Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.05.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Bo Zapora Pilchowice na rzece Bóbr, trasa od Lwówka Śląskiego jest bajkowa6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Przypięty pod wiaduktem. Trochę mi go szkoda.....😥 W dodatku na pełnym Dura-Ace 🙄 Dla ciekawskich - wydaje mi się, że to MORATI SC 1.3 Ti Pro Race (być może 1.2). https://aucview.com/yahoo/p741208782/ https://www.starykola.cz/podcast/svatopluk-zatloukal.html http://autobus.cyclingnews.com/tech/2001/MoratiSC12test.shtml4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Początek regulacji; przy odkręconej lince łańcuch ma być na najmniejszej zębatce. Wkręcasz śrubę H aż wskoczy na kolejną, potem trochę wykręcasz, żeby wrócił na najmniejszą. Jeśli teraz nie jest na najmniejszej jak odkręcisz linkę to śrubę H wykręcaj powoli (rower na stojaku, kręcąc korbą) aż łańcuch zeskoczy na najmniejszą zębatkę.3 punkty
-
Bo zakręt śmierci Bo znowu szybciej niż rok temu Bo zrobiła się burza jak kończyłem podjazd Bo ja, drzewa i ściana deszczu3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
A propo wahadeł, w miejscowości Oronne jest remontowany kawałek drogi 807. Postawiony jest sygnalizator i zorganizowany ruch wahadłowy, częściowo po asfalcie, częściowo po poboczu. Długość to tylko jakieś 200m, więc notorycznie jestem świadkiem jazdy na czerwonym przez kierowców. Jakiś miesiąc temu zbliżam się do wahadła i akurat zapala mi się zielone światło. Będąc już prawie w połowie, dostawczak z naprzeciwka przejeżdża obok sygnalizatora i nawet nie zwalnia. Żeby uniknąć lusterka musiałem się zatrzymać i przysunąć do słupków odgradzających remontowaną nawierzchnię. Żeby tego było mało, z pobocza wzbił tuman kurzu, więc tak, wkurzyłem się na rowerze.1 punkt
-
Warto sobie to uświadomić zanim wpadnie się na pomysł przerabiania roweru z prostą kierownicą na baranka i odwrotnie. Zmarnowane pieniądze.1 punkt
-
1. Rozmiar M przy 175cm wzrostu i 82cm przekroku - ledwo się wpasowałem, nie ma mowy o L`ce. 2. Markhor przy 82kg masy wymagał 135 psi dla sensownego SAG`u. Przelatuje przez pierwszą połowę skoku, co jest szczególnie irytujące przy dohamowaniach. Muszę sprawdzić poziom oleju w tłumiku lub wymienić go na bardziej lekki lub wsadzić tłumik ABS+ z R7. 3. Koła to produkt własny Rockrider. Tylne prosto z kartonu wymagało centrowania. Koło tył waży 1250g, koło przód 1040g. Piasty wyglądają w porządku przy pierwszym kontakcie. Uszczelniły się bez dętek bez problemu pompką podłogową. 4. Hamulce tektro po jednym dniu poświęconym na docieranie hamują na tyle sprawnie, że nie myślę o wymianie.1 punkt
-
Odblokowanie map z całego świata w Komoocie też się liczy? Jakby ktoś był chętny to jest promocja i kosztuje to teraz 94 zł1 punkt
-
Minimalna wartość to 5km/h. Niżej progu nie przyjmuje. Wyłączyłem auto pauzę.1 punkt
-
1 punkt
-
Miałem podobny dylemat. Zdecydowałem się na Riverside 920, w realu zdecydowanie lepiej wygląda , jazda przyjemna , jak dla mnie wszystko ok. Na razie nic nie będę zmieniał , pojeździ się to do wymiany pójdą gripy, pedały , na końcu opony. Ps. Coś mi boksuje przednie koło i zawita serwis pewnie. Co do sztywnego widelca czy amorka air , dla mnie powietrzny musi być !1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Opony to jedna sprawa, ale jeśli rower ma być uszosowiony to -o ile jeszcze tego nie zrobiłeś- warto byłoby wymienić sztycę na nieamortyzowaną i amortyzator na sztywny widelec.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00