Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 957


  2. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      964


  3. Turysta05

    Turysta05

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      220


  4. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      4 053


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. ....bo One też kręcą🚴 do "pracy"..👍😄😂..
    10 punktów
  2. 8 punktów
  3. Pies twierdzi, że pyliło się dać flaszkę za fat-grata:
    7 punktów
  4. Bo chodzenie po torach grozi wywrotką:
    6 punktów
  5. Bo rogacz się gdzieś schował 😜
    5 punktów
  6. Bo się w końcu wybrałem w góry
    5 punktów
  7. Bo gdzieś na trasie R10, chyba za Jarosławcem (w stronę zachodu)
    4 punkty
  8. 3 punkty
  9. W końcu się zebrałem.. SID z kontrowersyjnego outletu wskoczył w miejsce Suntoura XCR-Air. Trochę ponad 0.5kg masy mniej. Przy okazji okazało się że po pierwsze - podkładki pod mostek Merida daje plastkowe ... na szczęście miałem coś w zapasie.. Po drugie kandydat na partnera dla Sida o wdzięcznej nazwie Twistloc coś nie bardzo pasuje z klamką shimano w standardzie i spec-ev.. więc wskoczył na jego miejsce rodzony brat Oneloc Nie jest zdecydowanie najpiękniejszy ale nie jest aż tak źle. Działa dość przyjemnie, delikatnie, bez efektu walnięcia jak w suntourze.
    3 punkty
  10. Bardzo fajnie tłumią nierówności, idealne na gravela.
    3 punkty
  11. Jadąc do pracy na Rynku Głównym zobaczyłem takie terenowe pojazdy, rozpadły się spodnie przeciwdeszczowe . Lało dzisiaj jak diabli i cały zmokłem.
    2 punkty
  12. Jedni uwielbiają zapach napalmu o poranku, a ja tam wolę zapach lasu po deszczu.
    2 punkty
  13. Aednak. Zrobiłem jeszcze coś. W pokoju obok wisi taka:
    2 punkty
  14. Ja sobie taki kupiłem: https://www.centrumrowerowe.pl/bagaznik-rowerowy-tylny-roswheel-tour-pd25436/?v_Id=154431&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw9vqyBhCKARIsAIIcLMHY5k3YjQQ_Dvb4BLk07NBPiwOjEh66_pbgpu4HfssxWWHIEtsMaZwaAlJpEALw_wcB Poniżej 200PLN, 550g, fajny, bo wąski, sakwa jest pod kątem, Kupiłem właśnie pod jedną, lekką sakwę, by nie mieć spoconych pod plecakiem pleców. Ktoś napisał w opinii, że trudny montaż - ja zmontowałem zaraz po zakupie, na ulicy w kilka minut, bez patrzenia w instrukcję. Są elementy do różnych ram - spora elastyczność, to może mylić.
    1 punkt
  15. Łyżki Unior i oponę Maxxis Assagai Exo max terra. Miałem 2x DHR, przednia poszła na tył, tył do piwnicy. A teraz najlepsze - obie stare opony zdjąłem jedną łyżką, instalacja poszła palcami, nowy Assagai wszedł od podłogowej pompki przy pozostawionym zaworku, używany DHR wymagał pierwszego dmuchania bez zaworka. Tak łatwa instalacja jak wkładanie spodni. Łyżki Unior są niedrogie, sztywne i wygodne. Wczoraj na oponie córki złamałem Lezyne (już drugą) i jakiegoś. No-name. Wczoraj zaś przyszły łatki Lezyne Tubeless pro plugs. Takie grzybki do klejenia na stale dziur w bezdętkowych. Pierwsza użyta, wygodne i na razie trzyma.
    1 punkt
  16. Za flaszkę to i bez tego obdartego siodła by się przeszedł bo i hebel z tyłu jakby się odpiął 🫠
    1 punkt
  17. Ja to jestem zdania, że powinieneś kupować po prostu Race Kingi zwijane. Będą tańsze, zatem ekonomicznie bardziej uzasadnione a z szybkości stracisz niewiele. Przejście na zwykłe Mezcale nie ma sensu, bo tylko grafenowe są tak samo szybkie jak Race Kingi.
    1 punkt
  18. Ale z kolei jest na wolnobiegu 😀. Dlatego tak ważne jest wrzucanie linków, bo producenci ciągle zmieniają specyfikację...
    1 punkt
  19. Hej, Tubus Fly spełnia kryteria wagowe. Mam i polecam. Jak chcesz mocować plecak czy torbę? I czy nie prościej mała sakwa 15l?
    1 punkt
  20. Prawda. Trzeba jeszcze dodać, że to właśnie oponą DD, kolega odczuwalnie je sobie zwiększy. @apacznt Wkładka doda jakiś margines wagi na koło, ale to bardziej oponą DD z usztywnionym oplotem ograniczysz sobie zwinność i toczenie... Przy czym wagi też dołożysz. Może nawet więcej niż wkładką. Ja ważę koło stówki, to mi łatwiej sobie to ustawić i szukać kompromisów. Ty, mając te ponad 60kg, żeby jeździć lżej ale szybciej, raczej musisz ciąć wagę roweru (a w szczególności kół) i nadrabiać trakcją. Tam gdzie brakuje wagi i ciążenia, będziesz się ślizgał mniej, jeśli oponka kształtem będzie plastyczna i się dopasuje do podłoża. To wyjaśnia aż tak niskie ciśnienie... Cięższy nie musi aż tak się produkować nad przyczepnością, bo waga i kształt bieżnika robią swoje. Odradzam opony DD, czy inne "pancerne" i ciężkie. Ciśnienie opon dalej będzie ryzykowne, a zysku w osiągach żadnego. Wkładka mniej cię ograniczy i z dużo większym bezpieczeństwem dla lekkiej opony. A jak już zdarzy się porządnie zaj**** obręczą, to i nawet zbrojona 2kg opona się podda i przetnie na boku.
    1 punkt
  21. Nie jest źle, córka jeździ na zestawie Assagai Exo+/DHR DD i nie narzeka, rower na pedały a wycieczki w górach. Dziewczyna daje radę a ty nie dasz?
    1 punkt
  22. Opory toczenia to masz w kwestii bieżnika, szerokości opony oraz mieszanki a nie czegoś co ci siedzi wewnątrz opony.
    1 punkt
  23. @chudzinki Jakbyś zgadł Miałem ją na sakwach, generalnie upały takie, że woda w jeziorze cieplutka i nie jedna kąpiel zaliczona. Ale pewnego dnia dogoniła nas burza, zanim się schowaliśmy, to temperatura mocno spadła, deszcz lodowaty, wiatr, nawałnica, Armagiedon. Potem ucichło ale trochę wciąż padało padało, chlapały auta, chlapało spod kół i cieszę się, że miałem tę kurtkę i wygrzebałem ją z sakwy we właściwym momencie. Nie przemokła, a ja nie zmarzłem (zarzucona tylko na koszulkę z krótkim rękawem), naprawdę dała radę. Nawet brudna woda się jej nie ima. Później, jak wyjechaliśmy ze strefy burzy, to się trochę upociłem i na koniec ją zdjąłem ale w mojej ocenie - 10/10. Są na pewno lepsze ale za piniondze to rarytasik Ona oddychająca nie jest ale wodoodporna, przy wyższych temperaturach można się zapocić od środka.
    1 punkt
  24. Bo poniedziałki trudne i wyboiste są, zwłaszcza po długim weekendzie
    1 punkt
  25. - customowe naklejki na widelec od Slik Graphics (prawie)pod kolor ramy, bo fabryczne nie wytrzymały nawet roku i wyglądają, jakby je psu co najmniej z gardła wyciągnął... - najtańsze linki, pancerze, klocki, fajki i spinka łańcucha do gruza
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Plik gpx jest textowy. Można go połączyć w Notepad.
    1 punkt
  28. A ja ze swojej skromnej perspektywy polecam Treka. Mam ten sam model o ktory pytasz z tym że gen 4, który różni się jedynie widelcem w porównaniu z gen5. Niecały rok temu go kupiłem, przejechałem nim prawie 2000km i jestem bardzo zadowolony. Bez problemu wytrzymuje moje prawie 120kg. Geometria przyjazna dla pleców mimo umiarkowanie pochylonej sylwetki. W swoim rowerze zmieniłem suport i korbę ale to bardziej fanaberia bo domyślne rozwiązanie na kwadrat nie sprawiało problemów i jakiejś wielkiej poprawy sztywności nie zauważyłem. Dodatkowo wymieniłem gripy na ergon go5 z rogami i to poprawiło baaaardzo komfort jazdy. W razie pytań służę pomocą.
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Osprzętowo Focus Jam w tej cenie jest bezkonkurencyjny, sporo osób tym jeździ i sobie chwalą. Podstawowy Jeffsy też osprzetowo bije Spectrala 5: https://www.yt-industries.com/products/bikes/jeffsy/core-1/637/jeffsy-29-core-1/ Obecnie u Canyona bez promocji to tak słabo z opłacalnością. Inna sprawa czy na zielone i niebieskie trasy są potrzebne aż takie krowy, chociaż jak mają wjeżdżać wyciągiem to czemu nie.
    1 punkt
  31. Stojem, paczę, czekam co przyniesie nowy dzień.
    1 punkt
  32. @Greg1, w mikesport.pl był kod -20% na wszystko do 30.05. Trampki za 347,2plnów nabyłem. Uważam, że to nice price 😉
    1 punkt
  33. Bo Piekielny Szlak. Była taka piosenka Dog Eat Dog - Expect the Unexpected. Ten tytuł dobrze go opisuje. Senne wioski na końcu świata, szutry premium, gravelduro, momenty WTF, piaski, błota, bagna, rzeki, jeziora, single, plaże, nadmorskie klimaty. A przejechałem tylko niecałą połowę. To jest szlak pieszy więc nikt nie obiecuje, że odcinki specjalne będą przejezdne
    1 punkt
  34. Bo o 5 rano do roboty też można jechać rowerem!
    1 punkt
  35. Miałem sobie ostatnio szlaban na rowerowy shopping zrobić (świnia żre na nową ramę/nowy rower), ale że trafiła się kumulacja (-20% nawet na graty z wyprzedaży), to jakoś tak uległem Nowe trampki plus zestaw sznurówek:
    1 punkt
  36. Prawdziwie kontrowersyjny outlet jest tylko jeden. I oferuje jak najbardziej ramy (jak i kompletne rowery w tym e-bike) przy czym nie tak często jak np. widelce, koła itp. https://www.rczbikeshop.com/en_ue/mtb1/frames-vtt/framesets.html obecna oferta, cudów na dziś nie ma. Co do pivota ze zdjęcia to można powiedzieć że w ostatnich miesiącach oscylował między 1099 a 2000EUR.. w zależności od daty, rozmiaru, koloru ale raczej szybko znikał w tych cenach. ile kosztował ten ze zdjęcia to pytanie do (szczęśliwego) nabywcy Inne przykłady ram z ostatnich miesięcy: -yeti ARC-T carbon ht S/M 1159EUR -yeti sb115t z damperem S/M/L 2159EUR -argon 18 gallium pro z widelcem , różne rozmiary 699-899EUR -focus raven 8.9 29 size 46 209EUR -focusy atlas różne modele rozmiary kolory 279-299EUR -niner mcr 9 rdo z damperem różne rozmiary i kolory 499-599EUR -niner air 9 199EUR itp itd Co do ram to są jednak dość rzadkie, opisy są bardzo zdawkowe i może brakować drobnych elementów montażowych typu haki, mocowania osi, zaślepki itp. oddzielenym tematem jest zakup ładnie pasującego widelca w przypadku ram szosowych - widelce szosowe również bywają dostępne ale często oddzielnie i nie zawsze synchronicznie z ramami. Czasami ramy FS są bez damperów ale to raczej jest w opisie. Dodatkowo na niemieckim forum odnotowano przypadki pomyłek w rozmiarach , zamiast L przychodziło M itp. Z cieni RCZ: dzisiaj otrzymałem informację iż przesyłka została wysłana do mnie. Niestety przyjdzie bez jednego elementu, kluczowego w tym zamówieniu (klamkomanetka +zacisk grx tył) za to z nazwijmy to dopełniaczami...
    1 punkt
  37. Tam są 4 halle. JP1-3 są odpowiedzialne za synchronizację silnika BLDC a JP4 za odczyt prędkości silnika. Wszystkie mają się mierzyć tak samo. Czyli po przylozeniu pola magnetycznego mają podawać napięcie zasilania na wyjście. Żadne 2,5V ani nic pośrednio. Ma być albo 0 albo Vs. One zgodnie z notą mogą pracować od 3 do 30V napięcia zasilającego. Zasilanie 5V wydaje mi się zbyt małe, ja bym 12V zastosował. Wyjście jest open collector, czyli ciągnie do masy. Powinien być rezystorek PullUP który ustabilizuje wysokie napięcie gdy wyjście jest zatkane. Może on zgnił i dla tego masz zaniżone napięcia, Zgodnie z notą powinno być 1kohm. Pamiętaj, że halle od silnka są bipolarne i inaczej sykrywają pole magnetyczne. http://www.haierxikj.com/UploadFile/Photo/2017-12/2017121314470328065.pdf https://pojazdyelektryczne.org/download/file.php?id=19920&sid=af61b808d6a44b6c195ed15beed36ed0&mode=view http://www.haierxikj.com/en/UploadFile/Photo/2016-4/2016041810390984128.pdf
    1 punkt
  38. Strasznie niejasno to przedstawiasz. Coś złamała ale co konkretnie, jest dokumentacja medyczna z tego dnia co było zdarzenie, widziałeś ją? Na razie przyszła jakaś "baba do drugiej baby" po kasę za potrącenie. Jest jakieś nagranie, w ogóle policja maczała tu palce bo jak nie to w ogóle po co ty z kimkolwiek prowadziłeś dyskusję? Natomiast jak ubezpieczalnia faktycznie już wypłaciła kasę to po ptokach z ich strony. Nie ma czegoś takiego jak dopłacenie z czyjegoś widzimisię. Może przyjdą za rok czasu bo niby komplikacje się pojawiły. Bez urazy ale dla mnie to jest jakieś szukanie jelonka na kasę. Gonić to czym prędzej i tyle.
    1 punkt
  39. Kontrowersyjny outlet dostarczył bazę pod nowy projekt. Za stary już jestem na ht 😛
    1 punkt
  40. Pisz do ayf89261 - on już zamówił to będzie wiedział organoleptycznie co do niego przyjdzie Na marginesie - KM to konie mechaniczne ...
    1 punkt
  41. Wyprawa w Himalaje. Jadę jako trzeci, to było jakoś na 4000 m n.p.m.
    1 punkt
  42. Przygodowy długi weekend w Big South Fork, Tennessee.
    1 punkt
  43. Ten sam wiadukt, co ostatnio, ale na, a nie pod. Niestety nie da się zrobić szerszego kadru, bo jest tak wąsko. Ciekawostka: żeby dostać się z jednego poziomu na drugi w cywilizowany sposób (czyli bez skakania po skarpie) trzeba przejechać naprawdę spory kawałek.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...