Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.05.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
Czasem jedno spojrzenie wystarcza i już wiesz, że ucieczka nie ma sensu.8 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo Zapora Pilchowice na rzece Bóbr, trasa od Lwówka Śląskiego jest bajkowa4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Nie chcieliśmy wracać tą samą drogą, bo szutry i haszcze na granicy, a nie miałem mapy Litwy dociagniętej do OsmAnda, Google Maps - jak zwykle bezużyteczne w sytuacji kryzysowej... A w miejscu, w którym GM się zesr...ło zaczynał się kawałek asfaltowy, do granicy. Potem szuter ale zbity, nie luźny jak na LT. Jeszcze poczucie humoru samorządowców - tablica psu na budę bo trzeba mieć lornetkę teatralną albo wspinać się po ściance, żeby coś przeczytać 🤣 Tak to jest, jak rozwiązania projektują ludzie nie wierzący i nie praktykujący...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo zakręt śmierci Bo znowu szybciej niż rok temu Bo zrobiła się burza jak kończyłem podjazd Bo ja, drzewa i ściana deszczu2 punkty
-
1 punkt
-
Kontrowersyjny luksemburski outlet dostarczył po ponad 4 tygodniach zamówienie, w którym wszystkie produkty miały w momencie zamówienia status "on stock". Całkowity koszt (wliczając standardowo drogą wysyłkę) wyniósł 90.43EUR W paczce: rd-m8000-gs (wersja box) komplet przód +tył magura trail z klamkami hc siodełko selle italia St7 superflow z dużym odblaskiem1 punkt
-
Silniki w kole bez przekładni planetarnej ciężko startują i są tylko w chińskich „frankensztajnach”. Normalne rowery ze wspomaganiem nie mają takich rozwiązań. Mam cztery rowery i każdy z innym silnikiem i nie zwracam uwagi na głośność silnika. To oczywiście ma miejsce ale … są ważniejsze dylematy przy wyborze.1 punkt
-
Jak na centralnym chce przejechać 150 to żona musi być naprawdę konkret, ja sobie tego nawet nie potrafię wyobrazić, po prostu na legalnym elektryku nie pojedziesz więcej niż 25, chybna , że jest się sportsmenką z NRD1 punkt
-
Przy Twojej masie ciała i budżecie to wybierz ten który Ci się podoba i jest pod twój wzrost Robienie doktoratów z piast napędu czy hamulców przy tych kwotach to nonsens - w rowerach za takie pieniądze wszystko jest "słabe". Z tego co widzę to orbea chyba ma główkę taper - to jest jakiś walor; optymalnie super by było jak by choć rama była rozwojowa czyli pod piastę boost_148 i widelec z taperowaną sterówką ale to raczej mało realne ...1 punkt
-
1 punkt
-
Nie koniecznie, u mnie w suporcie (na kwadrat) mam oba czujniki. Obrotów i nacisku. Koszt tego między 500 a 700 PLN. Różnica jest zauważalna podczas jazdy.1 punkt
-
Musiałbyś mieć czujnik nacisku na pedały a taki jest montowany tylko w napędach z silnikiem centralnym. Czujnik PAS nie zapewnia naturalnych odczuć z jazdy. Zanim wydacie kilka tysięcy przejedźcie się na rowerach z oboma systemami wspomagania, choćby na placu przed sklepem. Jeżeli z uwagi na koszt zdecydujecie się na konwersję to, przynajmniej na papierze, oferta Zibi wygląda interesująco. Maja w ofercie baterię z wbudowanym kontrolerem i przyciskami sterującymi i silnik w wbudowanym czujnikiem PAS więc wystarczy tylko 1 kabel żeby to spiąć w całość.1 punkt
-
a może bateria montowana w miejsce bidonu??chyba najlepsza opcja https://swiatbaterii.pl/baterie-do-rowerow-elektrycznych-ebike/36182-gc-bateria-do-roweru-elektrycznego-ebike-z-ladowarka-36v-156ah-562wh-bidonowa-min-gx16-2p-keeway-prodigy.html1 punkt
-
Taba na YT i jego forum może pomoże.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja mam całkowicie wyłączone przeliczanie trasy. Wolę oddalić mapę i spoglądając na ekran wrócić "po swojemu" na trasę.1 punkt
-
Bo coś w tym jest, że niektórzy kupują, jeżdżą i cieszą michę a niektórzy się doktoryzują w necie1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00