Skocz do zawartości

Ranking

  1. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      1 835


  2. marcesco

    marcesco

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      957


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 518


  4. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      684


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo Parque Natural Alentejana e Costa Vicentina
    13 punktów
  2. Bo porzucony na chwilę Pozdrow'er😘
    12 punktów
  3. 11 punktów
  4. Bo przystanek autobusowy na niemieckiej prowincji
    9 punktów
  5. Sprzęt do Bikepackingu solo * SEA TO SUMMIT Spark 7C/45F Down Sleeping Bag * MSR Hubba Hubba Bikepack 1 * SEA TO SUMMIT STS Ether Light XT Insulated Mat
    7 punktów
  6. 7 punktów
  7. Bo zjazd do wnętrza wulkanu - Wilcza Góra (Pogórze Kaczawskie). Szczegóły i wizualizacja miejscówki (360st) w linku poniżej: https://www.facebook.com/photo/?fbid=655515063279962
    6 punktów
  8. nowy kompan podróży (zastąpi model EDGE 830), klocki hamulcowe do GRX-a na zapas (wersja L05A-RF),
    6 punktów
  9. Upgrade z BSC100. Póki co to mnie zaskoczyli że jest spolszczony. 😛
    5 punktów
  10. Zbiorczo z ostatnich dwóch tygodni. Siodło przetestowane na trasie 100+ i chyba się polubiliśmy.
    5 punktów
  11. 5 punktów
  12. Toskania? Nie, to płaskoPolskie szutry mazowieckie
    5 punktów
  13. Bo nie wiedziałem, że Wschodni Niemcy robili tak wąskie Trabanty 😁
    4 punkty
  14. Bo przed zachodem słońca. 😀
    3 punkty
  15. Podsumowanie kół rockriderowych z białą naklejką RAW po pomiarach z rozplotem. Fabryczne przednie koło 986g. Fabryczne tylne koło 1249g. Przednia piasta 207g. Komplet szprych i nypli z przodu 265g. Szprychy z stali martenzytycznej, malowane, nyple mosiężne. Tylna piasta 471g (OEMowy Novatec D902 z aluminiową osią ale stalowym bębenkiem. Po wymianie bębna na aluminiowy będzie ~370g). Obręcz 505g.
    2 punkty
  16. Mam u siebie hamulce Shimano BR-MT200 - takie były seryjnie w rowerze. No i co, to jest 3 rok jeżdżenia i jeden z nich kwalifikuje się do wymiany - okładziny nierówno się ustawiają, co powoduje szybsze zużycie klocków. Gorszym problemem były tarcze seryjnie tam montowane (Shimano RT10), przednią musiałem wymienić na taką pod klocki metaliczne/półmetaliczne bo klocki mi się ścierały do zera po 2-3 tygodniach.
    2 punkty
  17. @oles No i super, tanie, proste i się sprawdza. Mam taką w Bombtracku, z przerzutką m5100 i kasetą 11-51: Ostatnio przerabiałem też Kode na napęd 1x10 i ostatecznie, po rozważeniu i wycenie dostępnych opcji, również wylądował tam bar-end Podobnie u mnie, aczkolwiek ktoś z małą ramą i wąską kierą mógłby mieć problem. Niemniej potwierdzam, rozwiązanie wbrew pozorom, wcale nie jest niewygodne. Na dodatek dostajemy natychmiastową zmianę biegu (jak w grupach elektronicznych ) i można jednym ruchem wajchy przelecieć 3/4 kasety (przydaje się np. przy nagłej zmianie nawierzchni na kopny piach).
    2 punkty
  18. Łączenie dwóch pasji wymaga kompromisów
    2 punkty
  19. 2 punkty
  20. ....bo One też kręcą🚴 do "pracy"..👍😄😂..
    2 punkty
  21. Bo chodzenie po torach grozi wywrotką:
    2 punkty
  22. Continental Race King ale nie najtańsze kartoflaki
    1 punkt
  23. Nie, Vredestein lżej się toczy od Race K. Jack R. dopisałem jako opcję zakupu lekkiej i szybkiej opony.
    1 punkt
  24. Wsuwa się na pancerz. Nie ma potrzeby zakuwania. Klucze do kaset mają zwykle krótszą tę część z "ząbkami" (wielowypust) bo odkręcasz tylko cienką nakrętkę. Te do wolnobiegów mają dłuższy wielowypust bo wolnobieg dokręca się w trakcie pedałowania i do odkręcenia trzeba większej siły. Sam kształt/ilość ząbków jest taka sama (przynajmniej jeśli mówimy o Shimano) i ja do odkręcania kaset używam tego od wolnobiegów. Do kaset: Do wolnobiegów
    1 punkt
  25. Zapasowy łańcuch nie zawadzi, a przy okazji może być miarką - też polecam, przypadkiem kilka złotych oszczędziłem porównując łańcuch "zużyty" na podstawie miarki z nowym. Ogniwo (para) ma 1 cal. Łańcuch 112 ogniw to 56 cali. 0.5% wydłużenia to 0,28 cala czyli ponad 7mm - to już widać gołym okiem i zmierzyć można linijką szkolną.
    1 punkt
  26. @yooro Jeżeli jako las, masz na myśli jazdę po drogach pożarowych , szutrowych. A nie zapuszczanie się w trasy pełne korzeni, kamieni, to grawel bez problemu da radę. Odpowiednie ciśnienie i opona, to będzie wygodnie. Wszystko zależy od terenu w jakim chcesz jeździć. Jeżeli twoje trasy miałby wyglądać jak mniej więcej to na zdjęciu, to grawel sprwadza się idealnie. Nie wiem w jakim rejonie Wlkp. mieszkasz ,ale w moich podpoznańskich lasach, czy trasach nad Wartą to praktycznie wszystko da radę wygodnie objechać grawelem. Rower mtb biorę jedynie wtedy, gdy mam ochote objechać leśne single, zaliczyć jakies małe dropy, strome zjazdy, czy drogi usiane kamieniami i korzeniami. Zresztą w naszych wielkopolskich lasach, szczególnie w weekendy widać wuchtę wiary. Nie potrzeba nie wiadomo jak zaawansowanego sprzęty jak jacyś emeryci na kozach, parki na trekingach itp dają radę.
    1 punkt
  27. Dla mnie "leśna ścieżka" może oznaczać wszystko. W tę kategorię wpisują się drogi z korzeniami na wierzchu, piaskownice, w miarę ubite drogi gruntowe i drogi przeciwpożarowe aka leśne autostrady. Komfort na gravelu to kwestia odpowiednio szerokiej opony. Przy 45mm powinno być już całkiem nieźle.
    1 punkt
  28. Chodzi o to, że w tej cenie możesz mieć i sztywne osie i taperowaną główkę ramy i lepszy amor, czyli tzw. współczesne standardy w mtb a Ty się uparłeś na tego Bianchi. Skoro Ci pasi i chcesz go mieć i jesteś głuchy na wszelkie argumenty przeciw to czemu się pytasz?
    1 punkt
  29. To tak leniwie, niedzielnie......
    1 punkt
  30. Dzisiaj byłem dać sobie popalić na Bike Maraton 2024 - Złotoryja. Ujeździłem się co moje. Trasa git. Nakręciłem 51,37km i 1447m przewyższeń. Nogi i flaki jeszcze nie wróciły z wypadu, ale i tak było fajowo
    1 punkt
  31. Mam niedaleko sklepik Foxa, ile razy nie wejdę to coś kupię. Tym razem plecak. Podoba mi się 🤣
    1 punkt
  32. Gravel, las i wygoda to same sprzeczności. Ja wiem, że można wszystko i na wszystkim, ale nie wiem czego się spodziewasz skoro wiesz jak może Cię wytelepać na sztywniaku. Jeżeli chcesz przeżyć szok i zobaczyć, że na rowerze ze sztywnym widelcem jednak może być wygodnie to przejedź się na Specu z patentem future shock (Diverge lub Sirrus) Moim zdaniem to jedyna rozsądna opcja dla Twoich oczekiwań.
    1 punkt
  33. Do mycia - Ludwik i gąbka. Do łożysk - zależy których, ale najlepiej mieć i Motorex BG2000 i Mobil XHP222 lub coś podobnego. Odtłuszczacz - benzyna ekstrakcyjna i IPA. Chyba, że chcesz bulić za ładny napis na etykiecie, to sobie kup zestaw MucOff'a. A wosk do ramy po co? Pierwszy raz słyszę o takiej fanaberii. I tak - rower to też mój "konik". I wcale nie jeżdżę Rockriderem za 1500 zł. Powyższe "kosmetyki" wyśmienicie się sprawdzają, zdecydowanie lepiej niż dedykowane "rowerowe".
    1 punkt
  34. Dzisiaj z rana standardowo trasa 60 km. Jechałem przez tą samą wieś co tydzień temu. Znowu biegał wilczur po podwórku przy otwartej bramie. Przejechałem niby nie zaatakował ,ale wkurzyłem się zatrzymałem trochę dalej i dałem zgłoszenie pod 112. Wkur**a mnie po prostu coś takiego.
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Bo też nic nie jechało i prędko nie pojedzie:
    1 punkt
  37. Bo dobrze, że wylot nie jest niżej
    1 punkt
  38. Bo rogacz się gdzieś schował 😜
    1 punkt
  39. Jedni uwielbiają zapach napalmu o poranku, a ja tam wolę zapach lasu po deszczu.
    1 punkt
  40. 1 punkt
  41. Bo o 5 rano do roboty też można jechać rowerem!
    1 punkt
  42. Ciemno wszędzie, głucho wszędzie.
    1 punkt
  43. Instrukcja niepotrzebna, to fakt. Natomiast Tufo powinno dołączać do opon coś na uspokojenie, żeby można było złagodzić stres przy kolejnych przebiciach...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...