Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      7 455


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      4 518


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      894


  4. ernorator

    ernorator

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      711


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo też nic nie jechało i prędko nie pojedzie:
    5 punktów
  2. OEMowa RD-M5100 z allegrosza (obecna po urazie już się ogarnęła, nowa będzie czekać na swoją kolej), i dwa jajka 32T z aliekspesu (zebrał się już zestaw 32T/34T/36T - mogę żonglować w ramach bieżących potrzeb)
    3 punkty
  3. Bo dobrze, że wylot nie jest niżej
    3 punkty
  4. 3 punkty
  5. 2 punkty
  6. No więc trafiłeś na problem, bo elixiry to heble znane z problemów i wymagają stosunkowo intensywnego serwisu aby utrzymać je w działaniu. Jeżeli aktualne tarcze są w dobrym stanie ( tzn: proste, grubość 1.6mm lub więcej ) to nie trzeba ich wymieniać. 250zł za komplet deore to regularna cena za koło. 150zł za tarczę to jednak sporo. Z kosztem serwisu to te 800-1000zł za całość to całkiem sensowna kwota. MT200 to przyzwoite hamulce, ale nie są specjalnie silne. Możesz tym zarządzać stosując odpowiednio większe tarcze. Głupoty gadasz. Zależnie od ramy - trzeba będzie przyciąć kable, nabić oliwki i możliwe, że odpowietrzyć. Ta 'gotrowość do użycia' to jest iluzoryczna.
    2 punkty
  7. Kupiłem kask Lazer Tonic KinetiCore. Idealnie dopasowany do mojej głowy i lekki, serio zapominam, że mam go na głowie. Po przesiadce z Uvexa Ivo CC jest kolosalna różnica na plus, zwlaszcza na szosie. Co ciekawe mierzyłem też m.in. Lazer Strada KinetiCore, który był moim pierwszym wyborem jeżeli chodzi o wygląd, ale był strasznie niewygodny. Jeden producent i dwie skrajności jeżeli chodzi o wygodę dla mojej glowy. Drugi zakup nie do końca rowerowy, ale u mnie z myślą o jeździe na rowerze to okulary korekcyjne, ale fotochromowe. Polecam wszystkim okularnikom, w słonecznie dni potężnie zwiększają komfort jazdy. Pozdrawiam rowerową brać 😉💪
    2 punkty
  8. 2 punkty
  9. 2 punkty
  10. ....bo One też kręcą🚴 do "pracy"..👍😄😂..
    2 punkty
  11. Bo chodzenie po torach grozi wywrotką:
    2 punkty
  12. Ale to miało być 26, a wg. opisu "- Size: 29x2.1 -Etrto: 54-62" to 29" 😅 Może przyjdzie 27,5"?
    1 punkt
  13. A może być Kenda SBE? https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/kenda-small-block-eight-30-tpi-26-x-2.10-mtb-tyre/137411709/p
    1 punkt
  14. Dzisiaj kumulacja: Z cyklu "kontrowersyjny outlet dostarcza": 2 korby m7100 2x o różnych długościach - ktora gdzie trafi to się jeszcze okaże. Na 100% jedna w konfiguracji 2x trafia do ugravelowianego big nine lite wraz z zestawem blatów z drugiej na zapas. Pytanie która 170 czy 175 (wzrost 178 przekrok 81cm)?. Druga albo na sprzedaż solo albo z zębatką 1x do "planowanego przyszłego projektu". 39.99EUR/szt Trochę drobiazgów do kokpitu. mostek WCS 70mm 35 stopni 124g 16EUR - potencjalnie do korekty pozycji w rowerze żony, niestety nie jest idealny. Były w momencie zakupu ( i chyba do teraz) tylko 70 i 90mm..80mm byłoby idealne. mostek opisany jako Leadtec LC7940 faktycznie brandowany jako LP -Lapierre. 45mm 136g 4EUR. Kupiony do ekperymentowania z pozycją. Miłe zakoczenie odczuwalną jakością, spodziewałem się zwykłego odlewu jak w tanich zoomach a mostek jest w całości frezowany i naprawdę ładnie zrobiony. Śrubki wyglądają na nie gorsze niż w Ritcheyu... opłaca się chyba kupić jako dawcę śrubek jak ktoś ma rozwalone w droższym mostku (oczywiście przy okazji innych zakupów). Kierownica JD-MTB579A 31.8x760 brandowana tym samym logo LP co mostek - zapewne miały trafić do tego samego Lapierra który nigdy nie zostanie już zmontowany... 370g 3.20EUR. Po prostu poprawna kierownica ze średnio/niskiej półki, pod tym samym kodem google znajdują ją również pod marką XLC. Z cyklu" Festwal podejrzanie tanich opon Maxxis na Amazonie dostarcza" przyszła pierwsza dostawa - Ramblery 700x45c po 50PLN/szt
    1 punkt
  15. Nikt ci tu nie będzie podpowiadał w temacie takich ulepów, które przy okazji nie są z definicji rowerami. Musisz poszukać innego miejsca, gdzie nie mają problemu z popieraniem łamania prawa i biorą na klatę świadomość pomocy w budowie sprzętu zagrażającemu zarówno właścicielowi jak i wszystkim wokół.
    1 punkt
  16. Ja zamówiłem wczoraj o 13:00 a dzisiaj już pierwsza paczka przyszła
    1 punkt
  17. Wpisz sobie w szukajkę spodenki z ochraniaczami a resztę poszukaj w odpowiednim dziale z ochroną. Oblukaj co chcesz ile masz kasy i wtedy pytaj o konkrety. Dziś wszystko jest tylko kwestia kasy i w każdej chwili możesz wyglądać jak ludzik z reklamy pewnej firmy oponiarskiej.
    1 punkt
  18. Nie patrz na I strefę Garmina. To są dla amatora wartości możliwe do osiągnięcia tylko z górki i z wiatrem w plecy. Przy interwałach to już właściwie niewykonalne, żeby szybko zejść do I strefy i utrzymać się w niej przez dłuższy czas. Pilnuj górnych wartości, a odpoczynek rób na wyczucie. Ad 1) jak wyżej Ad 2) Na jakiej podstawie wyznaczyłeś tętno maksymalne? Ze wzoru, jakiegoś testu, czy np. wyścigu? Ad 3) jak wcześniej Ad 4) tyle, żeby podkręcić lub zbić tętno - takie przygotowanie do następnego bloku - ja zawsze ustalałem sobie określony czas (z reguły 1 lub 2 min) i trzymałem się go przez cały trening Ad 5) a kto Ci broni? Ja też zwykle dokręcam po treningu z planu Garmina, zazwyczaj po prostu pomijam ostatni blok (lub bloki) odpoczynkowy i zastępuję go dłuższą jazdą dowolną.
    1 punkt
  19. Przyszła pierwsza przesyłka, 2 szt Rambler 700x45C po 50PLN https://www.amazon.pl/dp/B07QR134TV?ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details&th=1&psc=1 Wyglądają (dla mnie) ok, nie wyglądają (dla mnie) na jakieś leżaki magazynowe.
    1 punkt
  20. Znowu taki osobnik 190cm, wygląda na 27,5 jak na pelikanie
    1 punkt
  21. Zgadzam się z powyższym, to jakby do golfa 4 wkładać tarcze wentylowane i ceramiczne klocki... ogarnijcie się ludzie Tu trzeba iść po kosztach Zresztą, forum jest po to aby pomagać samemu rozwiązywać problemy, więc ja to zachęcam do samodzielnej wymiany wszystkiego, odpalić sobie filmy na yt, kupić sobie co trzeba to koszt max 100zł, przy okazji nabędzie się umiejętność odpowietrzania i nie będzie już latania do serwisów w pozniejszym czasie.
    1 punkt
  22. Rekon Race i Ikony, Maxxis chyba nie robi opon zwijanych nie pod bezdętki.
    1 punkt
  23. Panowie gość pyta czy ktoś go nie robi w jako a zaczyna się spekulacja czy najtańsze heble Shimano są ok czy nie. Mogą być ok jak są już w rowerze ale głupotą jest kupowanie tego jako nowe zamiast już dołożyć do Deore. Różnica w cenie to nie jakiś koszmar a sama ergonomia klamki dużo, dużo na plus dla Deore. Już tylko z tego powodu warto.
    1 punkt
  24. Masa rotująca już dawno została wrzucona do worka mitów i niech tam zostanie. 200 gramów na kołach za bardzo nie poczujesz. Co do wysokości stożka się nie wypowiem, natomiast jeżeli dużo jeździsz po górach, to może niższy stożek i jeszcze większa różnica w wadze? Wiem że GCN nie zawsze jest lubiany, natomiast obejrzyj ich testy związane z masą kół. To są sekundy na kilku kilometrach podjazdu.
    1 punkt
  25. Myślę, że definicja przyjemności eksploatacji konkretnego typu klamki hamulcowej jest po prostu subiektywna, nie jest zaś bzdetem.
    1 punkt
  26. Też wymieniłem cały napęd na Deore. Ja akurat z 3x8 na 1x10 i po tygodniu jazdy zamówiłem blaty 34T i 36T, take same jak Twoje. Wstawiełm 36.
    1 punkt
  27. @keltu Są Ramblery 650x47B tpi120 EXO/TR, 47.90PLN dostawa w czerwcu. Wydaje mi się że wczoraj ich nie było.. https://www.amazon.pl/Maxxis-TB00172000-Rambler-Unisex-Adult-650x47B/dp/B07ZTTFZDD/ref=sr_1_52?dib=eyJ2IjoiMSJ9.uVvjtQRrh7h2j57YBHiDBHA2iIindyYlkVaRMtzbptFQjeiOo-sBZ1VIxPDBtQQcdiHqDT5nJaXPMpkEqU6w8X_Fyr1lGbVIRHcJ8Y-aIXtv4ubSrMtRVOjZxKEcDmk2ShiGVqVc2DjFXHE6xaKvIAzBUwfGHLNPgGKLTBDxY-G0bYjf7YfmzLgOsLy0WgEIRACWpKq5x6DJouF_HvV0uagbMssB6dhKa_Gx7uUXviCTkgr3UX862XgTMgcLU5o84EKJc77S0slwxFugD_pJDAyV1zuVZ0Rax_bQR7wCwcg.WEqQmPvc-r6ksJeZTbmthDNMssu-twYjixTmhJFq7_E&dib_tag=se&keywords=Maxxis&qid=1717657184&sr=8-52
    1 punkt
  28. z planowaniem mufy dał bym sobie spokój, miało to sens 15lat temu gdy mufy były przewidziane pod zwykłe suporty wtedy fabryki krawedzie mufy obrabiały byle jak albo i wcale, dziś jednak wygląda to lepiej i w takim Giancie watpię aby mufa była byle jak obrobiona, może w firmach krzak jeszcze tak to wygląda. Suporty zewnętrzne ludzie zabijają przez za mocne dokręcenie bocznej nakrętki.
    1 punkt
  29. Ilość podkładek pod mostkiem ogranicza długość rury sterowej, max może być tyle żeby mostek był na jej końcu swoją górną częścią. Wiadomo musi być te 2-3mm wyżej żeby można było to wszystko odkręcić, usztywnić. Przy długiej rurze sterowej trzeba pomyśleć o dłuższym ekspanderze Żeby jeszcze podnieść kierownicę jeśli skończyła się rura sterowa można zastosować mostek na + (zagięty do góry) i dać kierownicę ze wzniosem (rased drop bar).
    1 punkt
  30. A ja pojechałem z żoną i córką na wycieczkę. Na rowerach białkowych. Bielsko, Szyndzielnia wyciągiem, dalej Klimczok, Beskid, Biały Krzyż, trawers Malinowa, Małe Skrzyczne, zjazd Hip-Hopą, Szczyrk i powrót opłotkami do Bielska. Straszna wyrypa, kamiory, wypychy, a moja żona i córka nadal uśmiechnięte, mimo, że kwaterę mamy pod Łysą Górą i dojazd jest mocnym akcentem na koniec. 50 km i 1300m w nogach. Na szlaku spotkaliśmy 1! rower zwykły i całe gromady elektrycznych.
    1 punkt
  31. @mareckiabc To zazdrość nie-kupujących.. chcieliby a się boją A na serio jedyne konkretne problemy poruszane na tym forum to z tego co pamiętam przypadek @Dokumosa z uszkodzonymi w transporcie amortyzatorami i problemami z reklamacją/zwrotem środków oraz wyciek danych/włamanie na stronę+phishing email. Temat dłuższych niż deklarowane czasów dostaw jest powszechnie znany i szeroko opisywany tak że kupując tam wiadomo na co się decydujemy. Temat kasowania odwoływania zamówień również - mnie dotknęło 2 razy: raz skasowana cała dostawa zestawu kół M1900 po 2 miesiącach czekania, po informacji zwrot środków w 3 dni +10EUR w loyalty points, kilka dni temu zamówienie wysłane z 2 z 3 produktów (brak najdroższego elementu l- klamkomanetki tył GRX) - również zwrot środków w 3 dni od informacji + 5EUR w punktach. Disclaimer: Nie pracuję dla RCZ ani Maxxisa ani Amazona. W Luksemburgu byłem ze 4 razy w życiu ale ostatni raz z 10 lat temu
    1 punkt
  32. Tak zbiorczo gdzieś od stycznia Dętki TPU Ridenow do szosy na szerokość opon 28, całkiem przyjemne w jeździe ale za mało km zrobiłem żeby jakoś bardziej się wypowiadać Pedłaki (z) mocy/ą Chwytak do opon, praska coby wygodnie naprawiać piasty novatec żonie w rowerze do pracy, wentylki do tubelessa co mi polecili na forum, koła CSC 35 i 45 TL sobie i żonie, inne graty do tubeless Tani Stans czyli Pirelli Cinturato Gravel RC 45 i Specialized S Works Pathfinder Pro 2Bliss 42 uszczelniły się na kołach CSC bez mleka więc duże "W", oba zestawy zrobiły już po ~1500km po uach, kamieniach i lesie bez problemu, o mleku nic nie powiem bo nie ma żadnych śladów działania więc chyba jeszcze nic nie przebiliśmy
    1 punkt
  33. Na gravela 2tyś to chyba za mało ale w Deca różne cuda się zdarzają . Riv 700 ma 10biegowy napęd z nieco lżejszym przełożeniem . To się może przydać na podjazdach bo w 500 najlżejsze to 1:1 . 700 ma też od razu rogi . Dla mnie to miły dodatek . Innych różnic nie widzę ale coś jeszcze musi być lepszego bo rower jest o 600g lżejszy . Generalnie ja brałbym 700 ale 500 też jest ok jeśli podjazdy nie będą długie i strome . Aha jeśli zaglądniesz na stronę deca to zobaczysz że producent narzucił dość restrykcyjne ograniczenia : Nie prać Nie można stosować żadnych wybielaczy ani odplamiaczy. Nie suszyć w suszarce bębnowej Nie prasować
    1 punkt
  34. Bo rogacz się gdzieś schował 😜
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Oczywiście że można, przejeździłem tak na tym Presidio w 1 sezonie ok 5k km, trasy głównie "gravelowe" a nawet lekki teren. Po czymś takim jak tutaj leci się na pełnej, brak amortyzatora jest praktycznie nie oduczuwalny. Jeśli chodzi o jakieś wały gdzie droga nie jest zbyt dobrze ubita, czy coś w tym rodzaju trzeba już się jednak troszkę pofatygować jechać bardziej techniczne i gdzieniegdzie podnieść tyłek. Generalnie wszystko jest do przejechania, najwyżej trochę wolniej.
    1 punkt
  37. To jakie łożyska mają sens zależy od warunków pogodowych. Jeśli taplasz się w błocie to kompletnie bez znaczenia co założysz. Ezo jest seryjnie w wielu piastach, słabe są. Pytanie które kupić np SKF czy Timken w żaden sposób nie mówi nic o ich jakości. Większość, jak nie każdy z tych producentów oferuje je w kilku wersjach różniących się jakością. Jeśli łożysko kosztuje 45pln to jeszcze musisz wiedzieć lub sprawdzić które np skf tyle kosztuje u danego sprzedawcy. Jak będziesz wiedział to musisz dokopać się do katalogu produktów i sprawdzić co realnie dostaniesz.
    1 punkt
  38. To jak to jest, na ulicy dwa rowery obok siebie mogą a na DDR już nie? Wszystko ok z Tobą kolego? Skąd w Tobie tyle jadu i pogardy?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...