Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      10 412


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      7 291


  3. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      6 176


  4. ernorator

    ernorator

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      701


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
  2. To odwrotnie @TheJW, co nie dojedziesz to dowyglądasz. Ja tam z ali "Love The Pain" lubię, szczególnie różowe
    5 punktów
  3. Całe szczęście jestem normalnym, zwykłym pedalarzem i nie potrafię odróżnić Rapha od Assosa i AliExpress. W sumie co tu odróżniać, jak pewnie z tej samej fabryki idą. A tym bardziej cieszę się, że nie mam potrzeby noszenia "markowej" odzieży. To musi być frustrujące, gdy typ ubrany "taniej" niż same Twoje markowe skarpetki wyprzedza Cię ze sporą różnicą prędkości.
    4 punkty
  4. Bo nie zawierzyłem prognozom i teraz mam za swoje.
    4 punkty
  5. Bo jeszcze pare dni temu na Kos nic się na paliło ...
    4 punkty
  6. 4 punkty
  7. Bo bidon zastępczy dał radę.
    3 punkty
  8. A dlaczego tylko elektryki? Rower napedzany 'miesniowo' jest jeszcze bardziej ekologiczny? PS. Pewnie jakis pociotek wladzy ma do opchniecie pare wagonow elektrykow
    3 punkty
  9. Zadar - z tegorocznej wyprawy przez Chorwację
    3 punkty
  10. Bo co to za niedziela bez mego gravela
    3 punkty
  11. Dołączył drugi brązowoboki Reaver z Amazonu. Pierwszy wysłany z Niemiec, drugi z Hiszpanii..Tym sposobem wszystkie zamówienia maxxisowe zostały zrealizowane.. @marcin_ostrów ładne cacko. Od szeregu komponentów czuć silną aurę kontrowersyjnego outletu
    2 punkty
  12. 2 punkty
  13. Bo jak zajechać pod sklep to tylko czymś wyjątkowym 🫠 Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  14. @marcesco, @Greg1, @Zbyszek.K, to co wpisujemy imprezę do kalendarza na przyszły rok? Bo wyrośnie z tego kałużnica.
    2 punkty
  15. Nie, one też będą głównie dla bogatszych. Bogatszy sobie kupi e-bike'a jako kolejny gadżet do kolekcji. Biedny... jak będzie miał do wyboru passata albo e-bike'a, to w 99.9% przypadków wybierze passata. A z tych dotacji mają mieć również możliwość skorzystać firmy trudniące się dostarczaniem towarów oraz wypożyczalnie (jak np. nextbike). Czyli mamy dopłaty w dużej mierze (choć nie tylko) do zagranicznych korpo (i ich pracowników - bolt/uber - co w konsekwencji pozwoli obniżyć im koszty).
    1 punkt
  16. Bez problemu kupisz mostek stały i kącie 35 stopni lub więcej. Regulowane są dobre żeby znaleźć właściwe parametry Podobnie kierownicę - ale tu już musisz dopasować jej średnicę do tego wymarzonego mostka.
    1 punkt
  17. Przecież to będą miedzy innymi żniwa dla wypożyczalni. Zobaczycie ile tego za chwilę powstanie a te co już są będą ciągły jak odkurzacz. Przecież w tym debilnym kraju nikt nie wpadnie by zrobić max widełki typu do 10 czy powiedzmy 15 tys i konkretnie sprecyzować zastosowanie. Ogólnie w cholerę pójdzie sponsoring na leniwych tuczników, którzy poprują do góry do kolejnego paśnika resztę zbierze kurierka. Dla Zwykłego szaraka to tam okruszki zostaną. To było tylko kwestią czasu, że ktoś taki wał wymyśli. Mnie tylko wnerwia wplątanie w ten program wypożyczalni bo to tylko narobi kłopotu.
    1 punkt
  18. Psują się na potęgę, błyskawicznie, same z nimi problemy.
    1 punkt
  19. + popatrz na rowery typu cross, bo bardzo często mają podobną jak nie identyczną ramę co ich trekkingowe odpowiedniki, a są od nich 3-4 kg lżejsze, ponieważ nie mają całego tego "wypasionego" osprzętu. Ten w razie potrzeb możesz sobie dokupić. Jak wspomniałem, zamówiłem dla mamy crossowego Kandsa, chociaż również ze względów zdrowotnych powinna zdaniem lekarza jeździć wyprostowana na miejskiej damce. Tylko po przymiarkach wyszło, że na rowerach crossowych z niską ramą i dużą różnicą wysokości między rurą podsiodłową i główką ramy jest jej wygodniej niż na trekkingach czy miejskich.
    1 punkt
  20. Podane przewyższenia to nie pomyłka ?
    1 punkt
  21. @Wojcio to narzedzie park tool działa na podobnej zasadzie co scisk stolarski z jula za 25 zł. PARK TOOL PTS-1
    1 punkt
  22. To tak: patrz na rozmiary mniejsze niż 17 cali nie patrz na ilość biegów w takim rowerze - to zaszłość z dawnych czasów nie patrz na Deore - w takiej jeździe nie odczujesz różnicy nie patrz na mostek, bo mostek regulowany to kwota do 100 zł https://www.google.com/search?q=mostek+regulowany&rlz=1C1YTUH_plPL1061PL1061&oq=mostek+regulowany&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCDM2NjlqMGoxqAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    1 punkt
  23. GP też pozwala na podpięcie zewnętrznego zasilania. Ostatnio tak około 4h nagrałem na imprezie rowerowej. Trzeba tylko dokupić klapkę z otworem na usb. Z tymi kątami widzenia, to się nie napalaj na cyferki. Oficjalna tabelka GoPro: https://community.gopro.com/s/article/HERO12-Black-Digital-Lenses-FOV-Information?language=en_US Reklamowane 177° osiąga się przy pomocy dodatkowej soczewki (ładnych kilka stówek do zapłaty) i jest to po przekątnej (zawyżony wynik, gdzie przeważnie che się widzieć szeroko na boki). Osmo z kolei ma taki haczyk "2. The 155° FOV suports up to 4K/60fps video recording and requires stabilization to be turned off." czyli bez stabilizacji. Jak chcesz ekstremalnie szeroko, to lepszą opcją będą kamerki 360°.
    1 punkt
  24. Ja bym leciał po całości - kaseta, łańcuch, kółka przerzutki, zębatka korby. Zębatka w tym stanie przyjmie nowy łańcuch, ale będziesz miał prawdopodobnie problemy z jego zrzucaniem i/lub zaciąganiem. Przy napędzie 1x9 wydatek i tak nie będzie wielki.
    1 punkt
  25. Co do jazdy komunikacją, to są równi i równiejsi - właśnie sobie przypomniałem, jak 20 lat temu zostałem wyproszony z rowerem z autobusu firmowego w podmiejskim centrum handlowym. Wsiadłem do autobusu, żeby nie ryzykować jazdy bez świateł przez nieoświetlone wsie, ale kierowca zapytał, czy kupiłem rower, a ja frajer, że nie (raczej nikomu bym nie przeszkadzał z boku pod oknem)... Dziwią mnie jednak ludzie pakujący się z rowerem do zatłoczonego autobusu, czy metra 🤔- tłok przy drzwiach, a ci wsiadają (scenka typu rower na wprost drzwi, a dookoła ludzie, przy czym sprzęt raczej sprawny, więc wygodnictwo, albo brak siły do jazdy), kiedyś nawet jakiś agresywny listonosz się trafił, bo ktoś mu miejsca nie ustąpił...
    1 punkt
  26. Żyjesz w demokratycznym kraju cywilizacji zachodu. Tak czy inaczej do czegoś będziesz "dokładać komuś". Jeśli mam wybierać między dołożeniem komuś do ebsa a składką na kościół, polityka czy kolejne muzeum - to wolę więcej rowerów w narodzie.
    1 punkt
  27. Nie przez rząd tylko przez nas. Rząd nie ma żadnych swoich pieniędzy.
    1 punkt
  28. Doszedłem do wniosku, że brakuje mi światełek rowerowych 😈 Mam ION RT na latanie po mieście. Mam KNOGA PWR 2000 na dłuższe tripy. Brakowało mi czegoś pomiędzy, 2-3h na 40-50 km powrót z zachodu słońca. Zależało mi na: ładowaniu USB C, wygodnym montowaniu - najlepiej pod uchwytem Garmina na zmianę z ION RT, dobrym świetle, niewielkim rozmiarze. Finalnie kupiłem taki wynalazek od majfrendów => https://pl.aliexpress.com/item/1005006514131863.html?gatewayAdapt=glo2pol Jestem ciekaw pierwszej jazdy. Testy na sucho w domu robią bardzo dobre wrażenie. Z czystej ciekawości kupiłem dwie koszulki i potówkę firmy YKYWBIKE. Zamówienie w sklepie https://www.aliexpress.com/store/1102565599?sortType=bestmatch_sort https://pl.aliexpress.com/item/1005005134497909.html?gatewayAdapt=glo2pol https://pl.aliexpress.com/item/1005006771522170.html?gatewayAdapt=glo2pol Jestem mile zaskoczony. Fajnie uszyte, przyjemny materiał, daje radę w upadły. Zrobiłem trasy pod 200 km w czasie ostatnich upałów. W moim przypadku rozmiar XL. Dla porównania z Martombike brałem L-ki. Płaciłem 65 zł za koszulkę i 31 za potówkę.
    1 punkt
  29. Ale akurat komunikacja miejska jest albo przynajmniej powinna być do tego dostosowana. Żabki to małe sklepy, nigdy by mi nie przyszło na myśl aby się tam pakować z rowerem. Może jak się dwa takie rowery w żabce spotkają, to ich właściciele zmienią zdanie.
    1 punkt
  30. Rowery minionej młodości. Przepraszam za włączoną lampę.
    1 punkt
  31. @Brombosz @Krypto.Szosowiec Ta piasta nie ma zapadek. Jest tam sprzęgło talerzowe, podobnie jak w DT Swiss. Z tym, że tarcze sprzęgła nie są stale dociskane sprężyną, a mechanizmem śrubowym, który działa dopiero po pociągnięciu bębenka przez kasetę. Prawdopodobnie po pierwszym zapedałowaniu będą działać podobnie - to jest klikanie słyszalne przy wolnej prędkości i całkowita cisza przy dużej prędkości. Jeśli piasta hałasuje przy prędkości większej niż "parkingowa" to jest wadliwa. W pierwszych wypustach było to powszechne i shimano w ramach gwarancji wymieniało przekładkę pozycjonującą bębenek względem reszty piasty. Tu jest dobry film opisujący problemy z tą piastą: Ja miałem od początku wersję z poprawionym projektem "przekładki" i przejechałem na niej 4126km bez problemów. Niemniej autor filmu wskazuje że jemu piasta umarła po 5 tysiącach kilometrów.
    1 punkt
  32. Rajcza, okolice Żywca. Bo człowiek zawsze chciał przeżyć American Dream.
    1 punkt
  33. @marcesco bo mój zaliczył nawet kąpiel błotną (o czym pisałem w innym wątku) ale na tym kolorze ramy tego nie widać, jedynie na torebce na ramie 😁 A pytałem się przed zawodami kto jedzie, nawet wątek specjalnie otworzyłem i się nikt nie zgłosił a tu się okazuje, że już co najmniej trzech nas było 😁
    1 punkt
  34. Pęcherz ciśnie (fot.5) a toitoi taki mały. 😕
    1 punkt
  35. Bo na górkę wjechałem suchy i już wiedziałem, że z górki ten stan się nie utrzyma
    1 punkt
  36. Było na korbie 38 a na kasecie 42 ale żona zaczęła się skarżyć, że zamyka kasetę jak jedzie z pracy to zmieniłem korbę na 42. Niestety GRX400 nie ogarniał takiego setupu więc musiałem użyć koziego łącznika. To przestaje być śmieszne, ona ma lepszy czas niż ja na kilku segmentach.
    1 punkt
  37. #Matkoboskochłopnarobiłzdjęć🫠
    1 punkt
  38. Z tego co ostatni kupiłem, złożyłem to Gruzzo Pozdrow'er😘 PS. Kaseta jest 11/48t
    1 punkt
  39. Tak, też mam Jagwire, jak @100lar3k. Te pancerze to podstawa przy takich (mechanicznych) heblach, żeby nie hamować oczami 😁 Przejechałem dziś 26 km, zanim dogoniła mnie burza, celem przetestowania hamulców i dotarcia klocków. Różnica jest kolosalna. Modulacja i siła hamowania są nieporównywalne z TRP Spyre-C, które nadają się świetnie do rekreacyjnej jazdy w lekkim terenie. TRP Hy/Rd to już level wyżej i trzeba się na nowo przyzwyczajać do naciskania klamek, bo łatwo zablokować koło zamiast płynnie wytracać prędkość. Zadowolonym 😎 Zmieniłem też ustawienie klamek. Jest dużo wygodniej w dolnym chwycie.
    1 punkt
  40. Ten specialized, to bardzo podstawowy rower bardzo dobrej marki. Cały osprzęt jest zdecydowanie oszczędnościowy. Również czerwony rower z troszkę lepszymi komponentami oferuje Decathlon. https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-turystyczny-rockrider-expl-500-29/_/R-p-330628 10 km raz na tydzień to nie jest duże wyzwanie dla sprzętu. Więc i jeden i drugi da radę. Odpowiedz jednak (sobie) na następujące pytania: Ile lat ma twój mąż, jak jest wysportowany i czy nie ma znacznej nadwagi - oba rowery wymagają dość pochylonej pozycji. Nie są ultra sportowe, ale nie są komfortowe. Czy będzie jeździł po wertepach, czy raczej po równych, choćby szutrowych drogach? Jeśli nie jest wysportowany i nie będzie cisnął po wertepie, sugeruję rower inny niż rowery górskie. Np. Taki https://bike-project.pl/pl/p/MARIN-STINSON-ST-2/5651. To sprzęt do łagodnych przejażdżek dla mniej aktywnych osób. Wygodny i czerwony.
    1 punkt
  41. ...myślę, że trochę jednak błądzisz- nieświadomie oczywiście. Wrzucasz ultrasportowego Propela, a po chwili endurancowego Addicta. Nikt tutaj nie powie Tobie na czym będzie tobie dobrze, a na czym nie. Sam rower nie da Tobie więcej szybkości...ta bierze się z watów, które produkuje Twoje ciało. Rower może Tobie pomóc...taka lekka karbonowa wyścigówka na lekkich kołach będzie Tobie spod tyłka uciekać, ale nie zrobi sama roboty. Będziesz miał łatwiej jeśli chodzi o rozpędzanie, więcej watów pójdzie na koła w trakcie jazdy, każdy skok będzie przyjemnością. To nie jest też tak, że karbonowy endurance będzie zawali drogą, a karbonowy Propel bolidem f1. Dużą różnice poczujesz między ciężkim alu na podstawowym osprzęcie w stosunku do wyścigowej karbonowej szosy. Natomiast różnica między karbonowym endurancem, a racem nie jest już wielka. Jak lubisz depnąć, złożyć się na rowerze, idziesz na każdą hopkę jak dzik w żołędzie to "race" może być dla Ciebie. Jak chcesz kręcić dłuższe dystanse w nieco wygodniejszej, bardziej wyprostowanej pozycji (nie mylić z trekkingiem) to takie endurance może być też dobrym pomysłem.
    1 punkt
  42. Ponury żniwiarz łąki. Bukiet wspomnień, zasuszony.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...