rozumie idę zakupu elektryka nie związanego z budową i geometrią MTB. Ta Koskowa Góra to co najmniej jak na jeden raz a okolice przy mocnym elektryku są na tyle atrakcyjne, że wszystkie 3 propozycje tylko zniweczą potencjalne plany zapuszczenia się dalej. Elektrykiem jedzie się naprawdę piorunem więc bardzo to ograniczy możliwości. Tym nawet na Parszywkę będzie kijowo jechać gdyby taka opcja w głowie zaświtała.
    1 punkt
  27. Wczoraj przyszły Amazonowe Maxxisy, straszyli, że dostawa w 3-8 miesięcy a przyszły w 10 dni W międzyczasie wpadły też rękawiczki Endura Hummvee w kolorze pasującym do ramy mojego mtb
    1 punkt
  28. Wrzuć jakiś film lub zdjęcia z pedałowaniania. 19stka na pewno nie. Już ten 21 jest maława, reach ma taki jak ja przy 175cm wzrostu i rozmiarze ramy M.
    1 punkt
  29. Bo... Trzebież "zaliczona" Bo... nowym rowerem.
    1 punkt
  30. Ustaw bloki w butach w osi pedałów . To inaczej znaczy któraś noga ucieka na bok i wymaga korekty /przesunięcia pod kątem bloku aby całość była w osi pomimo przekrzywiania nogi. A w którą stronę ? To sprawdzisz jak lekko przekrzywisz nogę na pedale przy kręceniu i wtedy zobaczysz ,że w pewnym momencie jest cisza.
    1 punkt
  31. mam podobne doswiadczenia do @cervandes dlatego byłem ciekaw czy komuś podkładka pomogła, na dwie pary butów shimano i dwa komplety pedałów m520 wszystkie kombinacie skrzypią a pomaga posmarowanie bloków/ zatrzasków. Olejami na krócej, smarem stałym na dłużej. taką kombinację sprawdzałem smarując miejsca podparcia buta bez dotykania bloków i to mi nie pomagało, dopiero dawanie smaru na blok rozwiązywało problem skrzypienia.
    1 punkt
  32. Ja mam podkładkę pod blokami w butach XC61 i absolutnie ona niczego nie zmienia. Skrzypienie to dźwięk bloku o zatrzask a nie podeszwy o pedał. Podkładkę się zakłada, jeśli but ma wysoki profil bieżnika i instrukcja tego wymaga. Wsadzanie podkładki niezasadne nie zmienia prawie nic, poza tym, że pedał jest wpięty wyłącznie blokiem i stopa nie opiera się podeszwą buta, co normalnie powinno mieć miejsce. W butach M520, które też posiadam blok wystaje tyle, że podeszwa się opiera o klatkę pedału, w XC61 blok bez podkładki był głębiej osadzony na tyle, że trzeba było mocno naciskać aby się zapięło. Wracając do meritum - u mnie też trzeszczy, bo blok się dociera z zatrzaskiem i pasując do siebie idealnie zaczynają skrzypieć. Jeśli pedały zostały odtłuszczone, to zwyczajnie należy miejsce styku bloku z zatrzaskiem przesmarować. Też próbowałem silikonu i miałem podobne efekty - jedna jazda i skrzypienie powracało. A potem zacząłem smarować tym, co akurat miałem w ręku - zwykły smar rowerowy albo nawet olej do łańcucha. Mała kropla na palec i wystarczy gniada przetrzeć, pomaga na kilkaset km. Zazwyczaj co drugie smarowanie łańcucha przecieram na koniec palcem pedałki i w tym roku skrzypienia nie słyszałem ani razu. A wierzcie mi, SPD i bloki mam już naprawdę DOBRZE dotarte.
    1 punkt
  33. Bo nie patrzyły w stronę słońca.
    1 punkt
  34. Gdzie się nie obejrzę tam góry.
    1 punkt
  35. Bo ostatnio moja najczęstsza destynacja.
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Bo czasem warto spędzić wieczór nad Wartą.
    1 punkt
  38. Bo wiem gdzie przeczekam nadchodzącą burzę 😁
    1 punkt
  39. Morze, latarnia, kuter - taki widok zawsze mnie uspokaja.
    1 punkt
  40. Odpowiem sam sobie w temacie bo może ktoś będzie miał podobny pomysł i natknie się na tego posta. Założyłem korbę 22/30/40 + suport BB52. Dajemy dwie podkładki z lewej strony, jedną z prawej. W tej konfiguracji nie ma potrzeby wymieniać fabrycznej przerzutki Sora która jest w Marinie 4C. Wózek ma wtedy minimalny prześwit, niewiele ponad 1 mm, góra 2 mm ale nie obciera. Przerzutka obsługuje cały zakres kasety na zębatkach 22 i 30 bez obcierania. Na zębatce 40 nie obsługuje 3-ch najmiększych przełożeń (właściwie obsługuje ale obciera). Czyli na 40T mamy do dyspozycji 6 koronek. Skoro fabryczna Sora obsługuje tą korbę to obsłuży także 22/32/44 i 26/36/48 czyli każdą korbę MTB i trekkingową.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...