Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.07.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo po dwóch tygodniach urlopu, aktywnego notabene bo sporo chodzenia było w Izerach i Karkonoszach, w końcu powrót na szlaki. W przyszłym roku urlop już obowiązkowo na rowerach, w planach powrót do Szklarskiej Poręby. Jest tam potencjał!5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
Custom Race nadaje się do szosy. Pierwszy większy kamień czy korzeń i nie masz bidonu. Dopóki nie odkryłem Cannibala, zaciskałem końcówkę Customa trytytką - poprawiało sytuację, ale zgubienia bidonów nadal się zdarzały. Po zmianie na Cannibal XC bidony wypadają mi jedynie z rąk, gdy te już drżą od jazdy po kamieniach 😆3 punkty
-
3 punkty
-
Nie wiem dlaczego, ale mam takie skojarzenie : nie chcę szosy, żeby nie golić nóg - z drugiej strony jeszcze mi się duży owad zaplącze, i wytracę 2 prędkość kosmiczną = nici z niemal pewnego KOMa Z kolei kilka kg błota przyklejonego w odpowiednich miejscach do ramy, może mnie przyspieszyć na zjeździe - obniżenie środka ciężkości + stabilizacja w zakrętach2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Masz prawo jazdy? Kartę rowerową? Cokolwiek? Przecież obydwie sytuacje są tak oczywiste, że nie wiem o co tu pytać. Pierwszą pozostawię bez komentarza. Jeżeli chodzi o drugą, to zawsze przejeżdżam, natomiast w tempie PIESZEGO. Przepisy nakazują zejście z roweru po to, żeby nie wjeżdżać na pasy jak wariat, co znacznie zwiększa ryzyko wypadku. Przejście obok pasów to nie rozwiązanie. Nie pamiętam dokładnie przepisów, ale drogę przekroczyć poza pasami można dopiero wtedy, gdy przejścia nie ma w promieniu 50 czy 100 metrów. Co do "mandaciarzy". Wspaniałe określenie. Łamiesz świadomie prawo, a czepiasz się Policji że Cię za to zatrzymują. Tak jak napisałem powyżej, ja przez pasy przejeżdżam, natomiast robię to wolno i jeżeli dostanę mandat, to z własnej winy.1 punkt
-
Oba są lewe bo ani nie możesz przekraczać podwójnej ani jechać po pasach. Fakt, że w pewnych okolicznościach ma się to gdzieś to inna sprawa. Gdzie jest haczyk albo ja nie kumam bo pytania oba są dość banalne. A z tymi światłami to chyba tylko jak jakiś kretyn z ministerstwa albo inny na komendzie musi się wykazać. Ja w żadnym nawet odblasku nie mam.1 punkt
-
Szukając po kodzie KRX4002DLF6SX100 wynikałoby, że to BL-RX600, jedynie hamulec.1 punkt
-
Nie będę publikował zdjęć moich podudzi, ale ostre, metalowe piny zostawiają pamiątki, z drugiej strony, z dobrym butem trzymanie jest magiczne. Ale to co potrzebne w rowerze górskim nie jest istotne w krosie.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja nie do końca rozumie idę zakupu elektryka nie związanego z budową i geometrią MTB. Ta Koskowa Góra to co najmniej jak na jeden raz a okolice przy mocnym elektryku są na tyle atrakcyjne, że wszystkie 3 propozycje tylko zniweczą potencjalne plany zapuszczenia się dalej. Elektrykiem jedzie się naprawdę piorunem więc bardzo to ograniczy możliwości. Tym nawet na Parszywkę będzie kijowo jechać gdyby taka opcja w głowie zaświtała.1 punkt
-
1 punkt
-
@sjzryry, proponowanie 170 mm na taką jazdę jest delikatnie mówiąc nie na miejscu 😁. @LukiX, sprawdź w Decathlon Rent czy mają na stanie Rockridera XC 100 S / 500S / 900S albo AM 50S/100S i będziesz wiedział co Ci bardziej pasuje.1 punkt
-
Ustaw bloki w butach w osi pedałów . To inaczej znaczy któraś noga ucieka na bok i wymaga korekty /przesunięcia pod kątem bloku aby całość była w osi pomimo przekrzywiania nogi. A w którą stronę ? To sprawdzisz jak lekko przekrzywisz nogę na pedale przy kręceniu i wtedy zobaczysz ,że w pewnym momencie jest cisza.1 punkt
-
Ja mam podkładkę pod blokami w butach XC61 i absolutnie ona niczego nie zmienia. Skrzypienie to dźwięk bloku o zatrzask a nie podeszwy o pedał. Podkładkę się zakłada, jeśli but ma wysoki profil bieżnika i instrukcja tego wymaga. Wsadzanie podkładki niezasadne nie zmienia prawie nic, poza tym, że pedał jest wpięty wyłącznie blokiem i stopa nie opiera się podeszwą buta, co normalnie powinno mieć miejsce. W butach M520, które też posiadam blok wystaje tyle, że podeszwa się opiera o klatkę pedału, w XC61 blok bez podkładki był głębiej osadzony na tyle, że trzeba było mocno naciskać aby się zapięło. Wracając do meritum - u mnie też trzeszczy, bo blok się dociera z zatrzaskiem i pasując do siebie idealnie zaczynają skrzypieć. Jeśli pedały zostały odtłuszczone, to zwyczajnie należy miejsce styku bloku z zatrzaskiem przesmarować. Też próbowałem silikonu i miałem podobne efekty - jedna jazda i skrzypienie powracało. A potem zacząłem smarować tym, co akurat miałem w ręku - zwykły smar rowerowy albo nawet olej do łańcucha. Mała kropla na palec i wystarczy gniada przetrzeć, pomaga na kilkaset km. Zazwyczaj co drugie smarowanie łańcucha przecieram na koniec palcem pedałki i w tym roku skrzypienia nie słyszałem ani razu. A wierzcie mi, SPD i bloki mam już naprawdę DOBRZE dotarte.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mega wada - alu tylni trójkąt i brak zawiasu w okolicy osi.. zawieszenie pracuje na zasadzie zginania się rurek aluminiowych. Prędzej czy później się to złamie zmęczeniowo.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00