Skocz do zawartości

Ranking

  1. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      2 031


  2. marcesco

    marcesco

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      997


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 596


  4. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      837


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo Parque Natural Alentejana e Costa Vicentina
    13 punktów
  2. Bo porzucony na chwilę Pozdrow'er😘
    12 punktów
  3. 11 punktów
  4. Bo przystanek autobusowy na niemieckiej prowincji
    9 punktów
  5. Sprzęt do Bikepackingu solo * SEA TO SUMMIT Spark 7C/45F Down Sleeping Bag * MSR Hubba Hubba Bikepack 1 * SEA TO SUMMIT STS Ether Light XT Insulated Mat
    7 punktów
  6. 7 punktów
  7. Bo zjazd do wnętrza wulkanu - Wilcza Góra (Pogórze Kaczawskie). Szczegóły i wizualizacja miejscówki (360st) w linku poniżej: https://www.facebook.com/photo/?fbid=655515063279962
    6 punktów
  8. nowy kompan podróży (zastąpi model EDGE 830), klocki hamulcowe do GRX-a na zapas (wersja L05A-RF),
    6 punktów
  9. Upgrade z BSC100. Póki co to mnie zaskoczyli że jest spolszczony. 😛
    5 punktów
  10. Zbiorczo z ostatnich dwóch tygodni. Siodło przetestowane na trasie 100+ i chyba się polubiliśmy.
    5 punktów
  11. 5 punktów
  12. Toskania? Nie, to płaskoPolskie szutry mazowieckie
    5 punktów
  13. Bo nie wiedziałem, że Wschodni Niemcy robili tak wąskie Trabanty 😁
    4 punkty
  14. 3 punkty
  15. Podsumowanie kół rockriderowych z białą naklejką RAW po pomiarach z rozplotem. Fabryczne przednie koło 986g. Fabryczne tylne koło 1249g. Przednia piasta 207g. Komplet szprych i nypli z przodu 265g. Szprychy z stali martenzytycznej, malowane, nyple mosiężne. Tylna piasta 471g (OEMowy Novatec D902 z aluminiową osią ale stalowym bębenkiem. Po wymianie bębna na aluminiowy będzie ~370g). Obręcz 505g.
    2 punkty
  16. Mam u siebie hamulce Shimano BR-MT200 - takie były seryjnie w rowerze. No i co, to jest 3 rok jeżdżenia i jeden z nich kwalifikuje się do wymiany - okładziny nierówno się ustawiają, co powoduje szybsze zużycie klocków. Gorszym problemem były tarcze seryjnie tam montowane (Shimano RT10), przednią musiałem wymienić na taką pod klocki metaliczne/półmetaliczne bo klocki mi się ścierały do zera po 2-3 tygodniach.
    2 punkty
  17. @oles No i super, tanie, proste i się sprawdza. Mam taką w Bombtracku, z przerzutką m5100 i kasetą 11-51: Ostatnio przerabiałem też Kode na napęd 1x10 i ostatecznie, po rozważeniu i wycenie dostępnych opcji, również wylądował tam bar-end Podobnie u mnie, aczkolwiek ktoś z małą ramą i wąską kierą mógłby mieć problem. Niemniej potwierdzam, rozwiązanie wbrew pozorom, wcale nie jest niewygodne. Na dodatek dostajemy natychmiastową zmianę biegu (jak w grupach elektronicznych ) i można jednym ruchem wajchy przelecieć 3/4 kasety (przydaje się np. przy nagłej zmianie nawierzchni na kopny piach).
    2 punkty
  18. Łączenie dwóch pasji wymaga kompromisów
    2 punkty
  19. 2 punkty
  20. ....bo One też kręcą🚴 do "pracy"..👍😄😂..
    2 punkty
  21. Bo chodzenie po torach grozi wywrotką:
    2 punkty
  22. Wycieczka, której celem były dwie atrakcje: Najwyższy szczyt Płaskopolski oraz największa dziura w Polsce. Aby poznać szczegóły o czym mowa, zapraszam do obejrzenia filmu, ale jeżeli ktoś dobrnął tak daleko w tym opisie to mogę zdradzić, że chodziło o Górę Kamieńsk oraz Kopalnie Węgla Brunatnego w Bełchatowie Miłego oglądania!
    1 punkt
  23. Ja zrobiłem sobie swoją "idealną" lemondkę. Zrobiona z dwóch. PRO Missile SKI-BEND 45 stopni + XLC Tri-Bar nasad. HB-T04. Na całość dam owijkę, a z "odpadu" wyszła mi druga lemodka na jakieś zawody gravelowe, gdzie nie może przekraczać linki klamkomanetek. Mocowanie do kierownicy wykorzystałem z PRO Missile SKI-BEND, jest solidne i można dokręcić, aby ograniczyć "pływanie" lemondki użyłem termokurczki. Testowałem różne rozwiązania, ale siły jakie działają na lemondkę są sporę i termokurczki rozwiązały problem. XLC Tri-bar HB-T04 31,8 XLC Tri-bar HB-T04 31,8 XLC Tri-bar HB-T04 31,8 XLC Tri-bar HB-T04 31,8
    1 punkt
  24. Nie znajdziesz żadnego sensownego amortyzatora w takim rozmiarze. To, co znalazłeś, to takie samo badziewie.
    1 punkt
  25. Radon i Rose możesz śmiało kupować online. Dobre sklepy z bardzo dobrą obsługą chociaż dużo większe mam doświadczenia ze sklepem bike-diskount.de który jest właścicielem marki radon. Rower możesz serwisować w dowolnym serwisie.
    1 punkt
  26. Rockrider Race 700 - Amen. Idealny do wymagań jakie opisałeś.
    1 punkt
  27. Zapasowy łańcuch nie zawadzi, a przy okazji może być miarką - też polecam, przypadkiem kilka złotych oszczędziłem porównując łańcuch "zużyty" na podstawie miarki z nowym. Ogniwo (para) ma 1 cal. Łańcuch 112 ogniw to 56 cali. 0.5% wydłużenia to 0,28 cala czyli ponad 7mm - to już widać gołym okiem i zmierzyć można linijką szkolną.
    1 punkt
  28. @yooro Jeżeli jako las, masz na myśli jazdę po drogach pożarowych , szutrowych. A nie zapuszczanie się w trasy pełne korzeni, kamieni, to grawel bez problemu da radę. Odpowiednie ciśnienie i opona, to będzie wygodnie. Wszystko zależy od terenu w jakim chcesz jeździć. Jeżeli twoje trasy miałby wyglądać jak mniej więcej to na zdjęciu, to grawel sprwadza się idealnie. Nie wiem w jakim rejonie Wlkp. mieszkasz ,ale w moich podpoznańskich lasach, czy trasach nad Wartą to praktycznie wszystko da radę wygodnie objechać grawelem. Rower mtb biorę jedynie wtedy, gdy mam ochote objechać leśne single, zaliczyć jakies małe dropy, strome zjazdy, czy drogi usiane kamieniami i korzeniami. Zresztą w naszych wielkopolskich lasach, szczególnie w weekendy widać wuchtę wiary. Nie potrzeba nie wiadomo jak zaawansowanego sprzęty jak jacyś emeryci na kozach, parki na trekingach itp dają radę.
    1 punkt
  29. Otóż to. W tej cenie możesz mieć nowy rower ze współczesnymi standardami, z lepszym osprzętem, na pewno dużo lżejszy niż 14 kg. Jak wspomniany wcześniej Rockrider Race 700, który nawet jest tańszy.
    1 punkt
  30. też zdarzyło mi się założyć sporo węższe dętki do szerszej opony i wszystko grało.
    1 punkt
  31. O wiele mniejsze zakładałem i zero sensacji (nic nie wybuchło/ strzeliło)
    1 punkt
  32. @oranger99 ad3. Nie ma co się bać. Mam edge 830, 5 lat i nadal bateria to jest sztos. 10h jazdy w trybie nawigowania i jest 45%. Na zimę po prostu wyłącz urządzenie. Bateria nie będzie naładowana w 70%.
    1 punkt
  33. Gravel jest rowerem do jazdy po utwardzonych nawierzchniach. Do lasu nadaje się rower mtb, ostatecznie cross z szerszą oponą.
    1 punkt
  34. A może tym, że je i tarcze paliłeś jadąc cały czas na wciśniętym hamulcu....
    1 punkt
  35. A jaki tam jest osprzęt? Widzę tylko korbę na kwadrat 3xx
    1 punkt
  36. Bo nas goniła, lecz nie dogoniła.
    1 punkt
  37. Bo Piekielny Szlak. Była taka piosenka Dog Eat Dog - Expect the Unexpected. Ten tytuł dobrze go opisuje. Senne wioski na końcu świata, szutry premium, gravelduro, momenty WTF, piaski, błota, bagna, rzeki, jeziora, single, plaże, nadmorskie klimaty. A przejechałem tylko niecałą połowę. To jest szlak pieszy więc nikt nie obiecuje, że odcinki specjalne będą przejezdne
    1 punkt
  38. Bo chicken tikka masala, piękne 2 dni rowerowe za mną a jeszcze 3 zostały
    1 punkt
  39. 1 punkt
  40. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...