Skocz do zawartości

Ranking

  1. ernorator

    ernorator

    Użytkownik


    • Punkty

      25

    • Liczba zawartości

      701


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      25

    • Liczba zawartości

      7 291


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      2 310


  4. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      774


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 17 punktów
  2. 16 punktów
  3. 16 punktów
  4. 15 punktów
  5. Bo w Puszczy niektóre ścieżki na mapie wyglądają tak
    15 punktów
  6. Bo musiałem odstawić auto do Płocka, przecież nie będę wracał autobusem Polecam trasę z Płocka do Puszczy Kampinoskie przy wale Wisły, jak w bajce.
    14 punktów
  7. Bo się szosmeni szykują do wyjazdu.
    11 punktów
  8. Pojechałem po pasek tętna i jakoś tak wyszło. Już nie potrzebuje powerbanka.
    8 punktów
  9. A może po prostu jest promocja na aparaty słuchowe dla szosowców? (Pa)Góry Bardzkie
    7 punktów
  10. dzięki wspaniałomyślności @wr81 bo mnie oznaczył na testy maxisy z amazona za stówe
    6 punktów
  11. 6 punktów
  12. Bo jakoś tak gorąco trochę 🙃
    6 punktów
  13. Gdybym był kobietą i mój mąż przytargał do chałupy rower za 500 zł to bym go wywalił z domu i poszukał innego męża.
    5 punktów
  14. 2x Continental Podwójny Wojownik III 26x1,9" Do Gruza, bo jednak na 20-letnich fabrycznych oponach jeździło się dość ciężko i nieprzyjemnie. Teraz i lżej, i ciszej...i szybciej! Nie spodziewałem się cudów za 69,99 zł, a okazuje się, że to naprawdę rewelacyjne opony!
    5 punktów
  15. Bo łąka nie może się zdecydować jaki chce mieć kolor.
    5 punktów
  16. Bo padł 🫠 ale powstał i zrobił 28 km Pozdrow'er 😘
    4 punkty
  17. Bo spotkałem wędrowca Myślałem, że bezdomny, pytam czy to jego dom a on że to jego hobby i wakacyjna podróż
    4 punkty
  18. Wyprzedaże Równouprawnienie/parytety
    4 punkty
  19. 4 punkty
  20. Witam. Pożyczyłem sobie od kolego centownicę taką najtańszą i najprostrzą z allegro.. Niestety produkt okazał się szmelcem. Cała konstrukcja była z plastycznego gównolitu. Postanowiłem więc zbudować coś samemu. Jutro jadę na urlop, a projekt jeszcze dziś kończyłem, więc nie miałem możliwości aby dłużej z tym popracować. Mimo to z efektów jestem bardziej niż zadowolony. Moje przednie koło po bliskim spotkaniu z labradorem biło około 3 mm. Po zlokalizowaniu raptem kilku szprych teraz bije ok 0,6mm po może 3 minutach zabawy Nogi można rozszerzać od około 100 do 150mm. Koła montuje się na szybkozamykacz, przednie na krótszy, tylne na dłuższy Do poprawy jest jeszcze podstawa. Muszę gdzieś dorwać jeden kawałek płyty MDF, najlepiej 18mm. Teraz to 3 listewki skręcone w H. Podstawa nie jest najstabilniejsza. Ale tragedii nie ma. Zegar jest na tyle czuły, że wykrywa naklejkę, któta jest na obręczy,. Koszt: wskaźnik zegarowy z portalu aukcyjnego za 3 dyszki, garść śrubek za dyszkę i parę walających się desek, profili albuminowych, tudzież starych drewnianych klocków po moim dziecku. Budowa to jakieś 2 wieczory w garażu przy paru izotonikach w puszce
    3 punkty
  21. A gdzie wpływ ciśnienia w kole ja się pytam ? Ma większe znaczenie niż zużywający się bieżnik. A niebagatelne odziaływanie temperatury na wahania ciśnienia a za tym obwodu koła ?
    2 punkty
  22. Te siatki przeciw owadom w kaskach Rudy to dramat(mam jeden - nadaje sie na wiosnę/jesień). Są tak grube ze w lecie idzie się ugotować. W Uwex-ach (niektórych) są dużo cieńsze. @Mentos Ja kupuję cieniutką czarną siatkę do okien przeciw owadom, przycinam i wyklejam sobie kaski klejem na gorąco (punktowo). Giro Helios i Aries
    2 punkty
  23. Każdy ma jakąś szajbę. Ja np mam na punkcie dobrych i czystych butów. A ktoś inny może być skupiony na wybitnie precyzyjnym mierzeniu przebiegu roweru. Jeśli tylko sprawia Ci to przyjemność, to eksperymentuj, kombinuj, licz. Podpowiem tylko, że możesz założyć N liczników na rower i mierzyć wyniki dla różnych obwodów koła. Dodatkowo proszę pamiętaj, że przednie koło robi większy przebieg niż tylne.
    2 punkty
  24. Zamieniłem fabryczną, wietnamską "tekturę" na prawdziwe opony. Wnioski? Rower sam jedzie, kapcie trzymają trakcję a w piach się wgryzają, dzięki temu, że bieżnik jest tak zmyślnie, nienachalnie wykombinowany 😉. Na asfalcie można się lekko unieść, bo płynie się na środkowym, dość zwartym pasie opony, a rozmiar 45C jest dla nadgarstków jak amor w MTB. Ciśnienie 2 bary przód i 2,4 - 2,5 bara tył, jest dla mojej wagi optymalne i komfortowe. P.S. Żeby Pirelli idealnie ułożyć na obręczy, trzeba ją pierwszy raz napompować do maxa, czyli ok. 4,5 bara (nie będzie efektu bicia na boki).
    2 punkty
  25. Siała baba mak, nie wiedziała jak Dlatego wyrosło jej zborze I rower w ciemnym kolorze.
    2 punkty
  26. Bo jest kawałek dachu w lesie
    2 punkty
  27. O jak ja lubię taką wieś.
    2 punkty
  28. 2 punkty
  29. Bo bidon zastępczy dał radę.
    2 punkty
  30. Zadar - z tegorocznej wyprawy przez Chorwację
    2 punkty
  31. z jednej strony powiedziałbym, że komuś się w życiu nudzi , z drugiej strony ja wyczuwam różnicę w smaku espresso przy zmieleniu więcej lub mniej 0.5grama kawy....także ten tego...każdy ma jakiegoś bzika. Nie zliczę ile filiżanek wylałem w poszukiwaniu idealnego uzysku.
    1 punkt
  32. Biorąc pod uwagę wzrost/wagę możesz spokojnie brać 40 a flara to już indywidualne preferencje
    1 punkt
  33. @spidelli z powiązań DP AG i DHL (DHL jako logistyczne i światowe "ramię" poczty niemieckiej) wynika zestawienie tych dwóch firm na etykiecie. Niemiecki nadawca skorzystał z jakieś "wspólnie brandowanej" usługi. To jedno, a drugie, że teraz wszędzie tnie się koszty, więc przewoźnikiem po polskiej stronie granicy - dla przesyłki formalnie jak najbardziej pocztowej - może być ktokolwiek, kto posiada status operatora pocztowego i zaoferował swoje usługi przewoźnikowi od strony nadawcy - np. GLS. To wcale nie musi być operator wyznaczony/narodowy/monopolistyczny - jakikolwiek status teraz PP posiada... Zdarzyło mi się (poza przypadkami DP/DHL>GLS właśnie) - na tej samej zasadzie - otrzymywać przesyłki z Holandii - formalnie nadawane jako pocztowe, z przewoźnikiem od strony nadawcy DHL 🙂, a po stronie polskiej - uwaga - InPost.
    1 punkt
  34. Kaseta 11s szosowa od Shimano jest nieco szersza. Do DT potrzebny bebenek 11s road. Nie wiem jak kasety SRAM.
    1 punkt
  35. Brak płynnej pracy przy zmiane przełożenia oraz brak powtarzalności działania - tzn. zmieniasz przełożenie w to albo bardzo leniwie się zmieni albo wcale. Za daleko jest kółko prowadzące od kasety już w środku zakresu. Z kaset 11-36 mtb to chyba tylko chińszczyzna.
    1 punkt
  36. Daj sobie z tym spokój. Będziesz czuł taką potrzebę to sobie wymienisz. Nie ma sensu wymieniać kół za połowę wartości roweru bo ci jakieś randomy w internecie napisały, że są słabe
    1 punkt
  37. Wszystko trzeba zmienić na raz. Sugeruję serwis z uwagi na narzędzia oraz dobór suportu. Jak pominiemy suport i korbę (ostatecznie samą korbę, bo można kupić na kwadrat) to poza kluczami potrzebny klucz i bacik do łańcucha i trochę wiedzy.
    1 punkt
  38. Nie da się zmieniać po trochę bo nie będzie ze sobą "gadać"/ Najlepiej od razu. Ale żeby zminimalizować koszty można polować na jakieś promocje i dać sobie czas na zebranie wszystkich gratów. Ja np. jak wymieniałem napęd w swoim to przez zimę kupowałem komponenty, część nawet na olx, nowych z demontażu z nowego roweru i dzięki temu trochę zaoszczędziłem. Ale jak Ci zależy na czasie to trzeba kupić wszystko na raz
    1 punkt
  39. Jak awaryjnie, to każdą oponą szosową przelecisz. Zrób jak uważasz, natomiast ja wychodzę z założenia że opona to jedyna rzecz, która ma kontakt z podłożem. Według mnie, nie warto na tym oszczędzać. Nic tak nie odmieniło mojego poprzedniego roweru szosowego, jak zmiana ze średniaków na topowy model. Zupełnie inna jakość jazdy.
    1 punkt
  40. Tylko zwracaj uwagę na rower bo mostek zintegrowany albo jakiś fikuśny pasujący tylko do tego roweru będzie ciężko albo wcale nie będzie można zmienić na mniejszy. Nawet w addiccie musiałem szukać takiego samego bo z jakimś zwykłym PRO musiał bym zmieniać wszystkie aero podkładki pod mostkiem i kapsel a znowu okrągłe podkładki nie licowały by się estetycznie z wycięciem na ramie i im dalej w las tym więcej drzew. @Krypto.Szosowiec jak on chce na szuter czasem wjechać to ze zwykłymi GP5000 może być różnie, dużo razy wjechałem na szuter, 2 razy kupiłem nową opnę.
    1 punkt
  41. Nie, te: https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-grand-prix-5000-pd19337/?v_Id=128067 Poszukaj sobie na Biostern, chyba że lubisz przepłacać w CR.
    1 punkt
  42. Będzie działać. Max rozpiętość kasety 11-36, przy 11-42 działa tragicznie.
    1 punkt
  43. Wyściółka jest z siatką
    1 punkt
  44. Deore to jest zawsze złoty środek. Co do przełożeń, to nikt Ci nie odpowie, bo nikt nie wie gdzie i jak jeździsz. Chociaż patrząc na ten rower, to mam poważne wątpliwości czy warto robić duży Upgrade osprzętu.
    1 punkt
  45. Szach-mat! Rozpracowałeś mnie🙃 - tak fotografuję. Na rowerze prawie wylącznie smartfonem. Twój kadr był w oryginale, jednak kompletnie nie umiałam sobie poradzić ze zmniejszeniem fotki do postu. Chciałam też pokazać inne foto, na którym widać ten magic green zamienajacy się w niebieski, poległam na zmniejszaniu. Dałam sobie spokój.🤭 Przejechałam 120km. Tryb auto stał sie moim ulubionym:) Super naturalne wrażenia z jazdy. Długie podjazdy w trybie high to czysta przyjemność. Jakby po płaskim czlowiek jechał😍 W moim egzemplarzu mam opony 29", na tyle grube, że pięknie tłumią szutry i drogi gruntowe. Siodełko - nie jestem przekonana..., zastanawiam się czy próbować z innym siodelkiem czy od razu pójść w sztycę amortyzowaną pantografem? Dużo jeżdżę po szutrach, polnych drogach, a i asfalt często wyboisty... Rower zwrotny i sporo lżejszy od poprzednika. Przerzutki działają płynnie i pewnie. Udało mi się podłączyć komoot. To działa, wyraźne strzałki i odległości. Próbowałam w mieście. W lesie raczej nie będzie to działać. Instrukcja, a raczej pewnie tłumaczenie jest słabe. Nawigację udało mi się uruchomić metodą prób i błędów, instrukcja prowadziła na manowce. Ładowarka działa jakoś inaczej niż wynika z instrukcji, nie wiem czy to znowu wina tłumaczenia, czy ładowarka działa inaczej niż powinna? Zgłaszałam sprzedawcy, jak pojadę na pierwszy przegląd, wezmę ładowarkę ze sobą. Brakuje choćby najprostrzego mocowania na bagażniku. Pedałki plastikowe tandetne, ale zadziwiająco dobrze trzymają się trampek. Pewnie to będzie pierwsza część, którą wymienię.
    1 punkt
  46. Coś masz podejrzaną obsesję na punkcie udowadniania że kupno gotowego e- bika to samo zło - czyżby kompleksy? Jednak ta elektronika musi być odpowiednio umiejscowiona bo nie widać epidemii padających z tego powodu silników - jedyny przypadek jaki kojarzę z forum to ktoś kto mył rower elektryczny myjką ciśnieniową - przed czym ostrzegają wszyscy producenci. Każdy wybiera co mu pasuje - jeden woli konwersję a drugi fabrycznego e-bika, ja jak zrobiłem jazdę próbną z napędem tylnym to się czułem jak przedszkolak popychany przez rodzica na kiju i nie chcę jeździć czymś takim, a jak co kilka lat będę musiał kupić nowy rower to raczej mnie będzie stać - w końcu na coś trzeba pracować, przecież nie na inflację. Pieniądze służą do wydawania.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...