Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.06.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
Bo zjazd do wnętrza wulkanu - Wilcza Góra (Pogórze Kaczawskie). Szczegóły i wizualizacja miejscówki (360st) w linku poniżej: https://www.facebook.com/photo/?fbid=6555150632799626 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Upgrade z BSC100. Póki co to mnie zaskoczyli że jest spolszczony. 😛5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Podsumowanie kół rockriderowych z białą naklejką RAW po pomiarach z rozplotem. Fabryczne przednie koło 986g. Fabryczne tylne koło 1249g. Przednia piasta 207g. Komplet szprych i nypli z przodu 265g. Szprychy z stali martenzytycznej, malowane, nyple mosiężne. Tylna piasta 471g (OEMowy Novatec D902 z aluminiową osią ale stalowym bębenkiem. Po wymianie bębna na aluminiowy będzie ~370g). Obręcz 505g.2 punkty
-
Mam u siebie hamulce Shimano BR-MT200 - takie były seryjnie w rowerze. No i co, to jest 3 rok jeżdżenia i jeden z nich kwalifikuje się do wymiany - okładziny nierówno się ustawiają, co powoduje szybsze zużycie klocków. Gorszym problemem były tarcze seryjnie tam montowane (Shimano RT10), przednią musiałem wymienić na taką pod klocki metaliczne/półmetaliczne bo klocki mi się ścierały do zera po 2-3 tygodniach.2 punkty
-
@oles No i super, tanie, proste i się sprawdza. Mam taką w Bombtracku, z przerzutką m5100 i kasetą 11-51: Ostatnio przerabiałem też Kode na napęd 1x10 i ostatecznie, po rozważeniu i wycenie dostępnych opcji, również wylądował tam bar-end Podobnie u mnie, aczkolwiek ktoś z małą ramą i wąską kierą mógłby mieć problem. Niemniej potwierdzam, rozwiązanie wbrew pozorom, wcale nie jest niewygodne. Na dodatek dostajemy natychmiastową zmianę biegu (jak w grupach elektronicznych ) i można jednym ruchem wajchy przelecieć 3/4 kasety (przydaje się np. przy nagłej zmianie nawierzchni na kopny piach).2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Continental Race King ale nie najtańsze kartoflaki1 punkt
-
Nie, Vredestein lżej się toczy od Race K. Jack R. dopisałem jako opcję zakupu lekkiej i szybkiej opony.1 punkt
-
Wsuwa się na pancerz. Nie ma potrzeby zakuwania. Klucze do kaset mają zwykle krótszą tę część z "ząbkami" (wielowypust) bo odkręcasz tylko cienką nakrętkę. Te do wolnobiegów mają dłuższy wielowypust bo wolnobieg dokręca się w trakcie pedałowania i do odkręcenia trzeba większej siły. Sam kształt/ilość ząbków jest taka sama (przynajmniej jeśli mówimy o Shimano) i ja do odkręcania kaset używam tego od wolnobiegów. Do kaset: Do wolnobiegów1 punkt
-
Zapasowy łańcuch nie zawadzi, a przy okazji może być miarką - też polecam, przypadkiem kilka złotych oszczędziłem porównując łańcuch "zużyty" na podstawie miarki z nowym. Ogniwo (para) ma 1 cal. Łańcuch 112 ogniw to 56 cali. 0.5% wydłużenia to 0,28 cala czyli ponad 7mm - to już widać gołym okiem i zmierzyć można linijką szkolną.1 punkt
-
@yooro Jeżeli jako las, masz na myśli jazdę po drogach pożarowych , szutrowych. A nie zapuszczanie się w trasy pełne korzeni, kamieni, to grawel bez problemu da radę. Odpowiednie ciśnienie i opona, to będzie wygodnie. Wszystko zależy od terenu w jakim chcesz jeździć. Jeżeli twoje trasy miałby wyglądać jak mniej więcej to na zdjęciu, to grawel sprwadza się idealnie. Nie wiem w jakim rejonie Wlkp. mieszkasz ,ale w moich podpoznańskich lasach, czy trasach nad Wartą to praktycznie wszystko da radę wygodnie objechać grawelem. Rower mtb biorę jedynie wtedy, gdy mam ochote objechać leśne single, zaliczyć jakies małe dropy, strome zjazdy, czy drogi usiane kamieniami i korzeniami. Zresztą w naszych wielkopolskich lasach, szczególnie w weekendy widać wuchtę wiary. Nie potrzeba nie wiadomo jak zaawansowanego sprzęty jak jacyś emeryci na kozach, parki na trekingach itp dają radę.1 punkt
-
1 punkt
-
Dla mnie "leśna ścieżka" może oznaczać wszystko. W tę kategorię wpisują się drogi z korzeniami na wierzchu, piaskownice, w miarę ubite drogi gruntowe i drogi przeciwpożarowe aka leśne autostrady. Komfort na gravelu to kwestia odpowiednio szerokiej opony. Przy 45mm powinno być już całkiem nieźle.1 punkt
-
Chodzi o to, że w tej cenie możesz mieć i sztywne osie i taperowaną główkę ramy i lepszy amor, czyli tzw. współczesne standardy w mtb a Ty się uparłeś na tego Bianchi. Skoro Ci pasi i chcesz go mieć i jesteś głuchy na wszelkie argumenty przeciw to czemu się pytasz?1 punkt
-
1 punkt
-
Dzisiaj byłem dać sobie popalić na Bike Maraton 2024 - Złotoryja. Ujeździłem się co moje. Trasa git. Nakręciłem 51,37km i 1447m przewyższeń. Nogi i flaki jeszcze nie wróciły z wypadu, ale i tak było fajowo1 punkt
-
1 punkt
-
Gravel, las i wygoda to same sprzeczności. Ja wiem, że można wszystko i na wszystkim, ale nie wiem czego się spodziewasz skoro wiesz jak może Cię wytelepać na sztywniaku. Jeżeli chcesz przeżyć szok i zobaczyć, że na rowerze ze sztywnym widelcem jednak może być wygodnie to przejedź się na Specu z patentem future shock (Diverge lub Sirrus) Moim zdaniem to jedyna rozsądna opcja dla Twoich oczekiwań.1 punkt
-
Do mycia - Ludwik i gąbka. Do łożysk - zależy których, ale najlepiej mieć i Motorex BG2000 i Mobil XHP222 lub coś podobnego. Odtłuszczacz - benzyna ekstrakcyjna i IPA. Chyba, że chcesz bulić za ładny napis na etykiecie, to sobie kup zestaw MucOff'a. A wosk do ramy po co? Pierwszy raz słyszę o takiej fanaberii. I tak - rower to też mój "konik". I wcale nie jeżdżę Rockriderem za 1500 zł. Powyższe "kosmetyki" wyśmienicie się sprawdzają, zdecydowanie lepiej niż dedykowane "rowerowe".1 punkt
-
Dzisiaj z rana standardowo trasa 60 km. Jechałem przez tą samą wieś co tydzień temu. Znowu biegał wilczur po podwórku przy otwartej bramie. Przejechałem niby nie zaatakował ,ale wkurzyłem się zatrzymałem trochę dalej i dałem zgłoszenie pod 112. Wkur**a mnie po prostu coś takiego.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jedni uwielbiają zapach napalmu o poranku, a ja tam wolę zapach lasu po deszczu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Instrukcja niepotrzebna, to fakt. Natomiast Tufo powinno dołączać do opon coś na uspokojenie, żeby można było złagodzić stres przy kolejnych przebiciach...1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00