Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.05.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Bo Zapora Pilchowice na rzece Bóbr, trasa od Lwówka Śląskiego jest bajkowa6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Przypięty pod wiaduktem. Trochę mi go szkoda.....😥 W dodatku na pełnym Dura-Ace 🙄 Dla ciekawskich - wydaje mi się, że to MORATI SC 1.3 Ti Pro Race (być może 1.2). https://aucview.com/yahoo/p741208782/ https://www.starykola.cz/podcast/svatopluk-zatloukal.html http://autobus.cyclingnews.com/tech/2001/MoratiSC12test.shtml4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Początek regulacji; przy odkręconej lince łańcuch ma być na najmniejszej zębatce. Wkręcasz śrubę H aż wskoczy na kolejną, potem trochę wykręcasz, żeby wrócił na najmniejszą. Jeśli teraz nie jest na najmniejszej jak odkręcisz linkę to śrubę H wykręcaj powoli (rower na stojaku, kręcąc korbą) aż łańcuch zeskoczy na najmniejszą zębatkę.3 punkty
-
Bo zakręt śmierci Bo znowu szybciej niż rok temu Bo zrobiła się burza jak kończyłem podjazd Bo ja, drzewa i ściana deszczu3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
A to jest już kwestia geometrii danej ramy. Przerabiałem tak 2 rowery , crossowy i trekkinga i wyszło idealnie. Wszystko na starych grupach, gdzie było to ze sobą kompatybilne.1 punkt
-
Za pracownikiem Decathlon: Jaka jest maksymalna szerokość opony która zmieści się w ramie? Darek Dzień dobry Maksymalna bezpieczna szerokość to 55 mm (2,2") dla opony przedniej i tylnej. Istnieje możliwość zmieszczenia opony do 60 mm, ale wtedy wystąpią problemy z gromadzeniem się błota między oponą, a ramą. Pozdrawiam Filip z Decathlon Mikołów1 punkt
-
To są nietypowe opony Gianta, do których nie włożysz dętki, ani nie naprawisz ich łatką, bo to taka hybryda tubeless i dętki. Możesz je naprawić knotem do opon tubeless, jak na trzecim filmiku poniżej. Jeśli uszkodzenie jest za duże, trzeba kupić nową oponę, albo taką samą ERT albo zwykłą oponę + dętka. Serwis Gianta powinien sobie poradzić. Koła kupować nie trzeba https://www.giant-bicycles.com/pl/showcase/ert1 punkt
-
Dokładnie, jak mleko nie dało rady, możesz podkleić łatkę i też będzie dobrze. Jak będziesz dawał dętkę też trzeba podkleić, bo może Ci szczypać dętkę i przebijać ją. Chyba, że masz spore rozcięcie to wtedy nowa opona, nie ma potrzeby zmieniania całego koła. Koła w systemie bezdętkowym można wypełniać dętką, w drugą stronę już gorzej.1 punkt
-
Tylnej! Tylnie to liczba mnoga. Zdejmij oponę, podklej łatką od wewnątrz. złóż. Dziury się łata, nie trzeba wymieniać opon... A jak chcesz wsadzić dętkę mimo wszystko, to możesz to normalnie uczynić.1 punkt
-
Nie, jak kręcisz tymi śrubami, to tylko przesuwasz ogranicznik ruchu. Przerzutka się ruszy jak ruszysz manetką, albo jak podczas kręcenia śrubą L manetka będzie napięta, albo jak już będzie wybrana najmniejsza koronka na manetce i będziesz kręcił śrubą H. Jak przesadzisz z tymi śrubkami, to łańcuch będzie spadał. Popatrz gdzie jest drugi koniec tych śrubek - w skrajnych położeniach albo jedna albo druga opierają się o występ. Możesz też całkiem odkręcić linkę i kręcić śrubką h - wózek powinien się przestawić aż wpadnie najmniejsza zębatka. To wykluczy linkę i manetkę. Jak nie to awaria przerzutki.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Czyli 240+ lat na jednym zdjęciu, to jakby XVIIIw Bo warunki narciarskie nie napawają optymizmem1 punkt
-
Opony to jedna sprawa, ale jeśli rower ma być uszosowiony to -o ile jeszcze tego nie zrobiłeś- warto byłoby wymienić sztycę na nieamortyzowaną i amortyzator na sztywny widelec.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00