Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      28

    • Liczba zawartości

      4 518


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      10 429


  3. Marinbiker

    Marinbiker

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      258


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      7 318


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.05.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 11 punktów
  2. Bo po obiedzie to i jeżdżone było powoli
    10 punktów
  3. Bo Grunwald zdobyty z sakwami😉
    9 punktów
  4. Bo wcale nie jest płasko . To złudzenie optyczne .
    9 punktów
  5. Serce roście kiedy widzisz jak władze dbają o sztandarową infrastrukturę rowerową w kraju, velo malopolska/wtr Nawet naturalne wiatrochrony postawili!
    8 punktów
  6. Bo wycięte w pień i wyrwane z korzeniami
    8 punktów
  7. 7 punktów
  8. Bo Zapora Pilchowice na rzece Bóbr, trasa od Lwówka Śląskiego jest bajkowa
    6 punktów
  9. 6 punktów
  10. Bo zapomniałem o tym temacie.
    6 punktów
  11. Bo czerwone maki i szuter klasy premium.
    5 punktów
  12. Bo ambona, wersja nowoczesna.
    5 punktów
  13. Przypięty pod wiaduktem. Trochę mi go szkoda.....😥 W dodatku na pełnym Dura-Ace 🙄 Dla ciekawskich - wydaje mi się, że to MORATI SC 1.3 Ti Pro Race (być może 1.2). https://aucview.com/yahoo/p741208782/ https://www.starykola.cz/podcast/svatopluk-zatloukal.html http://autobus.cyclingnews.com/tech/2001/MoratiSC12test.shtml
    4 punkty
  14. No to po tym anglosaskim sucharku 😉 ....lecimy z lokalnego podwórka...
    4 punkty
  15. Początek regulacji; przy odkręconej lince łańcuch ma być na najmniejszej zębatce. Wkręcasz śrubę H aż wskoczy na kolejną, potem trochę wykręcasz, żeby wrócił na najmniejszą. Jeśli teraz nie jest na najmniejszej jak odkręcisz linkę to śrubę H wykręcaj powoli (rower na stojaku, kręcąc korbą) aż łańcuch zeskoczy na najmniejszą zębatkę.
    3 punkty
  16. Bo zakręt śmierci Bo znowu szybciej niż rok temu Bo zrobiła się burza jak kończyłem podjazd Bo ja, drzewa i ściana deszczu
    3 punkty
  17. Bo wciąż lubię jeździć tym kowadłem 😎
    3 punkty
  18. Jutro/dziś trzeci dzień matki, kumulacja, mam do rozwiezienia 50 bukietów🫠
    2 punkty
  19. Moje oczekiwania i obietnice są jak W zderzeniu z rzeczywistością🫠 Codziennie jeżdżę do 'dziadka' karmić koty i ogarniam pomału posesję gdyż ktoś nieżyczliwy posłał go do zakładu Widziałem Instalacja 🫠 Trochę Też instalacja😉 Udałem nałożyć gripy Pozdrow'er😘
    2 punkty
  20. 2 punkty
  21. Teraz - Scott Addict 30, wcześniej KTM Life Track [*]
    1 punkt
  22. A to jest już kwestia geometrii danej ramy. Przerabiałem tak 2 rowery , crossowy i trekkinga i wyszło idealnie. Wszystko na starych grupach, gdzie było to ze sobą kompatybilne.
    1 punkt
  23. Za pracownikiem Decathlon: Jaka jest maksymalna szerokość opony która zmieści się w ramie? Darek Dzień dobry Maksymalna bezpieczna szerokość to 55 mm (2,2") dla opony przedniej i tylnej. Istnieje możliwość zmieszczenia opony do 60 mm, ale wtedy wystąpią problemy z gromadzeniem się błota między oponą, a ramą. Pozdrawiam Filip z Decathlon Mikołów
    1 punkt
  24. To są nietypowe opony Gianta, do których nie włożysz dętki, ani nie naprawisz ich łatką, bo to taka hybryda tubeless i dętki. Możesz je naprawić knotem do opon tubeless, jak na trzecim filmiku poniżej. Jeśli uszkodzenie jest za duże, trzeba kupić nową oponę, albo taką samą ERT albo zwykłą oponę + dętka. Serwis Gianta powinien sobie poradzić. Koła kupować nie trzeba https://www.giant-bicycles.com/pl/showcase/ert
    1 punkt
  25. Dokładnie, jak mleko nie dało rady, możesz podkleić łatkę i też będzie dobrze. Jak będziesz dawał dętkę też trzeba podkleić, bo może Ci szczypać dętkę i przebijać ją. Chyba, że masz spore rozcięcie to wtedy nowa opona, nie ma potrzeby zmieniania całego koła. Koła w systemie bezdętkowym można wypełniać dętką, w drugą stronę już gorzej.
    1 punkt
  26. Tylnej! Tylnie to liczba mnoga. Zdejmij oponę, podklej łatką od wewnątrz. złóż. Dziury się łata, nie trzeba wymieniać opon... A jak chcesz wsadzić dętkę mimo wszystko, to możesz to normalnie uczynić.
    1 punkt
  27. Nie, jak kręcisz tymi śrubami, to tylko przesuwasz ogranicznik ruchu. Przerzutka się ruszy jak ruszysz manetką, albo jak podczas kręcenia śrubą L manetka będzie napięta, albo jak już będzie wybrana najmniejsza koronka na manetce i będziesz kręcił śrubą H. Jak przesadzisz z tymi śrubkami, to łańcuch będzie spadał. Popatrz gdzie jest drugi koniec tych śrubek - w skrajnych położeniach albo jedna albo druga opierają się o występ. Możesz też całkiem odkręcić linkę i kręcić śrubką h - wózek powinien się przestawić aż wpadnie najmniejsza zębatka. To wykluczy linkę i manetkę. Jak nie to awaria przerzutki.
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Sensa Romagna DISC 105 (12rz.) SLE 2024 55
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Bo mamy tu taki lokalny Ursynów
    1 punkt
  33. Bo widok premium ale szuter nieco gruboziarnisty
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. 1 punkt
  36. 1 punkt
  37. 1 punkt
  38. Bo to zdjęcie wylądowało na tapecie🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  39. Bo są też inne rodzaje kół.
    1 punkt
  40. 1 punkt
  41. 1 punkt
  42. Bo rok temu spełniłem swoje rowerowe marzenie
    1 punkt
  43. Czyli 240+ lat na jednym zdjęciu, to jakby XVIIIw Bo warunki narciarskie nie napawają optymizmem
    1 punkt
  44. Opony to jedna sprawa, ale jeśli rower ma być uszosowiony to -o ile jeszcze tego nie zrobiłeś- warto byłoby wymienić sztycę na nieamortyzowaną i amortyzator na sztywny widelec.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...