Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      10 412


  2. Lezia

    Lezia

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      894


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      7 291


  4. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      3 909


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo randka na Książęcej Górze.
    11 punktów
  2. Bo ostatnio moja najczęstsza destynacja.
    9 punktów
  3. 8 punktów
  4. Gdzie się nie obejrzę tam góry.
    6 punktów
  5. 5 punktów
  6. Miała być rama. Myślałem o zakupie i przewaleniu gratów ze Skociszcza do nowej R, ale... wyszło inaczej. Dobre spostrzeżenie. wybrałem opcję "częściowego złożenia". Wyszedłem z założenia, że na tym etapie serwisant zauważy ewentualne skuchy ze strony producenta. Tak, czy siak zanim ogarnąłem to co przyszło w pudle, to trochę czasu upłynęło. To co wyciągnąłem z pudła, to imho najsensowniejsze rozwiązanie. Były ZA, były PRZECIW, porównania, studiowanie tabelek, rozmowy przy piwie. A więc prosto z pudła: Poniżej już po zabawie w oklejanie, przerzuceniu kilku gratów ze Skociszcza i pierwszej kulance: Wszystko działa - zostały jeszcze jakieś tam drobne regulacje siodła i kokpitu. Operator zadowolony
    5 punktów
  7. Też wrzucę mojego HaeLa, a co! Ja dla odmiany ostatnio uturbiłem napęd. Stwierdziłem, że dwa single mtb, to o jeden za dużo. Było 34/17, jest 1x11 36/11-40. Nie zdążyłem do zdjęcia oskrobać go z błota. Wybaczcie
    3 punkty
  8. 3 punkty
  9. 3 punkty
  10. Bo czasem warto spędzić wieczór nad Wartą.
    3 punkty
  11. Ja bym poczekał do listopada. Będzie jak znalazł kiedy zacznie padać deszcz ze śniegiem i zrobi się ślizgawica.
    2 punkty
  12. Ja mam klamki i hamulce Mt410 w rowerze na płaski teren, w porównaniu do klamek w mt520, to niebo a ziemia. Dłuższe hamowanie w 410 wymaga użycia dwóch palców, nie ma regulacji odległości od kierownicy. Jak planujesz ambitniejszą jazdę to moim zdaniem lepiej dołożyć. Ostatnio też kupiłem tarcze mt800 na jakiejś promocji, nie widzę wielkiej różnicy między nimi a podstawowymi, które miałem, poza tym że chyba się lekko krzywią, bo z czasem klocki potrafią obcierać.
    2 punkty
  13. Sposób utylizacji starych łańcuchów rowerowych 😁
    2 punkty
  14. 2 punkty
  15. Neverending stoooooory... 🎵 - suport Shimano SM-BB71-41A - piasta DT Swiss 240 EXP (bębenek na sprzedaż jakby ktoś potrzebował) - 2x koszyk na bidon Elite Cannibal XC w kolorze serca mojej byłej - pedali XLC PD-M10 (za 10€ byli to wziełem do Gruza )
    2 punkty
  16. 52 km popołudniowego „szwendania”. To niestety nie jest mój dom
    2 punkty
  17. Bo wiem gdzie przeczekam nadchodzącą burzę 😁
    2 punkty
  18. Musiałem zastąpić starego złomiaka-pseudogravela. Nowym niezłomiakowym pseudogravelem. Część gratów przetransplantowana. Kiera do skrócenia o 10cm. Kultura pracy clarisa to porażka - to już nawet moje alivio9 chodziło lepiej. Podobnie mechaniczne heble - spowalniacze. rama/widły/piasty - spory plus i zmiana na lepsze. Jest lżej i wykonanie zaskakuje na plus. Geometria nie do końca mi pasuje mojej budowie ciała - rower na wysokość jak najbardziej OK ale za krótki. Reasumując - jestem z roweru zadowolony! Jak zajeżdżę to co mam to pewnie przestawię go na najtańszego GRXa z barankiem.
    2 punkty
  19. Bo fajne szutry z fajną laską w fajnej puszczy
    2 punkty
  20. Ja zmieniłem w jednym rowerze amortyzator z offsetu 44 na 51mm ale nie był to dokładnie ten sam, różnicy nie odczułem, zatem po ok 2000km wróciłem do starszego amortyzatora by znów porównać i..także nic nie odczułem. Oczywiscie nie jestem super hiper extra testerem i wyjadaczem i takie niuanse mogą mi umykać.
    1 punkt
  21. Jak chcesz pedały platforma /spd to te buty pod platformę będą kiepskie . Jak chcesz buty uniwersalne pod spd i pod platformę to kłania się model Speca 2FO ClipLite lub inne w tym stylu.
    1 punkt
  22. Panowie @Maciorra , @Tyfon79 ja mam możliwość zmiany offsetu w widelcu i zapewniam ,że różnicę czuć i to bardzo.
    1 punkt
  23. Bezsensowny wywód. Nie trzeba pchać się w błoto. Wystarczy przejechać się po mieście w deszcz, zawsze jest piasek którym np sypie po napędzie i plecach. Ale fakt, większość nie jeździ w deszcz. Jeżeli ty np jeździsz tylko gdy jest sucho to rzeczywiście ci błotniki niepotrzebne. Ja akurat właśnie jeżdżę do pracy niezależnie od pogody.
    1 punkt
  24. Ja tu nie słyszę żadnego chrobotania, może troszkę głośniej pracujący łańcuch tu bym stawiał na smar jaki stosujesz. No i miej na uwadze że przy napędzie 1rz. na tych skrajniejszych przełożeniach też będzie głośniej pracował przez większy przekos to też normalne.
    1 punkt
  25. Przeglądając jakiś czas temu forum, także szukałem roweru dla siebie w tym budżecie i w takiej kategorii. Udało się kupić Nulane Race na niemieckiej stronie nanobike.de. Na mój wzrost (192cm) rozmiar 62 nie był nigdzie dostępny w Polsce. Na rowerze przejechałem już 120km i uważam że był to dobry zakup. Rower jest lekki, ma sporo przełożeń i prosta kierownica jest zdecydowanie lepsza jeżeli ktoś nie chce baranka. Dzięki @Greg1 za polecenie
    1 punkt
  26. Wytnij sobie z rurki PVC. Jakich i ile podkładek potrzebujesz? Mam coś w zapasie + używaną korbę DUB na sprzedaż z chyba trzema w komplecie, więc coś się znajdzie.
    1 punkt
  27. Właśnie jeden oglądałem w sklepie pod warszawą i był jasny szary jakby. Byłem na urlopie i we wrocławiu zamówiłem rower za 5k wlasnie, Jak pojechalem do sklepu to własnie patrze jakiś dziwny. Na fakturze i w ksiażce jest jako szaro granatowy. Facet w sklepie mówił że jasne szare mieli GEN1, a GEN2 jest taka. Nie wiem, nie wnikałem już, wziąłem i nie marudziłem. Jest taki ciemny szary w sumie. Co do korby- ja sprzedałem bo mi sie nie podobała, a i na 1x wszedłem. Fotka za sklepu. @Zuchu Mi nie obsłużyła 11-51, ale 42t powinna, trzecia koronka w tej kasecie to 39, i miała już problem ta przerzutka.
    1 punkt
  28. Morze, latarnia, kuter - taki widok zawsze mnie uspokaja.
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Ale kolega chce kupić rower elektryczny a nie skuter czy motocykl. A te mają ograniczenie do 250W.
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Wszystkie legalne rowery na rynku mają 250W mocy znamionowej. Najsensowniej porównać moment obrotowy 60Nm to raczej mało w tak ciężkim rowerze. Tak samo bateria 500wh. Z drugiej strony, w tym budżecie ciężko wybrzydzać.
    1 punkt
  33. Powtórzę dobrą radę - lakiernik. Jeździłem już z dwoma rowerami do lakiernika, żeby mógł "sczytać" kolor i dorobić zaprawkę. Drobny papier, odtłuszczacz i zamalowujesz. Jak wyschnie - naklejasz folię ochronną samochodową - na alle jest tego pełno - grubsze, cieńsze, na karoserię, na reflektory - i naklejasz. Jak nowe już nie będzie wyglądało, chyba że całość zlecisz lakiernikowi i wycieniuje Ci pół ramy; ja aż takim estetą nie jestem, rower ma jeździć. Naklejki na ramę to jest jedna z pierwszych rzeczy, jaką robię przy nowym rowerze, potem jak z samochodem - każde obicie, otarcie boli aż machasz na to ręką i zabezpieczasz, żeby jakoś wyglądało albo korozja nie brała.... W jednym rowerze był problem, bo część elementów była lakierem fluorescencyjnym pokryta - mój lakiernik takich nie miesza, w dodatku powierzchnia była tak mała (tylne widełki), że pistolet nie mógł odczytać kodu. Szukałem więc lakieru na alle na chybił - trafił i za drugim zakupem nawet trafił. Polakierowałem sobie ubytki całkiem ładnie, pech chciał, że za mało starannie okleiłem papierem sekcje w innym kolorze i mam polakierowane nieco więcej, niż bym chciał Ale to rower do ciorania i pod sakwy więc trudno się mówi
    1 punkt
  34. Ja nie czuję nerwowości, ale ludzie prowadzący bary czy pensjonaty są poddenerwowani, bo sezon w pełni, a ludzi mało a nic się nie dzieje. Nie widziałem ani wojska polskiego ani specnazu. Jedna pani widziała helikopter. Żeby było na temat dorzucam zdjęcie.
    1 punkt
  35. Bo są w Polsce miejsca, gdzie szutrówki krzyżują się bezkolizyjnie... Nie mogłem zrozumieć, dlaczego w Puszczy Rominckiej i okolicach tak pusto - tu powinny być te tysiące sprzedanych graveli. To raj.
    1 punkt
  36. Z tego co się orientuję to wolnobiegi były z początku produkcji, a później weszły już kasety - właśnie mam Triban RC100 (ale już z kasetą)
    1 punkt
  37. ... bo trzydziesty kilometr pod górę 😎
    1 punkt
  38. Przejechałem całą Polskę (samochodem) aby z gór na rowerze trail przenieść się nad jeziora na rowerze fitness. Rok temu jeździłem tu (Suwalszyzna) na MTB. Dziś byłem w szoku - wszystkie podjazdy są krótsze i mniej strome, wszystkie zjazdy są stromsze i często jest z górki tam, gdzie wcześniej było płasko. Jakbym nie widział licznika, to bym nie uwierzył, że rozgrzewkowa wycieczka miała 36km a nie 18. Bałem się trochę zjazdów po szutrze, ale nie było problemów, trochę gorzej na drodze z błotkiem - ale cóż - Tufo Speedero to nie Maxxis Assagai. Córka zachwycona jazdą na swoim gravelu. Żona nadal na MTB, ale z lekkimi i gładkimi oponami. Na zdjęciu rower przed wycieczką, na bagażniku bojka do pływania (już wiem, że założyłem torebkę tył na przód).
    1 punkt
  39. Tu jest fajna check lista co sprawdzić gdy coś stuka w rowerze https://www.1enduro.pl/rower-piszczy-trzeszczy-klika-skrzypi-cyka/
    1 punkt
  40. Witam Podłączam się pod wątek, podobnie jak wyżej szukam fitnessa, uważam że CUBE NULANE PRO to dobry wybór. tylko widzę problem z dostępnością zwłaszcza w rozmiarze 59L. Jak ktoś ma link do sklepu z dostępnością tego rozmiaru to poproszę.
    1 punkt
  41. Jaki Scott? Metrix 20? Jeśli tak to ma on napęd Tiagra 2x10 a Cube Nulane Pro (jeśli też o tym modelu mówimy bo coś wspomniałeś o Nulane SLX) ma napęd GRX 2x10. Uważam, że do nieśpiesznego szwędania sie z dzieciakami lepszy będzie bardziej miękki GRX z korbą 46/30T niż twarda, szosowa Tiagra z korbą 50/34T. Tym bardziej, że chcesz też po Jurze jeździć. Żeby nie było - mam fitnessa z napędem Tiagra 2x10, Cube SL Road czyli poprzednika Nulane i jest to świetny napęd ale ten rower z Tiagrą to bardziej "szosa z prostą kierownicą" niż "grawel z prostą kierownicą". Szybki, sztywny, twardy, taki uliczny wojownik. Nawet był czas, że miałem w nim opony szosowe slicki 28c i było to super połączenie. Teraz mam w nim leciutkie, 330 gramowe semislicki Hutchinson Overide 35c i też są ekstra ale nie wyobrażam sobie obucie tego roweru czyvtego Svotta w grawelowe Schwalbe g-one Allround 40c, to nie pasuje do jego charakteru Jaki Scott? Metrix 20? Jeśli tak to ma on napęd Tiagra 2x10 a Cube Nulane Pro (jeśli też o tym modelu mówimy bo coś wspomniałeś o Nulane SLX) ma napęd GRX 2x10. Uważam, że do nieśpiesznego szwędania sie z dzieciakami lepszy będzie bardziej miękki GRX z korbą 46/30T niż twarda, szosowa Tiagra z korbą 50/34T. Tym bardziej, że chcesz też po Jurze jeździć. Żeby nie było - mam fitnessa z napędem Tiagra 2x10, Cube SL Road czyli poprzednika Nulane i jest to świetny napęd ale ten rower z Tiagrą to bardziej "szosa z prostą kierownicą" niż "grawel z prostą kierownicą". Szybki, sztywny, twardy, taki uliczny wojownik. Nawet był czas, że miałem w nim opony szosowe slicki 28c i było to super połączenie. Teraz mam w nim leciutkie, 330 gramowe semislicki Hutchinson Overide 35c i też są ekstra ale nie wyobrażam sobie obucie tego roweru czyvtego Svotta w grawelowe Schwalbe g-one Allround 40c, to nie pasuje do jego charakteru. Edit. Widzę, że nawet Nulane Race na GRX-ie 2x11 mieściłby się w budżecie. Generalnie jakaś posucha jest teraz i mała dostępność, tu jest Nulane Pro: https://www.rowerowy.pl/cube-nulane-pro-56m-sza-cza-23.html A tu Race: https://www.rowerowy.pl/cube-nulane-race-56m-cze-cza-23.html
    1 punkt
  42. To ja dorzucę jeszcze Cube Nulane Pro - sztywne osie, karbonowy wideł, hydrauliczne hamulce, napęd 2x10 Shimano GRX, fabrycznie opony grawelowe 40c, producent opisuje go jako grawela z prostą kierownicą. W PL dosyć drogo wyceniony, grubo ponad 5k zł, w DE taniej bo 1,1k eur
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...