Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      2 310


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 064


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      4 510


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      7 291


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 12 punktów
  2. Co z tego że ładnie jak komarów w... bardzo dużo. 🙃
    9 punktów
  3. 6 punktów
  4. Pozdrow'er😘 https://www.instagram.com/p/C8X3NswsBnM/
    6 punktów
  5. A tymczasem w studiu Dzień Dobry TVN... 😎 Podrzucam dzisiejszą rozmowę o turystyce rowerowej - miało być o szlakach i miejscach na nich, ale wyszło jednak także trochę ogólnie. I zamiast gadki tylko o tym co zobaczyć, było także krótko o problemach - potrzebie budowy infrastruktury rowerowej, konieczności zapewnienia transportu rowerów w pociągach, nawet słówko o idei miejsc przyjaznych rowerzystom. Trzecia wizyta w DD TVN i właściwie pierwsza, która była faktyczną rozmową i poruszeniem realnych problemów, a nie tylko pokazywaniem kolorowych obrazków. Zapraszam, do obejrzenia tutaj - po obejrzeniu 2-3 reklam: https://dziendobry.tvn.pl/styl-zycia/hobby/trasy-rowerowe-w-polsce-ktore-sa-najpiekniejsze-st7971287 Szy.
    3 punkty
  6. 3 punkty
  7. Bo ja też przy rzece się kręcę
    3 punkty
  8. Już nie, bo mi nogę od spodni urwało, ...nie pytaj komu bije dzwon, on bije właśnie Tobie chodzić można, ważne aby nie jeździć
    2 punkty
  9. Tak sobie czytam ten wątek jednym okiem i mam wrażenie, że stawiasz (stawiacie) sobie chochoła i walicie w niego jak w bęben. Zdaje się kolega @marvelo nie postawił takiej tezy jak w cytacie, tylko tezę, że zysk z klików jest mniejszy niż się to często opinii publicznej przedstawia. A potem już poszły silniki i inne takie:)
    2 punkty
  10. Na rowerze nic mnie nie denerwuje. Zachowanie obcych ludzie, problemy z infrastrukturą, awarie roweru to wszystko są pierdoły w porównaniu do codziennych obowiązków i odpowiedzialności. Mnie baaardzo ciężko wyprowadzić z równowagi, a na rowerze się nie da w ogóle
    2 punkty
  11. Po wczorajszej burzy (były ostrzeżenia) odszczekuję praktyczność otrzymywania alertów.
    2 punkty
  12. Nakrętki są metalowe z plastikowymi wkładkami kontrującymi. Równie łatwo dostępne co śruby. W pudełku z pedałami jest też kilka zapasowych. Nakrętki wchodzą w korpus w otwory sześciokątne więc nie ma najmniejszego problemu z odkręceniem/dokręceniem - korpus trzyma nakrętkę. Szybciej przekręcisz gwint w śrubie m3 niż zrobisz jakiś ślad w tym miejscu trzymającym nakrętkę w korpusie. Tu masz kilka zdjęć jak to wygląda... A tu masz jeszcze fotę jak wyglądają bebechy... (w mzyrh są jak na moim foto, w ThinkRider obróbka pozostawia trochę do życzenia)... Odnośnie trwałości to mam tego typu pedały w kilku rowerach od 5-6 lat. Nigdy nawet pinu nie zgubiłem. Mam też alu, w tym również markowe... no i nylon po roku intensywnego użytkowania wygląda jak nowy a alu jak ogryzek.
    2 punkty
  13. Latający Holender Rower już leżał na stercie złomu w skupie, miał pozaginane błotniki a koła pracownik skupu powiesił sobie już w kontenerze na odrębną sprzedaż. Odkupiłem koła i frameset z błotnikami, bagażnikiem, korbą, łańcuchem i stopką. Po serwisie, prostowaniu błotników, wstawienia jednej brakującej szprychy, wymiany kokpitu z redukcją pod tradycyjny mostek, na kierownicę szosową Cannondale, mostek Diamontback i tanią owijkę w kolorze dodającym prędkości jeszcze zanim wsiądziemy na rower Wszystko po taniości bo to wiejski gravel, sklep, kościół, grzyby po deszczu.
    2 punkty
  14. roam 0 - lepszy amor (w zetosie jest prosty uginacz sprężynowy)... i na tym plusy się kończą😏można jeszcze dorzucić sztycę - karbon to karbon, nawet najtańszy... ale kształt sztycy mocno utrudnia jej ew. wymianę unibike - przede wszystki heble i tarcze (do tego 180mm z przodu) - znacznie lepsze niż w roam-ie, do tego wspomniana korba, piasty, obręcze, opony i podpórka w zestawie... no i blokada amorka na kierownicy w ogólnym rozrachunku, na chłodno,bez przymiarek i jazd próbnych - brałbym unibike... i z czasem wymienił amor na powietrzny😉
    1 punkt
  15. Kiedyś też przechodziłem z korby 48-36-26 na mniejszą i przerobiłem najpierw kombinację 42-32-22 z przerzutką pod korbę 48-36-26 i dobrze to działało, ale po przejściu na korbę 40-30-22 musiałem już kupić nową przerzutkę na przód .Ta FD-T8000 zadziała na korbie 22-32-44, ale na korbie Deore FC-M6000-3 22-30-40 nie będzie to dobrze działać. Tylna przerzutka bez problemu ogarnie wszystkie kombinacje korby, jedynie trzeba będzie dobrać mniejszą długość łańcucha.
    1 punkt
  16. Miałem Unibike'a Vipera, mam Gianta Roama 1, a teraz przymierzam się do Canyona Pathlite'a. I na Unibike'a i na Gianta narzekać nie mogę, jeśli musiałbym wskazać zwycięzcę, to Giant z niewielką przewagą na punkty :)
    1 punkt
  17. Ultegra BR-RS785 jest w standardzie PM - ja takie zastosowałem bo adapter WoolfTooth nie mieścił się między słupkami ma widelcu (udziwnienie producenta roweru).
    1 punkt
  18. Ha, zwało się to-to “Monster Track Jam” i pani powiedziała, że druga gała za darmo gdyż całość wyglądała jak nagły wyrzut zakrapianego menu karnawałowego 🤭
    1 punkt
  19. Może polygon heist x7? do kupienia za ok 4,500 zł napęd 1xX, amor powietrzny, sztywne osie, rama taper. Wg. recenzentów z yt rower z pedałami i stopka w rozmiarze L to 12,6 kg. https://www.polygonbikes.com/heist-x7/
    1 punkt
  20. Dobrze trzyma. Jak do leśnej telepanki się nadają, to i do streetu będą ok. Na plus jest to, że nie podwijają się pod nadgarstkiem, przez co nie denerwują tym, że trzeba się poprawiać podczas jazdy. Tak wyglądają używane drugi sezon: Trochę ciemne bo nie wyprane, ale materiał fajny. Podobny w dotyku do cienkiej skóry, ale skórą raczej nie jest. Bez znaczenia czy suchy, czy mokry, ślizgać się nie powinien... chociaż wiadomo - dużo zależy od rodzaju gripów i użytej siły. Polecam. Za te pieniądze ciężko o lepszą jakość. Dla mnie też ważne jest, że nie mają rzepów, przez co mogę wrzucić do pralki bez obaw, że mi inne, delikatne ciuchy pozaciągają.
    1 punkt
  21. Oto moja rzeczywista trasa, zapisywana od górnej stacji kolejki na Szyndzielnię: https://pl.mapy.cz/s/cedefemogo Tu widać jak objechaliśmy Malinów - było troszkę pchania, ale nie tragedia. To ogólnie trasa nie łatwa, ale i nie beznadziejna. Jeśli zaś interesuje cię okolica Żywca, to zapomnij o podjeździe na Halę Boraczą od Milówki (wpierw zielony, potem drogi leśne) jeśli twoja żona nie kocha cię tak jak moja mnie. Inaczej jesteś martwy... Po cudownej dróżce nagle błotna rzeźnia (w tym błocie na środku stopy się zapadały), a dalej przebijanie się przez las drogami widocznymi tylko na mapach. Dodatkowa atrakcja - ślady niedźwiedzia.
    1 punkt
  22. Lżejsze, ale dobre: https://www.empik.com/alpinestars-rekawiczki-kolarskie-aero-1563013-12-rozmiar-l,p1201071956,sport-p Cięższe, ale bardziej wytrzymałe: https://allegro.pl/oferta/rekawice-rowerowe-alpinestars-alps-gloves-kolor-czarny-l-14428324057 To już nie pierwszy temat, w którym je polecam. Mniejsze rozmiary są dużo tańsze.
    1 punkt
  23. Guma miękka, przylegająca ale powiedzmy sobie szczerze to raczej bryzgoszczelność niż wodoszczelność. W każdym razie wody w środku nigdy nie uświadczyłem a jest też dodatkowa bariera w postaci smaru oraz uszczelnienia własne łożysk. Zaślepka oczywiście alu. Miałem dużo różnych pedałów od chińczyka rego typu ale mzyrh mz-926 oraz mz-928 to produkty premium.
    1 punkt
  24. Ja bym zrobił drobne poprawki koło Malinowa i Malinowskiej skały, czyli Twój punkt 2 przesunął wyżej, bo ta ścieżka to jest fajny singielek ale podjechać też się da. Tylko nie wiem w jakim jest stanie. Albo w ogóle szlakiem, z odbiciem na niebieski choć tam każdy wariant jest jakimś wyzwaniem. Wcześniej kawałek do przełęczy Malinowskiej trzeba wypchać ale to tylko kilkadziesiąt m. A z powrotem generalnie pchanie się na szczyt Malinowa jest średnim pomysłem ale może by takim wariantem dało się wyjechać. A może nie. Chodziłem tam tylko zimą po śniegu https://pl.mapy.cz/s/barosazoce
    1 punkt
  25. @chudzinki żeby zrobić link do mapy.cz to tam gdzieś na dole jest "udostępnij". Samo skopiowanie linku nie działa.
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Rower stacjonarny Christopeit AL2 ma dobre opinie
    1 punkt
  28. "Gdyby coś nie działało, to nie było by to stosowane, nie szkolono by pod tym kątem zawodowo." Gdyby Bóg nie istniał, nie byłoby Kościoła. Amen.
    1 punkt
  29. To teoria. W praktyce przypuszczam że robi to prawie nikt.
    1 punkt
  30. Castorama i otulina do rur + wielorazowe trytytki.
    1 punkt
  31. To jest bardziej kwestia długości łańcucha, a nie regulacji. Moim zdaniem ten łańcuch można skrócić o dwa ogniwa, w kombinacji duża - duża jest jeszcze trochę zapasu. Tu chodzi oczywiście o fizyczną długość łańcucha, a nie liczbę ogniw, bo fabrycznie być może długość była dobrana dobrze, ale łańcuch jest już zużyty (jeśli to np. Shimano HG40, który "rozciąga się" w oczach) i prawidłowa, pierwotna liczba ogniw ma już zbyt dużą długość.
    1 punkt
  32. Ten lód, to jakiś, taki... ...Nieapetyczny Mały podlot. One się nie boją człowieka, albo się boją, ale trochę mniej niż dorosłe. Zbliżyłem telefon 10 cm od jego głowy.
    1 punkt
  33. Pytanie, czy autor będzie później w pełni wykorzystywał zaimplementowaną moc. Z drugiej strony - jeśli nie, to po co coś takiego montować. Mało mamy wariatów na drogach.... 🤐
    1 punkt
  34. Ja patrzę na heatmapę stravy (na stronie gpx.studio). W tej okolicy i "mojej" (Zabierzów) jest idealnie
    1 punkt
  35. @WaGiant, j/w - postimages Bo chmurka.
    1 punkt
  36. wrzuć zdjęcie, jaki rozmiar gwintu? jaka długosć? generalnie Ciebie nie powinno obchodzić że widełek nie ma w całej europie, powinieneś dostać nową ramę a jak jej też nie ma to nowy rower.
    1 punkt
  37. Model znanego projektanta w stylu art deco, kontestujący zastaną rzeczywistość, pełną bezmyślnego konsumpcjonizmu w pogoni za nieuchwytnym ideałem. W niezwykły sposób łączy w sobie tradycjonalizm z nutką nowoczesności, dostojny sposób poruszania się wraz ze sportowym sznytem, dzięki czemu stanowi emanację współczesnego stylu życia pełnego sprzeczności. Cena wywoławcza 25000 zł
    1 punkt
  38. od siebie dorzucę Continental Terra Hardpack 29x2,0 w realu śerdnica bliżej 48mm niż 50mm szybka, cicha, na zakrętach klei nadzwyczajnie raczej na suche
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...