Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      2 364


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 421


  3. GrzeGT

    GrzeGT

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      220


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      4 582


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 12 punktów
  2. Co z tego że ładnie jak komarów w... bardzo dużo. 🙃
    9 punktów
  3. 6 punktów
  4. Pozdrow'er😘 https://www.instagram.com/p/C8X3NswsBnM/
    6 punktów
  5. A tymczasem w studiu Dzień Dobry TVN... 😎 Podrzucam dzisiejszą rozmowę o turystyce rowerowej - miało być o szlakach i miejscach na nich, ale wyszło jednak także trochę ogólnie. I zamiast gadki tylko o tym co zobaczyć, było także krótko o problemach - potrzebie budowy infrastruktury rowerowej, konieczności zapewnienia transportu rowerów w pociągach, nawet słówko o idei miejsc przyjaznych rowerzystom. Trzecia wizyta w DD TVN i właściwie pierwsza, która była faktyczną rozmową i poruszeniem realnych problemów, a nie tylko pokazywaniem kolorowych obrazków. Zapraszam, do obejrzenia tutaj - po obejrzeniu 2-3 reklam: https://dziendobry.tvn.pl/styl-zycia/hobby/trasy-rowerowe-w-polsce-ktore-sa-najpiekniejsze-st7971287 Szy.
    3 punkty
  6. 3 punkty
  7. Bo ja też przy rzece się kręcę
    3 punkty
  8. Już nie, bo mi nogę od spodni urwało, ...nie pytaj komu bije dzwon, on bije właśnie Tobie chodzić można, ważne aby nie jeździć
    2 punkty
  9. Tak sobie czytam ten wątek jednym okiem i mam wrażenie, że stawiasz (stawiacie) sobie chochoła i walicie w niego jak w bęben. Zdaje się kolega @marvelo nie postawił takiej tezy jak w cytacie, tylko tezę, że zysk z klików jest mniejszy niż się to często opinii publicznej przedstawia. A potem już poszły silniki i inne takie:)
    2 punkty
  10. Na rowerze nic mnie nie denerwuje. Zachowanie obcych ludzie, problemy z infrastrukturą, awarie roweru to wszystko są pierdoły w porównaniu do codziennych obowiązków i odpowiedzialności. Mnie baaardzo ciężko wyprowadzić z równowagi, a na rowerze się nie da w ogóle
    2 punkty
  11. Po wczorajszej burzy (były ostrzeżenia) odszczekuję praktyczność otrzymywania alertów.
    2 punkty
  12. Nakrętki są metalowe z plastikowymi wkładkami kontrującymi. Równie łatwo dostępne co śruby. W pudełku z pedałami jest też kilka zapasowych. Nakrętki wchodzą w korpus w otwory sześciokątne więc nie ma najmniejszego problemu z odkręceniem/dokręceniem - korpus trzyma nakrętkę. Szybciej przekręcisz gwint w śrubie m3 niż zrobisz jakiś ślad w tym miejscu trzymającym nakrętkę w korpusie. Tu masz kilka zdjęć jak to wygląda... A tu masz jeszcze fotę jak wyglądają bebechy... (w mzyrh są jak na moim foto, w ThinkRider obróbka pozostawia trochę do życzenia)... Odnośnie trwałości to mam tego typu pedały w kilku rowerach od 5-6 lat. Nigdy nawet pinu nie zgubiłem. Mam też alu, w tym również markowe... no i nylon po roku intensywnego użytkowania wygląda jak nowy a alu jak ogryzek.
    2 punkty
  13. Latający Holender Rower już leżał na stercie złomu w skupie, miał pozaginane błotniki a koła pracownik skupu powiesił sobie już w kontenerze na odrębną sprzedaż. Odkupiłem koła i frameset z błotnikami, bagażnikiem, korbą, łańcuchem i stopką. Po serwisie, prostowaniu błotników, wstawienia jednej brakującej szprychy, wymiany kokpitu z redukcją pod tradycyjny mostek, na kierownicę szosową Cannondale, mostek Diamontback i tanią owijkę w kolorze dodającym prędkości jeszcze zanim wsiądziemy na rower Wszystko po taniości bo to wiejski gravel, sklep, kościół, grzyby po deszczu.
    2 punkty
  14. Kiedyś też przechodziłem z korby 48-36-26 na mniejszą i przerobiłem najpierw kombinację 42-32-22 z przerzutką pod korbę 48-36-26 i dobrze to działało, ale po przejściu na korbę 40-30-22 musiałem już kupić nową przerzutkę na przód .Ta FD-T8000 zadziała na korbie 22-32-44, ale na korbie Deore FC-M6000-3 22-30-40 nie będzie to dobrze działać. Tylna przerzutka bez problemu ogarnie wszystkie kombinacje korby, jedynie trzeba będzie dobrać mniejszą długość łańcucha.
    1 punkt
  15. Ultegra BR-RS785 jest w standardzie PM - ja takie zastosowałem bo adapter WoolfTooth nie mieścił się między słupkami ma widelcu (udziwnienie producenta roweru).
    1 punkt
  16. Ha, zwało się to-to “Monster Track Jam” i pani powiedziała, że druga gała za darmo gdyż całość wyglądała jak nagły wyrzut zakrapianego menu karnawałowego 🤭
    1 punkt
  17. Popatrz się na producentów jakie korby montują przy pozostałym osprzęcie GRX, przeważnie FSA i Prowheele ale jakie modele to nie wiem. Pełno tych korb na olx bo ludzie pewnie przechodzą na pełną grupę. Jak pisałem wcześniej, mi manetka na prostą kierownicę Clarisa obsługuje bez problemu przednią przerzutkę Tiagry więc klamkomanetka też powinna, nawet trymowanie działa
    1 punkt
  18. Rizwodzicie sie nad chińskimi tanimi pedałami jakby to było nie wiadomo co, prom kosmiczny co najmniej - kto w pedałach za 40 czy 60 zł przejmuje się z jakiego materiału jest zrobiona jakaś zaślepka 😁
    1 punkt
  19. Oto moja rzeczywista trasa, zapisywana od górnej stacji kolejki na Szyndzielnię: https://pl.mapy.cz/s/cedefemogo Tu widać jak objechaliśmy Malinów - było troszkę pchania, ale nie tragedia. To ogólnie trasa nie łatwa, ale i nie beznadziejna. Jeśli zaś interesuje cię okolica Żywca, to zapomnij o podjeździe na Halę Boraczą od Milówki (wpierw zielony, potem drogi leśne) jeśli twoja żona nie kocha cię tak jak moja mnie. Inaczej jesteś martwy... Po cudownej dróżce nagle błotna rzeźnia (w tym błocie na środku stopy się zapadały), a dalej przebijanie się przez las drogami widocznymi tylko na mapach. Dodatkowa atrakcja - ślady niedźwiedzia.
    1 punkt
  20. Ja bym zrobił drobne poprawki koło Malinowa i Malinowskiej skały, czyli Twój punkt 2 przesunął wyżej, bo ta ścieżka to jest fajny singielek ale podjechać też się da. Tylko nie wiem w jakim jest stanie. Albo w ogóle szlakiem, z odbiciem na niebieski choć tam każdy wariant jest jakimś wyzwaniem. Wcześniej kawałek do przełęczy Malinowskiej trzeba wypchać ale to tylko kilkadziesiąt m. A z powrotem generalnie pchanie się na szczyt Malinowa jest średnim pomysłem ale może by takim wariantem dało się wyjechać. A może nie. Chodziłem tam tylko zimą po śniegu https://pl.mapy.cz/s/barosazoce
    1 punkt
  21. @chudzinki żeby zrobić link do mapy.cz to tam gdzieś na dole jest "udostępnij". Samo skopiowanie linku nie działa.
    1 punkt
  22. Masz tam przede wszystkim najpeirw wkręcaną oporę łożyska ustalającego oś pedałów i dopiero na koniec jest wkręcana zaślepka. Pasowanie i długość gwintów bardzo przyzwoite. Jak nie będziesz ciągnął wieszając się na kluczu nie zerwiesz. W tej konstrukcji nigdy nie spotkałem zerwanego gwintu. Natomiast jeśli zaślepka stanowi jednocześnie oporę łożyka to jak najbardziej. W tych 3-łożyskowych mzyrh jie spotkałem się z takim uproszczeniem.
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. Czyli bez kasety i tarcz Przód - 936g Tył - 1099g
    1 punkt
  25. Castorama i otulina do rur + wielorazowe trytytki.
    1 punkt
  26. Tylko przy zmianie łańcucha może się okazać, że nowy już się "nie przyjmie" na zębatkach i będzie przeskakiwać. Możesz pokazać zdjęcie wolnobiegu (bo chyba tam masz wolnobieg Mega Range), by było widać zęby z bliska? Przyzwoity łańcuch na 7-8 biegów to np. KMC X8 (ma wygodną spinkę w komplecie).
    1 punkt
  27. To jest bardziej kwestia długości łańcucha, a nie regulacji. Moim zdaniem ten łańcuch można skrócić o dwa ogniwa, w kombinacji duża - duża jest jeszcze trochę zapasu. Tu chodzi oczywiście o fizyczną długość łańcucha, a nie liczbę ogniw, bo fabrycznie być może długość była dobrana dobrze, ale łańcuch jest już zużyty (jeśli to np. Shimano HG40, który "rozciąga się" w oczach) i prawidłowa, pierwotna liczba ogniw ma już zbyt dużą długość.
    1 punkt
  28. Ten lód, to jakiś, taki... ...Nieapetyczny Mały podlot. One się nie boją człowieka, albo się boją, ale trochę mniej niż dorosłe. Zbliżyłem telefon 10 cm od jego głowy.
    1 punkt
  29. Ja patrzę na heatmapę stravy (na stronie gpx.studio). W tej okolicy i "mojej" (Zabierzów) jest idealnie
    1 punkt
  30. @WaGiant, j/w - postimages Bo chmurka.
    1 punkt
  31. No nowy słupek i ławeczka w Węgierskiej Górce.
    1 punkt
  32. Naprawa we wlasnym zakresie to droga bez powrotu jeśli rama ma gwarancję. Powinieneś wysupłać te 150zł i wysłać papier motywujący przez kancelarię.
    1 punkt
  33. wrzuć zdjęcie, jaki rozmiar gwintu? jaka długosć? generalnie Ciebie nie powinno obchodzić że widełek nie ma w całej europie, powinieneś dostać nową ramę a jak jej też nie ma to nowy rower.
    1 punkt
  34. Sprężyna w RockShoxie Silver 30 zmieniona ze standardowej twardości na super miękką (x-soft) pod wagę i wygodę Pani Żony. Wreszcie będzie tak, jak powinno być od początku 😇
    1 punkt
  35. Pies twierdzi, że pyliło się dać flaszkę za fat-grata:
    1 punkt
  36. Z zakurzonej, archaicznej i niekochanej przez innych zawartości kartonów i worków leżących po kątach w mroku i zapomnieniu garaży, wykluł się pokrak trenażerowy... Polepiony z rzeczy, których zestawienie producentom się nie śniło. Jest jak kundelek - konkursu piękności nie wygra, ale jest wierny i kochany. Zawadiacko kręci kobą, merda sztycą i popiskuje v-brake'ami.
    1 punkt
  37. Model znanego projektanta w stylu art deco, kontestujący zastaną rzeczywistość, pełną bezmyślnego konsumpcjonizmu w pogoni za nieuchwytnym ideałem. W niezwykły sposób łączy w sobie tradycjonalizm z nutką nowoczesności, dostojny sposób poruszania się wraz ze sportowym sznytem, dzięki czemu stanowi emanację współczesnego stylu życia pełnego sprzeczności. Cena wywoławcza 25000 zł
    1 punkt
  38. od siebie dorzucę Continental Terra Hardpack 29x2,0 w realu śerdnica bliżej 48mm niż 50mm szybka, cicha, na zakrętach klei nadzwyczajnie raczej na suche
    1 punkt
  39. Nietypowy 26er na kołach 27, 5 z barankiem, Sorą, deorką, goatlinkiem, klamką srama, widłem sztywnym w osi 15 na 100, abb5. Pozdrow'er 😘
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...